فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

بررسی ماده 12 قانون کار در پرونده کلاسه 86 / 177 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری

بررسی ماده 12 قانون کار در پرونده کلاسه 86 / 177 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری
بررسی ماده 12 قانون کار در پرونده کلاسه 86 / 177 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری - پروژه تحقیقاتی دوره کارشناسی بررسی ماده 12 قانون کار در پرونده کلاسه 86 177 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مقدمه چون روابط بین کارگر و کارفرما از نظر کار و حقوق ناشی از آن از صورت فردی و خصوصی خارج شده و طبق قوانین و مقرراتی که در کشورهای مختلف وضع و به موقع اجرا در آمده بیشتر جنبه ی عمومی و اجتماعی پیدا کرده است و با توجه به توسعه و



[1]
قیمت فقط4,800 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 60

قیمت : 4,800 تومان

حجم فایل : 36 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداری

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداری
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداری - چکیده در دنیای رقابتی امروز ، مشتریان در کانون اصلی توجه هتلها قرار دارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی هتلها است هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین وفاداری مشتریان و یکی از متغیرهای کلیدی آن یعنی کیفیت خدمات بوده و متغیرهای اعتماد و رضایت مندی نیز به عنوان متغیرهای واسطه مورد بررسی قرار گرفته است پژوهش حاضر از نظر نوع توصیفی ا



پایان نامه و پروژه نهایی کارشناسی رشته: مدیریت هتلداری
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداری

مطالعه موردی هتلهای 4 و 5 ستاره گروه پارسیان در تهران
*ضمیمه فایل پرسش و پاسخ در 205 صفحه
چکیده
در دنیای رقابتی امروز ، مشتریان در کانون اصلی توجه هتلها قرار دارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی هتلها است . هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین وفاداری مشتریان و یکی از متغیرهای کلیدی آن یعنی کیفیت خدمات بوده و متغیرهای اعتماد و رضایت مندی نیز به عنوان متغیرهای واسطه مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از نظر نوع توصیفی است و برای سنجش اطلاعات از پرسشنامه با طیف لیکرت هفت گزینه ای استفاده شده است . جامعه آماری مهمانان هتلهای 4 و 5 ستاره گروه پارسیان در تهران بوده و حجم نمونه 67 برآورد شده که برای انتخاب نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است . یافته پژوهش بیانگر وجود رابطه مثبت و معناداری میان کیفیت خدمات و وفاداری مشتری است . بعلاوه یافته های این پژوهش نشان می دهد ، متغیرهای اعتماد و رضایت مندی نقش میانجی را در رابطه کیفیت خدمات و وفاداری ایــفا می کنند و خود نیز تاثیر مثبت و معناداری بر ایجاد وفاداری دارند.
واژه های کلیدی :
وفاداری ، کیفیت خدمات ، رضایت مندی مشتری ، اعتماد.
مقدمه
صنعت میزبانی و هتلداری به عنوان یک صنعت نیاز به آموزش استانداردهای مهمان داری مهارت فنی ، دانش اصول خدمات دهی ، رعایت بهداشت ، توسعه منابع انسانی ، اهمیت روابط عمومی و حفظ کیفیت مطلوب غذا و نوشابه را دارد لازمه تحول بنیادین و ارتقاءهتلداری در ایران قبل الگوهای رفتاری خاص از سوی مدیران و پرسنل ، آموزش پرسنل و مدیران ستادی و میانه و انتقال الگوهای رفتاری به پرسنل تحت امر می باشد لذا رفتار پرسنل هتلها در برابر میهمانان و گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوریکه جامعه و صنعت توریسم نیازمند آدمهای توسعه یافته می باشد .
مشتری مداری و مدیریت مشتری مداری CRM یکی از رازهای موفقیت سازمانها است سازمانها در جهت تامین این موضوع به جنبه های مختلف فعالیتهای خود که یکی از آنها عرضه خدمات کیفی است بپردازد اصولاً در صنعت هتلداری خدمات دهی برتر با توجه به عوامل مختلفی حاصل می شود.
عاملی دیگر که می تواند موجب افزایش خدمات دهی برتر گردد توجه به اصول کیفیت جامع است اصولاً در وضعیت هتلداری خدمات دهی برتر با توجه به عوامل مختلفی حاصل می شود واین عوامل شامل توسعه منابع انسانی ، روابط عمومی ، و TQM مدیریت جامع کیفیت است .
شما امروزه بر اثر تغییرات سریع اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی در سطح جهان با تغییرات بنیادی در ساختارهای سازمانی شرکتهای سرمایه گذاری در کلیه مراحل تولید ، عرضه و عملیات بازاریابی مواجه هستید . رقابت های شدید بین المللی برای جذب مشتری و ارتقاء سطح رضایتمندی با توجه به تولید انبوه ، باعث ظهور پدیده جدیدی تحت عنوان « هوشیاری توده های مصرف کننــده » شده است که قشــر جدیدی را به عنوان « مصرف کننــدگان حرفه ای » پدید آورده است . این مشتــریان حرفه ای تقاضا و انتظارات آنان در هیچ یک از موقعیت ها و فرصــتهای زمانی ثابت و کلیشه ای نیست . انتظارات قابل تغییر آنان نسبت به اطــلاعات ارائه شده به آنها ، مقدار ، کیفیت ، قیمت در هر زمان ممکن است شما را دچار چالش کند و شرایط بازارداری و تاکتیکهای حفظ مشتــری شما را با بحران روبرو نماید . اینجاست که در صنعت گردشگری نقش عامل انسانی دو چندان می شود و دیگر از توسعه فن آوری نوین و سایر عوامل دخیل در روند تولید خدمات کاری بر نمی آید .لذا این عامل انسانی متخصص و آموز ش دیده است که قادر خواهد بود خدمات و سرویسهایی را به مشتریان عرضه کند که از « تضمیــن کیفیت » برخوردار باشد . خدماتی که به مشتــری تحت عنوان گردشگر یا مسافر به او ارائه می شود همزمان که توسط شما تولید می گردد ، او مصرف می کند .




فهرست
چکیده ‌ط
فصل اول. ‌ی
. ‌ی
مقدمه. 1
بیان مسئله. 3
اهمیت پژوهش و اهداف آن. 3
فرضیه های پژوهش... 4
فصل دوم. 5
تاریخچه. 6
وفاداری مشتری.. 6
کیفیت خدمات.. 6
کیفیت خدمات و نظام. 7
سطح تحلیل. 8
رئوس رضایتمندی مشتری از نگاه مدیران هتل. 20
تئوری های مرتبط با موضوع. 21
نتیجه گیری.. 25
مشتری مداری.. 27
پیشینه تحقیق. 30
خلاصه تاریخچه هتلهای بررسی شده 31
هتل پارسیان استقلال. 31
هتل آزادی.. 33
هتل اوین.. 34
هتل پارسیان انقلاب.. 36
هتل کوثر. 37
فصل سوم. 40
روش پژوهش... 41
متغیرهای پژوهش... 41
ابزار جمع آوری داده ها 42
تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 42
فصل چهارم. 43
بخش اول آمار توصیفی.. 44
بخش دوم آمار استنباطی.. 47
فصل پنجم. 50
بحث و نتیجه گیری.. 51
پیشنهادها 53
ضمائم و منابع. 54
منابع. 60

قیمت فقط55,000 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 74

قیمت : 55,000 تومان

حجم فایل : 2604 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقایسة سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانشجویان افسرده و غیرافسرده دانشگاه آزاد شهرستان آستارا

مقایسة سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانشجویان افسرده و غیرافسرده دانشگاه آزاد شهرستان آستارا
مقایسة سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانشجویان افسرده و غیرافسرده دانشگاه آزاد شهرستان آستارا - پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی (MA) مقایسة سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانشجویان افسرده و غیرافسرده دانشگاه آزاد شهرستان آستارا چکیده هدف از پژوهش حاضر مقایسة سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانشجویان افسرده و غیرافسرده دانشگاه آزاد شهرستان آستارا است جامعه آماری در این پژوهش کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد آ



[4]
قیمت فقط15,000 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 99

قیمت : 15,000 تومان

حجم فایل : 239 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

بررسی کارکردهای اجرایی لوب فرونتال در کودکان دچاراختلال کمبود توجه و بیش فعالی در مقایسه با کودکان عادی

بررسی کارکردهای اجرایی لوب فرونتال در کودکان دچاراختلال کمبود توجه و بیش فعالی در مقایسه با کودکان عادی
بررسی کارکردهای اجرایی لوب فرونتال در کودکان دچاراختلال کمبود توجه و بیش فعالی در مقایسه با کودکان عادی - پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی (MA) بررسی کارکردهای اجرایی لوب فرونتال در کودکان دچاراختلال کمبود توجه و بیش فعالی در مقایسه با کودکان عادی چکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی کارکردهای اجرایی لوب فرونتال در کودکان دچاراختلال کمبود توجه و بیش فعالی در مقایسه با کودکان عادی می باشد جامعه آماری پژوهش را دانش آموزان دچار بیش فعالی



[5]
قیمت فقط75,000 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 114

قیمت : 75,000 تومان

حجم فایل : 1718 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پایان نامه بررسی کفایت درمان در مراکز درمانی سو مصرف مواد مراکز نگهدارنده با متادون MMT

پایان نامه بررسی کفایت درمان در مراکز درمانی سو مصرف مواد مراکز نگهدارنده با متادون MMT
پایان نامه بررسی کفایت درمان در مراکز درمانی سو مصرف مواد مراکز نگهدارنده با متادون MMT - پایان نامه پزشکی عمومی بررسی کفایت درمان در مراکز درمانی سو مصرف مواد مراکز نگهدارنده با متادون MMT در شهرستان اردبیل چکیده مقدمه و هدف اعتیادبه اوپیات ها یک مشکل اجتماعی پیچیده است که در زندگی هزاران نفر تاثیر دارددر حال جاضر MMT درمان طلایی ترک اعتیاد در ایران و جهان می باشداین مطالعه بیانگر تجربیات و نظرات بیماران تحت درمان و کادر



پایان نامه پزشکی عمومی

بررسی کفایت درمان در مراکز درمانی سو مصرف مواد مراکز نگهدارنده با متادون MMT در شهرستان اردبیل
چکیده
مقدمه و هدف:
اعتیادبه اوپیات ها یک مشکل اجتماعی پیچیده است که در زندگی هزاران نفر تاثیر دارد.در حال جاضر MMT درمان طلایی ترک اعتیاد در ایران و جهان می باشد.این مطالعه بیانگر تجربیات و نظرات بیماران تحت درمان و کادر درمانی فعال در این مراکز در شهرستان اردبیل است.واین مطالعه با هدف بررسی کفایت این خدمات انجام گرفت.
موادو روش ها:
تحقیق حاضر شامل دو بخش کمی و کیفی بود . در بخش کمی مطالعه 100 نفر از معتادین به صورت نمونه گیری آسان از 10 مرکز ترک اعتیاد با پرسشنامه ی راهنمای مصاحبه مورد بررسی قرار گرفتند.در بخش کیفی نمونه ها به روش مبتنی بر هدف از بین معتادین و اعضای تیم درمانی شامل پزشکان ، روانشناسان و مددکاران اجتماعی شاغل در مراکز MMT انتخاب و تحت مصاحبه باز قرار گرفتند.داده های بخش کمی با نرم افزار SPss و با آمار توصیفی و داده های بخش کیفی از طریق آنالیز محتوی تحت آنالیز قرار گرفتند.
نتایج : نتایج مطالعه نشان داد که ویژگی های افراد مراجعه کننده با الگوی اعتیاد در سطح جامعه یکسان می باشد.
33٪ افراد مورد پژوهش در فواصل کمتر از یک هفته و یا هر هفته تحت ویزیت سرپایی توسط پزشک مرکز قرار گرفته بودند.
84٪ از واحد های پژوهش تحت مواجه سازی با یادآورها قرارگرفته و84٪افراد جهت مقابله با حس ولع تحت آموزش قرار گرفته بودند. 55٪از افراد تحت مطالعه از خدمات خانواده درمانی استفاده کرده بودند واز افراد تحت مطالعه 64درصد در جلسات گروه درمانی شرکت داشته اند. 72٪بیماران در جلسات روان درمانی و مشاوره فردی حضور داشته اند. در بخش کیفی مطالعه نتایج نشان داد که اکثر مشارکت کنندگان در تحقیق اظهار کرده اند که درمانهای غیر دارویی منجر به افزایش احساس ارزشمندی ،اعتماد به نفس و افزایش انگیزه در آنها شده است ولی یکی از علل عمده ی عدم شرکت در جلسات خانواده درمانی توسط شرکت کنندگان علی رغم احساس فایده مندی ، استیگمای حاصل از اعتیاد بر خانواده می باشد.همچنین شرکت کنندگان تمایل زیادی به شرکت در جلسات گروه درمانی به علت آمکان آشنایی با سایر معتادین و گاهی عاملین فروش مواد مخدر نداشته اند.
نتیجه گیری : دربیشتر مراکز درمانی، در بخش غیر دارویی درمان عدم تطابق کامل با پروتکل درمانی وجود داردکه قسمی از علت این مسئله درک و نگرش منفی بیماران استفاده کننده از خدمات می باشد که منجر به عدم همکاری مناسب در این زمینه می گرددو قسمتی نیزمی تواند مربوط به عملکرد مراکز در ارائه خدمات بخصوص خانواده درمانی،گروه درمانی و پیگیری بیماران باشد.
واژه های کلیدی:
اعتیاد
درمان نگهدارنده با متادون
کفایت درمان


فهرست مطالب

فهرست مطالب... ج‌
فصل اول... د‌
بیان مسئله و ضرورت پژوهش... 1
اهداف تحقیق... 3
اهداف مربوط به بخش کمی تحقیق... 3
اهداف مربوط به بخش کیفی تحقیق... 4
سوالات و فرضیات تحقیق... 4
تعاریف مفهومی و عملیاتی... 5
مقدمه... 8
تاریخچه اعتیاد... 12
الف- تمدن های گذشته... 12
ب- تاریخچه مصرف در ایران... 14
سابقه کشت تریاک در ایران... 14
مراحل اعتیاد... 16
انواع مواد مخدر... 16
علل اعتیاد... 18
جمع بندی دیدگاههای نظری... 27
شخصیت و طرز رفتارمعتادان... 29
معتادان پسیکوپت... 31
معتادان نوروتیک... 31
معتادان پسیکوتیک... 32
بررسی راههای پیشگیری از اعتیاد:... 36
درمان یا ترک اعتیاد... 40
ایجاد آمادگی و زمینه های لازم در معتاد برای ترک اعتیاد 41
مرحله دوم- بازتوانی... 46
نقش مددکار اجتماعی در زمینه اعتیاد... 49
علل بازگشت به اعتیاد... 51
متخصصین و معتادین علل بازگشت خود را موارد زیر می دانند:... 51
نظریه های مرتبط با پدیده اعتیاد... 52
۱- نظریه انحرافات مرتون... 53
۲- نظریه برچسب زنی... 55
۴- نظریه یادگیری... 57
۵- نظریه اوقات فراغت... 58
۶- نظریه فرصت های نابرابر... 59
۷- نظریه ناکامی منزلتی... 60
تاثیر اعتیاد وموادمخدر برجامعه... 61
داروهای آگونیست افیونی... 65
انواع درمان با متادون... 66
جایگاه درمان نگهدارنده با متادون در کاهش آسیب... 69
فارماکولوژی بالینی و سم‌شناسی متادون... 69
نیمه عمر... 70
آغاز درمان... 70
استفاده منظم... 71
وعده فراموش شده... 71
تحمل... 71
سوخت و ساز... 72
دفع کلیوی... 72
بارداری... 72
تداخل‌های دارویی... 72
نکات مهم فارماکوکینتیک متادون... 76
تنها مورد منع مصرف مطلق متادون، حساسیت دارویی به آن است.... 76
مسمومیت با متادون... 79
پیشینه پژوهش... 80
روش شناسی تحقیق... 84
روش پژوهش... 84
جامعه آماری... 84
حجم نمونه و روش نمونه گیری... 84
روش گرد آوری اطلاعات... 84
ابزارگرد آوری اطلاعات... 84
روش تجزیه و تحلیل داده ها... 85
مقدمه... 87
بحث و نتیجه گیری... 97
محدودیت های پژوهش... 102
پیشنهادهای پژوهش... 102


قیمت فقط150,000 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 63

قیمت : 150,000 تومان

حجم فایل : 532 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل