فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

موضوع ارزیابی مولفه¬های کیفیت خدمات ارزش افزوده مخابرات (ADSL) در رضایتمندی مشتری در صنعت مخابرات (مطالعه موردی شرکت مخابرات اس

موضوع ارزیابی مولفه¬های کیفیت خدمات ارزش افزوده مخابرات (ADSL) در رضایتمندی مشتری در صنعت مخابرات (مطالعه موردی شرکت مخابرات استان البرز)
موضوع ارزیابی مولفه¬های کیفیت خدمات ارزش افزوده مخابرات (ADSL) در رضایتمندی مشتری در صنعت مخابرات (مطالعه موردی شرکت مخابرات استان البرز) - موضوع ارزیابی مولفه¬های کیفیت خدمات ارزش افزوده مخابرات (ADSL) در رضایتمندی مشتری در صنعت مخابرات (مطالعه موردی شرکت مخابرات استان البرز)



موضوع

ارزیابی مولفه­های کیفیت خدمات ارزش افزوده مخابرات (ADSL) در رضایتمندی مشتری در صنعت مخابرات (مطالعه موردی شرکت مخابرات استان البرز)



فهرست مطالب

چکیده 2

1-1- مقدمه 4

1-2- عنوان تحقیق 5

1-3- بیان مسأله 5

1-4- ضرورت تحقیق 6

1-5- اهداف تحقیق 6

1-5-1- هدف علمی 6

1-5-2- هدف کاربردی 6

1-6- فرضیه های تحقیق 7

1-7- جنبه های نوآوری تحقیق 7

1-8- روش کار 7

1-8-1- نوع روش تحقیق 7

1-8-2- روش گردآوری اطلاعات 8

1-8-3- ابزار گرد آوری اطلاعات 8

1-9- قلمرو تحقیق 8

1-9-1- قلمرو موضوعی 8

1-9-2- قلمرو مکانی 9

1-9-3- قلمرو زمانی 9

1-10- تعاریف و اصطلاحات 9

2-1- مقدمه 10

2-2- ارزش 11

2-3- خدمات 12

2-3-1- اهمیت خدمات 13

2-3-2- اهمیت خدمات در اقتصاد کنونی 13

2-3-3- اهمیت خدمات در مخابرات 14

2-3-4- خدمات ارزش افزوده مخابرات 16

2-4- کیفیت 16

2-5-کیفیت خدمات 17

2-5-1-اهمیت بهبود کیفیت خدمات 19

2-5-2- سنجش کیفیت خدمات 25

2-6- مدلهای کیفیت خدمات 26

2-6-1- مدل گرونروز 26

2-6-2- مدل لهتینن 27

2-6-3- مدل پاراسورامان 28

2-6-4- مدل جانستون 29

2-6-5- مدل SYSTRA-SQ توسط آلدلیگان و باتل 29

2-7- شکاف های کیفیت خدمات 30

2-8- مدل تحلیل شکافهای پنجگانه کیفیت SQ 32

2-8-1- سروکوئال 33

2-8-2- مدل سروکوئال 34

2-8-3- کاربرد سروکوئال 34

2-8-4- ابعاد و عوامل سروکوئال 35

2-8-5- پرسشنامه مدل سروکوئال 36

2-9- پیشینه تحقیقات انجام شده 37

2-9-1- تحقیقات انجام شده در سطح بین الملل 37

2-9-2- تحقیقات انجام شده در سطح ایران 39

2-9-3- سابقه تحقیق درخصوص موضوع 40

3-1- مقدمه 41

3-2- طرح تحقیق 42

3-2-1- تحقیق بنیادی 42

3-2-2- تحقیق نظری 42

3-2-3- تحقیق کاربردی 43

3-2-4- تحقیق علمی 43

3-3- تعاریف 43

3-3-1- ارزش 43

3-3-2- خدمات 44

3-3-3- خدمات ارزش افزوده 44

3-3-4- کیفیت 44

3-3-5- کیفیت خدمات 45

3-3-6- مشتری 45

3-3-7- رضایت 45

3-4- تحقیق و مطالعه موردی 45

3-4-1- تعریف مطالعه موردی 45

3-4-2- زمینه های کاربرد مطالعه موردی 46

3-4-3- اهمیت مطالعه موردی 46

3-5- جامعه و نمونه آماری مورد مطالعه 46

3-6- دوره مورد مطالعه 46

3-7- روش جمع آوری اطلاعات 46

3-8- ابزار گردآوری اطلاعات 47

3-9- روایی و پایایی تحقیق 47

3-9-1- روایی 47

3-9-2- پایایی 47

3-10- مدل اولیه تحقیق (مدل مفهومی) 48

3-11- محدودیتها و مشکلات تحقیق 49

4-1- مقدمه 51

4-2- آزمون فرضیات تحقیق 51

4-2-1- آزمون فرض آماری 51

4-2-2- نتایج آزمون t (spss) 52

4-3- جدول تعیین شکاف 57

4-4- تحلیل شکاف 58

4-5- اولویت بندی مولفه های مدل (به روش فریدمن در مقایسه K متغیر) 61

4-5- 1- مقایسه کلیه مولفه های مدل سروکوئال 62

5-1- مقدمه 66

5-2- خلاصه پژوهش 67

5-3- نتایج پژوهش 67

5-3-1- نتایج علمی پژوهش 68

5-3-2- نتایج کاربردی پژوهش 68

5-4- پیشنهادات پژوهش 69

5-4-1- برنامه بهبود پژوهش (مولفههای مدل سروکوئال) 69

5-4-2- پیشنهادات آتی 81

5-4-3- برنامه ریزی استراتژیک فعالانه 81

5-4-3-1- گروه بندی مشتریان هدف: 82

5-4-3-2- تبعیت از استراتژی های پیشی گرفتن از انتظارات مشتریان 87

5-4-3-3- استفاده از ابزار مناسب کنترل کیفیت 91

ضمائم و پیوست ها 96

منابع و مآخذ 103





فهرست اشکال

عنوان صفحه

نمودار 2-1- وجه تمایز کالاها و خدمات 12

نمودار 2-2- اقدامات پیش روی مشتریان ناراضی 19

نمودار 2-3- ضرورت توجه به کیفیت خدمات 21

نمودار 2-4- پیامدهای کیفیت خدمات ادراک شده 21

نمودار 2-5 سطوح انتظارات از خدمت 22

نمودار 2-6 کیفیت خدمات منجر به سود می شود. 23

نمودار 2-7- چرخه کیفیت خدمات 23

نمودار 2-8- ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری 25

نمودار 2-9- ابعاد کیفیت خدمات 27

نمودار 2-10-ابعاد کیفیت خدمات 27

جدول 2-11 خلاصه ای از مقیاس کیفیت خدمات ارائه شده توسط پاراسورمان و همکارانش 28

نمودار 2-12- مدل جانستون 29

نمودار 2-13- مدل SYSTRA-SQ توسط آلدلیگان و باتل 29

نمودار 2-14- کیفیت الکترونیکی 30

نمودار 2-15 شکاف هایی که منجر به نارضایتی مشتری می شود 32

نمودار 3-1- چهار تعریف مشتری از ارزش 44

نمودار 3-2- مدل مفهومی تحقیق 48

نمودار 3-3- چارچوب مفهومی تحقیق 49

نمودار 5-1- رویکردهای مدیریت کیفیت خدمات 66

نمودار 5-2- هرم طبقهبندی مشتریان 82

نمودار 5-3- خصوصیات مشتریان پلاتینیومی و طلایی 83

نمودار 5-4- خصوصیات مشتریان آهنی و سربی 83

نمودار 5-5- نمودارضرورت توجه به کیفیت خدمات 88

نمودار 5-6- زنجیره سود - خدمت 90

نمودار 5-7- فرآیند بهبود کیفیت خدمات 91

نمودار 5-8- فرآیند سفارشگیری – نمای نقشه ارتباطات 92

نمودار 5-9- فرآیند سفارشگیری – نمای نقشه بین وظیفهای 93

نمودار 5-10- فرآیند سفارشگیری – مرحله دریافت سفارش – نمای روندنما 93



چکیده

امروزه فاصله جغرافیایی دیگر معنا ندارد. سیستم‌های رایانه‌ای مخابرات، ما را قادر می‌سازد تا صدا، اطلاعات، عکس و حتی فیلم‌ها را در فاصله کمتر از یک ثانیه دریافت و یا ارسال کنیم.

فناوری رایانه،‌ انقلابی در سیستم‌های تولید به وجود آورد، به طوری که بشر از تولید واحد،‌ دسته‌ای و انبوه به تولید انعطاف پذیر رسیده است.[1]

مخابرات بعنوان یکی از زیر ساختهای اصلی صنعت ارتباطات از معیارهای اصلی توسعه در هر کشور محسوب می‌گردد.

همچنین توسعه خدمات مخابراتی،‌ مانند تلفن همراه و اینترنت در دهه‌های اخیر موجب افزایش روز افزون استفاده کنندگان از این خدمات مخابراتی شده است.

در یک دهه اخیر به دلیل تحولات در صنعت مخابرات ( خصوصی سازی – فروش سهام – فعالیت اپراتورهای تلفن همراه) حساسیت و اهمیت رقابت و ایجاد مزیت برای شرکت مخابرات به یک امر حیاتی تبدیل شده است.

لذا شناسایی انتظارات مشترکین ( خصوصاً در خدمات ارزش افزوده – ADSL). و مقایسه آن با عملکرد شرکت مخابرات و تلاش در جهت حذف یا کاهش شکافها از نکات قابل توجه و مستلزم تحقیق می‌باشد.(مدل SQ).

در این نوشتار ابتدا مرور مختصری بر مسأله،‌ متدولوژی و مبانی نظری تحقیق می‌شود و سپس ویژگیهای عمده مدل پیشنهادی مطرح می‌گردد.[1]

سپس بر اساس یافته‌های تحقیق، نتیجه‌گیری صورت می‌گیرد و پیشنهادهای لازم برای تحقیقات آتی در زمینه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه می شود، به طور کلی مسئله اصلی این تحقیق ارزیابی کیفیت خدمات بوسیله مدل SQ است.

این پژوهش از مدل سرو کوئال (SQ) جهت پاسخگویی به سوال محوری تحقیق یعنی میزان شکاف بین انتظارات و واقعیت کیفیت ارائه خدمات در مخابرات استان البرز (ADSL) استفاده نموده است.

در تحقیق حاضر با توجه به اهمیت سنجش رضایت مندی مشتریان، ابتدا به معرفی مفهوم رضایت­مندی مشتری و روش‌های سنجش رضایتمندی مشتریان پرداخته و سپس متدلوژی تحقیق، هدف تحقیق، فرضیات، مدل مفهومی و شاخص های مورد استفاده در آن و مدل بیان شده است. در پایان ضمن بررسی نتایج تحقیق توصیه‌های کاربردی بر اساس مدل در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان ارائه می‌گردد.[3]

تلاش برای درک و اندازه‌گیری کیفیت خدمات از چالش‌های مدیران، بخصوص در دهه‌های اخیر می‌باشد.

کیفیت خدمات به ابزار کلیدی بازاریابی برای دستیابی به تمایز رقابتی و ترویج وفاداری مشتریان تبدیل شده است.



فصل اول کلیات

1-1- مقدمه

مخابرات به عنوان یکی از زیر ساختهای اصلی صنعت ارتباطات از معیارهای اصلی توسعه در هر کشور محسوب می­شود. همچنین توسعه خدمات مخابراتی مانند تلفن همراه و اینترنت در دهه­های اخیر موجب افزایش روزافزون استفاده کنندگان از این خدمات مخابراتی شده است. در یک دهه اخیر برای اولین بار شاهد تحولاتی در صنعت مخابرات بوده­ایم. واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی، فروش سهام آن، صدور مجوز برای فعالیت مخابراتی اپراتور دوم و سوم و صدور مجوز شروع و توسعه فعالیت شرکت ایرانسل و رایتل در زمینه تلفن همراه، حساسیت و اهمیت رقابت و ایجاد مزیت را برای شرکت مخابرات به یک امر حیاتی تبدیل نموده است. لذا شناسائی انتظارات مشترکان و مقایسه آن با عملکرد شرکت مخابرات و تلاش در جهت حذف یا کاهش این شکاف از اهمیت ویژه­ای برخوردار می­باشد.

1-2- عنوان تحقیق

ارزیابی مولفه­های کیفیت خدمات ارزش افزوده مخابرات (ADSL) در رضایتمندی مشتری در صنعت مخابرات (مطالعه موردی شرکت مخابرات استان البرز)

Evaluating value added service quality components in telecommunication (ADSL) industry to satisty customer. Case Study: Telecommunication of Alborz province Co.

1-3- بیان مسأله

در این پژوهش محقق در نظر دارد تاثیر سرویسهای ارزش افزوده مخابرات را افزایش کیفیت خدمات رقابتی و رضایت مشترکین بررسی کند. ارزش افزوده به ارزشی که در فرآیند تولید به ارزش کالاهای واسطه­ای افزوده می­شود، گفته می­شود. در صنعت مخابرات خدمات ارزش افزوده به اختصار به تمامی سرویس­هایی اطلاق می گردد که رتبه سرویسهای پایه مانند پیام کوتاه (SMS)، پیام چن

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 166

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 1984 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

گنجینه ناب و باارزش نمونه سوالات و جزوات بسیار موثر آزمون استخدامی هلال احمر شما را ناامید نخواهد ساخت انشاالله

گنجینه نفیس و ناب نمونه سوالات و جزوات بسیار موثر آزمون استخدامی هلال احمر
گنجینه نفیس و ناب نمونه سوالات و جزوات بسیار موثر آزمون استخدامی هلال احمر - گنجینه ناب و باارزش نمونه سوالات و جزوات بسیار موثر آزمون استخدامی هلال احمر شما را ناامید نخواهد ساخت انشاالله



گنجینه ناب و باارزش نمونه سوالات و جزوات بسیار موثر آزمون استخدامی هلال احمر شما را ناامید نخواهد ساخت انشاالله... یقینا با اندکی دقت با اطمینان کامل و با خاطری آسوده آزمون مورد نظر را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت درضمن این مجموعه شامل جزوات موثر و بسیار مهم و مطابق با منابع جدید آزمون استخدامی در سال 1395 میباشد..

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 615

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 14872 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
pdf

عنوان اطاعت زن از شوهر از منظر قرآن و روایات

عنوان اطاعت زن از شوهر از منظر قرآن و روایات
عنوان اطاعت زن از شوهر از منظر قرآن و روایات - عنوان اطاعت زن از شوهر از منظر قرآن و روایات



فهرست مطالب

مقدمه............................................. 1

فصل اول: کلیات و مفهوم‌شناسی

1-کلیات.......................................... 4

1-1-تبیین موضوع................................. 4

2-1-ضرورت و اهمیت موضوع......................... 4

3-1-اهداف تحقیق................................. 5

4-1-پیشینه‌ی تحقیق............................... 5

5-1-سؤال‌های اصلی و فرعی......................... 6

1-5-1- سؤال اصلی............................. 6

1-5-2- سؤال فرعی............................. 6

6-1-فرضیه....................................... 6

7-1-واژگان کلیدی................................ 6

8-1-روش و ساختار تحقیق.......................... 7

9-1-موانع و مشکلات تحقیق......................... 7

2-مفاهیم........................................ 7

2-1- تعریف اطاعت............................... 8

2-1-1- اطاعت در لغت......................... 8

2-1-2- اطاعت در اصطلاح....................... 8

2-2- الفاظ مرتبط.............................. 8

2-2-1- معنای قیمومت در لغت و اصطلاح.......... 8

2-2-2- معنای قانت در لغت و اصطلاح............ 8

2-2-3- معنای تمکین در لغت و اصطلاح........... 9

2-2-3- نشوز در لغت و اصطلاح.................. 10

2-3- مبانی فقهی و حقوقی اطاعت زن از شوهر...... 10

2-3-1-بررسی فقهی............................ 10

2-3-1-1- کتاب............................. 11

2-3-1-2- روایات........................... 11

2-3-1-3- عقل.............................. 12

2-3-2- بررسی حقوقی.......................... 12

2-4- شرایط وجوب و سقوط اطاعت زن از شوهر....... 14

2-4-1- شرایط شوهر........................... 14

2-4-2- شرایط زن............................. 15

2-4-3- موارد اطاعت.......................... 15

فصل دوم: اطاعت زن از شوهر از منظر قرآن و دیدگاه مفسران

1-دسته‌ی اول................................. 17

1-1-قیمومت مردان بر زنان................. 17

1-2-سبب قیمومیت.......................... 18

1-3-معنای قیمومیت........................ 20

1-4-محدوده قیمومیت....................... 21

1-5-زنان قانت............................ 22

1-6-زنان ناشزه........................... 24

2-دسته‌ی دوم................................. 28

جمع بندی.................................... 29

فصل سوم: اطاعت زن از شوهر از منظر روایات

1-دسته‌ی اول روایات: اطاعت مطلق زن از شوهر... 31

1-1-روایات بدون اشکال سند و دلالت......... 31

1-2-روایات با اشکال سند و دلالت........... 32

2-دسته‌ی دوم روایات: اطاعت در امور خاص ...... 35

2-1-روایات مربوط به تمکین................ 35

2-2-روایات مربوط به بیرون رفتن از خانه... 36

2-2-1-گروه اول: روایات بدون اشکال سند.. 36

2-2-2-گروه دوم: روایات با اشکال سند.... 37

3-دسته سوم روایات........................... 40

جمع‌بندی..................................... 42

فصل چهارم: اطاعت زن از شوهر از منظر فقه امامیه

1-موارد لزوم اطاعت زن از شوهر............... 44

1-1-دسته‌‌ی اول............................ 44

1-1-1-اطاعت در بیرون رفتن از خانه و تمکین جنسی 44

1-2-دسته‌ی دوم............................ 45

1-2-1- اجازه در قسم خوردن.............. 45

1-2-2- اجازه در نذرکردن................ 45

1-2-3- اجازه در گرفتن روزه مستحبی...... 46

1-2-4- اجازه برای اجیر شدن............. 46

1-2-5- اجازه برای مسافرت............... 47

2-موارد عدم وجوب اطاعت زن از شوهر........... 47

2-1-انجام معصیت......................... 48

2-2-عدم پرداخت نفقه توسط شوهر........... 48

2-3-انجام کارهای خانه................... 48

2-4-امتناع از تمکین جنسی قبل از گرفتن مهر 49

2-5-تمکین و خروج از منزل در متعه........ 49

3-اثر فقهی اطاعت زن از شوهر................. 50

3-1-وجوب پرداخت نفقه توسط شوهر.......... 50

4-اثر فقهی عدم اطاعت زن از شوهر............. 51

4-1-عدم استحقاق نفقه.................... 51

4-2-نشوز................................ 51

4-2-1-علاج نشوز........................ 52

جمع‌‌بندی..................................... 53

فـصل پنـجـم: خـاتمــه

نتیجه‌‌گیری................................... 56

پیشنهادها................................... 58

فهرست منابع................................. 59



مقدمه

ازدواج پیمانی است دو سویه و هر یک از زن و شوهر حقوق و تکالیفی دارند. مرد به عنوان سرپرست خانواده وظیفهی حفظ و حراست از خانواده و تأمین نیازهای اقتصادی را برعهده دارد. در مقابل این تکلیف، این حق برای مرد ثابت میشود که سایر اعضای خانواده به ویژه زن از او اطاعت کنند. آگاهی لازم از این تکلیف زن، در حفظ بنیان زندگی و هدایت خانواده به سوی کمال و سعادت مؤثر خواهد بود.

روش کار در تحقیق حاضر با هدف کاربردی و با نگرش توصیف محتوایی- تحلیلی صورت گرفته است. جمعآوری اطلاعات نیز به شیوهی کتابخانهای بوده است.

این تحقیق در پنج فصل تنظیم شده است:

فصل اول: کلیات تحقیق و مفاهیم، که کلیات آن عبارت است از: تبیین موضوع، ضرورت، اهداف و پیشینهی تحقیق، سؤالات اصلی و فرعی، فرضیه، واژگان کلیدی، روش کار، موانع و مشکلات. بحث مفاهیم آن نیز به مفهومشناسی لغوی و اصطلاحی واژگان کلیدی، مبانی فقهی و حقوقی اطاعت زن از شوهر و شرایط وجوب و سقوط آن اختصاص دارد.

فصل دوم: اطاعت زن از شوهر از منظر قرآن، که در آن آیات مرتبط با موضوع تحقیق از نگاه تفاسیر مختلف بررسی شده است.

فصل سوم: اطاعت زن از شوهر از منظر روایات، که در آن روایات مربوط به موضوع اطاعت زن از شوهر گردآوری شده است.

فصل چهارم: اطاعت زن از شوهر از منظر فقه امامیه، که در آن فتاوای مراجع عظام تقلید پیرامون موضوع اطاعت زن از شوهر، موارد اطاعت و عدم اطاعت تنظیم شده است.

فصل پنجم: خاتمه که در آن نتیجهی بررسیهای به عمل آمده پیرامون موضوع اطاعت زن از شوهر بیان شده است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : zip

تعداد صفحات : 98

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 140 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

موضوع نقش سبک های مقابله ای و عزت نفس در پیش بینی ناگویی خلقی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کرج

موضوع نقش سبک های مقابله ای و عزت نفس در پیش بینی ناگویی خلقی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کرج
موضوع نقش سبک های مقابله ای و عزت نفس در پیش بینی ناگویی خلقی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کرج - موضوع نقش سبک های مقابله ای و عزت نفس در پیش بینی ناگویی خلقی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کرج



فهرست



چکیده...................................................................................................................................................................................1

فصل اول: کلیات پژوهش

1-1 مقدمه..........................................................................................................................................................................3

1-2 بیان مسأله..................................................................................................................................................................6

-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش............................................................................................................................111

1-4 اهداف پژوهش.........................................................................................................................................................12

1-4-1 هدف اصلی.........................................................................................................................................................12

1-4-2 اهداف فرعی.......................................................................................................................................................12

1-5 فرضیه های پژوهش...............................................................................................................................................13

1-5-1 فرضیه اصلی........................................................................................................................................................13

1-5-2 فرضیه های فرعی............................................................................................................................................13

1-6 متغیرهای پژوهش................................................................................................................................................13

1-7 تعاریف نظری و عملیاتی..........................................................................................................................................13

1-7-1 تعاریف نظری........................................................................................................................................................13

1-7-2 تعریف عملیاتی...................................................................................................................................................15

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش

2-1 ناگویی هیجانی..........................................................................................................................................................18

2-1-1 انواع ناگویی هیجانی...........................................................................................................................................20

2-1-2 نظریه های ناگویی................................................................................................................................................21

2-1-2-1 رویکرد پویشی.................................................................................................................................................21

2-1-2-2 تجارب و روابط اولیه.......................................................................................................................................24

2-1-2-3 رویکرد اجتماعی-فرهنگی...............................................................................................................................25

2-1-2-4 رویکرد شناختی- رفتاری................................................................................................................................25

2-1-2-5 رویکرد نوروسایکولوژی..................................................................................................................................27

2-1-2-6 رویکرد پردازش اطلاعات..............................................................................................................................30

2-1-3 ناگویی هیجانی صفت یا حالت.........................................................................................................................31

2-1-4 سبب شناسی ناگویی هیجانی..........................................................................................................................32

2-1-5 همه گیرشناسی ناگویی هیجانی....................................................................................................................33

2-1-6 ارزیابی و تشخیص ناگویی هیجانی.................................................................................................................34

2-1-7 ناگویی هیجانی و هوش هیجانی ..................................................................................................................34

2-1-8 ناگویی هیجانی و اختلال های جسمی و روانی..........................................................................................36

2-1-9 ویژگی رفتاری افراد ناگوهیجان.....................................................................................................................37

2-2 سبک های مقابله ای............................................................................................................................................37

2-2-1 نظریه های مقابله...........................................................................................................................................39

2-2-1-1 نظریه های فرد مدار.................................................................................................................................39

2-2-1-1-1 نظریه روان پویشی................................................................................................................................40

2-2-1-1-2 نظریه صفات شخصیتی.......................................................................................................................40

2-2-1-2 نظریه های موقعیت محور.......................................................................................................................42

2-2-1-3 نظریه های شناختی .................................................................................................................................42

2-2-2 مقابله صفت و حالت......................................................................................................................................46

2-2-3 مقابله مسأله مدار، مقابله هیجان مدار و مقابله اجتنابی.......................................................................47

2-2-3-1 سبک مقابله مسأله مدار.........................................................................................................................48

2-2-3-2 سبک مقابله هیجان مدار.....................................................................................................................49

2-2-3-3 سبک مقابله اجتنابی.................................................................................................................................51

2-2-4 سبک های مؤثر در فشار روانی.................................................................................................................. .53

2-2-5 برخی پیامدهای استفاده از مهارت های مقابله ای...................................................................................54

2-3 عزت نفس...............................................................................................................................................................55

2-3-1 ابعاد عزت نفس از نظر پوپ............................................................................................................................57

2-3-2 ویژگی افراد با عزت نفس بالا و عزت نفس پایین......................................................................................58

2-3-3 نحوه ی شکل گیری عزت نفس.....................................................................................................................60

2-3-4 شروط عزت نفس بالا......................................................................................................................................62

2-3-5 دیدگاه های مرتبط با عزت نفس..................................................................................................................64

2-3-5-1 دیگاه روزنبرگ............................................................................................................................................64

2-3-5-2 دیدگاه روان پویشی....................................................................................................................................64

2-3-5-3 دیدگاه آلپورت.............................................................................................................................................65

2-3-5-4 دیدگاه جیمز................................................................................................................................................65

2-3-5-5 دیدگاه اریکسون..........................................................................................................................................65

2-3-5-6 دیدگاه ارنسون..............................................................................................................................................66

2-3-5-7 دیدگاه مزلو...................................................................................................................................................66

2-4 ادبیات و سوابق پژوهش.........................................................................................................................................67

2-4-1 پژوهش های خارجی.......................................................................................................................................67

2-4-2 پژوهش های داخلی........................................................................................................................................70

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

3-1 روش و طرح پژوهش.............................................................................................................................................75

3-2 جامعه آماری............................................................................................................................................................75.

3-3 نمونه.........................................................................................................................................................................75.

3-4 حجم نمونه...............................................................................................................................................................75.

3-5 روش اجرا و جمع آوری داده ها...........................................................................................................................75

3-6 ابزارها...........................................................................................................................................................................76

3-6-1 مقیاس ناگویی هیجانی........................................................................................................................................76

3-6-2 مقیاس مقابله با شریط پر استرس....................................................................................................................78

3-6-3 مقیاس عزت نفس روزنبرگ...............................................................................................................................79

3-7 روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها................................................................................................................81

فصل چهارم: یافته های پژوهش

4-1 یافته های توصیفی.....................................................................................................................................................83

4-1-1 اطلاعات جمعیت شناختی.....................................................................................................................................83

4-1-2 توصیف داده ها........................................................................................................................................................83

4-1-2-1 سبک های مقابله ای.........................................................................................................................................84

4-1-2-2 عزت نفس............................................................................................................................................................84

4-1-2-3 ناگویی هیجانی...................................................................................................................................................84

4-2 تجزیه و تحلیل در راستای پژوهش (یافته های استنباطی).................................................................................85

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 بحث و نتیجه گیری................................................................................................................................................94

5-2 محدودیت های پژوهش..........................................................................................................................................97

5-3 پیشنهادات..................................................................................................................................................................98

منابع

منابع فارسی.....................................................................................................................................................................99

منابع خارجی.......................................................................................................................................................................105

پیوست ها

پیوست1...............................................................................................................................................................................110

پیوست2...............................................................................................................................................................................111

پیوست3...............................................................................................................................................................................112



فهرست جدول ها

جدول4-1............................................................................................................................................................................83.

جدول 4-2.............................................................................................................................................................................83

جدول 4-3............................................................................................................................................................................84

جدول4-4.............................................................................................................................................................................84.

جدول4-5............................................................................................................................................................................84

جدول4-6...............................................................................................................................................................................85

جدول 4-7.............................................................................................................................................................................87

جدول 4-8............................................................................................................................................................................88

جدول4-9..............................................................................................................................................................................89

جدول4-10...........................................................................................................................................................................90

جدول4-11..........................................................................................................................................................................90

جدول 4-12.........................................................................................................................................................................91

جدول 4-13.........................................................................................................................................................................92

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : zip

تعداد صفحات : 167

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 353 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل