فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

مقاله مدیریت دانش مجموعه ششم

مقاله مدیریت دانش مجموعه ششم
مقاله مدیریت دانش مجموعه ششم - مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت دانش می باشند مقالات مدیریت دانش مجموعه ششم این مجموعه شامل 10مقاله در ارتباط با مدیریت دانش می باشد فایل کلیه مقالات PDF لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه تعداد صفحات مقالات 161 حجم فایل زیپ دانلودی 38 MB



مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت دانش می باشند .
مقالات مدیریت دانش مجموعه ششم
این مجموعه شامل 10مقاله در ارتباط با مدیریت دانش می باشد .
فایل کلیه مقالات PDF
لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه
تعداد صفحات مقالات 161
حجم فایل زیپ دانلودی 3.8 MB
فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :
ردیف عنوان مقاله تعداد صفحات
3550 بررسی رابطه بین فرایند مدیریت دانش و شاخص­های فرهنگ سازمانی از دیدگاه رابینز 22
3551 تبیین عوامل فرهنگی در راستای موفقیت مدیریت دانش در سازمان 24
3552 نوآوری در محصول؛ راز ماندگری محصولات دانش بنیان در بازارهای بین المللی 6
3553 رابطه ی مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 9
3554 جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران 16
3555 رابطة چندگانة کارکردهای مدیریت راهبردی منابع انسانی و سرمایه فکری در دانشگاههای دولتی استان اصفهان 19
3556 بررسی نقش سرمایة انسانی در ارتقاء نوآوری سازمانی 17
3557 عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در زنجیره های تامین صنایع خودروسازی ایران 24
3558 بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش 10
3559 تأثیر عوامل محیطی برتجاری سازی ایده ها و نتایج تحقیقات 14

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 161

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 3798 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پایان نامه طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ 1KW پالسی با فرکانس 100KHZ جهت تولید پلاسما در راکتور GTL

پایان نامه طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ 1KW پالسی با فرکانس 100KHZ جهت تولید پلاسما در راکتور GTL
پایان نامه طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ 1KW پالسی با فرکانس 100KHZ جهت تولید پلاسما در راکتور GTL - پایان نامه طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ 1KW پالسی با فرکانس 100KHZ جهت تولید پلاسما در راکتور GTL



پایان نامه طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ 1KW پالسی با فرکانس 100KHZ جهت تولید پلاسما در راکتور GTL

چکیده
با توجه به بحث پلاسما و نانو تکنولوژی و کاربرد آن در مهندسی قدرت : Application of nontechnology and plasma in power system که در مرزهای دانش روز است ، در دستگاهها وتجهیزات مربوط به پلاسما و نانوتکنولوژی نیاز مبرم به منابع تغذیه الکتریکی قابل کنترل ( ولتاژ و جریان ) می باشد. 1 با ولتاژ خروجی KW هدف از این پروژه ، طراحی وساخت منبع تغذیه سوئیچینگ 100 می باشد که به منظور اتصال به یک راکتور KHz پالسی که دارای فرکانس کاری حدود جهت تبدیل گاز متان به بنزین ، می باشد . ، (GTL) پلاسمایی الکتریکی برای ایجاد پلاسما در راکتور مورد نظر ، تخلیه ، توسط منبع تغذیه ولتاژ – فرکانس بالا که به الکترودهای راکتور اتصال داده صورت میگیرد . می شوند برای با توجه به نوع و غلظت ماده ورودی به داخل راکتور و تعیین نوع مایع یا گاز خروجی از آن (سیکل وظیف ه) ولتاژ و تغییر پهنای پالس دامنه منبع تغذیه مورد نیاز باید قابلیت تغییر ، t ) ) و نیز قابلیت تغییر فرکانس را دارا باشد . یک منبع تغذیه ولتاژ -فرکانس بالا و ساخت به طراحی پایان نامه ازاینرو در این با مشخصات (3-100)kHz 0-10 و فرکانس kv 1 پالسی با سیکل وظ یفه قابل نتظیم و تغییرات ولتاژ kw که بتواند شرایط ورده سازد پرداخته شده است.
مقدمه
با توجه به افزایش روز افزون مصرف انرژی در جوامع صنعتی، لزوم به کارگیری روش هایی برای افزایش راندمان انرژی و کاهش مصرف به شدت احساس می شود . متان جزء اصلی گاز طبیعی است که امروزه به عنوان سوختی تمیز و نسبتا ” ارزان بکار می رود . حجم عظیم گاز طبی عی در جهان ( ۱۵۶ متر مکعب تا سال ۲۰۰۴ میلادی ) که حدود ۱۷ % آن در کشور عزیز ایران است و همچنین مزایای اقتصادی بسیار بالای تبدیل متان به دیگر سوخت ها و یا مواد شیمیایی با ارزش تر ، سبب گردیده تحقیقات گسترده تری نسبت به گذشته در طی دو دهه اخیر بر روی رو شهای تبدیل متان به سوختهای هیدروکربنی مایع ، اتیلن ، دی متیل اتر ، متانول ، و … متمرکز گردد . همچنین بدلیل غیر اقتصادی بودن انتقال گاز طبیعی به مراکز مصرف دور دست ، تبدیل متان به مواد واسطه پتروشیمیایی و ۱)) ، از دیرباز از – موسوم است (شکل ( ۱ ( Gas to Liquid ) GTL هیدروکربنهای مایع که به فرایند اهمیت بسزایی برخوردار بوده است . صنایع مبتنی بر پلاسما به دو دلیل برای این منظور بسیار مناسب هستند.
اولا راندمان مصرف انرژی را افزایش می دهد و ثانیٌا در صنایعی که مقادیر بالای مصرف انرژی دارند، با استفاده از پلاسما ، این مقادیر مصرفی تا حد قابل توجهی کاهش می یابند . از دیگر مزایای استفاده از پلاسما، عدم ایجاد مشکلات زیست محیطی ناشی احتراق سوختهای فسیلی و تولید گازهای و … می باشند. Nox و Co گلخانه ای از قبیل 2 شکل زیر نمایش کلی یک دستگاه تبدیل گاز متان به بنزین که هدف پروژه است را نشان می دهد .
بخش اول
تبدیل گاز متان به هیدروکربنهای سنگین ( تبدیل متان به بنزین )
کاربرد روش پلاسما درGTL
فصل اول
مقدمه ای بر شناخت پلاسم
گاز طبیعی نقش فزاینده ای در تامین انرژی بازی می کند. میزان ذخایر گاز طبیعی ومزایای زیست محیطی آن، کاربرد آن را در فعالیت های روبه رشد نظیر صنایع دقیق ونیز تولید برق مطلوب کرده است. با این حال هزینه های فنی مربوط به تولید، فراوری ومهمتر از آن انتقال گاز طبیعی بالا بوده وبه صورت عاملی باز دارنده ظاهر می .[ شود [ 1 دسترسی به توسعه پایدار در زمینه صنایع گاز جز در سایه تکنولوژی های نو با راندمان و اثر گذاری بالا واثرات زیست محیطی کمتر امکان پذیر نیست . به علت افزایش سهم مناطق دور از ساحل ١ ومناطق دارای شرایط سخت زیست محیطی انتقال گاز طبیعی از طریق خط لوله گاز به محل فرآوری ویا مصرف دارای توجیه اقتصادی نمی باشد. بنابراین جهت اقتصادی کردن بهره برداری از این مخازن باید صنایع فرآوری ٢ متان(قسمت عمده گاز . [ طبیعی )را در محل مخازن توسعه دهیم تکنیکهایی که در حال حاضر درمقیاس واحدهای بزرگ صنعتی در زمینه فرآوری گاز طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند مبتنی بر دو روش تبدیل مستقیم و تبدیل غیر مستقیم متان می باشند، در می CO:H روش تبدیل غیر مستقیم متان بیش از ۵۰ تا ۶۰ % سرمایه گذاری صرف تولید مخلوطی از شود .در روش مستقیم از طریق زوج شدن حرارتی ویا زوج شدن اکسیدی در محفظه ای با فشار ودمای بالا متان به متانول ، استیلن، بنزین ، فرمالدهید و… تبدیل می شود . گزینه ای که در حال حاضر جهت حصول به تکنیکی با راندمان ونیز اثر گذاری بالا مورد توجه است بکارگیری پلاسمای ایجاد شده از تخلیه الکتریکی است. پلاسما، مشتمل بر پلاسمای غیر تعادلی 1 Offshore 2 Reforming site ۳. پلاسمای غیر تعادلی : به علت فشار پایین گاز فرکانس برخورد بین گونه های موجود در محیط پلاسما کم است ، بنابراین گونه ها به دمای تعادل در محیط پلاسما دست پیدا نمی کنند در این نوع پلاسما الکترونهای سبک تحت میدان اعمالی شتاب می گیرند و دمای تعادلی شان بسیار بیشتر از سایر گو نه های موجود در محیط است. و پلاسمای تعادلی ۴ می باشد.مخصوصا” پلاسمای غیر تعادلی با توجه به خصوصیات بسیار مطلوب 10 )، دارای پتانسیل خوبی ev ناشی از عدم تعادل حرارتی، یعنی الکترونهای با انرژی بسیار بالا (بالاتر از جهت تبدیل مستقیم متان می باشد .

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 169

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 2134 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پایان نامه کاربرد STATCOM برای متعادل سازی دینامیکی بار در راه آهن برقی

پایان نامه کاربرد STATCOM برای متعادل سازی دینامیکی بار در راه آهن برقی
پایان نامه کاربرد STATCOM برای متعادل سازی دینامیکی بار در راه آهن برقی - پایان نامه کاربرد STATCOM برای متعادل سازی دینامیکی بار در راه آهن برقی



پایان نامه کاربرد STATCOM برای متعادل سازی دینامیکی بار در راه آهن برقی

چکیده:
لکوموتیوها در سیستم راه آهن برقی، بارهای تک فاز بزرگی را برای سیستم برق رسانی ایجاد می کنند که منجر به ایجاد مولفه های توالی فاز منفی (NPS) بزرگ، اعوجاج هارمونیکی و نامتعادلی در شبکه سه فاز فشار قوی سراسری می شود. عدم تعادل بین فازهای سیستم قدرت، بایستی محدود شده و از منتشر شدن، از طریق شبکه به سایر قسمت ها و شبکه های مجاور جلوگیری شود. امروزه ادوات FACTS، ابزاری برای علاج نامتقارنی سیستم و بازیابی تقارن شبکه می باشد. نامتعادلی ولتاژ یکی از پارامترهای مهم کیفیت توان می باشد و مقدار آن طبق استاندارد (IEC 61000) در سطح ولتاژ فشار قوی زیر ۱% می باشد.
در این پایان نامه مشکل اساسی سیستم برق رسانی راه آهن بررسی شده است و عدم تعادل بار با استفاده از STATCOM به عنوان یک متعادل ساز دینامیکی بار، که با تزریق جریان توالی منفی کنترل شده در نقطه اتصال مشترک، نامتعادلی را تصحیح می کند، انجام می شود. بدین منظور یک مدل دقیق و جامع از شبکه الکتریکی راه آهن برقی شامل نیروگاه، خط انتقال فشار قوی، پست کشش اصلی، شبکه انتقال بالاسری (OCS) پست های اتوترانسفورماتوری (SP, ATP) و مدار قدرت لکوموتیو تشریح شده است. نتایج بدست آمده از شبیه سازی در محیط نرم افزار PSCAD/EMTDC نشان دهنده توانایی STATCOM برای کاهش همزمان نامتعادلی، توان راکتیو و حذف هارمونیک ها می باشد.
مقدمه:
در میان انواع سیستم های حمل و نقل (دریایی، هوایی، ریلی و جاده ای) سیستم حمل و نقل ریلی برقی به دلیل اقتصادی بودن، سازگاری با محیط زیست، اعمال آن در شرایط خاص و کمیت بالا برای جابجایی مسافران زیاد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این امر به معنی سرمایه گذاری در زیرساختارهای ریلی پیشرفته و همچنین به روز رسانی و برقی سازی تأسیسات موجود می باشد و البته به عنوان یک معیار توسعه پایدار در کشورها محسوب می شود.
استاندارد سیستم برق رسانی راه آهن، به صورت تکفاز با ولتاژ متناوب ۲۵ کیلو ولت وفرکانس ۵۰ هرتز با ساختار اتوترانسفور ماتوری، در بین کشورهای دنیا پذیرفته شده است. لذا ماهیت تک فاز بودن شبکه و لکوموتیوهای برقی وهمچنین میزان قابل توجه بودن مصرف آنها، باعث ایجاد عدم تعادل، اعوجاجات هارمونیکی و مصرف توان راکتیو زیاد در شبکه سه فازه تغذیه کننده، آنها می شود. برای مقابله با اغتشاشات و بهبود کیفیت توان در راه آهن برقی روشهای متعددی پیشنهاد شده است، که استفاده از ادوات FACTS، برای بهبود آن مناسب ترین گزینه می باشد.
در فصل اول این پایان نامه هدف، پیشینیه تحقیق و روش کار مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل دوم ساختار کلی شبکه برق رسانی راه آهن شامل پست تراکشن اصلی، شبکه انتقال بالاسری (OCS)، پست های اتوترانسفورماتوری (ATP,SP) مدار قدرت لکوموتیوهای بررسی و پدیده عدم تعادل بار و روش های معمول جبران سازی آن با هم مقایسه شده است. در فصل سوم STATCOM و نمونه هایی از کاربردهای آن در راه آهن سایرکشورهای دنیا معرفی و در ادامه روش های کنترلی آن نظیر تئوری قدرتمند توان اکتیو و راکتیو لحظه (P-Q)، بطور کامل بحث شده است. در فصل چهارم مدل سازی دقیق و جامع شبکه الکتریکی راه آهن برقی اعم از نیروگاه، خط انتقال فشار قوی ۲۳۰ کیلو ولت، پست کشش اصلی، شبکه انتقال بالاسری (OCS)، پست های اتوترانسفورماتوری (ATP,SP) و مدار قدرت لکوموتیو تشریح شده است. به عنوان نمونه راه آهن برقی تهران – کرج – هشتگرد که توسط یک خط انتقال دو مداره از نیروگاه منتظر قائم تغذیه می شود در محیط نرم افزار PSCAD/EMTDC شبیه سازی شده است. در ادامه نتایج با مقالات مشابه، که درآنها اندازه گیری های عملی انجام شده، مقایسه شده است. در نهایت در فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات ارائه شده است.
در پیوست (الف) پارامترها و جداول فنی ترانسفورماتورها و در پیوست (ب) محاسبات مربوط به مدل سازی شبکه بالاسری ارائه شده است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 145

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 2459 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل