فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

مقاله استخلاف

مقاله استخلاف
مقاله استخلاف - مقاله استخلاف



مقاله استخلاف
مقدمه:
خداوند متعال فرشتگان را آگاه مى سازد که بنیاد جامعه اى را روى زمین پى افکنده است که عناصر اصلى آن عبارت اند از: 1 ـ انسان 2 ـ زمین یا به طور کلى طبیعت 3 ـ پیوند معنوى انسان. این پیوند معنوى را قرآن ((استخلاف)) مى نامد. دو عنصر اول و دوم, در همه جوامع ثابت است اما مسئله ((پیوند)) و ((ارتباط)) میان انسان ها با یکدیگر و با طبیعت, متفاوت است. و این به عنصر چهارم و رکن بیرونى جامعه, یعنى خدا بستگى دارد که عمل تعیین جانشین در زمین را انجام داده است.
...
ارکان استخلاف:
عناصر یا ارکان ((استخلاف)) چهار طرف دارد:
1 ـ مستخلف که خداوند سبحان است و از جانب خود, روى زمین خلیفه تعیین مى کند.
2 ـ مستخلف که انسان هاى روى زمین هستند و از جانب خدا خلیفه روى زمین مى شوند.
3 و 4 ـ مستخلف علیه یعنى آن چه خلافت بر آن صورت گرفته است, که شامل انسان, طبیعت (زمین) و جامعه یا مسئله ((پیوند و ارتباط)) بین انسان ها با یکدیگر و با طبیعت است.
بدین ترتیب, قرآن جانشینى انسان را فعل خداوند مى داند و رابطه چهارطرفى را براى جامعه طرح کرده و طى آیات متعددى به انسان ها تذکر مى دهد که:
هوشیار و متوجه باشند و نقش خداوند را در جامعه و روابط اجتماعى آن به فراموشى نسپارند و روشن است جانشینى انسان ها براى آزمایش و امتحان است تا معلوم شود انسان هاى زمینى بر اساس سنت ((آزادى و اختیار و انتخاب)), روابط خود را با (خدا, خود, دیگران و طبیعت) چگونه تعیین مى کنند.
بعد از تبیین عناصر چهارگانه جامعه از دیدگاه قرآن کریم, به این مطلب بازمى گردیم که چگونه دین به عنوان سرشت بشر یکى از سنت هاى تاریخ است .
...

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 17

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 12 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقاله مصرف مکمل های غذایی در ورزشکاران

مقاله مصرف مکمل های غذایی در ورزشکاران
مقاله مصرف مکمل های غذایی در ورزشکاران - مقاله مصرف مکمل های غذایی در ورزشکاران



مقاله مصرف مکمل های غذایی در ورزشکاران
بخشهایی از متن:
غذای پیش از مسابقه راجدی بگیرید
در آماده سازی ورزشکار برای شرکت در مسابقات ، ضروری است که او غذایی را پیش از مسابقه میل کند که هم انرژی زا وهم از لحاظ روانی رضایت بخش باشد . به عنوان مربیان ودرمانگران ورزشی ما اغلب موظف به ارائه پیشنهاداتی در مورد غذایی پیش از مسابقه هستیم . امروزه این امر کاملا روشن شده است که غذای پیش از مسابقه نقشی در رساندن انرژی به بدن در هنگام مسابقه ندارد. البته به جز در مواردی که ورزشکاران در رشته هایی مسابقه می دهند که بیش از 90 دقیقه به طول می انجامد . بیشتر انرژی مورد نیاز ورزشکار از مواد غذایی که چند روز قبل مصرف گردیده تامین می شود . در تهیه یک برنامه غذایی مفید ودر حداقل نگاه داشتن مواد داخل معده توازنی به وجود آید .
در تهیه غذایی پیش از مسابقه ،هدف به حد اکثر رساندن ذخیره گلیکوژن ،جلوگیری از نا رسایی های گوارشی ،احساس گرسنگی ، حفظ تعادل مایعات بدن و کاهش احتمال صدمات در نتیجه خستگی عضله می باشد . برای دستیابی به این اهداف ضروری است عواملی را که می توانند بر غذای پیش از مسابقه تاثیر داشته باشند را به خاطر داشته بسپاریم این عوامل عبارتنداز : زمان مصرف ،ترکیب مواد غذایی ،ارزش گلیسمیک کربو هیدرات ،مقدار ونوع غذا ومایعات مصرفی .
...
چه‌ چیزی‌ موجب‌ افزایش‌ قدرت‌ در بچه‌ها می‌شود؟ امروزه‌ مدارک‌ علمی‌ نشان‌ می‌دهد که‌ سازگاری‌ و تطبیق‌ بخش عمده‌ای‌ از کسب‌ قدرت‌ در کودکان‌ را سبب‌ می‌شود بنابراین‌ بچه‌ها با ارتقا توانایی‌ سیستم عصبی‌ بیشتر از آنچه‌ که‌ به‌ واسطه‌ افزایش‌ چشمگیر در اندازه‌ عضله‌ ایجاد می‌شود‚ قدرت‌ عضلانی‌ به‌ دست‌ می‌آورند.این‌ امر در صورتی‌ مشاهده‌ می‌شود که‌ برنامه‌ تمرین‌ مقاومتی‌ حداقل‌ 6 ماه‌ یا کمتر به‌ طول‌ بیانجامد. آنچه‌ که‌ در دوره طولانی‌تری‌ از زمان‌ اتفاق‌ می‌افتد هنوز ناشناخته‌ مانده‌ است‌. اما دستیابی‌ کودکان‌ به‌ هیپرتروفی‌‚ به‌ خصوص‌ افراد زیرسن‌ بلوغ‌ بسیار مشکل‌تر از بزرگسالان‌ می‌باشد این‌ مساله‌ نشان‌ می‌دهد که‌ ممکن‌ است‌ افزایش‌ رشد عضلانی‌ در پاسخ‌ به‌ تمرین‌ مقاومتی‌ بعد از سن‌ نوجوانی‌ شروع شود. یعنی‌ هنگامی‌ که‌ نشانه‌های‌ هورمونی‌ در مردان‌ و زنان‌ بزرگسال‌ پدیدار می‌شود. درآغاز بلوغ‌ جنسی‌ مردان‌‚ اندازه‌ و قدرت‌ عضله‌ بدون‌ انجام‌ هیچ‌ تمرینی‌‚ تحت‌ تاثیر هورمون‌ تستوسترون‌ قرار دارداین‌ مساله‌ نشان‌ می‌دهد که‌ بعد از بلوغ‌ جنسی‌‚ توانایی‌ افزایش‌ هیپرتروفی‌ عضله‌ ناشی‌ از تمرین‌ مقاومتی‌ فراتر از رشدطبیعی‌ می‌باشد. اما و در سال‌ 1992‚ 51 نفر از دانش‌آموزان‌ کلاس‌ اول‌‚ سوم‌ و پنجم‌ که به‌ مدت‌ 12 هفته‌ تمرین‌ مقاومتی‌ انجام‌ داده‌ بودند را تحت‌ بررسی‌ قرار دارند. تمرینات‌ شامل‌ سه‌ حرکت‌ انقباض یایزومتریک‌ با حداکثر شدت‌ در فلکشن‌ بازو‚ به‌ تعداد 10 مرتبه‌‚ دو نوبت‌ در روز و سه‌ جلسه‌ در هفته‌ بود. یک‌ گروه کنترل‌ از 47 دانش‌آموز که‌ در برنامه‌ تمرینی‌ شرکت‌ نداشتند نیز در نظر گرفته‌ شد.
...
ورزش پرورش اندام به معنی نوین و امروزی آن اگر چه قدمت چندانی نداشته و در طول چندین دهه اخیر در دنیا پا گرفته و در سرتاسر دنیا گسترش یافته است اما این ورزش و مشتقات آن اعم از قوی ترین مردان، مردان آهنین و وزنه برداری قدرتی که تلفیقی از وزنه برداری سنتی و پرورش اندام است مخصوصا در چندین سال اخیر پیشرفت های شتاب زده و حیرت انگیزی را پشت سر گذاشته و به قول گفتنی از سر حد عدم تا به اقلیم وجود این همه راه آمده است.در صورتی که واقع بین باشیم و از حقایق مسلم و غیر قابل انکار نیز قصد فرار نداشته باشیم باید اذعان کرد که ورزش های قدرتی که امروزه از نظر تعدد ورزشکار و از نظر بسیاری مسابقات و حتی از لحاظ محبوبیت عمومی حتی گوی سبقت را از ورزش اول دنیا یعنی فوتبال نیز ربوده است سهم عمده ای از موفقیت خود را مدیون کمپانی های داروسازی و مکمل سازی بوده است.شاید پر مصرف ترین داروها در ورزش های قدرتی را بتوان استروئیدها دانست. البته از این مهم نیز نمی توان گذشت که افدرین نیز به عنوان سلطان چربی سوزهای جهان علیرغم اینکه همچون استروئیدها در لیست داروهای ممنوعه و خطرناک قرار داده شده است اما هنوز هم همچون استروئیدها، دارویی پرطرفدار و پر مصرف بوده و به فراوانی نیز در بین ورزشکاران رشته های قدرتی مخصوصا پرورش اندام کاران مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر فرآورده های پر مصرف در این قبیل ورزش ها می توان به هورمون انسولین و هورمون رشد انسانی اشاره نمود که این مواد و این ترکیبات نیز همانند استروئیدها و افدرین در لیست سیاه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ قرار داشته و مصرف آنها نیز دوپینگ محسوب می شود.اما در این بین ترکیباتی نیز وجود دارند که امروزه نیز جای خود را به خوبی در ورزش های قدرتی باز کرده اند و در سطح جهانی از آنها به عنوان مکمل یاد می شود. امروزه انواع گوناگون و متنوعی از مکمل ها ساخته و به بازار عرضه شده است. این دسته از ترکیبات را می توان به گروه های عمده از قبیل مکمل های پروتئین، مکمل های ویتامینی، مکمل های حاوی اسید های چرب ضروری و مفید، مکمل های حاوی قندها و ... تقسیم بندی کرد.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 61

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 151 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقاله استراتژی تحولی شش سیگما

مقاله استراتژی تحولی شش سیگما
مقاله استراتژی تحولی شش سیگما - مقاله استراتژی تحولی شش سیگما



مقاله استراتژی تحولی شش سیگما
عنوان:
شش سیگما چیست؟
تفکرناب دروازه ورود به سرزمین سیگما
منابع


شش سیگما چیست؟
شش سیگما یک استراتژی تحول سازمانی است
استراتژی تحولی شش سیگما ، سیستمی است که موجب توسعه و گسترش متدهای مدیریتی، آماری و نهایتا حل مشکلات شده و به شرکت امکان جهش و تحول را می‌دهد.
قابلیتهای بهبود:
احراز کیفیت برتر و افزایش قابلیت اعتماد در محصولات تولید شده و مونتاژ شده نیازمند چارچوبی است که به قابلیتهای سازمان در زمینه‌های مدیریت، کاربرد اطلاعات و تکنولوژی یکپارچگی ببخشد. برای استفاده از اطلاعات، وجود یک سری ابزارهای آماری که بتوان به وسیله آنها عملکرد فرآیندها و تولیدات را بهینه نمود، بسیار ضروری است. در دنیای رقابتی امروز، کیفیت خوب یک ویژگی تجملاتی نیست بلکه از دیدگاه هر دوی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان یک نیاز بنیادی است.
صرف نظر از تعریفهای متعدد کیفیت، یک سری ویژگیهای مشترک جهانی برای آن درنظر گرفته شده است که عبارتند از : عملکرد دقیق، حداقل تغییر و کمترین هزینه.
دانشمندان و مهندسینی که به طور عمومی و کلی با مسائل برخورد می کنند علاقمند به مورد اول، آمارگران، متمایل به مورد دوم و مدیران تجاری دوستار مورد سوم می باشند. بدیهی است فرآیند و یا محصولی موفق است که برخوردار از همه موارد فوق باشد.
شش سیگما فلسفه بهبود مستمر است و به سمت "عالی شدن در همه کارها" پیش می رود. شش سیگما سیستمی است که تعیین می کند کجا قرار گرفتیم، دوست داریم کجا باشیم، چگونه به آن مقصد می رسیم و چگونه در طول راه پیشرفت می کنیم.
شش سیگما یک ابزار است که برای میزان سازی دقیق ماشین فرآیند به کار می رود و اینکار را از طریق مشتری‌مداری، بهبود مستمر و درگیر کردن و مشارکت همه اعضا در داخل و خارج سازمان انجام می دهد.
...
شش سیگما واقعاً چیست؟
به طور ساده می توان گفت، شش سیگما متدی است که بر اساس داده (data) هدایت می شود و هدف آن دستیابی به کیفیت برتر است. چیزی که شش سیگما را از سایر اصول کیفیت متمایز می کند این است که پیش گبری قبل از وقوع اشتباهات. به طور ویژه می توان گفت شش سیگما یک تلاش نظم یافته است که فرآیندهای تکرار شوند سازمان را در بخشهای طراحی محصولات، عملکرد تامین کنندگان، سرویسهای خدماتی و … از نزدیک مورد سنجش قرار می دهد.
شش سیگما یک متد آماری است که نیازهای مشتری را به صورت وظایف جداگانه تعریف کرده و ضمنا یک سری ویژگی های بهینه در صورتیکه بین آنها عملکردهای فیمابین وجود داشته باشد، برایشان در نظر می گیرد. همانطور که از شواهد پیداست، گامهایی که برای نیل به این هدف برداشته می شود تاثیر بسیار عمیق به روی کیفیت محصولات، عملکرد سرویسهای مشتریان و پیشرفتهای حرفه‌أی پرسنل خواهد گذاشت.
شش سیگما به دلیل تاکید عمیق بر روی تحلیلهای آماری، مقیاسهای ارزیابی طراحی، تولید محصول و فعالیتهای متمرکز در حیطه مشتری گرایی، قادر است احتمال بروز خطا در محصولات و سرویسها را به میزان بی سابقه‌أی کاهش دهد. شش سیگما حاصل پیوند سیستمهای اجتماعی و فنی است.
عوامل انسانی با بهره‌گیری از مزایای پیشرفتهای تکنولوژیکی، سرانجام نظامی بر اساس این واقعیت ایجاد خواهد کرد که برای حفظ بقا در دنیای رقابت آمیز امروز، وجود کیفیت بسیار بالا با صرف هزینه بسیار اندک، فوق العاده ضروری است. شش سیگما در واقع نقشه جاده بقا و موفقیت است.
برای اجرای شش سیگما در سازمان ابتدا باید تیمهایی تشکیل شود. نقشی که هر یک از اعضای تیم ایفا خواهند نمود تعیین کننده نوع و سطح آموزشی است که دریافت می کنند.به عنوان مثال اعضای کلیدی این تیمها توسط متخصصین خارج از سازمان به عنوان رهبر گروه آموزش می بینند.
علاوه بر این تیمها، گروههای حمایت کننده نیز تشکیل می شود که تعداد زیادی از اعضای آن تمام وقت خود را صرف اجرای هر یک از این پروژه‌ها می کنند.
زماینکه تصمیم می گیرید یک فرآیند را اصلاح کنید باید بهترین روش را برای اجرای آن اتخاذ کنید. به همین منظور باید بهترین نوع تیم انتخاب شود. اما این تیم الزاماً باید (Action process team) APT باشد؟
قهرمانان - مرشدان - کمربند مشکی ها و کمربند سبزها تیمهای مذکور را به صورت مرتبط با یکدیگر در سرتاسر سازمان هدایت می کنند. نقش مرشدان هدایت استراتژی کسب و کار - حمایت و راهنمایی است. وظیفه کمربند مشکی ها پیاده‌سازی، هدایت و نتیجه‌گیری از پروژه تیمهای شش سیگما است. نقش کمربند سبزها هم این است که با بکارگیری مهارتهای فنی خود در شش سیگما در مورد موضوعات روز درون سازمانی با تیم همکاری می کنند و این فرصتی برای بهبود است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 54

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 184 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقاله استراتژیک مدیریت بازار

مقاله استراتژیک مدیریت بازار
مقاله استراتژیک مدیریت بازار - مقاله استراتژیک مدیریت بازار



مقاله استراتژیک مدیریت بازار
عنوان:
مقدمه
طراحی سیستم
جمع آوری اطلاعات
تجزیه وتحلیل وطبقه بندی اطلاعات
برنامه وکنترل
اجرا
منابع



بخشهایی از متن:
مقدمه امروزه پیشرفت روزافزون فن‌آوری ارتباطات، سازمان‌ها را به رقابتی سخت و آگاهانه دعوت می‌کند و به جرات می‌توان گفت سازمان‌هایی در این رقابت کمی و کیفی پیروز هستند که مدیران آن‌ها، سازمان خود را با شرایط حاکم محیطی وفق داده و شرایط داخلی را بهبود بخشند. از طرفی، سودآوری یک شرکت که بقای آن‌را تضمین می‌کند، به طراحی برنامه مدیریت بازار صحیح براساس ارضای نیازهای مشتریان وابسته است. پس با داشتن چنین دیدی می‌توان گفت: بازاریابی کوششی است درجهت کاهش مخاطرات داخلی و خارجی شرکت، که با به‌کارگیری روش‌های اقتضایی، موقعیت‌ها را ارزیابی کرده و واکنش سازمان‌ها را در برابر آن‌ها تضمین می‌کند. طراحی سیستم در کلیه فازها (مراحل) در نظر گرفته شده برای این طرح از روش روز که با مقتضیات و شرایط کشورمان سازگاری دارند، بهره گرفته شده و در طراحی این سیستم علاوه‌بر دقت لازم، سعی شده است قابلیت‌های سهولت اجرا، اطمینان در نتایج، لحاظ گردد. در ادامه به اختصار چگونگی هریک از مراحل به تفکیک شرح داده شده است. 1- جمع‌آوری اطلاعات قبل از هرچیز باید به این نکته توجه کرد که طرح، هنگامی توجیه خواهد داشت که عواید حاصل از پیاده‌سازی آن بیش‌تر از هزینه طرح باشد. به هرحال، در این مرحله که اساسی‌ترین و حساس‌ترین مرحله کار است، عدم دقت در اطلاعات و نحوه جمع‌آوری آن همچنین خطای انسانی در ارزش‌یابی و یا گران بودن برنامه‌ریزی، باعث عدم موفقیت طرح خواهد شد پس می‌بایست در جمع‌آوری اطلاعات تفکیک اطلاعات و انجام کنترل‌های لازم بر روی کیفیت و کمیت اطلاعات برای شروع موفقیت‌آمیز، مدنظر طراحان باشد.
...
تجزیه و تحلیل و طبقه‌بندی اطلاعات بعد از اتمام مرحله جمع‌آوری اطلاعات یا درحین جمع‌آوری اطلاعات (بسته به نوع اطلاعات استخراج شده و برنامه کاری طراحی شده) می‌بایست به طبقه‌بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخت. البته همان‌طور که در ابتدا توضیح داده شد، ماهیت مراحل این طرح به‌گونه‌ای است که می‌توان هرکدام را به‌صورت متوالی، موازی و یا جداگانه اجرا و بررسی کرد. در این مرحله، اطلاعات استخراج شده را پردازش می‌کنیم و به تفسیر و طبقه‌بندی نتایج می‌پردازیم. در این مرحله نیز مانند مرحله اول می‌بایست سوال‌های پنجگانه‌ای مطرح گردد و پاسخ داده شود. اطلاعات جمع‌آوری شده هرکدام به‌تنهایی و یا ترکیبی از دو، سه و یا همه آن‌ها می‌تواند به‌عنوان داده‌های جدید در طرح استفاده شود. - چه اطلاعاتی به‌تنهایی مفهوم دارند و چه اطلاعاتی نیاز به ترکیب شدن و مکمل‌های اطلاعاتی برای کامل شدن دارند؟ - درجه اهمیت و صحت اطلاعات تا چه حد است؟ (طبقه‌بندی اطلاعات به ترتیب اهمیت و صحت و...) - دلیل جمع‌آوری هرکدام از گروه‌های اطلاعاتی چیست و به چه منظوری به دنبال آن‌ها رفته‌ایم؟ - از استخراج نتایج هر گروه اطلاعات به چه چیزهایی می‌خواهیم برسیم؟ - در این فاز از چه نمودارها و فرمول‌های آماری می‌توان استفاده کرد؟ ارزیابی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات: برای احاطه به وضعیت فعلی خود در بازار و گسترش حیطه فعالیت در آینده می‌بایست موقعیت ها و نیروهای بالقوه را شناخت. این 4 کلمه کلیدی که در بالا آمده‌اند (قوت، ضعف، فرصت و تهدید) خود گویای مهنایشان هستند و برای انطباق بازار و بهبود آن می‌بایست آن‌ها را شناخت. از جمله آن‌ها می‌توان نفوذ در بازار (مثلا با کاهش قیمت فروش، افزایش بودجه تبلیغات، گسترش توزیع و تولید و...) ایجاد بازار جدید و توسعه بازار (مثلا بازار را از مناطق و روش‌های مختلف مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد) محصول جدید (ارائه محصول جدید به مشتریان فعلی و جذب مشتریان بالقوه) تنوع در تولید از طریق ورود در صنایع جذاب (معمولا صنایعی جذاب هستند که شرکت‌های دیگر بر اثر وجود موانع مختلف نمی‌توانند به آن‌ها وارد شوند یا دارای کالای جایگزین (جانشین) نیستند، یا این‌که رقبا در این صنعت ضعیف باشند

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 14

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 15 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقاله لاتین استرس

مقاله لاتین استرس
مقاله لاتین استرس - مقاله لاتین استرس



مقاله لاتین استرس
Recognizing Stress
Which of these is stress?
You receive a promotion at work. Your car has a flat tire. You go to a fun party that lasts till 2:00 a.m. Your dog gets sick. Your new bedroom set is being delivered. Your best friend and his wife come to stay at your house for a week. You get a bad case of hay fever. All of the above.
ALL OF THESE ARE STRESS
If you are used to thinking that stress is something that makes you worry, you have the wrong idea of stress. Stress is many different kinds of things: happy things, sad things, allergic things, physical things. Many people carry enormous stress loads and they do not even realize it!
WHAT IS STRESS?
We are all familiar with the word "stress". Stress is when you are worried about getting laid off your job, or worried about having enough money to pay your bills, or worried about your mother when the doctor says she may need an operation. In fact, to most of us, stress is synonymous with worry. If it is something that makes you worry, then it is stress.
Your body, however, has a much broader definition of stress. TO YOUR BODY, STRESS IS SYNONYMOUS WITH CHANGE. Anything that causes a change in your life causes stress. It doesn't matter if it is a "good" change, or a "bad" change, they are both stress. When you find your dream apartment and get ready to move, that is stress. If you break your leg, that is stress. Good or bad, if it is a CHANGE in your life, it is stress as far as your body is concerned.
Even IMAGINED CHANGE is stress. (Imagining changes is what we call "worrying".) If you fear that you will not have enough money to pay your rent, that is stress. If you worry that you may get fired, that is stress. If you think that you may receive a promotion at work, that is also stress (even though this would be a good change). Whether the event is good or bad, imagining changes in your life is stressful.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 4

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 25 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل