فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

گزارش کاراموزی نمایندگی ایران خودرو در 42 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی نمایندگی ایران خودرو
گزارش کاراموزی نمایندگی ایران خودرو - گزارش کاراموزی نمایندگی ایران خودرو در 42 صفحه ورد قابل ویرایش



گزارش کاراموزی نمایندگی ایران خودرو در 42 صفحه ورد قابل ویرایش
فهرست عنوان صفحه تاریخچه شرکت ایران خودرو معاونت خودروی سواری گواهینامه بین اللملی اخذ شده مدیریت بدنه سازی ایران خودرو و نیروی انسانی ایران خودرو و خدمات پس از فروش ایران خودرو و فعالیت های صادراتی معرفی محصول میل لنگ ساختمان میل لنگ انواع میل لنگ شاتون اجزای شاتون بررسی نقش موتور میل لنگ ها در موتورهای دیزلی چند زمانه مشکلات صنعت قالب سازی میل لنگ در ایران خود مهارهاservos اسیت و دنده ی خلاص دنده ی سرعت سنگین دنده سرعت دوم((overdrive دنده سنگین دستی دنده عقب Reverse تصاویری از ماشینهای ساخت ایران خودرو منابع تاریخچه شرکت ایران خودرو نام شرکت : ایران خودرو( سهامی عام) تاریخ تاسیس : مرداد 1341 میزان سرمایه : 5/1282 میلیارد ریال میزان سهام : 1282500000 سهم نیروی انسانی : 12039 نفر مساحت : 3450000 متر مربع شرکت ایران خودرو (سهامی عام ) در 27 مرداد سال 1341 و با سرمایه اولیه یک صد میلیون ریال و با یک هزار سهم هزار ریالی تاسیس شد و در شهریور همان سال تحت شماره 8352 در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید و از مهر ماه سال 1342 فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد . شرکت در سال 1345 اجازه تاسیس کارخانه ساخت انواع اتومبیل سواری از نوع چهار سیلندر را دریافت کرد و پس از استقرار تجهیزات مربوط به تولید آخرین مدل اتومبیل هیلمن با انواع پیکان با ظرفیت اولیه سالانه 6 هزار دستگاه ، اولین اتومبیل سواری به تولید رسید . شرکت ایران خودرو که فعالیت خود را با تولید سواری پیکان ، اتوبوس و مینی بوس آغاز کرد به مرور زمان به تنوع و حجم تولیدات خود افزود به طوری که در سال 1379 با تولید 176000 دستگاه خودرو برای چهارمین سال متوالی موفق به شکستن رکورد تولید خود شد و علاوه برآن موفق شد به میزان قابل توجهی کمیت و کیفیت محصولات خود را افزایش دهد . شرکت ایران خودرو در حال حاضر با در اختیار داشتن 70% از سهم تولید و بازار خودرو وبزگترین تولید کننده خودرو در کشور به شمار می رود . فعالیتهای شرکت را از بدو تاسیس تاکنون می توان به سه دوره زمانی تقسیم نمود : الف : از سال 1342 تا 1357 در این سالها سیاست افزایش عرضه از طریق مونتاژ بر صنعت خودرو ، از جمله شرکت ایران خودرو حاکم بود ، چرا که از یک سو نیاز بازار مصرف روند افزایشی داشت و از سوی دیگر زیربناهای لازم برای تحقق تولید داخلی وجود نداشت . در این دوره بالغ بر 631500 دستگاه انواع خودرو در این شرکت مونتاژ وبه بازار عرضه شد . ب : از سال 1358تا 1368 طی این سالها محدودیت های ناشی از محاصره اقتصادی و همچنین جنگ تحمیلی باعث شد تا تولید خودرو از فراز و نشیب قابل ملاحظه ای بر خور دار گردد . مجموع تولیدات شرکت ایران خودرو در این دوره زمانی بالغ بر 504000 دستگاه بوده است . پ :از سال 1369 به بعد این سالها را باید دوران تجدید حیات صنعت خودرو سازی تلقی کرد ، در این دوره ستاد سیاستگذاری خودرو تاسیس و قانون خودرو به تصویب رسید . تدوین استراتژی صنعت خودرو در قالب برنامه پنج ساله از دیگر اقدامات برجسته ای بود که در جهت حمایت و هدایت این تلاش ارزنده صورت پذیرفت. سال نگار تولید سواری و وانت 1346 ـ سواری پیکان در مدلهای دو لوکس ، کار لوکس ، جوانان و تاکسی با حجم موتور 1600و1725 سی سی 1348ـ وانت پیکان با حجم موتور 1600 سی سی 1369- سواری پیکان با نیروی محرکه پژو 504 با حجم موتور 1800 سی سی 1369 – سواری پژو 405 در مدل های GL و GLX با حجم موتور 1600 سی سی 1374 – سواری پژو 405 در دو مدل دنده ای و اتو ماتیک با حجم موتور 2000 سی سی 1375 – آغاز طراحی “سمند” ( خودروی ملی ) 1376 - سواری پژو 405 با قوای محرکه پیکان ( پژو آر- دی ) با حجم موتور 1600 سی سی 1376 – سواری تشریفاتی پژو 405 (لیمو زین ) با حجم موتور 2000 سی سی 1377 – سواری استیشن پژو 405 با حجم موتوری 2000 سی سی 1378 – پژو پارس با حجم موتور 1800 سی سی ( انژکتوری ) 1379 – پژو 206 با حجم موتور 1360 سی سی 1380 – سمند ( خودروی ملی ) با حجم موتور 1800 سی سی ( انژکتوری ) معاونت خودروی سواری این معاونت مسئولیت اصلی تولید خودروی سواری و فعالیت های تولید ، مهندسی تولید ، تعمیرات تجهیزات و برنامه ریزی و تغذیه خطوط را بر عهده دارد . ساخت خودروی سواری با توجه به حجم و گستردگی فعالیت های آن در سالن های مختلف انجام می شود و قطعات تحویلی از برش و پرس با انجام عملیات مختلف ، به ترتیب در سالن های بدنه سازی ، صافکاری ، رنگ و سرانجام در سالن مونتاژ تزئینات روی هم سوار می گردد. این معاونت شامل 4 مدیریت ( برش و پرس ، بدنه سازی ، رنگ و مونتاژ ) و یک اداره کل مستقل ( برنامه ریزی و تغذیه خطوط ) است . گواهینامه های بین ا لمللی اخذ شده محصولات تولیدی معاونت اجرایی خودروی سواری دارای گواهینامه تضمین کیفیت ( ISO9002 ) از شرکت آلمانی RWTUV می باشند . همچنین موتور محصول پژو آردی نیز دارای گواهینامه زیست محیطی ECE1504 از سازمان حفاظت محیط زیست می باشد ( این مدرک توسط معاونت نیرو محرکه اخذ شده است). شایان ذکر است شرکت اخیراًً ه موفق به اخذ گواهینامه استاندارد زیست محیطیISO 14000 گردیده است . مدیریت برش و پرس یکی از مدیریتهایی است که زیر نظر معاونت اجرایی خودروی سواری مسئولیت تامین قطعات پرسی را بر عهده دارد . این مدیریت برش ورق ها به ابعاد مورد نیاز و پرس آنها و نهایتاً تولید قطعات پرسی بدنه خودرو را بر عهده دارد و در حال حاضر کلیه نیازهای سالن های بدنه سازی را طبق برنامه تولید تامین می کند . برش و پرس در حال حاضر بزرگترین مجتمع پرس کاری در ایران از لحاظ تناژ ، تعداد و ابعاد پرس است . این مجموعه توانایی آن را دارد که برای 250000 دستگاه سواری قطعه تولید نماید . قطعات در این مجمو عه توسط پرس ، قالب و ماشین آلات مخصوص تولید می شوند . تولید قطعات بر اساس مدارک فنی و استاندارد های تعریف شده انجام می شود و این یکی از شاخص هایی است که این مجموعه را قادر ساخت تا به عنوان اولین واحد پرس کاری موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9002 شود . سالن های تولیدی این مدیریت به شرح زیر است : سالن پرس شرقی (پرس شماره 1) سالن پرس غربی (پرس شماره 2) سالن برش و خم و فرم پرس سالن کویل بری 5. سالن شماره 3: پرس شماره 3 امکان تولید 500000 قطعه در سال را دارد و از مهمترین مزایای پرس شماره 3 مدرن بودن آن نسبت به پرس شاپ های بزرگ دنیا ست و یکی از ویژگیهای آن تعویض قالب در 5 دقیقه است که در حال حاضر در پرس شماره 2 در دو ساعت انجام می شود . میل لنگ ریشه لغوی میل لنگ یک کلمه فارسی است و بیانگر میله‌ای است که از حالت ضخیم خارج شده است. معنای کاربردی میل لنگ عبارتست از یکی از قطعات موتور که باعث می شود قدرت چرخشی تولید شود. مقدمه برای آنکه تصوری از شکل فضایی میل لنگ داشته باشید. یک فیلتر دستی را تصور کنید. که قسمت دستگیره آن همان لنگ و طرفین آن (که در یک راستا قرار داند) تکیه گاههای میل لنگ می‌باشند. تعداد لنگ‌های میل لنگ متناسب با تعداد سیلندرهای یک موتور است. بدین شکل که پیستون قرار گرفته در داخل هر سیلندر به یکی از لنگهای میل لنگ متصل می‌گردد. البته این حالت در موتورهای پیستونی که سیلندرهای آنها به شکل ردیفی قرار گرفته‌اند صادق است. در موتورهای پیستونی V شکل (موتورهای خورجینی) تعداد لنگ‌های میل لنگ معمولا 2/1 تعداد سیلندرهای موتور است. و به هر لنگ دو پیستون متصل می‌گردد. هدف از استفاده از میل لنگ در موتور اینست که حرکت دورانی تولید گردد. برای مثال همان فیلتر دستی را در نظر بگیرید. در حالیکه که دستگیره فیلتر با استفاده از دست چرخانده می‌شود. در این حالت دستگیره یک مسیر دایره‌ای شکل طی می‌کند. در حالیکه نوک‌ متر در سر جایش در محل ایجاد سوراخ باقی مانده است و تنها در آنجا چرخش می‌کند (دستگیره بر روی محیط دایره سیر می‌کند و نوک متر در مرکز دایره قرار دارد.). در موتورهای پیستونی می‌توان نیروی پیستون را به نیروی دست تشبیه کرد که باعث به حرکت در آوردن قسمت لنگ می‌شود (البته اینکار به کمک شاتون انجام می‌پذیرد). هر چند که حرکت پیستون به شکل رفت و برگشتی است، لیکن به علت چرخش قسمت لنگ در میان سر بزرگ شاتون این حرکت به شکل چرخشی در می‌آید و در نهایت ما چرخش مطلوب خوبی را از سر میل لنگ می‌گیریم که می‌توان آنرا به نوک فیلتر تشبیه کرد. اجزای شاتون شاتون دارای دو سر و یک ساقه می‌باشد. چنانچه مقطع عرضی ساقه شاتون را در نظر بگیریم به شکل حرف (I) در زبان انگلیسی می‌باشد. یعنی در میان فرو رفته و در کناره‌ها برجسته می‌باشد (اگر از روبرو به یک تیر آهن که به حالت افقی قرار گرفته است نگاه کنید، می‌توانید بصورت تقریبی سطح مقطع ساقه شاتون را ببینید.). سرهای شاتون با یکدیگر اختلاف اندازه دارند، بدین شکل که شاتون دارای یک سر کوچک در بالا (جایی که به پیستون متصل می‌شود) و یک سر بزرگ در پایین (محل اتصال شاتون به میل سنگ) می‌باشد. سر کوچک شاتون به صورت یکپارچه است. لیکن سر بزرگ آن بصورت دو تکه ساخته می‌شود که با کمک پیچ و مهره به هم متصل می‌شوند. سر کوچک شاتون تشکیل یک یاتاقان را می‌دهد که انگشتی پیستون از داخل آن می‌گذرد در داخل این یاتاقان معمولا یک (بوش به آستریهای قابل تعویض گفته می‌شود که در سطوح داخلی در معرض سایش نصب می‌شوند) از جنس مس یا برنج قرار می‌دهند که در تماس با پین پیستون می‌باشد. سر بزرگ شاتون به شکل یک یاتاقان دو تکه است که متحرک نیز می‌باشد (یعنی لنگ میل لنگ در داخل این یاتاقان دارای چرخش می‌باشد) و لنگ میل لنگ را در بر می‌گیرد. نیمه بالایی این یاتاقان با ساقه شاتون به شکل یکپارچه ریخته گری می‌شود. و نیمه پایینی آن که کپه یاتاقان خوانده می‌شود بوسیله دو عدد پیچ و مهره به نیمه بالایی متصل می‌گردد. در داخل سر بزرگ شاتون نیز می‌بایست بوش قرار داده می‌شود لیکن چون خود یاتاقان شاتون دو تکه است این بوش نیز به صورت دو عدد نیم بوش در داخل نیمه بالایی و نیمه پایینی سر بزرگ شاتون جاگذاری می‌شوند. این بوش بین لنگ میل لنگ و انتهای بزرگ شاتون قرار می‌گیرد. و هدف از استفاده از آن کاهش سایش و فرسودگی بر اثر اصطکاک است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا دهقان

شماره تماس : 09120592515 - 02634305707

ایمیل :iranshahrsaz@yahoo.com

سایت :urbanshop.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 42

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 457 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

گزارش کاراموزی معماری دفتر فنی اورچین در 25 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی معماری دفتر فنی اورچین
گزارش کاراموزی معماری دفتر فنی اورچین - گزارش کاراموزی معماری دفتر فنی اورچین در 25 صفحه ورد قابل ویرایش



گزارش کاراموزی معماری دفتر فنی اورچین در 25 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه
باید بگویم مهمترین تحصیل کار آموزی و کارورزی است زیرا شما عیناً و عملاً وارد حرفه خود شده اید و می توانید به خوبی از آن تجربه کسب کنید مقدمه ای برای کار است و اگر کسی خوب نتواند موضوع کارآموزی را درک کند مطمئناً در آینده نیز نمی تواند کار خوبی داشته باشد و این تجربه کاری باعث سازندگی و ایجاد کسب و کار بهتر می شود .
با توجه به رابطه نا مناسب دانشگاه و صنعت در کشور ایران و با عنایت به این موضوع که اصولاً مطروحه در دانشگاه که شکل تئوری داشته در رابطه عملی این مباحث با موضوعات به کار گرفته شده در صنعت برای دانشجویان به طرز روشنی بیان نمی شود معمولاً دوره های کارآموزی فرصت مغتنمی است برای آشنایی دانشجویان رشته های مختلف با مسائل و مشکلات موجود در صنعت و ایجاد رابطه بین علوم تحصیل شده در دانشگاه و مسائل فنی به کار گرفته شده است .




آشنایی با مکان کارآموزی
دفتر فنی اورچین در 2 کیلومترى شریف آباد – ابهر جنب صنایع پلاستیک به سرپرستی مهندس حسنى است در سال .... تاسیس شده قبل از تاسیس به مدت 10 سال تجربه کار داشته که در این مدت سوابق درخشانی از خود نشان داده است . این دفتر با بنیاد مسکن و شهر سازی عقد قرارداد داشته بیشتر کارها به صورت پلان های مسکونی در خود شهرستان و در روستاها می باشد قابل ذکر است این دفتر به صورت آزاد نیز خدمات ارائه می دهد . این دفتر به جز کارهایی که در بالا اشاره شد کارآموز نیز قبول می کند .
دفتر فنی اورچین با توجه به وجود سخت افزارها و نرم افزارهای مناسب همچنین حضور افراد با تجربه کاری مفید به عنوان یک دفتر فنی مناسب جهت عملیات طراحی و پروژه های ساختمانی شناسایی و پس از مذاکره به عنوان موسسه انجام پروژه کاربردی انتخاب گردیده است .
هفته از تاریخ تا تاریخ شنبهدر اختیار گذاشتن یک پلان اجرایی و ضخامت گذاری دیوارهای خارجی پلان ساختمانی یکشنبهبه علت ازدیاد پروژه و وسعت پلان کار ضخامت گذاری دیوارها تکرار شد دوشنبهبخشی از پلان که مربوط به قسمت اداری بود دارای نواقصی بود که آن را تکمیل کردم سه شنبه- چهارشنبهترسیم پلان و سایت پلان با دست پنج شنبهترسیم پلان و جزییات و تاسیسات جمعه

هفته از تاریخ تا تاریخ شنبهاندازه گذاری داخلی پلان یکشنبهاندازه گیری داخلی پلان دوشنبهاتمام اندازه گیری داخلی پلان سه شنبه- چهارشنبهنظارت بر اجرای پی در ساختمان 3 طبقه پنج شنبهنظارت بر اجرای پی در ساختمان 3 طبقه جمعه


هفته از تاریخ تا تاریخ شنبهدر اختیار گذاشتن یک پلان اجرایی و ضخامت گذاری دیوارهای خارجی پلان ساختمانی یکشنبهبه علت ازدیاد پروژه و وسعت پلان کار ضخامت گذاری دیوارها تکرار شد دوشنبهبخشی از پلان که مربوط به قسمت اداری بود دارای نواقصی بود که آن را تکمیل کردم سه شنبه- چهارشنبهترسیم پلان و سایت پلان با دست پنج شنبهترسیم پلان و جزییات و تاسیسات جمعه

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا دهقان

شماره تماس : 09120592515 - 02634305707

ایمیل :iranshahrsaz@yahoo.com

سایت :urbanshop.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 25

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 27 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری در 22 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری
گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری - گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری در 22 صفحه ورد قابل ویرایش



گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری در 22 صفحه ورد قابل ویرایش
عنوان پروژه :........................ 2 زمان شروع و پایان دوره............... 3 گزارش فعالیت‌های انجام شده............. 4 تاریخچه دفتر مهندسی................... 17 نتیجه گیری و ارزشیابی................ 18 زمان شروع و پایان دوره پس از اطلاع دانشکده شریعتی از محل کارآموزی اینجانب در تاریخ 7/5/ شروع به فعالیت نمودم و تا تاریخ 12/6/ به مدت 30 روز از ساعت 8 صبح لغایت 4 بعد از ظهر در مجموع به مدت 240 ساعت در آن محل به کارآموزی و فرا گرفتن اطلاعات و تجربیات مفید جدید مشغول بودم. لازم به ذکر است که در ایام تعطیل رسمی و جمعه‌ها با کسب اجازه از مهندس جاوید در محل کارآموزی خود حضور نداشتم. و با گذراندن چند روز اضافه به جبران روزهای که تعطیل رسمی و جمعه بود پرداختم. لازم به ذکر است اینجانب حتی پس از گذراندن 240 ساعت کارآموزی با کسب اجازه از مهندس جاوید چند روز دیگر در آنجا برای فراگیری بیشتر کار حضور داشتم. گزارش فعالیت‌های انجام شده در تاریخی 7/5/ در اولین روز کارآموزی با مراجعه دفتر فنی مهندس جاوید سازه محلی که در آنجا باید فعالیت‌های دوره کارآموزی خود را به انجام می‌رساندم حضور یافتم. در اولین روز کارآموزی به دلیل آشنا نبودن با افراد و محیط کار مشغول به آشنایی با مسئولان و کارکنان دفتر مهندس شدم. در تاریخ 8/5/ در دومین روز کارآموزی پس از مراجعه به دفتر فنی سعی به آموختن روابط بین کارکنان با مراجعین و نوع آمد و شد مهندسین و پیمانکاران پرداختم. در آن روز چند پیمانکار و یک صاحب زمین که برای ساخت آپارتمان زمین یک طبقه خود را در اختیار مهندس جاوید قرار داده بود به صحبت‌های آنها پیرامون ساخت و ساز توجه کردم. در تاریخ 9/5/ در سومین روز کار آموزی پس از مراجعه به دفتر فنی به دلیل آشنا نبودم کامل و صحیح با مهندس جاوید و دیگر کارکنان به مانند روزهای قبل بیشتر سعی کردم تا با روابط بین مهندس و کارکنان و مراجعین و صحبت با یکی از همکاران مهندس جاوید به پیرامون درس معماری در دانشکده خود در اصفهان و نوع آموزش درس‌ها و سطح آموزش صحبت کردیم. در تاریخ 10/5/ در چهارمین روز کارآموزی خود با حضور دفتر مهندسی پس از گذشتن چند ساعت از روز که من مشغول صحبت با همکار مهندس جاوید در مورد دفتر مهندس که در آن مشغول کارآموزی بودم یکی از پیمانکاران با مراجعه به دفتر فنی مهندس جاوید خواستار تغییر طراحی نقشه‌ای که مهندس جاوید ترسیم کرده بود نمود و دلیل خود را زیبا نمودم طرح از نظر مالک زمین عنوان نمود و من نیز با کسب اجازه از مهندس جاوید با نظرات بر نحوه ارائه طرح جدید و رفع اشکال در آن نقشه توسط مهندس جاوید چند نکته در مورد طرح و بهتر نمودن طرح آموختم. در تاریخ 11/5/ در پنجمین روز کارآموزی خود پس از حضور در محل و با کسب اجازه از مهندس جاوید به بررسی چند نقشه معماری که مهندس جاوید ترسیم نموده بود و جواز ساخت داشتند پرداختم و با بررسی نقشه‌ها با هم از جمله متراژ زمین، متنوع بودن طرح‌ها، شمالی و جنوبی بودن زمین‌ها، قرارگیری آنها در کوچه‌ها یا گذر خیابان‌ها، قرار گیری فضاهای خانه‌ها با توجه به شمالی و جنوبی بودن آنها، نوع عوارض، محدودیت‌های هر یک از آنها خانه‌ها به نکات جدیدی در مورد طراحی یک خانه دست یافتم که شاید در هیچ کتاب و جزوه‌ای این نکات وجود نداشت و من برای اولین بار بود که یک نقشه تایید شده از ظرف شمرداری را با مهر و امضا می‌دیدم برایم بسیار جالب و قابل توجه بود. در تاریخ 12/5/ پس از حضور در محل کارآموزی با کسب اجازه از مهندس جاوید شروع به مطالعه آئین نامه ضوابط شهرداری تهران در مورد مواظین و مقررات اجرائی ساخت ساختمان در تهران و محدودیت‌ها و عوارض و جریمه‌های تعدی از مقررات اجرائی را تا حدودی مطالعه نمودم پس به صحبت‌ها و همفکری‌های مهندس جاوید با یکی از همکارانش را که پیرامون یک طرح در حال گفتگو بودند توجه کردم تا نکات بیشتری را فرا بگیرم. هر طرح و نقشه برای خود از اهمیت خاصی برخوردار است که طراح باید با توجه به موقعیت‌های آن منطقه که خانه در آنجا ساخته می‌شود طرح نهایی خود را ارائه نماید. در تاریخ 14/5/ پس از حضور در محل به دلیل علاقه‌مند شدن من به قوانین و ضوابط شهرداری تهران شروع به ادامه مطالعه در مورد قوانین ساخت و ساز پرداختم زیرا چند سال قبل در هنگام کارآموزی دوره متوسطه برای کسب دیپلم در شهرداری منطقه 17 تهران مقداری درباره آن مطالعه و اطلاع داشتم ولی همان طور که می‌دانیم هر سال ضوابط و قوانین شهرداری تهران تغییر می‌کند به عنوان مثال در آن سال که من کارآموزی دیپلم خود را می‌گذراندم ساختمانها اجازه ساخت تا چهار طبقه به همراه یک طبقه پیلوت را داشتند اما در آئین نامه جدید ساختمانها حق ساخت سه طبقه همراه با یک طبقه پیلوت را دارا بودند و در صورتی که ساختمانها دارای پارکینگ باشد حق ساخت چهار طبقه را داشتند به خاطر همین مطلب سعی به یادگیری بیشتر در مورد قوانین جدید کردم. در تاریخ 15/5/ پس از حضور در محل کارآموزی با کسب اجازه از مهندس جاوید شروع به مقایسه چند نقشه اجرایی که توسط مهندس جاوید طراحی و ترسیم شده بود با قوانین و مقررات شهرداری تهران برای ساخت خانه‌ها شدم و متوجه اجرای صحیح قوانین اجرایی شهرداری تهران در نقشه‌هایی که مهندس جاوید طراحی کرده بودند شدم و از قانون‌مند بودن و توجه مهندس به قوانین بسیار لذت بردم. زیرا در بعضی از دفتر مهندسی‌ها با تعدی قانون موجب زشت شدن فضای شهری و تجاوز به حریم خانه‌های همسایه‌های کناری ساختمان‌ خود می‌شوند. در تاریخ 16/5/ پس از حضور در محل کارآموزی خود با یکی از کارکنان دفتر مهندس شروع به گفتگو در مورد مراحل پروژه از زمان شروع به پروژه تا پایان پروژه از جمله مراحل اداری، مراحل شهرداری، مراحل خرید و تهیه مصالح ساخت، دفاتر مصالح ساختمانی طرح قرارداد با دفتر مهندسی جاوید سازه، چگونگی اطلاع از میزان قیمت‌ها از بازار، روند شکل‌گیری مشارکت در ساخت بین مالک زمین و دفتر مهندسی جاوید سازه به گفتگو پرداختم. در تاریخ 18/5/ پس از حضور در محل کارآموزی با مراجعه مالک خانه قدیمی به دفتر مهندس جاوید برای ساخت آپارتمان مشغول توجه کردن گفتگوها و توافق‌ها بین طرفین معامله پرداختم سپس مهندس جاوید به همراه مالک خانه برای دیدن زمین ساخت به راه افتادن من نیز با کسب اجازه از مهندس با آنها همراه شدم. سپس مهندس جاوید با بررسی خانه و کوچه‌ای که خانه در آنجا قرار داشت و صحبت‌هایی با مالک زمین به دفتر فنی برگشتیم. پس از آن من مغشول جوشکاران کمک می‌کرد. در تاریخ 4/6/ پس از حضور در محل کارآموزی خود با کسب اجازه از مهندس جاوید با نصب برنامه Arche cad به روی یکی از سیستم‌ها که مهندس به من اجازه استفاده از آن را داده بود شروع به ترسیم پروژه آخر ترم درس تمرین معماری خود که با Auto cad کشیده بودم کردم. پس از ترسیم قسمتی از طرح با نرم افزار Arche cad با اجازه مهندس جاوید به محل احداث ساختمان فلزی رفتم و مشغول تماشای کار شدم. جوشکاران هنوز در حال جوش کاری تیرها به ستون بودند اما در طبقات بالاتر بودند پس از مدتی به دفتر مهندس بازگشتم و با ارائه بوند پیشرفت کار به مهندس جاوید مشغول گفتگو با همکار مهندس جاوید پیرامون ساختمان شدیم. در تاریخ 5/6/ با حضور در محل کارآموزی خود با کسب اجازه از مهندس جاوید شروع به ادامه ترسیم فرهنگسرای خود توسط نرم افزار Arche cad نمودم. پس از اتمام طرح مهندس جاوید در مورد این نرم افزار از من چند سئوال نمود و گفت از وجود این نرم افزار خیر داشته ولی تا به حال این برنامه و نحوه کار آن را ندیده بود. پس با مراجعه به یکی از مالکان به دفتر مهندس و صحبت با مهندس در مورد مشارکت در ساخت من نیز به گفتگو میان آنها توجه و از قوانین شراکت در ساخت تا حدودی آشنا شدم. در تاریخ 6/6/ پس از حضور در محل کارآموزی و سپری شدن چند ساعت از آن و پس از گفتگو مهندس جاوید و یکی از همکارانش به همراه آنها به شهرداری منطقه 18 تهران مراجعه و پس از کسب نتیجه به همراه مهندس و همکارش به محل ساختمان در حال احداث دیگری که در نزدیکی محل کارآموزی من بود رفتیم و مهندس پس از صحبت با چند نفر از مسئولان اجرایی ساختمان که در آنجا حضور داشتند به دفتر مهندس برگشتیم و پس از آن من مشغول کار با کامپیوتر برای ترسمی نقشه دلخواه معماری خود پرداختم. در تاریخ 7/6/ با حضور در محل کارآموزی و سپری شدن چند ساعت از روز با کسب اجازه از مهندس جاوید به ساختمانی که دیروز به آنجا مراجعه کرده بودم رفتم. ساختمان در حال سفید کاری دیوارها بود و چیزی تا پایان پروژه نمانده بود. یک ساختمان چهار طبقه همراه با یک پارکینگ که اسکلت آن از تیرآهن بود و من قبلاً نقشه اجرایی آن را در دفتر مهندس در میان فایل‌های اجرایی مشاهده کرده بودم بنا به این می‌دانستم که در آن از چه پروفیل و جزئیاتی و چگونگی آن با خبر بودم. پس به دفتر مهندس بازگشتم و مشغول فعالیت شدم. در تاریخ 8/6/ پس از حضور در مرکز کارآموزی مشغول مطالعه و بررسی بعضی از نقشه‌ها، دتایل‌ها، عوارض زمین و دیگر جزئیات شدم سپس با همکار مهندس جاوید در مورد مسائل ساختمانی از جمله روند کار شهرداری، طی مراحل اجرایی پروژه و غیره گفتگو کردیم سپس قسمتهایی از برنامه Archi cad به او نشان دادم و قابلیت‌های آن را به طور عملی به او نشان دادم. در تاریخ 9/6/ پس از حضور در محل کارآموزی خود ابتدا چند ساعت با همکار مهندس جاوید به مرتب کردن فایل‌های Save شده و سبک سازی بعضی از نقشه‌های معماری و تبدیل آنها به CD مشغول بودیم سپس به همراه مهندس جاوید به محل احداث ساختمانی که ساخت آن در حال اتمام بود رفتیم. مهندس جاوید به من اجازه دادند تا در تمام طبقات رفت و آمد کنم و با مشاهده ساختمان ساخته شده ذهنم برای طراحی بیشتر آماده شود. سپس با همراه مهندس به دفتر مهندسی بازگشتیم. در تاریخ 11/6/ پس از حضور در محل کارآموزی با کسب اجازه از مهندس جاوید به محل ساختمان در حال ساخت که از بتن آرمه ساخته می‌شود و من چند بار به بازدید از آن رفته بودم مراجعت کردم. مشاهده کردم که ستون‌های طبقه دوم نیز آماده شده و قالب‌ها از روی آن باز شده و چند کارگر مشغول خم کردن و بریدن میلگردها برای نصب آنها روی میلگردهای طبقه بعدی در اندازه و شکل‌های مختلف بودند تعدادی برای قرار در پل ساخته می‌شدند. کارگری مشغول آب پاشیدن به ستون‌های طبقات قبل و سطح کف طبقات بود پس از مشاهدات گوناگون به دفتر مهندس جاوید سازه بازگشتم و روند کار را برای همکار مهندس جاوید شرح دادم. سپس با هم مشغول گفتگو پیرامون ساختمان شدیم. در تاریخ 12/6/ که آخرین روز کارآموزی من طبق آئین نامه آموزش و پرورش بود در محل کارآموزی حاضر شدم و پس از کسب اجازه از مهندس جاوید به کپی کردن در فلاپی نقشه‌های معماری که خود به دلخواه در طول کارآموزی ترسیم کرده بودم پرداختم و همچنین نقشه فرهنگسرایی که با Arche cad ترسیم نموده بودم برای قرار دادن در پروژه‌ نهایی پرداختم. سپس به همراه مهندس جاوید ابتدا به شهرداری منطقه 18 رفتیم و سپس به محل احداث ساختمان اسکلت فلزی رفتیم با دوربین که به همراه داشتم با اجازه مهندس از نحوه اتصالات آن برای قرار دادن در پروژه نهایی خود استفاده نمودم. من چند روز دیگر به دلیل علاقه به کار در دفتر مهندس حضور داشتم و به عکس گرفتن از دیگر ساختمان یعنی ساختمان بتنی پرداختم. سرانجام در آخر هفته با مهندس و همکارانش خداحافظی نمودم.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا دهقان

شماره تماس : 09120592515 - 02634305707

ایمیل :iranshahrsaz@yahoo.com

سایت :urbanshop.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 22

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 28 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

گزارش کاراموزی دفتر فنی پارسه در 17 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی دفتر فنی پارسه
گزارش کاراموزی دفتر فنی پارسه - گزارش کاراموزی دفتر فنی پارسه در 17 صفحه ورد قابل ویرایش



گزارش کاراموزی دفتر فنی پارسه در 17 صفحه ورد قابل ویرایش
مقدمه : در روز اول کارورزی با محیط دفتر آشنا شدیم . سپس پس از گرفتن کروکی زمین ، کم کم شروع به ترسیم پلان مسکونی نمودیم . پس از کشیدن نقشه بطور دستی و مشخص نمودن قسمت ها و فضاهای مختلف ، تغییراتی در نقشه دادیم و به نحوی رفع اشکال نموده و شروع به ترسیم اصلی نمودیم . و نقشه را توسط AUTO CAD رسم کردیم. پس از ترسیم کلیه قسمت های مورد نیاز ، یعنی پلان ، پلان فونداسیون ، نمادها و برش و ... قسمت اولیه کار به پایان رسید . سپس شروع به ترسیم پلان مسکونی دیگر نمودیم و مطابق نقشه گذشته ، کلیه کارهای این نقشه را نیز به اتمام رساندیم . از روز دهم کم کم مشغول کار در محیط کارگاه شدیم یعنی همان زمین مورد نظر برای اجرای ساختمان . پس از بازدید از زمین و مطابقت دادن با کروکی کارهای مورد نیاز را شروع کردیم که به شرح زیر می باشد . آشنایی با محل کارورزى: دفتر فنى پارسه خرمدره در تاریخ 1377 تأسیس شده . این دفتر واقع در شهرستان خرمدره جزء سهامی خاص می باشد . دفتر فنی پارسه خرمدره متعلق به جناب آقاى مهندس سعید مهدیان دارای مدرک لیسانس عمران می باشد . و کارهای فنی و پروژه های زیادی را اجرا و به اتمام رسانده اند از جمله فعالیتهای این دفتر : به اتمام رساندن پروژه های سبز کشت ، به اتمام رساندن پروژه کارخانه مینو ، به اتمام رساندن پروژه های مسکونی و ... می باشد . بازدید زمین و آماده سازى قبل از شروع هر نوع عملیات ساختمانی باید زمین محل ساختمان بازدید شده ووضعیت و فاصله آن نسبت به خیابان ها و جاده های اطراف مورد بازرسی قرار گیرد و همچنین باید محل چاه های فاضلاب و چاه آب های قدیمی و مسیر قنات های قدیمی که ممکن است در هر زمینی موجود باشد تعیین شده و محل آن نسبت به پی سازی مشخص گردد و در صورت لزوم می باید این چاه هابا بتن یا شفته پر شود . و سپس نسبت به ریشه کنی ( کندن ریشه های نباتی که ممکن است در زمین روئیده باشد ) آن محل اقدام شود و خاک های اضافی به بیرون حمل گردد . و بالاخره باید شکل هندسی زمین و زوایای آن کاملاً معلوم شده و با نقشه ساختمان مطابقت داده شود . پیاده کردن نقشه یعنی انتقال نقشه ساختمان از روی کاغذ به روی زمین با ابعاد اصلی ( یک به یک ) بطوریکه محل دقیق پی ها و ستون ها و دیوارها و عرض پله ها و ... روی زمین بخوبی مشخص باشد باید سعی شود حتماً در موقع پیاده کردن نقشه از نقشه پی کنی استفاده شود . برای پیاده کردن نقشه در پلان های معمولی و کوچک از متر و ریسمان بنایی استفاده گردد . پس از داشتن یک امتداد ساختمان می توان به کمک متر و ریسمان و کمک گرفتن از رابطه فیثاغورث امتداد دیگر را بدست آورد و بدین ترتیب کل زمین را مشخص نماییم . ابعاد پی عرض و طول و عمق پی ها کاملاً به وزن ساختمان و قدرت تحمل خاک محل ساختمان بستگی دارند . پس از تکمیل برداشت خاک و تکمیل شدن ابعاد پی ها و شناژها ، اقدام به بتن ریزی در کف پی به ارتفاع 10cm می نماییم . به این بتن اصطلاحاً بتن مگر می گویند . بتن مگر به ما کمک می کند که سطحی صاف داشته باشیم و اینکه بتن اصلی ما با خاک مخلوط نشود . عمق پی های نواری در زمین های خوب حداقل عمق پی های نواری در حدود 50cm می باشد و اگر در این عمق به زمین بکر نرسیده باشیم باید عمق پی را تا زمین بکر ادامه داد و یا از روش های دیگر مثل شمع کوبی استفاده نمود . عرض پی ها معمولاً عرض پی قدری بزرگتر از عرض دیوار روی آن ساخته می شود . زیرا اولاً همیشه فشار وارده و سطح تحت فشار با هم نسبت معکوس دارند ، در ثانی فرض بر این است که بار وارده بوسیله دیوار یا ستون به پی ، با زاویه 45 درجه منتقل می گردد . بدین جهت عرض پی از عرض دیوار بزرگتر می باشد . لایه های پی نواری لایه های پی سازی در پی های نواری به ترتیب از پایین به بالا عبارتند از 1- شفته ریزی پی های نواری در ساختمان های آجری دو یا سه طبقه معمولاً با شفته پر می شوند . شفته مخلوطی است از خاک مناسب و آهک شکفته و آب . خاک مناسب خاک مناسب برای شفته خاکی است که قطر دانه های تشکیل دهنده آن از لحاظ بزرگی و کوچکی متفاوت بوده بطوریکه دانه های ریز تر ، فضای خالی بین دانه های درشت تر را پر نموده و در نتیجه جسم متراکم و توپری بدست می آید . آهک جسمی است سفید رنگ از پختن سنگ آهک یا کربنات کلسیم به فرمول coco3 در حرارت 800 تا 1400 درجه سانتی گراد بدست می آید . به سنگ آهکی پخته می گویند که تمام coco3 به cao و co2 تبدیل گشته و co2 به صورت گاز از محیط خارج شده باشد . آهک شکفته آهک زنده cao میل ترکیب شدیدی با آب دارد و در اثر مجاورت با آب تبدیل به آهک شکفته گشته و آهک مرده و یا آهک آبدیده می گردد . شدت حرارت به قدری است که مقداری از آب مصرفی را بخار می کند و مقداری از سنگ آهک که کاملاً پخته شده باشد را به آهک زنده تبدیل می نماید. شدت حرارت به قدری است که مقداری از آب مصرفی را بخار می کند و مقداری از سنگ آهک که کاملاً پخته شده باشد را به آهک زنده تبدیل می نماید . آب ب- آرماتور بندی برای ایجاد مقاومت در مقابل نیروهای کششی در بتن داخل شناژ بتنی چند ردیف میله گرد در بالا و پایین به صورت طولی قرار می دهند و این میله گردهای طولی را بوسیله میله گردهای عرضی که به آن خاموت می گویند به همدیگر متصل می نمایند . میله گردهای طولی و عرضی را قبلاً می بافتندو بعد در داخل قالب بندی شناژ قرار می دهند . باید توجه داشت که پهنای این قفسه بافته شده در حدود 5 سانتیمتر کوچکتر از پهنای قالب شناژ باشد ( هر طرف5/2 سانتیمتر ) به طوریکه این میله گردها کاملاً در بتن غرق شده و آن را از خورندگی در مقابل عوامل جوی محفوظ نگهدارد . ج- بتن بتن ، مخروطی است از شن و ماسه و آب و سیمان یا به عبارت دیگر بتن سنگی است مصنوعی که از مواد سنگی ( شن و ماسه ) ، آب و سیمان تشکیل شده و به علت روانی قالب خود را پر کرده و به شکل قالب خود ر می آید . 4- قشر ماسه سیمان زیر و روی قیر گونی زیر قیرگونی را به دو دلیل با یک قشر ماسه و سیمان اندود می کنند : الف) برای ایجاد یک سطح صاف و مناسب جهت اندود قیر و گونی زیرا چنانچه بخواهیم بلافاصله بعد از کرسی چینی اقدام به قیر و گونی بنماییم سطح آجر کرسی به علت ناهمواری برای قیر و گونی مناسب نیست ، زیرا اصولاً قیر و گونی علت شکننده بودن از زیر و باید بین دو پوشش قرار گیرد . ب) چنانچه ملات عمومی که برای ساختمان مصرف می شود دارای آهک باشد یعنی برای ساختمان از ملات ماسه آهک و یا ماسه سیمان و آهک استفاده شود برای دور نگهداشتن قیر و گونی از آهک اقدام به ایجاد یک لایه ماسه سیمان روی آجر می نمایند . زیرا در غیر این صورت به سبب ترکیب قیر با آهک بعد از مدتی قیر و گونی فاسد گشته و در آن سوراخ هایی ایجاد می گردد . 5- ایزولاسیون ( عایق رطوبتی ) ایزولاسیون و یا عایق کاری به معنای جداکردن یا جداسازی بکار می رود. ایزولاسیون انواع مختلف دارد مانند ایزولاسیون های حرارتی که در آن از پشم شیشه استفاده می کنند و یا ایزولاسیون های صوتی که در آن از انواع مانع های صوتی استفاده می گردد و یا ایزولاسیون در مقابل اشعه X در بیمارستان ها برای اطاق که از ورقه های سرب استفاده می شود و یا ایزولاسیون های رطوبتی که انواع مختلف دارد و متداولترین آن در ایران قیر و گونی است . 2- بلوک بلوک های مورد استفاده در سقف های تیرچه و بلوک معمولاً بتونی یا سفالی است و هیچ گونه باری را تحمل نمی نماید و فقط به عنوان قالب مورد استفاده قرار می گیرند . بلوک های سفالی از لحاظ وزن سبک تر بوده و بار کمتری را به ساختمان وارد می نماید عرض بلوک ها معمولاً 40 سانتیمتر بوده گاهی نیز آن ها را تا 60 سانتیمتر هم می سازند و ارتفاع آن تابع ضخامت سقف و بار سقف بوده و بین 20 تا 25 سانتیمتر است بلوک باید طوری طراحی شود که به راحتی قابل حمل و نقل بوده و روی تیرچه قرار بگیرد . بلوک ها دارای لبه ای هستند که به وسیله آن به روی تیرچه قرار می گیرند . اگر از تیرچه با قالب سفالی استفاده می شود بهتر است از بلوک سفالی نیز استفاده گردد زیرا به علت هم رنگ بودن مصالح بعد از سفید کاری روی سقف ایجاد سایه نمی کند . تیرچه ها را در محل های خود بر روی پل های اصلی قرار می دهیم.سپس میله گردهای ممان منفی را اجرا می کنیم . 3- میلگردهای ممان منفی با فرض اینکه تکیه گاه تیرچه ها گیر دار فرض می شود در محل تکیه گاه ممانی ایجاد می گردد که می باید بوسیله میله گردی تحمل شود به این لحاظ اگر دو عدد تیرچه به یک تیر خم شود میلگرد فوقانی تیرچه ها را بوسیله قطعه میلگردی به طول 2-2/5 m به همدیگر وصل می نمایند . در آخرین دهانه که تیرچه به یک تیر خم می گردد نیز میلگردی را به صورت گونیا خم نموده و قسمت کوتاه گونیا را به آهن های تیر کناری وصل می نمایند .

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا دهقان

شماره تماس : 09120592515 - 02634305707

ایمیل :iranshahrsaz@yahoo.com

سایت :urbanshop.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 17

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 101 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

گزارش کاراموزی دفتر شرکت ساختمانی ابهر رود معماری در 33 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی دفتر شرکت ساختمانی ابهر رود معماری
گزارش کاراموزی دفتر شرکت ساختمانی ابهر رود معماری - گزارش کاراموزی دفتر شرکت ساختمانی ابهر رود معماری در 33 صفحه ورد قابل ویرایش



گزارش کاراموزی دفتر شرکت ساختمانی ابهر رود معماری در 33 صفحه ورد قابل ویرایش
مقدمه یک نویسنده افکار و ذهنیات خود را با نوشته ها و یک مجسمه ساز تجسمهایش را با شکل دادن و ارائه آن در یک مجسم و یک نقاش هنر نقاشی اش را در تابلوها و خلاصه یک معمار علم و هنر و فرهنگ را در قالب طرح های یک بنا به جامعه عرضه می کند . هنر یک آرشیتکت ، خطوط گویای تجسمهائیست از عملکردهای یک بنا که در قالب طرح معماری عرضه می کند . وقتی یک آرشیتکت ساختمانی را طرح می کند از مجموعه دانش قرنها استفاده می کند . معماری از وقتی که انسان اولیه اولین باربرای خانواده اش غار یا پناهگاهی با سقف طرح کرد شروع شد . رسم و طرح معماری وقتی انسان اولین طرح این پناهگاه را روی شن یا خاک کشیده و قبلاً نقشه استفاده از مواد موجود را ریخته شروع شد . تاریخ طرح معماری را می توان در جنبش بزرگ تاریخ بشر و مستقیماً با آن جستجو کرد . آرشیتکت در سراسر این جنبش تاریخی ، به سنگینی به پیش می رفت ریاضیات و علوم تکیه کرده است . این پیش رفت ها منجر به ایجاد مواد ساختمانی و متدهای تازه شده است . آرشیتکت طراح با نقشه کش باید قادر به تبدیل شکل ها ، مواد ، رنگها و مقیاسات به بنایی جالب و زیبا باشد. و باید از علم مهندسی معماری سر در بیاورد تا بتواند بناها را مستحکم تر بسازد . و باید بتواند فضای مکوجود را به منظور بوجود آوردن ساختمانهای مفید ، متعادل تقسیم کند . معرفی با شهرستان ابهر لولاه لا تقطع اخبار الازمینه بعضها عن بعض و درست العلوم و ضاعت الاداب اگر نوشتن نبود اخبار زمانی به زمان دیگر نمی رسید و علوم و آداب محو و نابود می شد . نام شهر : در قدیم اوهر نام فعلی ابهر و نام رایج آن در اصطلاح عامیه ابر . موقعیت جغرافیایی ک واقع در حد فاصل 13 دقیقه و 49 درجه طول شرقی و 9 قیقه و 36 درجه عرض شمالی . ارتفاع از سطح دریا : 1540 متر حداکثرمطلق درجه حرارت 38 درجه و حداقل مطلق برودت 5/15 درجه سانتیگراد . جمعیت : بر اساس سد شماری سراسی سال 1370 ه ش 191544 نفر با شهرستان . فاصله ها : فاصله تا مرکز تهران 240 کیلومتر تا قزوین 81 کیلومتر تا زنجان مرکز استان 90 کیلومتر . تقسیمات کشوری : بر اساس آخرین تقسیمات کشوری استان زنجان واقع شدهو دارای 3 بخش ، 9 دهستان و 174 آبادی و چهار شهر به نام های ابهر ، هیدج ، صائین قلعه و سلطانیه می باشد . در تاریخ 4/7/نقشه ساختمان مسکونی توسط ............ تحویل داده شد . و پس از کشیدن نما ، برش ، پلان پی کنی و آکس بندی ستونها ، پلان بادبندی و آکس بندی ستونها ، پلان تیر ریزی توسط برنامه outocad در تاریخ 12/7/تحویل داده شد . معرفی محل کارورزی دفتر شرکت ساختمانی ابهر رود در تاریخ 1377 تاسیس شده . این دفتر واقع در شهرستان ابهر ابتدای خیابان طالقانی جنوبی و جز شرکتهای سهامی خاص می باشد . دفتر ابهر رود متعلق به جناب آقای............... دارای مدرک لیسانس عمران می باشد . و کارهای ساختمانی و پروژه های زیادی را اجرا و به اتمام رسانده اند از جمله فعالیتهای این دفتر : به اتمام رساندن پروژه های سبز کشت ، به اتمام رساندن پروژه کارخانه مینو ، به اتمام رساندن پروژه های مسکونی و ... می باشد . در تاریخ 15 /7/نقشه ساختمانی مسکونی توسط .................. به بنده تحویل دادند و پس از کشیدن ترسیم پلان تیر ریزی ، پلان بادبندی و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها ، برش ، نمای شرقی توسط برنامه CAD در 24/7/به ایشان تحویل داده شد . در تاریخ 25/7/در روز سه شنبه نقشه ساختمانی مسکونی توسط سر پرست کارورز تحویل داده شد و پس از ترسیم نمای جنوبی ، برش ، پلان ، بادبند و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان تیر ریزی توسط برنامه CAD به سر پرست کارورز در تاریخ 6/8/تحویل داده شد . در تاریخ 8/8/ نقشه ساختمان مسکونی توسط ............ تحویل داده شد و پس از ترسیم نماها ، برش ، پلان بادبند و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان تیر ریزی توسط برنامه CAD در تاریخ 17/8/به ایشان تحویل داده شد . در تاریخ 20/8/ نقشه ساختمان مسکونی توسط ............... تحویل داده شد و پس از ترسیم نماها ، برش ، پلان بادبند و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان تیر ریزی توسط برنامه CAD در تاریخ 25/8/به ایشان تحویل داده شد. در تاریخ 29/8/ نقشه ساختمان مسکونی توسط ........... تحویل داده شد و پس از ترسیم نماها ، برش ، پلان بادبند و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان تیر ریزی توسط برنامه CAD در تاریخ 4/9/85 به ایشان تحویل داده شد. در تاریخ 6/9/ نقشه ساختمان مسکونی توسط ................. تحویل داده شد و پس از ترسیم نماها ، برش ، پلان بادبند و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان تیر ریزی توسط برنامه CAD در تاریخ 16/9/85 به ایشان تحویل داده شد.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا دهقان

شماره تماس : 09120592515 - 02634305707

ایمیل :iranshahrsaz@yahoo.com

سایت :urbanshop.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 33

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 20 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل