فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

ترجمه مقاله پاسخ تقاضا برای ریزشبکه‌ هوشمند

ترجمه مقاله پاسخ تقاضا برای ریزشبکه‌ هوشمند
ترجمه مقاله پاسخ تقاضا برای ریزشبکه‌ هوشمند - این مطالعه در جهت پرداختن به موضوع تنظیم فرکانس و ولتاژ در یک ریزشبکه جزیره‌ای تلاش می‌کند پاسخ تقاضای مرکزی به همراه یک روش تپه‌نوردی تطبیقی به یک ریزشبکه کوچک جزیره‌ای که توسط یک دیزل ژنراتور تغذیه می‌شود، اعمال می‌شود همه مدل‌های دینامیکی در نرم‌افزار سیمولینک متلب شبیه‌سازی شده‌ است نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهد که روش ارائه شده قادر است تا به ت



پاسخ تقاضا برای ریزشبکه‌ هوشمند: نتایج اولیه+ نسخه انگلیسی

Demand Response for Smart Microgrid:
Initial Results

چکیده- این مطالعه در جهت پرداختن به موضوع تنظیم فرکانس و ولتاژ در یک ریزشبکه جزیره‌ای تلاش می‌کند. پاسخ تقاضای مرکزی به همراه یک روش تپه‌نوردی تطبیقی به یک ریزشبکه کوچک جزیره‌ای که توسط یک دیزل ژنراتور تغذیه می‌شود، اعمال می‌شود. همه مدل‌های دینامیکی در نرم‌افزار سیمولینک/ متلب شبیه‌سازی شده‌ است. نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهد که روش ارائه شده قادر است تا به تغییرات ولتاژ غلبه کرده و ولتاژ ریزشبکه را پایدار و باثبات نگه دارد.

عبارات کلیدی: پاسخ تقاضا، شبکه هوشمند، ریزشبکه

مقدمه


مشارکت فعال مشترکین برق در پاسخ به تقاضا ( مترجم: رفع نیازهای بار مشترکین)، توسط USDOE به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم شبکه هوشمند عنوان شده است [1]. این ویژگی می‌تواند در حفظ تعادل بین تولید و تقاضا موثر بوده و در نتیجه فرکانس و ولتاژ سیستم را در حدود مطلوب خود نگه دارد. به خصوص با افزایش نفوذ انرژی تجدیدپذیر، پاسخ تقاضا می‌تواند موثر واقع شود. در یک سیستم قدرت، افزایش و یا کاهش فرکانس شاخص اصلیِ به ترتیب افزایش و کاهش میزان تولید است [2]-[4]. این تغییر در فرکانس را می‌توان از طریق پاسخ تقاضا کنترل کرد.
قیمت فقط15,000 تومانپرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علی بیگلو

شماره تماس : 09147457274

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 14

قیمت : 15,000 تومان

حجم فایل : 1190 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.