فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

تحقیق آنالیز حالات بالقوه شکست وخرابی

تحقیق آنالیز حالات بالقوه شکست وخرابی
تحقیق آنالیز حالات بالقوه شکست وخرابی - تحقیق آنالیز حالات بالقوه شکست وخرابی





1-مقدمه..................................................................................................6
1-1سیری در نگرش به کیفیت.......................................................................................................................7
.1-2مدیریت کیفیت جامع..............................................................................................................................8
1-3نگرش تولید بی نقص................................................................................................................................9
1-4استاندارد های نظام کیفیت....................................................................................................................10.
13………………………………………………………………………FMEA2-معرفی
...........................................................................................................................13FMEAمعنی و مفهوم1-2
....................................................................................................................................14FMEAتاریخچه2-2
........................................................................................................................................14FMEA2-3هدف
......................................................................................................................................15 FMEA2-4ویژگی
5-2کاربرد FMEA......................................................................................................................................16
2-6تاثیر FMEA بر نرخ خرابی محصول...................................................................................................16
7-2مراحل تهیه FMEA ...........................................................................................................................17
8-2فواید اجرای FMEA ................... ......................................................................................................18
).................................19System-FMEA کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در طراحی سیستم( 3
تعریف سیستم.......................................................................................................................................20 1-3
2-3تعریف System-FMEA...................................................................................................................20
3-3خروجی System-FMEA...................................................................................................................21
3-4فواید اجرای System-FMEA..........................................................................................................21
3-5نام اجزای سیستم یا زیر سیستم ها/تشریح عملکرد .......................................................................22
3-6حالات بالقوه خرابی ..............................................................................................................................22
3-7آثار بالقوه خرابی ..................................................................................................................................22
3-8شدت.....................................................................................................................................................22
3-9علل بالقوه خرابی .................................................................................................................................23
3-10وقوع ....................................................................................................................................................24
3-11کنترلهای جاری (متدها و روشهای نشحیص) ....................................................................................26
3-12رتبه تشخیص......................................................................................................................................26
3-13محاسبه RPN.....................................................................................................................................26
3-14اقدامات پیشنهادی............................................................................................................................ 27
3-15تجدید نظر در RPN .........................................................................................................................28

29………….(Design-FMEA) کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در طراحی قطعه / محصول4
4-1مبنا و هدف از تهیه FMEA ..............................................................................................................30
4-2تعریف حالات بالقوه خرابی .................................................................................................................31
4-3تعریف DFMEA................................................................................................................................31
4-4کاربردهای DFMEA ........................................................................................................................32
4-5فواید استفاده از DFMEA...............................................................................................................32.
4-6مشتری در DFMEA.........................................................................................................................32
4-7نقطه شروع کار...................................................................................................................................33
4-8آثار بالقوه حالات خرابی ....................................................................................................................34
4-9شدت (Severity) .............................................................................................................................35
4-10کلاسه بندی........................................................................................................................................35
4-11علل بالقوه خرابی .............................................................................................................................37
4-12وقوع .................................................................................................................................................38
4-13کنترلهای جاری در طراحی..............................................................................................................39
4-14تشخیص.............................................................................................................................................41
4-15نمره ریسک پذیری خرابی (RPN) ................................................................................................42
4-16اقدامات پیشنهادی...........................................................................................................................43
17-4نتایج اقدامات انجام شده..................................................................................................................44
خلاصه.........................................................................................................................................................45
46 ............................. (Process-FMAE)کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در فرآیندهای تولید5
1-5چرا از Process FMEA استفاده می کنیم؟.....................................................................................47
2-5حالت خرابی در فرآیند.......................................................................................................................47
3-5تعریف Process FMEA..................................................................................................................47
4-5کاربردهای PFMEA .........................................................................................................................47
کاربرد PFMEA در صنعت خودرو..........................................................................................................48
5-5فواید بالقوه اجرای PFMEA ...........................................................................................................48
6-5تیم PFMEA ....................................................................................................................................49
7-5نقطه شروع کار....................................................................................................................................49
8-5مراحل طراحی PFMEA ..................................................................................................................49
5-9آثار بالقوه خرابی .................................................................................................................................50
5-10شدت ...................................................................................................................................................51
5-11کلاسه بندی.........................................................................................................................................55
5-12علل بالقوه خرابی................................................................................................................................55
5-13رتبه وقوع............................................................................................................................................56
5-14کنترلهای جاری فرآیند .....................................................................................................................57

5-15رتبه تشخیص (Detection) ...........................................................................................................58
5-16محاسبه نمره ریسک پذیری خرابی (RPN) ...................................................................................59
5-17اقدامات پیشنهادی/اصلاحی (Recommended Actions) ..........................................................60
5-18مسئول و زمان اقدام پیشنهادی .......................................................................................................61
خلاصه: .......................................................................................................................................................62
63 ........... (Machinery-FMEA) کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در طراحی ماشین آلات و ابزارهای تولید
6-1تعریف MFMEA ...............................................................................................................................64
6-2فواید اجرای MFMEA ..................................................................................................................... 64
6-3تشریح مفاهیم ستون های یک فرم MFMEA.................................................................................65
6-3-1نام زیر سیستم و تشریح عملکرد...................................................................................................65
6-3-2حالات خرابی در ماشین..................................................................................................................66
6-4اثر خرابی در ماشین .............................................................................................................................66
6-5شدت ....................................................................................................................................................66
6-7وقوع حالت خرابی ..............................................................................................................................68
6-8کنترل های طراحی/کنترل های ماشین ............................................................................................68
6-9تشخیص.................................................................................................................................................69
6-10نمره ریسک پذیری خرابی RPN.......................................................................................................69
6-11اقدامات اصلاحی پیشنهادی................................................................................................................69
.........................................72. (Service-FMEA) در ارائه خدمات کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی
7-1تعریف Service-FMEA.....................................................................................................................73
7-2اهداف اجرای Service-FMEA..........................................................................................................74
..................................................................................74.Service-FMEA3تشخیص ستونهای یک فرم-7
7-4شرح عملکرد (وظیفه) خدمت..............................................................................................................74
7-5حالات خرابی بالقوه ..............................................................................................................................75
7-6آثار بالقوه خرابی ..................................................................................................................................75
7-7مشخصه های بحرانی............................................................................................................................76
8-7شدت ....................................................................................................................................................76
9-7علل بالقوه خرابی .................................................................................................................................78
10-7وقوع.....................................................................................................................................................78
7-11روشهای کنترل (تشخیص) .................................................................................................................79
7-12رتبه تشخیص .......................................................................................................................................81
7-13نمره ریسک پذیری (RPN) ..............................................................................................................82
-714اقدامات پیشنهادی.............................................................................................................................83
-715تاریخ تکمیل و مسئول اجرا...............................................................................................................83
-716ثبت نتایج اقدامات اجرا شده: ...........................................................................................................83
17-7تجدید نظر در RPN...........................................................................................................................84


























































































مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 110

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 942 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تحقیق آموزش مدیریت منایع انسانی

تحقیق آموزش مدیریت منایع انسانی
تحقیق آموزش مدیریت منایع انسانی - تحقیق آموزش مدیریت منایع انسانی



چکیده
گرچه پرورش مدیران در گذشته با سودآوری موسسه ارتباط نزدیکی داشته لذا امروزه چهره دیگری یافته است مدیران ارشد سازمانها دریافته‌اندکه تلاشهای آموزشی درست برای تداوم بالندگی کارکنان جهت تصدی مشاغل مدیریتی الزامی است.
تمامی برنامه های آموزشی سازمانهای بزرگ بر اصول مدیریت حرفه ای تاکید دارند که این برنامه ها با ارائه دانش و اطلاعات در زمینه های برنامه ریزی سازماندهی رهبری نظارت و تصمیم گیری به منزله ابزاری برای دستیابی به مدیریتی اثر بخش عمل می کنند.

پیش گفتار
مدیریت منابع انسانی علمی است که با استفاده از آن میتوان ضمن کنترل و پایین آوردن هزینه های جاری بهره دهی سازمان را بالا برد و یا ماموریت سازمان را به انجام رساند ویکی از راههای رسیدن به این هدف آموزش کارکنان و نیز تربیت مدیران سازمان بوده که از وظایف مدیران منابع انسانی است.
فصل اول
اهمیت و فواید آموزش
همگام با پیچیده شدن مشاغل به اهمیت آموزش کارکنان نیز افزوده می شود درزمانی که مشاغل ساده بودند به آسانی فرا گرفته می شدند اما دگرگونی های پرشتابی که در دهه های اخیررخ داده است سازمان ها را شدیدا تحت فشار قرار داده تا خدمات ومحصولات تولیدی خود را با وضعیت موجود مطابق نمایند.
در اینجا برخی از فوائد آموزش را در سه سطح فوائد برای کارکنان و فوائد آموزش برای مدیران به طور خلاصه بیان میشود

فوائد سازمانی
1-به سودآوری منجر می شودو عملکرد فردی ونیمی ومشارکتی را براساس بهره وری بهبود می بخشد

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 45

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 18 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

آموزش الزامی در بهرهوری نیروی انسانی

آموزش الزامی در بهرهوری نیروی انسانی
آموزش الزامی در بهرهوری نیروی انسانی - آموزش الزامی در بهرهوری نیروی انسانی



تاریخچه آموزش کارکنان
به حقیقت نمی‌توان تاریخچه‌ای برای آموزش عنوان نمود؛ چرا که بشر از بدو خلقت تاکنون جهت غلبه بر طبیعت و نیازهای خود در حال یادگیری و آموختن است. به طور کلی، آموزش کارکنان و اهمیت آن در علوم اداری، بعد از جنگ جهانی دوم مورد توجه دقیق قرار گرفت و تا آن تاریخ فقط سازمان‌های محدودی بودند که به تدریس و تعلیم کارکنان خود سعی وافر مبذول می‌داشتند. پیس[1]، اسمیت[2]، میلز[3] در کتاب‌های بهسازی منابع انسانی خود، تاریخچه پیدایش و تکمیل امر بهسازی منابع انسانی را به 4 دوره تقسیم‌بندی کرده‌اند:
الف) دوره به درجه استادی رسیدن کارگران: این دوره از حدود سال 1100 پس از میلاد مسیح آغاز شد و تا حدود سال 1800 میلادی به طول می‌انجامد. در طول این دوره مهارت‌های کارگران به طور غیررسمی، با مشاهده کارگران ماهرتر، تولیدکنندگان و یا حتی مشاهده اعضای خانواده، توسعه می‌یافت؛ فعالیت‌های شغلی، در محدوده نزدیک به منزل صورت می‌گرفت و تمرکز روی بازدهی بیش از توجه به کارآیی کارکنان بود.
ب) دوره کارآیی کارکنان یا کارگران: این دوره حدوداً از سال 1800 میلادی تا سال 1920 به طول انجامید. در این دوره کارکنان، در مقام یک نیروی مولد و تولیدکننده مورد بررسی قرار گرفتند و مدیران توجه خود را برای ایجاد عوامل محرک بر افزایش کارآیی کارکنان خود معطوف کردند و بر رضایت یا بهسازی کارکنان خود توجه کمتری داشتند.


[1] . Pace
[2] . Smith
[3] . Mills

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 26

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 20 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان سازمان

امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان سازمان
امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان سازمان - امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان سازمان



امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان سازمان
چکیده
این مقاله به بررسی یکی از عوامل مهم نگهداری کارکنان یعنی ایمنی و سلامت حرفه‌ای می‌پردازد. در ابتدا تعریف و مفاهیم مربوط ارائه می‌شود و سپس روش‌های متداول بررسی و اقدام در زمینه بهداشت و ایمنی محیط کار نام برده شده و به قوانین ایمنی و سلامت حرفه‌ای در ایران اشاره می‌گردد
- مقدمه
یکی از رسالت‌های اساسی مدیریت منابع انسانی نگهداری کارکنان توانمند می‌باشد. از آنجا که اقدامات نگهداری، مکملی بر سایر اقدامات و فرایند‌های مدیریت منابع انسانی است،

- امنیت شغلی1 در آینده
در آینده و در تجارت تغییرات سریع باعث کوچک‌تر شدن سازمان‌ها می‌شود و سازمان‌ها به سمت مجازی شدن پیش می‌روند. سازمان‌ها به صورت یک هسته مرکزی در می‌آیند و سایر قسمت‌ها و کارکنان به صورت موقت در اطراف آنها قرار می‌گیرند و اکثر مردم برای خود کار خواهند کرد. پرداخت‌ها به صورت قسمتی از سود خواهد شد و جای دستمزد‌های ثابت را می‌گیرد. کارکنان خود را باید با قرارداد‌های نامعین و مستقل وفق دهند. در این شرایط کارکنان مجبورند همواره در حال یادگیری باشند که دلیل این وضعیت افزایش روزافزون رقابت است. در آینده امنیت استخدام بر مبنای توانایی کارکنان در ایجاد ارزش افزوده می‌باشد. با توجه به این عوامل می‌توان نتیجه گرفت که در آینده عمده مسئولیت ایمنی و سلامت به عهده کارکنان است (وارن 1996؛ یوسف 1998).

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 66

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 32 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

آمادگی برای اخذ گواهی ISOTS 16949

آمادگی برای اخذ گواهی ISOTS 16949
آمادگی برای اخذ گواهی ISOTS 16949 - آمادگی برای اخذ گواهی ISOTS 16949



بخش اول
آمادگی برای اخذ گواهی ISO/TS 16949
پیش گفتار
در طول تاریخ، موج عقاید، تلاش ها، پاداش ها، رسوم، و ترس، انسان را به پیش رانده است. امروزه توجه به کیفیت به عنوان وسیله افزایش توان رقابت، بسیار مروم شده است.
مقامات دولتی همت خود را بر این گذاشته اند تا صنایع را به بهبود کیفیت محصولات و خدمات تشویق کنند. برای شرکت هایی که به استانداردهای بین المللی سیستم کیفیت دست یافته و موفقیت هایی در عملکرد کیفیت گرا به دست آورده اند، جوایزی تعیین شده و بسیاری از شرکت ها در هراس هستند که در صورت محروم شدن از چنین جوایزی، مشتریان خود را از دست دهند. در بسیاری از سازمان ها، کیفیت به روش سعی و خطا حاصل شده است. برخی برای دستیابی به آن با بهره گیری از طراحی، آینده نگری کرده و چندین نسل و دو جنگ جهانی را به سلامت پشت سر نهاند. «باید دید رمز کار در چه بوده است».

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 78

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 49 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل