فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

هوش مصنوعی

سیستم های خبره
سیستم های خبره - هوش مصنوعی



مقدمه
هوش مصنوعی دانش ساخت ماشین ها یا برنامه های هوشمند است تعریف دیگری که ازهوش مصنوعی می توان ارائه داد به قرارزیراست
هوش مصنوعی شاخه ا ی است ازعلم کامپیوترکه ملزومات محاسباتی واعمالی همچون ادراک (perception ) –استدلال (reasoxing ) –یادگیری (Learning ) را بررسی می کندوسیستمی جهت انجام چنین اعمالی ارائه می دهد.
وهمچنین مطالعه روش هایی است برای تبدیل کامپیوتربه ماشینی که بتواند اعمال انجام شده توسط انسان راانجام دهد.آیا تنها این نکته که هوشمندترین موجودی که می شناسیم انسان است کافی است تا هوشمندی را به تمام اعمال انسان نسبت دهیم اما حداقل توجه به این نکته کاملاً واضح ، لازم است که برخی از جنبه های ادراکی انسان مثل شنیدن و دیدن کاملاً ضعیف تر از موجودات دیگر است .
هوش مصنوعی فن آوری پیشرفته ا ی است که اخیراً از سوی محققان علوم مختلف مورد توجه زیادی قرار گرفته است و هوش مصنوعی در واقع روشی است که زیربنای لازم برای انجام عملیات هوشمند توسط انسان توسط کامپیوتر را فراهم می آورد. یکی از کاربردهای عمومی هوش مصنوعی سیستم های خبره هستند. سیستمهای خبره ابزارهای کامپیوتری هستند که همانند یک متخصص در حوزه تخصصی خود در مسائل مربوط به آن حوزه مشاوره می دهند و در صورت لزوم تصمیم گیری می نمایند . کاربردهای اصلی هوش مصنوعی عبارتند از الف) پردازش زبان طبیعی (ترجمه ، خلاصه سازی ، محاوره زبان طبیعی) ب) اثبات قضایا (اثبات وجود /عدم وجود ویژگی های مورد نظر( ج) سیستم های بنیادی د) پردازش صوت و تصویر هـ) برنامه ریزی و هدایت رباط و) سیستم های خبره ز) عامل های نرم افزاری
در طراحی و ساخت سیستم های خبره افراد زیر به صورت گروهی با هم کار می کنند. الف)متخصص دامنه: کسی که دانش و فن کافی در زمینه خاصی را دارد ب) مهندس دانش: شخصی که طراحی، ساخت وآزمایش سیتم خبره را به عهده دارد. ج) کاربر: شخصی که با سیستم کارخواهد کرد و پذیرش نهایی سیستم بستگی به نظر او دارد. اما از مزایای سیستم های خبره می توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱- همواره در دسترس است در حالی که متخصص تنها عموماً در ساعات خاصی از شبانه روز قابل دسترس می باشد. ۲- از نظر جغرافیایی متخصص در هر لحظه ، تنها می تواند در یک محل حضور داشته باشد در حالی که یک سیستم خبره قابل نسخه برداری بوده و در هر لحظه می تواند در چندین محل از آن استفاده کرد. ۳- متخصص ممکن است بر اثر عواملی گوناگون مانند، ترک سازمان ، بازنشستگی ، مرگ و میر و …پس از مدتی امکان ادامه فعالیت نداشته باشد و غیر قابل جایگزین باشد در صورتی که سیستم خبره قابل جایگزین است.
قیمت فقط1,500 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 25

قیمت : 1,500 تومان

حجم فایل : 641 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

طرح توجیهی احداث واحد تولید سبزی خشک کنی (برگی و غده ای)

طرح توجیهی احداث واحد تولید سبزی خشک کنی (برگی و غده ای)
طرح توجیهی احداث واحد تولید سبزی خشک کنی (برگی و غده ای) - طرح توجیهی احداث واحد تولید سبزی خشک کنی (برگی و غده ای)



طرح توجیهی احداث واحد تولید سبزی خشک کنی (برگی و غده ای)

خشک کردن سبزیجات، یکی از قدیمی ترین روش های نگهداری طولانی مدت مواد غذایی از جمله سبزیجات و میوه جات است. اسا خشک کردن کاهش بخش اعظمی از آب موجود در مواد غذایی یا حذف آن است. با عمل خشک کردن آب آزاد یا آبی که از نظر بیولوژیکی فعال است ولی می تواند موجب رشد ارگانیسم ها و فعالیت آنزیم ها شود زا ماده غذایی حذف شده و طول مدت نگهداری محصول بیشتر می شود از طرفی به دلیل کاهش آب، حجم و وزن ماده غذایی کاهش یافته و جای کمتری را نیز اشغال می کند.از خشک کردن میوه جات و سبزیجات در ابتداییی ترین شکل خود، استفاده از جریان طبیعی هوا و باد، زیر نور آفتاب و یا در کنار آتش هزاران سال می گذرد. هرچند خشک کردن سبزیجات و میوه جات با گرمای خورشید بسیار اقتصادی است ولی بعضی اوقات عوامل جوی از جمله بازندگی، رطوبت زیاد، بادهای شدید، آلودگی محیط، گرد و خاک، حمله حشرات و پرندگان عمل خشک کردن طبیعی را مشکل می سازد؛ لذا برای رفع این مشکل استفاده از سایر منابع انرژی از حدود 200 سال قبل مرسوم گردید بدین معنی که به جای گرمای خورشید از یک منبع حرارتی کوچک تر در محیطی کوچک تر و با کنترل بیشتری استفاده می شود.
امروز با پیشرفت های صنعتی و تکنولوزی، در کنار روش های طبیعی از سایر روش های صنعتی و پیشرفته برای کاهش رطوبت محصولات و خشک کردن آنها استفاده می شود که از جمله این روش ها می توان به سیستم های خشک کن هوای گرم، هوای داغ و تحت خلاء ، تصعیدی یا انجماد سریع، ماکروویو، فراصوتی و … اشاره نمود. اولین سیستم خشک کم سبزیجات که در آن از هوای گرم 41 درجه سانتی گراد استفاده می شد در سال 1795 نیلادی توسط فرانسوی ها ساخته شد.
نام و نوع محصول و مشخصات آن :
محصولی که در این طرح امکان سنجی مقدماتی مورد مطالعه قرار می گیرد سبزیجات برگی و غده ای خشک شده است. سبزیجات به گیاهان علفی یک ساله گفته می شود که همه قسمت های آنها بدون تغییر و تحول به صورت خام استفاده می شود . برا ساس تعریف ذکر شده در استاندارد ملی ایران، سبزی عبارت است از برگو بعضا قسمتی از برگ یا ساقه های جوان و ظریف و غیر چوبی گیاهان ویژه ایی که مصرف خوراکی دارند.
سبزی خشک :
عبارت است از سبزی که کلیه مراحل آماده سازی، ضدعفونی، شستشو، خردکردن و خشک کردن را گذارنده و پس از طی مراحل ذکر شده رطوبت آن به حدود 5.5 درصد وزن کل سبزی رسیده باشد.
سبزی های برگی خشک شده به صورت جداگانه و غیر مخلوط مانند شوید، نعناع، تره، جعفری، شنبلیله، ترخون، گشنیز، مرزه، اسفناج، ریحان و … و یا مخلوط با فرمول متناسب با ذائقه ها و مصارف مختلف سبزی مخلوط برای قورمه سبزی ،سبزی آش، سبزی کوکو، سبزی پلو … و سبزیجات غده ایی خشک شده به اشکال مختلف قطعه قطعه، خلال، گرانول و پودر شده(موسیر ورق شده، سیر دانه ای خشک شده، پودر سیر ،ورق و خلال پیاز، پودر پیاز و …) بر حسب نوع مصرف عرضه می گردد.
بسته بندی سبزیجات خشک :
بسته بندی اولیه ، بسته بندی است که محصول در تماس مستقیم با آن است و به همان صورت قابل عرضه در سطح خرده فروش هاست . این بسته بندی ها معمولا در یک بسته بزرگتر و نهایی قرار دارد. این بسته بندی نباید هیچ اثر سوئی روی محصول داشته باشد و از نظر مقاومت به پارگی، فرو رفتگی، کشش و تا کردن در هنگام حمل و نقل از استحکام کافی برخوردار باشد.
سایر موراد اشاره شده در طرح امکان سنجی سبزی خشک کنی ( برگی و غده ایی)
– کد ISIC محصول
– تعرفه گمرگی و حمایت های تعرفه ایی مربوط به محصول و ماشین الات
– استاندارهای ملی یا بین المللی
– موارد مصرف و کاربرد محصول
– کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر نصرف محصول
– اهمیت استراتزیک کالا
– بررسی اجمالی تکنولوژی و روش تولید
– روش پاک کردن ، جدا کردن، و آماده سازی
– خلاصه نمودار فرآیند تولید
– بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی
– برآورد سرمایه گذاری اجرای طرح
– سرمایه گذاری ثابت
– هزینه های زمین
– هزینه های محوطه سازی و ساختمان سازی
– هزینه ماشین آلات و تجهیزات خط تولید
– شرایط فنی و بهداشتی وسایل و تجهیزات
– هزینه تاسیسات
– هزینه سایر لوازم و تجهیزات
– جمع بندی هزینه های تاسیسات
– لوازم خدماتی و اداری
– وسایط نقلیه
– هزینه های قبل زا بهره برداری
– جمع بندی سرمایه گذاری ثابت طرح
– هزینه سالیانه تولید : علاوه بر سرمایه گذاری مورد نیاز جهت احداث و راه اندازی واحد، یک سری از هزینه ها بایستی به صورت سالانه جهت تولید محصول انجام شود. این هزینه ها شامل تهیه مواد اولیه، حقوق و دستمزد و نیروی انسانی ،هزینه های استهلاک ماشین آلات و ساختمان ، هزینه تعمیرات و نگهداری ،هزینه های فروش محصولات و … می باشد.
– نیروی انسانی مورد نیاز طرح
– تامین نیروی انسانی مورد نیاز، اشتغال زایی و تخصص های مورد نیاز
– هزینه های حقوق و دستمزد
– مصرف سالیانه آب، برق، سوخت وو ارتباطات
– استهلاک سالیانه ماشین آلات، تجهیزات و ساختمان ها
– تعمیرات و نگهداری سالیانه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز
– هزینه تسیلات دریافتی
– حمع کل هزینه های سالیانه تولید
– سرمایه در گردش مورد نیاز طرح
– کل سرمایه مورد نیاز طرح
– نحوه تامین سرمایه
– شاخص های اقتصادی طرح
– خلاصه مطالعات بازار
– عرضه و تقاضا
قیمت فقط3,000 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 53

قیمت : 3,000 تومان

حجم فایل : 1341 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

بیش فعالی در کودکان

بیش فعالی در کودکان
بیش فعالی در کودکان - بیش فعالی در کودکان



تنبیه
قیمت فقط2,500 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 30

قیمت : 2,500 تومان

حجم فایل : 82 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا
اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا - اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا



اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا
مقدمه :1
تعریف مفاهیم کلیدی:2
سبک زندگی:2
هفته دفاع مقدس:3
شهید:3
بیان مسئله :4
هدف از اجرای این اقدام پژوهی :5
توصیف وضع موجود( شواهد 1):6
شاخص های کمی و کیفی وضعیت موجود:7
گرد آوری داده ها و اطلاعات جهت شناسائی عوامل موثر بر ایجاد مساله:8
الف. پرسشنامه. 9
ب. مصاحبه:9
ج. مطالعه:9
تجزیهوتحلیلوتفسیر داده‌ها جهت شناسایی عوامل موثر بر مساله:10
ادبیات موضوع. 11
الف. پیشینه نظری:12
ب.پیشینه عملی:13
راه حل‌های پیشنهادی:14
اجرای راه حلهای انتخابی.. 15
اعتبار بخشی به راه حل ها:15
اجرای راه حل ها:16
راه حل اول:16
1-1تعامل با همکاران شاغل در آموزشگاه:16
1-2- افزایش آگاهی همکاران در زمینه سبک زندگی شهدا17
1-3- تعامل با اولیا17
مشارکت و نقادی همکاران:17
اصلاح، تعدیل و تغییرات لازم در اجرای راه حلها :18
راه حل دوم:18
2-1- برپایی نمایشگاه هفته پژوهش با موضوع نوجوان: دیروز، امروز، فردا18
2-2- تابلوی دائمی شهدا19
2-3- برگزاری مسابقه کتابخوانی(خلاصه نویسی کتاب) و روزنامه نویسی.. 20
2-4-تجهیز کتابخانه مدرسه به کتابهایی با موضوع سبک زندگی شهدا و دفاع مقدس.. 21
2-5- برگزاری نمایشگاه کتاب.. 21
2-6- شناسایی و معرفی شهدا و جانبازان نزدیک به دانش آموزان. 21
2-7- تشکیل گروه سرود پویندگان راه شهدا22
2-8- دعوت از شهدای زنده22
2 –9 برگزاری مراسم ختم قرآن هدیه به روح مطهر شهدا و امام شهیدان. 23
نظارت بر اجرای راه حل. 23
اصلاح، تعدیل و تغییرات لازم در اجرای راه حلها23
راه حل سوم :23
3-1 برگزاری اردو زیارت گلزار مطهر شهدا24
3-2-اهدای جوایز و تشویق دانش آموزان فعال. 24
مشارکت و نقادی همکاران. 24
توصیف وضع مطلوب (شواهد2). 25
شاخص های کمی و کیفی وضعیت مطلوب:25
نتیجه گیری و پیشنهاد :26
پیوست ها :28

مقدمه :
روز اول ماه مهر... دل پر می کشد به سوی صف های مدرسه . لباس های اتوکشیده، کیف های رنگارنگ، لبخندهای شادی بر روی لب های کودکان. باز هم زنگ مدرسه.... صدا می آید. ...دنگ...دنگ...جنگ...جنگ...! صدا می آید، از گذشته های نه چندان . گذشته هایی که اگر امروز ما فراموش کنیم نسل فردا در زیر رگبار پیاپی تهاجم فرهنگی هرگز به یاد نخواهد آورد. خاطراتی که فراموش نخواهند شد. کیف هایی رنگین به رنگ خون خون .لبخندهایی که بر روی لب های کودکان یخ زد. فروغی که در دیدگانشان دوخته به افقی سرخ خشکید. مهرماه 1359. یک روز پس از آغاز رسمی جنگ تحمیلی. آغاز مدرسه، آغاز شور و نشاط. شور و نشاطی که به جنگ بدل شد. جنگی نابرابر و دفاعی مقدس و جاودانه . جنگی که مدرسه شد و از کودکان ما مرد ساخت.
و اینک، به حرمت خون شهیدان و به پاسداری گامهای کوچک کودکان شهید جنگ، هر سال اولین گامهای ورود به مدرسه را با هفته دفاع مقدس آغاز می کنیم، که تقارنی ارزشمند و نکوست . تقارنی که فضای دانشگاه ها و مدارس را به یاد و خاطره شهیدان والامقام متبرک ساخته و سنگر مدرسه را یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید. ما نیز در دبستان دخترانه جمهوری اسلامی همگام با دیگر مدارس کشور هرسال همزمان با آغاز مهر ماه، مدرسه را به نام شهدا مزین کرده و گل کودکان را با یاد شهدا عطر آگین می نماییم. در سالن دبستان یادمانی برای شهدا و دفاع مقدس می سازیم و تابلو ها را با تصاویر شهدا، خصوصا شهدای نوجوان متبرک می سازیم. از شهدا می گوئیم . از اهدافشان، خاطراتشان و وظیفه خودمان و کودکانمان را در قبال ایثارشان یادآور می شویم.
هفته دفاع مقدس می گذرد. عکس ها و آذین بندی ها به دروون جعبه ها منتقل شده و در یکی از کمدهای مدرسه برای استفاده در سال های بعد نگهداری می شود . و اگر خیلی دوست شهدا باشیم در دهه فجر هم یادی از آن ها می کنیم. اما آیا کافیست؟ حتی اگر هر روز سال را به نام هفته دفاع مقدس بنامیم کافیست؟ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق می گوید: هدف از برپایی یادمان و یادواره ها برپایی یک مجلس صرف نیست. بلکه باید بتوانیم راه و روش و تفکر شهدا را در جامعه نهادینه کنیم[i]. پس هدف ما باید نهادینه کردن راه وروش و تفکر و رسم شهدا باشد و این مهم بدون تداوم ناممکن می نماید. چه بهتر که از سال های ابتدایی تحصیل و در حقیقت آغاز ورود رسمی کودکان به جامعه و در مدرسه که محل پرورش روح و روان کودکان است بنیان نهاده شود تا کودکان که آینده سازان ایران اسلامی هستند هر چه بیشتر با سبک زندگی شهدا آشنا شوند. پدران ما در انقلاب به دنبال عبور از تمدن غربی بودند اما ما امروزه به سمت سبک زندگی غربی پیش میرویم. بخاطر همین است که سخن گفتن از آن برهه از تاریخ کشورمان کمی دشوار است. برهه ای که بچه های جنگ در کنار هم زندگیِ زنده ای داشتند و واقعاً زندگی می کردند.راستی، نسبت سبک زندگی امروز ما با دوران دفاع مقدس چیست؟ چرا امروز شهدا از دلاوری ها و شهامت های شهدا می گوئیم؟ چه لزومی به بازگویی آن حادثه هاست؟ با پرداختن به آن سبک، آیا می خواهیم بازگشت به گذشته کنیم؟ نسبت سبک زندگی رزمنده ها با اقتضائات امروز در چیست؟ چه نیازی به برگزاری یادواره های دفاع مقدس و پاسداشت آن ارزش ها می باشد؟ آیا شهدا در امروز ما فراموش شده هستند؟
تاریخ دفاع مقدس حکایات عجیب و تکان دهنده ای از عشق راستین شهدا سراغ دارد که بهره گیری از آنها همچون چراغ هدایتگر مسیر درست زندگی را به جوانان بعدی نشان خواهد داد. پس مطالعه در تاریخ دفاع مقدس و احوالات و وصیت نامه شهدا سدی مستحکم در برابر جنگ نرم می باشد. در جهت الگو برداری از شهدا جا دارد سخن امام خمینی رحمه ا... علیه را که بعد از شهادت نوجوان شهید " حسین فهمیده" بیان نموده بود را مرور می نماییم:"رهبر ما آن طفل دوازده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزش­اش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.
در اقدام پژوهی حاضر، ضرورت علاقمند ساختن دانش آموزان به مطالعه سبک و روش زندگی شهدا پژوهش شده ، راه کارهایی برای این مهم طرح و اجرا خواهد گردید.

بیان مسئله :
اینجانب نفیسه علمی نیک با چهار سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش که از ابتدا در مقطع ابتدایی مشغول خدمت بوده­ام، کارشناس ارشد زیست شناسی- فیزیولوژی مدت دو سال است که عهده دار معاونت آموزشی دبستان دخترانه جمهوری اسلامی ناحیه 4 قم می باشم. این دبستان با 327 نفر دانش آموز که در شش پایه و 12 کلاس تحصیل می کنند در خیابان کلهری شهر قم واقع شده است. ساکنان این منطقه غالبا افرادی مذهبی و از نظر سطح فرهنگی، اقتصادی و تحصیلات متوسط و متوسط به پائین می باشند. در حدود 40 در صد از دانش آموزان این دبستان را اتباع کشور های همسایه، افغانستان، پاکستان و عراق تشکیل می دهند که والدین بخشی از آنها مشغول تحصیل علوم دینی و قسمتی از ایشان دارای مشاغل آزاد و عمدتا کارگر ساده می باشند. بنده مفتخرم که از اعضای خانواده شهدا بوده و پدرم شهید رجب علی علمی نیک اولین فرمانده شهید سپاه پاسداران شهرستان نقده[1] بودند . از اینرو احساس دین خاص نسبت به شهدا داشته و پرداختن به موضوعاتی پیرامون ارزش شهید و شهادت و ایثار و فداکاری را تکلیف خود می دانم. با این تفکر از ابتدای شروع به کار خود در آموزش و پرورش در مواقع و فرصت های مختلف سعی کرده ام هر چه بیشتر به این موضوعات و مفاهیم بپردازم. اما متاسفانه گاهی با بی علاقگی دانش آموزان و نا آشنایی آن ها نسبت به شهدا حتی شهیدان شاخص روبرو شده ام. در یکی از موارد وقتی با تعدادی از دانش آموزان پایه ششم در مورد شخصیت شهید رجایی صحبت می کردم متوجه شدم حتی یک نفر از آنها این شهید والامقام را نمیشناسند و با نامش نیز آشنا نیستند . فردای آن روز تعدادی از انها که کاملا متوجه ناراحتی من از این موضوع شده بودند در مورد شهید رجایی اطلاعاتی از خانواده و بزرگترها کسب کرده و در زنگ تفریح در مورد اطلاعات خود در این باره با من صحبت کردند که متوجه کم کاری ای که در این رابطه داریم شدم. به طوریکه هر سال در هفته دفاع مقدس و مناسبت های خاص به بیان خاطرات و شرح حال شهدا پرداخته ولی به صورت اساسی به سبک زندگی شهدا نپرداخته ایم . در صورتیکه راه برون رفت از مده مشکلات و معضلات جوانان جامعه الگو گیری از سبک زندگی شهداست . چه در بیان مسائل حجاب و چه در مسائل اقتصادی و فرهنگی و . . . در مدرسه از دانش آموزان می خواهیم حجاب خود را رعایت کنند و در راه حفظ آن بکوشند. اما تا وقتی الگوهای مناسبی برایشان معرفی نشده باشد نمیتوان انتظار داشت که به خوبی حرفاهای ما را درک و به آن عمل کنند. آن هم در حالی که الگوهای بسیار مناسب در میان شهیده های دفاع مقدس موجود است . حتی در زمینه پرداختن به درس و ساعی بودن در زمینه های علمی، نوجوانان رزمنده ای که حتی در جبهه نبرد نیز درس و کتاب را فراموش نکردند می توانند الگوی خوبی باشند.
قیمت فقط3,500 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 45

قیمت : 3,500 تومان

حجم فایل : 60 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

حسابداری کنترل اموال وتجهیزات وابزار واقلام مصرفی (حسابداری مدیریت)

حسابداری کنترل اموال وتجهیزات وابزار واقلام مصرفی (حسابداری مدیریت)
حسابداری کنترل اموال وتجهیزات وابزار واقلام مصرفی (حسابداری مدیریت) - حسابداری کنترل اموال وتجهیزات وابزار واقلام مصرفی (حسابداری مدیریت)



حسابداری کنترل اموال وتجهیزات وابزار واقلام مصرفی (حسابداری مدیریت)
اینجانب به عنوان کارمند حسابداری کنترل اموال و تجهیزات در این شرکت در مدت95/01/15 است تا 95/2/21 به اکنو ن شاغل می باشم . کار اصلی این شرکت تعمیرات هواپیما ،ارتقاء ،ساخت و .... در زمینه انوا ع هواپیما وموتور ها ی هواپیما می باشد. هدف ار ارایه این گزارش این است که کلیه مشاهدات خود را تا جایی که امکان دارد را ارایه دهم. موقعیت کاری اینجانب این مهم را در نظر دارد که امر حفاظت اطلاعات حتی الامکان رعایت شود و البته تا جایی که مسایل مبهم نباشد. کار اصلی اینجانب حسابدار ی کنتر ل اموا ل وتجهیزات م ی باشد ول ی به دلی ل اینکه درقسمت کاری کنترل ابزار و اقلام هوای ی هر کدا م کارشناسا ن خود رادارد اشاره ا ی هم به ای ن موضوعات خواهیم داشت. طبق مشاهدات موضو ع اصل ی گزارش حسابدار ی جنس ی اموا ل و تجهیزات است که به طور مستقیم و غیرمستقیم با انباردارا ن و مصرف کنندگا ن در رابطه است.زیرا به همین دلیل اشاره ای به انبارداری درشرکت هم می شود تا تمامی موارد مشاهده شده طی این گزارش در قالب گزارش کاربینی ارایه شود.وهمچنین این حسابدارن با قسمت بازرگانی وهمچنین طرح برنامه و تامین اعتبارات درابطه است که تاحد نیاز طبق مشاهدات به این موارد هم اشاره خواهد شد.
قیمت فقط3,000 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 15

قیمت : 3,000 تومان

حجم فایل : 316 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل