فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

این فایل در مورد ملات واندود و اندودکاری در قالب ورد و در 45 صفحه می باشد

پروژه و تحقیق- ملات واندود و اندودکاری-
پروژه و تحقیق- ملات واندود و اندودکاری- - این فایل در مورد ملات واندود و اندودکاری در قالب ورد و در 45 صفحه می باشد



ملات واندود و اندودکاری
ملات واندود و اندودکاری

اندود
اندود از موادی تشکیل شده است که ابتدا خمیری شکل بوده و با دست یا استفاده از ماله بر روی سفتکاری بنا کشیده می شود.
اندود به دو صورت کاربرد دارد:
در حد فاصل بین سفتکاری و روکار یا روسازی بنا (آمود) قرار می گیرد.
خود نقش رو کار بنا را دارد.(عملکردش مثل آمود است). مثلا کاهگل، گاه به عنوان پوشش نهایی روی نما می آید یا روی آن قشر دیگری به عنوان روکار قرار میگیرد
بطور کلی اندود بیرونی ترین کاری است که روی سطوح مختلف ساختمان انجام می شود و در افزایش عمر ساختمان تاثیر بسزایی دارد . اندودکاری یکی از روشهای متداول نماسازی است که برای اجرای آن ، متناسب با شرایط آب و هوایی و جنس سطح زیرکار،از ملاتهای مختلف استفاده می شود.
عوامل موثر در انتخاب اندود : 1-سطح زیرکار 2-شرایط اقلیمی
پیش از شروع اندود کاری ،باید کلیه مصالح و موادی که از چسبیدن ملات به زیر کار جلوگیری می کنند ؛ بطور کامل زدوده شود ویژگیهای فیزیکی و شیمیایی و مکانیکی سطوح زیرکار تعیین کننده جنس اندود و ضخامت آن است و عدم توجه به آنها سبب بروز نقایص در سطح کار می شود.
سطخ زیر کار-ویژگیهای فیزیکی :
1-جذب آب: میزان جذب آب سطح زیر کار ، بستگی به میزان خلل و فرج و ساختار میکروسکوپی آن دارد.(پیش از اندودکاری باید روی سطح کار مقداری آب پاشید به طوری که سطوح دیوار خیس نگردد.خشک بودن سطح زیرکار سبب مکیدن آب اندود شده و خیس بودن سطح زیرکار باعث نچسبیدن اندود به آن و همچنین سبب افزایش میزان آب موجود در اندود شده که پس از خشک شدن موجب کاهش مقاومت فشاری و ترک خوردگی ان می شود.
2-انقباض و انبساط : اگرمیزان انقباض و انبساط سطح زیر کار و ملات اندودکاری برابر نباشد موجب ترک خوردن سطوح اندود و یا ریزش آن می شود.
3-چسبندگی: برای ایجاد چسبندگی بین سطح زیرکار و اندودکاری ، لازم است روی سطح زیرکار خراش بوجود آوریم.
4-سختی: در انتخاب ملات برای اندودکاری ، باید دقت کرد که سختی آن بیش از سختی زیرکار نباشد. چون در اینصورت نیاز به زیرسازی ویژه است.
|(معمولا سختی ملاتها پس از گرفتن و سخت شدن به ترتیب زیر تغییر می کند .
ملاتهای گلی <ملاتهای گچی<ملاتهای اهکی<ملاتهای سیمانی)
سطح زیرکار-ویژگیهای شیمیایی:
نمکهای محلول در سطح زیرکار ،بیشتر به دلیل وجود آب ورطوبت ملات است که روی سطح نما پدیدار می شود. بنابراین پیش از اندودکاری باید نمکهای روی سطح زیرکاربوسیله برس زدن ، شستن با آب و محلولهای شیمیایی زدوده شوند.

2- شرایط اقلیمی:
یکی از مهم ترین ویژگیهای اندودهای نما ، عملکرد آنها در برابر آب و بخار آب است . اندود با توجه به منطقه اقلیمی باید به گونه ای انتخاب شود که مانع از ورود بیش از اندازه آب، باران و ایجاد خرابی گردد.

اگر احتمال وجود میعان و به خصوص یخ زدگی در زیر لایه اندود وجود داشته
باشد خسارات قابل ملاحظه ای به ساختمان وارد می شود ودر این مورد حتما باید تمهیدات خاص به عمل اید.بنابراین هر چند که حرارت و رطوبت متناسب ویکنواخت دو عامل تعیین کننده آسایش در محیط زندگی اند ولی باید تاثیر آن را بر پوسته ودیگر اجزا دیوار بررسی کرد.


انواع اندودها
اندودها انواع گوناگون دارند و عمدتا عبارت اند از:

ریگ آهکساروج( در انواع گوناگون) گچ به تنهایی یا با ترکیب کتیرا یا لاجوردکاهگل( در انواع گوناگون) گرد فلزگچ و خاک روغن چوبگل و ریگ(سیم گل) قیر

اندود قیر
استفاده از قیر به عنوان اندود و عایق از گذشته های دور در ایران معمول بود:
دوران ایلامی
آرامگاههای زیرزمینی چغازنبیل در بیرون شهر دورانتاش
بناهای شوش



در دوران اسلامی نیز قدیمی ترین بنایی که در آن از قیر و گونی به عنوان عایق بندی استفاده شده است قلعه استخر بار(بین راه تخت جمشید و سد درود زن) فارس است مربوط به دوران عضدالدوله دیلمی.
همین طور در بند امیر فارس نیز در همین دوره از قیر به عنوان عایق استفاده کرده اند.



اندود با گرد فلز
استفاده از فلزاتی چون نقره، طلا، لاجورد و شنگرف برای اندود معمول بوده است. ضمنا در رنگ کاری ساختمانها نیز استفاده از فلز بصورت پوره آن رایج بود.
در اماکن متبرکه که طلاکاری به عنوان آمود زیاد مقبول بود، زیربخشی را که قرار بود طلاکاری شود اول با شنگرف اندود می کردند تا کاملا طلا را به خود جذب کند.



طلا را بصورت ورقه های بسیار نازک ( نازک تر از پوست پیاز ) روی زمینه شنگرف می چسباندند بعد نقش را روی آن درمی آوردند و با گرد طلا آن را پرداخت می کردند. چینی خانه اردبیل نمونه خوبی از این گونه طلاکاری است.شنگرف را چه به صورت آستر زیرطلاکاری و چه به صورت اندود با گوگرد مخلوط می کردند تا کار با آن آسانتر باشد و رنگ بهتری پیدا کند.


استفاده از روغن به عنوان اندود
برای درزبندی بخشی از اجزای بنا که در معرض آب قرار داشت، گاه به جای استفاده از ملات از نوعی روغن به عنوان اندود استفاده می کردند این روغن مخلوطی بود از سینکا و روغن بزرک که آن را با قلم مو روی ناودانها و لوله ها می کشیدند تا آب بندی شود و از ورود آب به داخل ساختمان جلوگیری گردد.
برای چوبهایی هم که در بنا به کار می رفت معمولا از رنگ استفاده نمی کردند، رنگ خود چوب مطلوب بود. برای دوام و جلای بیشتر و حفاظت آن از موریانه از نوعی روغن استفاده می کردند. این روغن از گیاه روغنی مَنداب به دست می آمد. آن را داغ کرده در آن "زُدو"که نوعی صمغ از درخت زردآلو است؛ می ریختند. بعد روغن را محکم با پارچه روی چوب می کشیدند. این روغن رنگ زیبا و اصلی چوب را عوض نمی کرد.

آژند = ملات
آژند در تعریف عامه همان ملات است. ملات ماده ای است خمیری شکل
که میان قطعات مصالح بنایی را پر می کند و نقش پیوند دهنده نیز دارد.
آژند متشکل از چند ماده ساختمانی است.
ماده ی خمیری و چسبنده ای است.
جهت اتصال رجها به یکدیگر استفاده می شود.
برای به وجود آوردن جسم واحدی از اسکلت و استخوان بندی ساختمان به کار می رود.
وجود ملات باعث می شود که ساختمان به صورت یکپارچه در آید.

ملات مرغوب اولا قامت بنا را استوار ساخته و در ثانی در اثر یکپارچگی قطعات سبب انتقال نیروها به قسمتهای زیرین اسکلت ساختمان می شود.
نکته مهم در کاربرد ملات آن است که باید با مصالح هم خوانی داشته باشد. مثلا در بنایی با خشت خام ملات باید فقط گل و یا مشابه آن باشد.
تجربه عمومی چنین است که اگر ملات سست تر از مصالح باشد پس از مدتی از بین میرود و قطعات از هم جدا می شود، و اگر ملات سخت تر از مصالح باشد مصالح از بین می رود و ملات باقی می ماند که هر دو بسیار نامطلوب است.

ملات از دو قسمت اصلی تشکیل می شود:
چسب(ماده ی چسبنده) که دارای حجم کمی است.
جسم پر کننده که تقریبا در حدود 80 درصد حجم ملات را تشکیل می دهد.
برای مثال در یک ملات گچ و خاک می توان گچ را به عنوان جسم چسبنده و خاک را به عنوان جسم پر کننده معرفی کرد.

خواص ملات ها
ملات ها باید دارای خواص زیر باشند:
ملات ها باید خاصیت چسبندگی داشته باشند.
خاصیت چسبندگی در ملات باید حداکثر یکی دو ساعت پس از مصرف در ملات ظاهر شده و ساعت به حداکثر خود برسد.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 45

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 421 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

هزینه سربار واقعی اعمال شده برای تولید بر اساس ساعت های کار مستقیم

هزینه سربار واقعی اعمال شده برای تولید بر اساس ساعت های کار مستقیم
هزینه سربار واقعی اعمال شده برای تولید بر اساس ساعت های کار مستقیم - هزینه سربار واقعی اعمال شده برای تولید بر اساس ساعت های کار مستقیم



هزینه سربار واقعی اعمال شده برای تولید بر اساس ساعت های کار مستقیم. سیاهه و فهرست پایانی. سیاهه مواد مستقیم 3000 دلار بود. سیاهه پایانی کار در فهرست پردازش و فن آوری 10500 دلار بود. از کالاهای تکمیل شده در طی این مراحل و دوره، کالاهایی به قیمت 9500 دلار به قیمت 13300 دلار فروخته شد.
برای معاملات فوق تمام مطالب ثبت شدۀ روزنامه ای را تهیه کنید و تراز پایانی را در فهرست و سیاهه کالاهای تکمیل شده تعیین کنید.
44- (مطالب ثبت شدۀ روزنامه ای هزینه های مشاغل را مشخص می کرد.) مهندسان شرکت امگا از نظام هزینه گذاری به ترتیب مشاغل استفاده می کنند. در اول سپتامبر 2003 این شرکت دارای مانده های حساب ذیل بود:
سیاهه مادۀ خام: 332400 دلار

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 9

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 12 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

نمودارها در مطالعات بهداشتی

نمودارها در مطالعات بهداشتی
نمودارها در مطالعات بهداشتی - نمودارها در مطالعات بهداشتی



نمودارها در مطالعات بهداشتی (3) نمودار جعبه‌ای (Box and Whisker Plot): زمانی‌ که‌ هدف‌ تأکید بر نقاط‌ مشخصی‌ از توزیع‌ می باشد از این‌ نمودار برای‌ ارائه‌ اطلاعات‌ استفاده‌ می گردد. روش‌ ترسیم‌ : 1 ـ تعیین‌ میانه‌ 2 ـ تعیین‌ کمترین‌ و بیشترین‌ مقادیر 3 ـ تعیین‌ صدک 25 و 75 4 ـ رسم‌ یک‌ خط‌ عمودی‌ 5 ـ نوشتن‌ مقادیر اندازه‌گیری‌ شده‌ در روی‌ خط‌ عمودی‌ 6 ـ ترسیم‌ یک‌ جعبه‌ با ضلع‌ فوقانی‌ به‌ محاذات‌ صدک 25 و ضلع‌ تحتانی‌ به‌ محاذات‌ صدک 75 7 ـ ترسیم‌ خط‌ میانه‌ در داخل‌ جعبه‌ 8 ـ رسم‌ یک‌ خط‌ عمودی‌ از کمترین‌ و بیشترین‌ مقادیر به‌ جعبه ‌ انجام‌ مقایسه‌ بین‌ چند مجموعه‌ داده‌ را به‌ آسانی‌ امکان‌ پذیرمی‌سازد. مثال 8 : میزان وزن کارکنان یک مرکز بهداشتی درمانی بر حسب جنسیت در جدول زیر آورده شده است. مردزن 8075 6970 7559 7869 7078 7380 8577 6581 8665 نمودار شماره 12 نمودار جعبه ای اطلاعات میزان کارکنان مرکز بهداشتی درمانی الف وزن نمودار شماره 13 نمودار جعبه ای اطلاعات میزان وزن کارکنان مرکز بهداشتی درمانی الف بر حسب جنسیت نمودار دایره‌ای‌ در متغیرهای‌ کمی‌ : جدول‌ ذیل‌ سن‌ بیماران‌ مبتلا به‌ پر فشاری‌ خون‌ دارای‌ پرونده‌ را در مرکز بهداشتی‌ درمانی‌ را نشان‌ میدهد. جدول‌ شماره 7 گروه‌ سنی‌فراوانی‌ کمتر از 20 سال‌2 45 ـ 20 سال‌13 بالاتر از 45 سال‌30 نمودار شماره 14 نمودارهای‌ دو صفتی‌ : اگر دو صفت‌ از نوع‌ اسمی‌ باشد هیچگونه‌ نموداری‌ برای‌ نشان‌ دادن‌ ارتباط‌ بین‌ آن‌ دو صفت‌ وجود نداردو معمولا" توسط‌ جدول‌ توافقی‌ بیان‌ میشود. مثال 9: اطلاعات‌ ذیل‌ نشانگر آگاهی‌ زنان‌ واجد شرایط‌ در موردمصرف‌صحیح‌قرص‌برحسب‌محل‌سکونت‌میباشد. جدول شماره 8 منطقه نمیداندمیداندجمع شهری202545 روستایی‌2421 45 جمع4446 ‌ اگر یک‌ صفت‌ یا خصوصیت‌ از نوع‌ اسمی‌ و دیگری‌ از نوع‌ عددی‌ باشد میتوان‌ از طرح‌ جعبه‌ای‌ و یا طرح‌نقطه‌ای‌ استفاده‌ نمود که‌ هر نقطه‌ مربوط‌ به‌ یک‌ مشاهده‌ است‌ و مرکز هر توزیع‌فراوانی‌ را بطوردلخواه‌مثلا" با علامت‌ * یا دو خط‌ کوتاه‌ نشان‌ میدهند. اگر هر دو متغیر از نوع‌ کمی‌ باشد از نمودار پراکنش‌ استفاده‌ میشود متغیر مستقل‌ در روی‌ محور افقی ‌ Xو متغیر وابسته‌ در روی‌ محور عمودی ‌ Yنوشته‌ میشود. مثال10‌ : جدول‌ ذیل‌ میانگین‌ امتیاز ارزشیابی‌ بهورزان‌ را بر حسب‌ سابقه‌ خدمت‌ نشان‌ میدهد. جدول شماره 9 ردیف‌سابقه‌امتیاز ارزشیابی‌ 1176 2272 3356 4485 5572 6650 7795 8858 9964 101078 111145 121262 131389 141470 151580 161660 171752 181888 191964 202082 نمودار شماره 15 نمودار پراکنش امتیاز ارزشیابی بهورزان بر حسب سابقه خدمت بهورز در سال 1377 خلاصه‌ مطالب‌ : _ نمودارها وسیله‌ای‌ برای‌ نشان‌ دادن‌ اطلاعات‌ بصورت‌ بصری‌ برای‌ دیگران‌ میباشد. انواع‌ نمودار : _نمودار دایره‌ای،نمودارستونی،نمودارخطی،نمودارپلکانی،نمودارچندگوش،نمودارساقه و برگ،نمودار جعبه ای‌ و نمودار فراوانی‌ تجمعی‌ _ نموداربا توجه‌ به‌ نوع‌ متغیر انتخاب‌ میگردد. _ برای‌ متغیرهای‌ کیفی‌ از نمودارهای‌ ستونی‌ و دایره‌ ای‌ استفاده‌ میگردد. _ برای‌ متغیر های‌ کمی‌ از نمودارهای‌ خطی‌ ،هیستوگرام‌ ،چندگوش‌ و جعبه‌ ای‌ استفاده‌ میگردد.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 7

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 40 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

نظرسنجی تلفنی از مردم درباره محله ها

نظرسنجی تلفنی از مردم درباره محله ها
نظرسنجی تلفنی از مردم درباره محله ها - نظرسنجی تلفنی از مردم درباره محله ها



نظرسنجی تلفنی از مردم درباره محله‌ها رفتارها- یکی از ابعاد محله گرایی احساس تعلق افراد به یک محله و ارزیابی ایشان از این مفهوم است. مرکز مطالعات وتحقیقات روزنامه همشهری تحقیقی را در این زمینه انجام داده است. پیشگفتار پیدایش محله های نوساز وتازه شکل گرفته بخشی از فرایند شتابناک توسعه در بیشتر شهر هاست. این فرآیند در ایران خارج از ضابطه واصول شهرسازی شکل گرفت و شرایط را به گونه ای تغییر داد که منجر به حذف محله های اصیل و قدیمی، به خصوص در شهر تهران، شد. در شهرهای سنتی، کوچه ومحله به عنوان اولین رکن شهر به حساب می‌آید. هر محله، سنتا، دارای تاریخچه، سابقه و معروف به نامی است که برگرفته از موقعیت منطقه‌ای آن، موقعیت صنفی محله، یا موقعیت و معروفیت افراد آن محله بوده است،( همان طور که از اسامی محله های تهران قدیم برمی آید محله طیب، محله گود، محله بازار،محله بارفروش هاو ....) این محلات هر کدام دارای قوانین نانوشته ای بودند که حافظ و مبلغ آن بزرگترهای محل بودند وتخطی ازآنها مساوی با انزوای خاطی یا اخراج وی از محله بود؛ حتی جاهلان وافرادی که شاید به نحوی جزو اشرار به حساب می آمدند در حریم محله خود حرمت ناموس وهمسایگان و آن قوانین نانوشته را حفظ می کردند و مطیع قوانین محله شان بودند. اهالی محل یا اصطلاحا "بچه محل ها" تحت تاثیر نظام های حمایتی و نظارتی فوق الذکر (همان قوانین نانوشته) هویت فرهنگی واحدی می‌یافتند، به محله خود احساس تعلق می کردند، در فرآیندهای ارتباطات محلی ارزش های خاصی را درونی می کردند، و به شیوه های سنتی در فعالیت های محلی مشارکت می کردند. گذشته از این، میان شناخت تعاملی بسیار قوی در بین افراد ساکن در یک محله برقرار باعث می شد تا بسیاری از مشکلات جمعی محل و مسائل فردی اهالی در محل، حل شود و اختلافات توسط معتمدان و ریش سفید محل فیصله یابد، در هر مراسمی قبل از هر کس دیگر ساکنان محله دعوت می شدند. ورود و سکونت افراد جدید در محل مبتنی بر و دست کم متاثر از تفاهم عمومی و صلاحدید ریش سفیدان محل بود. هر محله دارای حدود و مرزی بود و افراد درحین گذر از محله کاملا زیر نظر بودند. خروج ساکنان محل از محله به مثابه خارج شدن از موطن شان بود و با رفتن از آن جا هرگز روابط شان با هم قطع نمی شد. اغلب ساکنان محلات بیشتر از دو نسل را در آن جا گذرانده بودند و در نهایت محله برای هر فرد به غیر اززادگاه، هویت ش بود که نسبت به آن تعلق خاطر عمیقی داشت. در این باب به غیر از سفارش بزرگان دین که به حفظ حرمت همسایگان تاکید کرده اند: " الجار ثم الدار"، به مثل های بسیاری نیز در فرهنگ محاوره تهرانی ها بر می خوریم :"همسایه خوب از فامیل نزدیک تراست." و... با توسعه شهر نشینی و مهاجرت به سوی تهران تا حدود زیادی محله های موجود دستخوش تغییر و محله هایی جدیدی ایجاد شدند که از شاخص های محله های قدیمی کاملا فاصله داشتند. بسیاری از محلات جدید حتی بی توجه به شاخص های ژئولوژیک شهر تهران شکل گرفته اند. به عنوان مثال می توان به بافت قدیمی شهر تهران اشاره کرد که بر اساس تجربه ساکنان اولیه این شهر دور از گسل های آن احداث شده بود در صورتی که اغلب محله های نوظهور شهر تهران بر روی گسل ها یا درکنار آن ها قرار دارند. جدا از تغییر در بافت محله های تهران در فرهنگ ورفتارهای اجتماعی مردم این شهر نیز تغییرات اساسی حاصل شده است. در حال حاضر شاید در کمتر محله ای بتوان آشنایی و ارتباط همسایگان با یکدیگر را سراغ گرفت. البته ناگفته نماند که فرهنگ همسایگی در محلات قدیمی تهران نیز دچار تغییر شده است، اگر چه هنوز در برخی از آن ها گوشه هایی از آن روزگار را می توان یافت ولمس کرد. مفهوم محله، اگر بخواهیم زبان جامعه شناختی را بکار بگیریم، مبتنی بر خلط و در هم آمیختگی نقش ها و مبتنی بر روابط عاطفی و نظام های سنتی ست. این ویژگی در تعارض بنیادین با ساختار شهرهای مدرن قرار دارد. به عبارت دیگر، اگر بنای بر احیای نظام محله ای یا محله گرایی، به عنوان یک نظام رفتاری و تعاون جمعی، داریم لازم است این معنا را با مفهوم "مشارکت" نزدیک سازیم. چکیده: طرح نظرسنجی حاضر، ‌پژوهشی در ارتباط با محله گرایی و هم محله ای نظرات مردم درباره آن است. یافته هایی از این طرح به دست آمده است که در این بخش،‌به مهمترین نکته های آن پرداخته شده است. 1. 38% پاسخگویان مردان و62% را زنان تشکیل داده اند. 2. 15% از پاسخگویان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر و42% دارای مدرک دیپلم و4% بی‌سواد هستند. 3. از میان پاسخگویان 18% درگروه سنی 21-25 سال و 6% درگروه سنی 46-50 سال قرار دارند . 4. 75% از پاسخگویان محله خاصی را به عنوان محله خود بیان کرده و25% ایشان محله خود را بیان نکرده اند. 5. به نظر 22% از پاسخگویان سابقه سکونت در یک محله ، 2% از پاسخگویان همکاری و تعامل میان افراد یک محله را ویژگی مشترک هم محله ای ها عنوان کرده اند. 6. 56% پاسخگویان در هیچ کدام از امور محله خود مشارکت نداشته و1% ایشان در امور خیریه مخله خود مشارکت دارند. 7. 38% پاسخگویان معتقدند در حال حاضر دیگر محله ها مانند گذشته در تهران برقرار نیستند و 22% پاسخگویان معتقدند که هنوز محله ها مانند گذشته در تهران برقرار هستند. 8. 30% از پاسخگویان شناخت و برقراری رابطه صمیمانه را از مزایای هم محله ای برشمردند. 9. 30% از پاسخگویان دخالت و کنجکاوی در امور زندگی همسایه ها را از معایب هم محله ای برشمردند 33% پاسخگویان در برقراری ارتباط میان هم محله ای ها هیچ ایرادی را عنوان نکردند . روش نظرسنجی در این پژوهش، از نظرات عامه مردم به صورت تلفنی (نظرسنجی تلفنی) به روش پیمایشی و نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. عددهای داخل جدول گرد شده است. جامعه آماری جامعه آماری در این تحقیق شامل 38% مرد و62% زن نفر از مردم تهران است. لازم به ذکر است که از این تعداد 1168 هستند. زمان اجرای نظرسنجی 28 این نظرسنجی از تاریخ 25تا دی ماه 1385 توسط گروه نظرسنجی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ای روزنامه همشهری بصورت تلفنی انجام شده است. جنس پاسخگویان جدول شماره 1، جنس پاسخگویان را نشان می دهد. بر اساس جدول 62% پاسخگویان را زنان و 38% را مردان تشکیل می دهند. جدول شماره 1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنس جنستعداددرصد زن71962 مرد44938 جمع1168100 نمودار شماره 1 سن پاسخگویان جدول شماره 2، نشان می دهد که پاسخگویان در چه گروه سنی قرار دارند از 1168 نفر پاسخگو 18% از پاسخگویان بین21 تا 25سال و 6% از پاسخگویان بین46 تا50 سال سن دارند. جدول شماره 2- توزیع پاسخگویان بر اساس سن سنتعداددرصد 21-25 سال20718 26-30 سال17415 15-20سال15413 31-35 سال15013 36-40 سال13011 41-45 سال988 60سال به بالا958 51 - 60سال877 46-50 سال726 جمع1168100 نمودار شماره 2 سطح تحصیلات بر اساس آمار مندرج در جدول شماره 3، از میان 1168نفر پاسخگو 42% در مقطع دیپلم، 15% در مقطع لیسانس و بالاتر و 4% بی سواد هستند. جدول شماره 3- توزیع پاسخگویان بر اساس سطح تحصیلات میزان تحصیلاتتعداددرصد دیپلم49042 لیسانس و بالاتر17815 ابتدایی13211 دانشجووفوق دیپلم11510 راهنمایی1109 دبیرستان928 بی سواد514 جمع1168100 نمودار شماره 3 پاسخگویان خود را متعلق به محله خاصی می دانند؟ بر اساس آمار مندرج در جدول شماره 4، از میان 1168 نفر پاسخگو و 25% از پاسخگویان مکان خاصی را به 75% خود را متعلق به محله ای خاصی می دانند عنوان محله خود بیان نکرده اند. جدول شماره 4- توزیع پاسخگویان بر اساس تعلق به محله خود را متعلق به محله خاصی می دانیدتعداددرصد بله87375 خیر29525 جمع1168100 نمودار شماره 4 پاسخگویان افراد یک محله را دارای چه ویژگی یا ویژگی های مشترکی می‌دانند؟ بر اساس آمار مندرج در جدول شماره 5، از میان 1168نفر پاسخگو 21% سابقه سکونت در یک محله و تعلق خاطر به آن را ویژگی مشترک ساکنان یک محله،15% نزدیکی فرهنگی میان ساکنان محله،14% صمیمییت بین همسایه ها،11% شرایط اقتصادی، معادل4% همشهری وفامیل بودن،3% محیط مذهبی محله و2% تعامل متقابل و همکار بودن را به عنوان ویژگی مشترک ساکنان یک محله بیان کرده اند. 15% از پاسخگویان هیچ ویژگی مشترکی میان افراد یک محله قائل نیستند و15% پاسخگویان نمی دانند چه ویژگی مشترکی میان افراد یک محله وجود دارد. جدول شماره 5- توزیع پاسخگویان بر اساس ویژگی مشترک افراد ساکن در یک محله ویژگی مشترک افراد ساکن در یک محلهتعداددرصد سابقه سکونت در یک محله و تعلق خاطر به آن24221 بدون ویژگی مشترک17715 نزدیکی فرهنگی17615 نمی دانم17615 صمیمیت همسایه ها15114 شرایط اقتصادی13411 همشهری و فامیل بودن474 محیط مذهبی محله373 تعامل و همکار بودن282 جمع1168100 نمودار شماره 5 پاسخگویان در کدام یک از امور محله خود مشارکت می کنند ؟ بر اساس آمار مندرج در جدول شماره 6، از میان 1168 نفر پاسخگو 58% و 4% اظهار داشته اند اظهار داشته اند که در هیچ یک از امور محل مشارکت نکرده . در حل مشکلات محل و اهالی محله مشارکت دارند جدول شماره 6- توزیع پاسخگویان بر اساس مشارکت در امور محله در کدام یک از امور محله مشارکت می کنیدتعداددرصد هیچ کدام67358 امور مذهبی محله19817 همه امور محله13412 بسیج و مسجد محله1119 حل مشکلات محله و اهالی آن524 جمع1168100 نمودار شماره 6 به نظر پاسخگویان هنوز محله ها در تهران برقرارند ؟ بر اساس آمار مندرج در جدول شماره 7، از میان 1168 نفر پاسخگو 38% اظهار داشته اند که دیگر محله ها به شکل سابق برقرار نیستند ، 33% اظهار داشته اند که بستگی به محله ها دارد در برخی از محلات قدیمی هنوز حال و هوای سابق برقرار هست،22% اظهار داشته اند که همچنان محله ها در تهران برقرار است و6% از برقراری محله ها در تهران اظهار بی اطلاعی کرده اند. جدول شماره 7- توزیع پاسخگویان بر اساس برقراری محله ها درتهران هنوز محله ها در تهران برقرارندتعداددرصد خیر44638 تا حدودی38633 بله26222 نمی دانم746 جمع1168100 نمودار شماره 7 از نظر پاسخگویان مزایایی هم محلی بودن کدام است؟ بر اساس آمار مندرج در جدول شماره 8، از میان 1168 نفر پاسخگو 30%‌ ایجاد صمیمیت و شناخت بیشتر را از مزایای هم محلی بودن اظهار کرده اند ، 7% در هم محلی بودن مزایایی ندیده و 3% احساس امنیت در محله را از مزایای هم محلی بودن برشمردند. جدول شماره 8- توزیع پاسخگویان بر اساس مزایای هم محلی بودن مزایای هم محلی بودنتعداددرصد ایجاد صمیمیت و شناخت بیشتر34730 کمک به یکدیگر32228 آگاهی از مشکلات محل19917 نمی دانم17115 مزایایی ندارد907 احساس امنیت در محله393 جمع1168100 نمودار شماره8 از نظر پاسخگویان معایب هم محلی بودن کدام است؟ بر اساس آمار مندرج در جدول شماره 9، از میان 1168نفر پاسخگو 33% اظهار کرده اند که هم محلی بودن هیچ عیبی نداشته، 29% کنجکاوی افراد محله در زندگی یکدیگر را از معایب هم محلی بودن و 2% تاثیرپذیری بچه محل ها از همدیگر را به عنوان معایب هم محلی بودن برشمردند.. جدول شماره 9- توزیع پاسخگویان بر اساس معایب هم محلی بودن معایب هم محلی بودنتعداددرصد معایبی ندارد38633 کنجکاوی در زندگی یکدیگر34029 نمی دانم26122 عدم امنیت در محله767 تضاد فرهنگی میان اهالی محله757 تاثیرپذیری بچه محل ها از هم302 جمع1168100 نمودار شماره9

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 12

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 304 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

میزان مصرف ماهی

میزان مصرف ماهی
میزان مصرف ماهی - میزان مصرف ماهی



فهرست مطالب
مقدمه
جمع آوری داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها
ارزیابی مشکلات
نتیجه گیری
پرسشنامه










مقدمه
هدف این پروژه بررسی میزان مصرف ماهی افراد در طی یک ماه می باشد تا مشخص گردد خانواده ها در طی یک ماه چه مقدار ماهی مصرف می کنند چرا که یکی از منابع سرشار از پروتئین می باشد بعضی از افراد هستند که ماهی دوست ندارند اما اگر از پروتئینهای موجود در آن اطلاع کافی داشته باشند حتما حداقل یک وعده در هفته از آن استفاده می کنند و مصرف ماهی را در وعده های غذایی خود می گنجاند.

جمع آوری داده ها
به دلیل مشکلات موجود برای جمع آوری داده ها در خانواده ها، یک کلاس از دبیرستان شاهدان کوثر را به عنوان جامعه ی آماری انتخاب نمود و 17 نفر از دانش آموزان کلاس را که دارای شماره های خود هستند را به عنوان نمونه انتخاب نموده ایم. جمع آوری داده ها می توانست از دو طریق مصاحبه به نظر مناسب تر آمد و از دانش آموزان خواستیم که میزان مصرف ماهی خود در ماه را برای ما بگوید.

8 5 5 4 4 4 4 4 3 3 3 2 2 2 2 0 0



تجزیه و تحلیل داده ها
جدول فراوانی:
درصد فراوانی نسبیفراوانی نسبیفراوانی تجمعیمرکزفراوانیداده 212[2-0] 937[4-2] 1657[6-4] 1771[8-6]

فراوانی داده ها
نمودار میله ای
مرکز دسته ها
فراوانی
نمودار چندبر فراوانی

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 12

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 28 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل