فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

تحقیق ترفند های جالب یاهو مسنجر

تحقیق ترفند های جالب یاهو مسنجر
تحقیق ترفند های جالب یاهو مسنجر - تحقیق ترفند های جالب یاهو مسنجر



ترفند های جالب یاهو مسنجر
ü حذف یک آی دی یاهو برای همیشه
گر می خواهید یک ID را برای همیشه حذف کنید:
با رفتن بروی لینک زیر وارد یک صفحه ای از سایت یاهو میشوید که با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور ID که میخواهید حذف بشود ٬ وارد صفحه دیگری میشوید.
حالا در پایین صفحه مجدد کلمه عبور همان ID تان را وارد کنید و بروی کلید YES و یا همان Terminate this Account کلیک کنید.
ID شما کاملا از روی سرور یاهو حذف شد.
ü بدست آوردن آدرس IP از روی ایمیل یاهو
برای بدست آوردن آی پی از روی ایمیل یک راه قانونی وجود دارد که خود یاهو این سرویس را به کاربرانش داده.
ایمیل خود را باز کنید گرینه Mail Options را انتخاب کنید سپس گزینه General Preferences دراین قسمت تغیراتی را میتوانید در ایمیل خود ایجاد کنید مثل from name اسم خود را در نامه هائی که میفرستید تغیر میدهد یا messeges per page تعداد نامه هائی که در یک صفحه نشان داده میشود و . . . حالا در قسمت headers با انتخاب show all میتوانید IP کسانی که به شما ایمیل فرستاده اند را ببینید و در انتها تغیرات را seve کنید وحالا هرکس که برای شما ایمیل بفرستد آی پی او را مشاهده خواهید کرد.
ü چگونه افراد را بدون اینکه خودشان متوجه شوند add کنیم
برای اینکه شما بتوانید فردی را بدون اینکه خودش متوجه شود به لیست دوستان اضافه کنید احتیاج به برنامه ی buddymanager دارید. که در زیر به آموزش آن می پردازیم.
1-ابتدا ID و Password خود را در قسمت Yahoo ID و Password برنامه بنویسید و دکمه Login را فشار دهید تا از طریق برنامه به ID شما Login شود.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 10

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 14 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تحقیق تخمین هزینه نرم افزار

تحقیق تخمین هزینه نرم افزار
تحقیق تخمین هزینه نرم افزار - تحقیق تخمین هزینه نرم افزار



مقدمه :
در نخستین روزهای کار با کامپیوتر ، تعداد کامپیوتر ها کم و برنامه های کاربردی اغلب پروژه های کوچک و یک نفره بود . از طرفی هزینه های نرم افزاری درصد کوچکی از کل هزینه سیستم کامپیوتری را تشکیل می داد و قدری خطا در تخمین هزینه های نرم افزاری ، تاثیر اندکی برجای می گذاشت . به تدریج تعداد ، اندازه و اهمیت برنامه های کاربردی و از طرف دیگر هزینه های ایجاد نرم افزارشروع به رشد نمود ، به گونه ای که امروزه نرم افزار گران ترین عنصر هر سیستم کامپیوتری به شمار می آید و افزایش بیش از حد هزینه ها برای سازنده نرم افزار مصیبت بار خواهد بود . در نتیجه این رشد ، تاثیر خطاها در تخمین هزینه نرم افزار بیشتر و بدتر شد . در نتیجه امروزه تخمین هزینه پروژه های نرم افزاری اهمیت زیادی پیداکرده است, در این مقاله بعداز تعریف تخمین هزینه و انواع تخمین به تعریف ومقایسه سه روش از روشهای تخمین هزینه های نرم افزاری یعنی روش امتیاز کارکردی (FUNCTION POINT =FP) ,روش COCOMO و روش FPROM می پردازیم .


تعریف تخمین هزینه :
تهیه یک تقریب با برآوری از هزینه های مورد نیاز برای انجام یک پروژه را تخمین هزینه گویند . مهمترین خروجی این فعالیت را تخمین هزینه جزئیات آنها و طراح مدیریت هزینه تشکیل می روند .



انواع تخمین :
1 ـ تخمین ساخت یافته : (structured estimating )
تخمین احتمالاً ابتدای ترین روش « اندازه گیری » می باشد . مردم همیشه از تجربه گذشته خود برای پیش بینی حوادث آینده استفاده می کنند . هرچند طبیعی است . تخمین های ساده جهت برنامه ریزی و کنترل موثر نمی توانند قابل اطمینان باشند . دقت تخمین به تجربه تخمین زننده در زمینه ای که او در حال تخمین است بستگی دارد . روش های تخمین ساخت یافته ، تلاشی برای استفاده از این واقعیت و در عین حال وارد نمودن ساختارو انضباط برفرآیند تخمین می باشد به نحوی که نتایج حاصله از آن را بتوان با اطمینان استفاده نمود . مزایای تخمین به قرار زیر می باشد .
1 ـ روشی ارزان است و بنابراین تنها روشی است که برای مشاغل یک بار تکرار مناسب می باشد .
......

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 14

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 17 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تحلیل سیستم اطلاعات انبار

تحلیل سیستم اطلاعات انبار
تحلیل سیستم اطلاعات انبار - تحلیل سیستم اطلاعات انبار



فهرست

عنوان صفحه

1- شناخت وضعیت موجود................ 5
1-1- مقدمه.......................... 6
1-2- وضعیت موجود سیستم انبار در سازمان 7
1-2-1- جایگاه سازمانی و شرح وظایف.. 7
1-2-2- نیروی انسانی موجود.......... 8
1-2-3- نوع انبار................... 8
1-2-4- کالاهای موجود در انبار و نحوه چیدمان آنها 8
1-2-5- سیستم کدگذاری کالاهای انبار.. 8
1-2-6- تجهیزات موجود در انبار...... 9
1-2-7- فرایند درخواست کالا از انبار و تحویل آن 9
1-2-8- فرم‌های مورد استفاده در سیستم فعلی انبار سازمان 10
1-2-9- برنامه‌ریزی تأمین کالا....... 10
1-2-10- انبارگردانی............... 10
1-3- کاستی‌ها و محدودیت‌های سیستم اطلاعات انبار در سازمان 10
1-4- برخی الزامات قانونی در محاسبات عمومی اموال دولتی 13
2-طراحی سیستم ..............................................................................15
2-1-مقدمه ..............................................................................................................16
2-2-موقیعت انباردرساختار سازمانی...................................................................12
2-3-رویه ها...............................................................................................................17
2-4-دستورالعملها.....................................................................................................29
2-5-فرمها...................................................................................................................32





فهرست

عنوان صفحه


پیوست:راهنمای کد کالاهای انبار .......................................................................48
دیاگرامهای رابطه ای ..............................................................................................63
























فهرست شکلها

عنوان صفحه



1-2- موقیعت انباردرساختار سازمانی..................................................................12






















فاز اول: 1







شناخت وضعیت موجود



- توصیف سیستم












1 ـ 1 ـ مقدمه‌
هدف‌ از تشکیل‌ و ایجاد انبارها، چه‌ در سازمانهای‌ دولتی‌ و چه‌ در بخش‌ خصوصی‌، تأمین‌ ونگهداری‌ کالاهای‌ مورد نیاز سازمان‌ است‌ و انبارداری‌ به‌ کلیه‌ فعالیتهای‌ مربوط‌ به‌ تهیه‌ و نگهداری‌ وسپس‌ تحویل‌ مواد و اقلام‌ مورد نیاز سازمان‌ در زمان‌ مناسب‌، اطلاق‌ می‌شود. وظایف‌ انبارها در سازمان‌را می‌توان‌ در سه‌ بخش‌ زیر خلاصه‌ کرد:

الف‌) برنامه‌ریزی‌ و مراقبت‌ جهت‌ حفظ‌ مقدار موجودی‌ هر یک‌ از اقلام‌ کالاهای‌ مورد نیازسازمان‌ در حد مطلوب‌ خود.

ب‌) همکاری‌ و مساعدت‌ در خرید و تأمین‌ و تهیه‌ کالاها و کنترل‌ و دریافت‌ کالاهای‌خریداری‌ شده‌.

ج‌) نگهداری‌ کالا در انبار به‌ نحو صحیح‌ و تسریع‌ در امر تحویل‌ با رعایت‌ مقررات‌ ودستورالعملهای‌ سازمان‌.

انبارها را از دو جهت‌ می‌توان‌ مورد بررسی‌ قرارداد، یکی‌ از لحاظ‌ فیزیکی‌ نظیر محل‌ انبار، نوع‌قفسه‌بندی‌ها، محل‌ کالاها در انبار، نور، ایمنی‌ و وسایل‌ حفاظت‌ کالاها و وسایل‌ حمل‌ و نقل‌ و... ودیگری‌ سیستم‌ اطلاعات‌ انبار که‌ به‌ طرح‌ و گردش‌ فرمها بنحوی‌ که‌ اطلاعات‌ به‌ بخشهای‌ مختلف‌سازمان‌، به‌ موقع‌ و به‌ مقدار لازم‌ برسد و به‌ کنترلهای‌ لازم‌ در رابطه‌ با کالاها می‌پردازد.
منظور از سیستم‌ اطلاعاتی‌ انبار، ایجاد روشی‌ نظام‌مند و منطقی‌ برای‌ اجرای‌ عملیات‌ مربوط‌ به‌کالاهای‌ موجود در انبار و همچنین‌ اعمال‌ کنترلهای‌ لازم‌ روی‌ مراحل‌ مختلف‌ این‌ عملیات‌ می‌باشد.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 85

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 3119 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک

تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک
تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک - تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک



((تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک))
مقدمه:
در فصل قبل مشاهده کردیم که چگونه تکنولوژیهای تجارت الکترونیک، اساس اقتصادی برخی تجارتها را تغییر می‌دهد. در این فصل جزئیات بیشتری را در مورد اینکه چگونه این پیچیدگیهای صنعتی، ساختارهای اقتصادی صنعت را تغییر می‌دهد بیان خواهیم کرد.
در ابتدا، دو اثری را که گهگاهی با تکنولوژیهای اطلاعاتی قبلی مورد ملاحضه قرار گرفته، بررسی می‌کنیم: تغییر توازن قدرت در یک صنعت و هماهنگی بهتر فعالیتها، درون و مابین شرکتها. سپس، سه اثر دیگری که مستقیماً روی حلقه‌های ارزش (value chins) صنعت که برتری زیادی به عنوان نتیجة تغییرات مهم در علم اقتصادِ تجارتی که بوسیلة اینترنت آورده شده است، دارد را بررسی می‌کنیم.
این سه اثر عبارتند از: عدم مداخله، عدم یکپارچگی و تقارب دیجیتال حلقه‌های ارزش. گرچه این اثرات قبلاً مشاهده شد، اما آنها به عنوان نتیجة فوائد ویژه‌ای که بوسیلة شبکة جهانی به ارمغان آورده شده، پر اهمیت‌تر شده‌اند.

تغییر قدرت صنعت
یکی از بهترین چهارچوب‌های شناخته شده برای تجزیه تحلیل صنعت، 5 مدل مؤثر porter می‌باشد. پورتر 5 ابزار کلیدی که قابلیت سودآوری در یک صنعت را تعیین می‌کند، مشخص نمود. (شکل 1-6)
تهدید وارد شوندگان جدید در عرضة بازار
تهدید محصول یا خدمت جانشین
قدرت معامله خریداران
قدرت معامله عرضه کنندگان
مسابقة رقابتی مابین شرکتهای موجود در صنعت.




















مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 37

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 27 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک

تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک
تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک - تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک



((تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک))
مقدمه:
در فصل قبل مشاهده کردیم که چگونه تکنولوژیهای تجارت الکترونیک، اساس اقتصادی برخی تجارتها را تغییر می‌دهد. در این فصل جزئیات بیشتری را در مورد اینکه چگونه این پیچیدگیهای صنعتی، ساختارهای اقتصادی صنعت را تغییر می‌دهد بیان خواهیم کرد.
در ابتدا، دو اثری را که گهگاهی با تکنولوژیهای اطلاعاتی قبلی مورد ملاحضه قرار گرفته، بررسی می‌کنیم: تغییر توازن قدرت در یک صنعت و هماهنگی بهتر فعالیتها، درون و مابین شرکتها. سپس، سه اثر دیگری که مستقیماً روی حلقه‌های ارزش (value chins) صنعت که برتری زیادی به عنوان نتیجة تغییرات مهم در علم اقتصادِ تجارتی که بوسیلة اینترنت آورده شده است، دارد را بررسی می‌کنیم.
این سه اثر عبارتند از: عدم مداخله، عدم یکپارچگی و تقارب دیجیتال حلقه‌های ارزش. گرچه این اثرات قبلاً مشاهده شد، اما آنها به عنوان نتیجة فوائد ویژه‌ای که بوسیلة شبکة جهانی به ارمغان آورده شده، پر اهمیت‌تر شده‌اند.

تغییر قدرت صنعت
یکی از بهترین چهارچوب‌های شناخته شده برای تجزیه تحلیل صنعت، 5 مدل مؤثر porter می‌باشد. پورتر 5 ابزار کلیدی که قابلیت سودآوری در یک صنعت را تعیین می‌کند، مشخص نمود. (شکل 1-6)
تهدید وارد شوندگان جدید در عرضة بازار
تهدید محصول یا خدمت جانشین
قدرت معامله خریداران
قدرت معامله عرضه کنندگان
مسابقة رقابتی مابین شرکتهای موجود در صنعت.




















مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 37

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 27 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل