فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

پروژه کارشناسی ممیزی انرژی در یک کارخانه قند

پروژه کارشناسی ممیزی انرژی در یک کارخانه قند
پروژه کارشناسی ممیزی انرژی در یک کارخانه قند - اطلاعات بدست آمده نشان می‎ ‎دهد صنعت قند کشور حدود % 5 از کل مصرف انرژی در بخش صنعت را بخود اختصاص می‎ ‎دهد‎‎ بر اساس اطلاعات دریافتی از 34 کارخانه تولید قند و شکر چغندری و سه کارخانه تصفیه شکرخام سال در 79 کل مصرف ‏انرژی در بخش فسیلی برابر 510000 تن مازوت (در دوره چغندری و تصفیه شکر خام) ، 125 میلیون نرمال مترمکعب گاز طبیعی و حدود 20 هزار تن ک





شامل مباحث:



فرایند تولید و گزارش از کوره بخار

آشنایی با فرآیند تولید کارخانه

چگونگی حمل چغندر به کارخانه

سیـلوی چغنـدر

چگـونگی حمل چغندر از سیـلو به فرآیـند

کشوی تنظیم و چرخ تنظیم

واحد سنگ گیری

دستـگاه علف گیـر

حـوض شستشـو

آسیـاب خـلال

مایشه

دیفوزیـون

روشوفر شربت خام

پرسهــای تفاله

تصفیـه شربت

کـوره آهــک

خاکستـرگیر

شستشوی گاز

مراحل تصفیه شربت

آهک خـور I

آهک خـور II

ساتراسیـون

اشباع یا گاز خور اول

ساتراسیـون اشباع

صافیهــای شربت

صافی خلا

صافی مکانیکی

تولید شیر آهک

اواپراسیــون

مقـدار آب تبخیـر شده

دستـگاه اواپراسیـون

رشـــوفر

شستشـوی قسمت اواپراسیـون

شرح کلی قسمت طبــاخی

چـگونگی کارکرد آپاراتهـای پخت

تخلیـه پختهـا

انتــقال شکر به شکرخشک کن و انبـار

تفاله خشک کن

شرح توربین های نیروگاه بخار

مدار آب و بخار و اجزای آن

اجزای اصلی یک بویلر

سیستم سوخت بویلر

تصفیه آ ب تغذیه بویلر

تعریف برخی اصطلاحات

تعریف ممیزی انرژی

تاریخچه ممیزی انرژی در دنیا

شاخص مصرف انرژی

کلیات ممیزی انرژی

جلب نظر و پشتیبانی مدیریت سیستم

جلب نظر و حمایت مدیریت سیستم

تعهد و سازماندهی

فعالیت های کمیته ممیزی انرژی

نمودار جریانی برنامه مدیریت انرژی

گردآوری وراه اندازی پایگاه داده های انرژی

هدایت و اجرای عملیات ممیزی انرژی

مراتب و دسته بندی ممیزی انرژی

اهداف ممیزی انرژی جزء به جزءDetailed Energy Audit Objectives

پیش بینی های مقدمات لازم برای ممیزی انرژی جزء به جزء

اجرای فعالیتهای ممیزی انرژی

ارزیابی اطلاعات و داده های ثبت شده در جریان ممیزی انرژی

مراحل نهایی ممیزی انرژی

شناسایی، ارزیابی و اجرای فرصت های احتمالی صرفه جویی در انرژی

گزارش فعالیتها و دستاوردهای ممیزی انرژی

مراحل اجرایی فعالیت های صرفه جویی در انرژی

نظارت، ارزیابی و پیگیری پیامدهای اجرای پروژه های صرفه جویی در انرژی

١– سرمایه گذاری اولیه Initial Investment

منابع تأمین اعتبار مالی

راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی

آشنایی با دستگاه های ممیزی انرژی

تحلیلگر گازهای احتراقFlue Gas Analyzer

تحلیل گر قدرتPower analyzer

دماسنج مادون قرمزInfrared Thermometer

لرزه سنجVibration Meter

دبی سنج مافوق صوتUltrasonic Flow meter

جمع کننده اطلاعاتData Logger

فرآیندهای صنعتی و راهکارهای کاهش انرژی در هر فرایند

هوای فشرده

فهرست بررسی های لازم

مدیریت دیگ بخار

فهرست بررسی های لازم

فرآیندهای صنعتی با دمای بالا

فهرست بررسی های لازم

فرآیندهای صنعتی با دمای پائین

فهرست بررسی های لازم

سرمایه گذاریهای مورد نیاز

معیارهای مالی

تأمین بودجه

بخار فرایندی و فرصت های بهینه سازی

حرارت آشکار و نهان

تخلیه دیگ بخار

روشهای تخلیه دیگ بخار

چه مقدار تخلیه انجام می دهید؟

تخلیه چقدر هزینه دارد؟

استفاده از بخار

نشتی های بخار

سطوح عایق نشده

حداقل کر دن تقاضا برای بخار

تلفات غیر ضروری حرارتی مربوط به سیستم ها ی گرمایش فضا

تلفات غیر ضروری مربوط به سیستم های توزیع

تلفات غیرضروری مربوط به واحد فرآیند

انتقال حرارت از بخار

نحوه برخورد با لایه های هوا

تعیین موقعیت سیستم تخلیه هوا

لایه های مایع حاصل از میعان

بخار خشک و تر

تله بخار

روشهای بازیافت حرارت

بازیافت حرارت از تخلیه

بازیافت حرارت از مایع حاصل از میعان

انتقال مایع حاصل از میعان

لوله کشی

بالاروی مایع حاصل از میعان و فشار برگشتی

پمپاژ مایع حاصل از میعان

دمای مایع حاصل از میعان

عایق کاری سیستم مایع حاصل از میعان

بازیافت حرارت از فلاش بخار

مثالهایی از بازیافت حرارت از فلاش بخار

کنترل فلاش بخار

بازیابی ساده حرارت از بخار

خلاصه ای از موارد مورد نیاز جهت بررسی و اقدام

بازیافت حرارت و انرژی در فرایندها و دستگاهها

بررسی موارد استفاده از حرارت و فراهم نمودن تعادل گرمایی

حرارت تلف شده چیست؟

تلفات حرارتی کیفیت

تلفات حرارتی کمیت

سیستمهای بازیافت حرارت

روشهای بازیافت

مبد لهای حرارتی پوسته ای و لوله ای

مبدلهای حرارتی صفحه ای

سیستم سیم پیچ حلقوی شکل ملاحظه شود

رکوپراتورها

احیاءکننده ها

چرخهای گرمایی حرارتی

لوله های حرارتی و ترموسیفونها

پمپ های حرارتی

تعمیر و نگهداری تله های بخار راهکاری مؤثر جهت صرفه جویی انرژی

تله های بخار و مدیریت آنها

وظایف تله های بخار به طور کلی عبارتند از

خرابی تله های بخار

دلایل کارکرد نامناسب تله های بخار

عواملی که باعث کارکرد نامناسب تله های بخار میشوند عبارتند از

بازرسی تله های بخار

کاربرد

روشهای بررسی کارکرد تله های بخار

صافی ها

استفاده نادرست از تله های بخار نصب شده در محل صحیح

تعیین موقعیت تله های بخار

تجمع هوا در تله های بخار

آب گرفتگی و ضربه چکش

تجهیزات بازرسی تله های بخار و نر م افزارها

نتیجه گیری

مدیریت مصرف انرژی در سیستم های پمپاژ

نرخ جریان آب مازاد بر نیاز واقعی

پمپهای بزرگتر از اندازه

بازدهی کم پروانه های پمپ

بهر ه برداری نادرست از پمپهای موازی

طراحی و انتخاب مناسب پمپها برای بهر ه برداری در مدار موازی

فرسودگى و سایش پمپها

تعمیر و نگهدارى پمپها

هزینه هاى ثابت و جارى بهر ه بردارى از پمپها

هزینه اولیه خرید، نصب و را ه اندازى الکترو پمپ

هزینه سالانه بهر ه بردارى از الکترو پمپ

ترکیب هزینه ها در طول عمر کارى الکترو پمپها

مدیریت مصرف انرژی در کوره های سوخت فسیلی

اتمسفر کوره

نسوزها و عایق کاری

سیستم کنترل عملکرد کوره

بازیافت حرارت اتلافی

بازیابی تلفات حرارتی از جریان داغ گازهای خروجی از کوره

مشعل های خود بازیاب حرارتی

باز تولید حرارت اتلافی جریان داغ گازهای خروجی از کوره

تئوری احتراق در کوره های بخار

ترکیب شمیایی سوخت

شرح فرآیند احتراق

شبیه سازی ریاضی کوره

نتیجه گیری

حداقل هوای لازم برای احتراق

هوای اضافی excess

علل نیاز به هوای اضافی

موازنه جرم و انرژی

اواپراتورها

انتقال حرارت در لوله های مبدل حرارتی اواپراتور

بازده اقتصادی بخار در اواپراتورهای چند مرحله ای

صرفه جویی در بخار مصرفی در دستگاهها تبخیر کننده

جرم های ورودی و خروجی

چارت جرم و انرژی در واحد اواپراسیون و واحد های متصل به آن

بهبود کارایی اواپراتورها

راهکارهای کاهش انرژی

راهکارهای اجرایی مکانیکی

راهکارهای اجرایی الکتریکی

راهکارهی مدیریتی

مراجع و ضمیمه ها

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 251

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 4418 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

دانلود پاورپوینت کنترل و نظارت در سازمان (فصل چهارم کتاب مدیریت عمومی الوانی)

دانلود پاورپوینت کنترل و نظارت در سازمان (فصل چهارم کتاب مدیریت عمومی الوانی)
دانلود پاورپوینت کنترل و نظارت در سازمان (فصل چهارم کتاب مدیریت عمومی الوانی) - دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل چهارم کتاب مدیریت عمومی دکتر مهدی الوانی با عنوان کنترل و نظارت در سازمان در حجم 23 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت عمومی مبانی سازمان و مدیریت اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد



عنوان: دانلود پاورپوینت کنترل و نظارت در سازمان (فصل چهارم کتاب مدیریت عمومی الوانی)

دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 23 اسلاید

کتاب مدیریت عمومی دکتر مهدی الوانی از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی و ارشد میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب با عنوان « کنترل و نظارت در سازمان » می باشد که در 23 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعاریف کنترل

کنترل گذشته نگر

کنترل پیش نگر

کنترل زمان وقوع

طراحی سیستم کنترل

تعیین نتایج مورد انتظار (بایدها) در کنترل

تعیین شاخص برای سنجش نتایج موردانتظار

تعیین استاندارد یا الگوی مطلوب

نقش استانداردها در کنترل

انواع استانداردها

تعیین نحوه و روش جمع آوری اطلاعات یا طراحی شبکه اطلاعاتی در کنترل

ارزیابی اطلاعات و نتیجه گیری

نقاط استراتژیک یا کلیدی در کنترل

مشخصات سیستم کنترل مؤثر

کاربرد مدل امتیازات متوازن در کنترل

مدل امتیازات متوازن چیست؟

خودکنترلی: انتخابی دیگر در کنترل

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 23

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 586 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان

پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان
پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان - پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان



پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان
توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
در سالهای اخیر، استفاده از مفهوم اعتماد، افزایش قابل ملاحظه ای در ادبیات مدیریت داشته است. در اکثر تعاریف اعتماد، به یک کارکرد کلیدی اشاره میشود که عبارت است ازمدیریت ریسک و عدم اطمینان و آسیب پذیری که در تبادلات وجود دارد.
در واقع اعتماد،شکل متفاوتی از اطمینان یک نوع ارتباط است زیرا قضاوتهای مبتنی براعتماد در سطحی از عدم اطمینان نسبت به انگیزشهای دیگران به وجود میآیند کاستالدو (2007) هفتاد ودو تعریف انجام شده از سال1960میلادی را گردآوری نموده است که بیشتر صاحب نظران براین باورند که اعتماد در برگیرنده انتظارات مثبت در خصوص رفتارهای دیگران می باشد که البته بااقدامات دیگران نیز ممکن است مورد آسیب قرار گرفته وبه آن خدشه وارد شود.

تعریفی از اعتماد که از عمومیت وپذیرش بیشتری برخوردار است توسط «مایر» وهمکارانش (1995میلادی) ارائه شده است که عبارت است از :
"میزان آسیب پذیری تمایلات واشتیاق یک طرف تعامل به اقدامات طرف مقابل (باتوجه به انتظاری که از عملکرد طرف مقابل در انجام رفتاری خاص دارد ،که برای اعتمادکننده دارای اهمیت است)بدون در نظر گرفتن توانایی کنترل و نظارتی که فرد بر طرف مقابل اعتماد گفته می شود ."
«انتظارات» نوعا به باور در توانایی ،خیرخواهی وصداقت اعتمادشونده در انجام تعهداتی که به اعتمادکننده دارد ،اشاره دارد. «اهمیت تمایلاتی که آسیب پذیراست»نیز بیانگر این موضوع است که اعتماد با اعمال ریسک مرتبط است به گونه ای که اشتیاق به طرف مقابل را پایین آورد.
اگر اقدامات با اطمینان کامل وبدون ریسک همراه باشد ،نیازی به اعتماد نخواهد بود.اعتماد زمانی مورد نیاز است که بین عوامل ،ارتباط متقابل وجودداشته باشد،بطوری که منافع یک طرف بدون اعتماد و اتکا به طرف مقابل قابل تحقق نباشد.(jagd,z15,p.260)
2-1-1)سطح اعتماد
اعتماد به فرد ،گروه وسازمان جز سطوح اعتماد است.تحقیقات نشان می‌دهند که عدم اعتماد به یک کمپانی از عمده‌ترین دلایل خریدنکردن مشتریان می‌باشد. پر مخاطره بودن محیط اینترنت و ترس از کلاهبرداری‌ها و سوء‌استفاده از کارت‌های اعتباری از جمله دلایل عدم اعتماد مشتریان می‌باشد.در نتیجه عدم اعتماد منجر به عدم وفاداری مشتری می‌شود. عواملی چون حفظ حریم خصوصی و امنیت، مارک معتبر، تائید شخص ثالث،شرایط و ضوابط استاندارد، قابلیت اطمینان، ارتباطات و تعاملات در رفع نگرانی مشتریان و افزایش اعتماد آنها موثر است.

2-1-2) ابعاد اعتماد:
ابعادکلیدی پنهان درمفهوم اعتمادکدامند؟مدارک وشواهدتازه پنج بعدراشناسایی کرده است:


6-kastaldo
7-mayer

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 27

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 60 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پیشینه و مبانی نظری بانکداری اینترنتی

پیشینه و مبانی نظری بانکداری اینترنتی
پیشینه و مبانی نظری بانکداری اینترنتی - پیشینه و مبانی نظری بانکداری اینترنتی



پیشینه و مبانی نظری بانکداری اینترنتی
توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
بانک ها موسساتی هستند که از محل سپرده های مردم میتوانند سرمایه های لازم را در اختیار صاحبان واحدهای صنعتی، کشاورزی و بازرگانی واشخاص قرار دهند.در حال حاضر عموماً واژهبانکبه موسسه ای گفته می شود کهمجوزبانکداریداشته باشد.
خدمات بانکی
خدمات بانکی واعتباری: به انواع خدماتی که توسط بانک یاموسسه اعتباری به مشتری ارایه می شود، اطلاق می گردد.
انواع خدمات بانکی
خدمات بانکی و اعتباری به دو نوع به شرح زیر تقسیم می شود. « خدمات پایه » و « غیر پایه»:
1-خدمات غیر پایه: به خدماتی اطلاق می شود که ارایه آن ها به مشتری، پیش نیاز و لازمه ارایه سایر خدمات به وی نیست و یا به ارتباط مشتری با موسسه اعتباری استمرار نمی بخشد. ارایه این خدمات به مشتری،فقط مستلزم شناسایی اولیه وی توسط موسسه اعتباری و به شرح مذکور در این دستورالعمل است.
موارد ذیل از جمله مصادیق خدمات غیر پایه است:
1-حواله وجوه؛
2-انجام هرگونه دریافت و پرداخت؛
3-خرید و فروش ارز اعم از نقدی، حواله ای، چک مسافرتی ارزی وموارد مشابه؛
4-صدور انواع چک های بانکی و چک های بین بانکی(چک رمزدار) وپرداخت چک؛
5-خرید و فروش گواهی سپرده(عام و خاص) و دیگر اوراق بهادار.
2-خدمات پایه:خدمات بانکی واعتباری که طبق مقررات ،پیش نیاز ولازمه ارایه خدمات توسط موسسه اعتباری می باشد وارایه آن به مشتری موجب می شود تا وی برای اخذ خدمات مکرر ومتمادی به موسسه اعتباری مراجعه نماید.موارد ذیل از جمله مصادیق این نوع خدمات می باشد:
1-افتتاح انواع حسابهای بانکی 2-اعطای تسهیلات وعملیات لیزینگ3-عملیات اعتباری اسنادی 4-صدورانواع ضمانت نامه های بانکی وظهرنویسی5-خرید دین ،وصول باتنزیل اسناد تجاری وبانکی (از جمله بروات ،چک وشفته) وظهرنویسی آن ها6-اجاره صندوق امانت7-صدور انواع کارت دریافت وپرداخت(بانک مرکزی ،تصویب نامه قانون مبارزه با پولشویی،1388)
2-2-4)ساختارارائه خدمات بانکی
در یک طبقه بندی کلی می توان فعالیت های بانکداری را بر حسب اینکه بانکها چه خدماتی را به مشتریان اعم از مشتریان حقیقی و حقوقی در سطح کسب و کارهای کوچک ، بزرگ و جهانی ارائه می دهند به صورت زیر دسته بندی کرد.
1- بانکداری جهانی
2-بانکداری سرمایه گذاری: خدمات مختص به بازار سرمایه را ارائه می دهد.،3- بانکداری تجاری یا بازرگانی شامل بانکداری برای کسب و کارهای کوچک تجاری، بانکداری انفرادی )شخصی( و بانکداری برای شرکت های بزرگ است. این بانکداری اکثر معاملات خود با شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ انجام می دهد و عملیات بانک بر روی سپرده پذیری و اعطای وامهامتمرکز است.
4-بانکداری خرد: خدمات مالی مستقیم در این بانکداری به مصرف کنندگان ارائه می شود وموسسات بانکی عملیات بانکی خود را به جای شرکت ها یا سایر بانکها، مستقیما با خود مصرف کنندگان می دهند. خدماتی که در بانکداری خرد ارائه می شود شامل عملیات پس انداز و حساب جاری، حساب های رهنی، وام های شخصی، کارت های بدهی و کارت اعتباری و نظایر آن است.
5- بانکداری اختصاصی: خدمات مربوط به افراد ثروتمند را بر عهده دارد که می تواند شامل مدیریت ثروت، راه اندازی کسب و کار،مشاوره سرمایه گذاری و مدیریت پورتفوی دارایی ها باشد. امروزه بسیاری از بانک ها هر دو کار را انجام می دهند یعنی هم بانک تجاری هستند و هم خدمات مالی،خرد ارائه می دهند.( رشیدی، بازاریابی خدمات بانکی، چاپ چهارم،( 1390
2-2-5 )مشتری یا ارباب رجوع: منظور از مشتری یا ارباب رجوع در بانکها یا بطور کلی موسسات اعتباری هر شخص حقیقی یا حقوقی است که در موسسه اعتباری دارای حساب بوده و یا به نفع او یا به نمایندگی از سوی او، حساب بانکی به نام وی افتتاح شود؛

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 69

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 160 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک - پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک



پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
امروزه بانکها نقش اساسی ومهمی در رشد وتوسعه اقتصادی کشورها ایفا می نمایند.بانک عبارت ازیک رشته فعالیت اقتصادی است که ایجاد اعتبار می کند وامر پرداختها ونقل وانتقال وجوه را تسهیل می کند. بانکها می توانند باکسب رضایت بیشتر مشتریان وتشویق آنها به پس انداز وتجهیز پس انداز وتراکم سرمایه وجمع آوری سرمایه های کوچک وبکار انداختن آنها دررشته های تولیدی ومصرفی ، نقش مهمی را درشکوفایی اقتصاد کشورها ایفا نمایند که تحقق این هدف با کسب رضایت بیشتر مشتریان حاصل می شود.در اینجا لازم است که رضایت مندی را تعریف کنیم :واکنش شناختی یا احساسی که در پاسخ به برخوردهای خدماتی ،در فرد ایجاد می شود.باید توجه داشت که رضایت مشتریان ، تحت تأ ثیر عوامل متعددی قرار دارد که یکی از مهم ترین این عوامل ،کیفیت محصول یا خدمت می باشد. در حقیقت، رضایت مشتری با کیفیت یا خدمت رابطه ای تنگاتنگ دارد.باید توجه داشت که :کیفیت توسط مشتری تعیین می گرددنه توسط تولید کننده ویا سرویس دهنده . به عبارت روشن تر، کیفیت مجموعه عای از خدمات ومشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات ورضایت مصرف کننده را تأمین می کند.بنابراین همانطور که در بالا بیان شد کیفیت شامل مجموعه ای از خصوصیات ومشخصات یک کالا وخدمات می باشد که تأمین کننده رضایت مشتری است.
بایدتوجه داشت که امروزه ایجاد رقابت شدیدی میان بانکها ،بالارفتن سطح انتظارات مشتریان برای دریافت خدمات با کیفیت بالا وتغییرات سریع تکنولوژی ،بانکها را ملزم به فراهم کردن خدمات با کیفیت برای مشتریان وراضی نگاه داشتن آنها نموده است .بنابراین لازم است که مسئولین بانکی درجهت شناسایی عوامل تشکیل دهنده کیفیت وارائه خدمات مطلوبتر،تحقیقات علمی راجع به این موضوع را مدنظر قرار دهند.همچنین باید ذکر شود که ازجمله مواردمبهم برای مسئولین بانکی عدم آگاهی آنها از سطح کیفیت خدمات می باشد که لازم است آگاهی لازم رادر این زمینه کسب نمایند.
نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که ترتیب واولویت عوامل تشکیل دهنده کیفیت فعلی خدمات ارائه شده به مشتریان برای مسئولین بانکی مشخص نیست که باید این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد تا بتوان با تقوی

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 46

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 147 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل