فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

در این مقاله مروری اجمالی بر مهمترین مهارت‌های عمومی یک مدیر فناوری اطلاعات خواهیم داشت

مدیریت فناوری اطلاعات
مدیریت فناوری اطلاعات - در این مقاله مروری اجمالی بر مهمترین مهارت‌های عمومی یک مدیر فناوری اطلاعات خواهیم داشت



مدیریت فناوری اطلاعات

در این مقاله مروری اجمالی بر مهمترین مهارت‌های عمومی یک <مدیر فناوری اطلاعات> خواهیم داشت.

CIO کیست؟

این کلمه سرنام عبارت Chief Information Officer است و ما در زبان فارسی این مقام اجرایی را در مجموعه مدیران یک سازمان یا شرکت تحت عنوان <مدیر فناوری اطلاعات> می‌شناسیم. البته معنی دقیق و صحیح لغوی این عبارت <مدیر اطلاعات> است و اطلاع داریم که این واژه کمی پیش از متداول شدن فناوری اطلاعات در جوامع صنعتی، در مباحث مدیریتی مطرح شده بود. اما چون فناوری اطلاعات در جامعه و به‌خصوص محیط شرکت‌ها و سازمان‌های صنعتی چنان پیشرفت کرده است که عملاً تمام مقولات مرتبط با <اطلاعات سازمانی> را تحت تأثیر قرار داده است، می‌دانیم که وقتی ذکری از CIO به میان می‌آید، منظور همان مدیر فناوری اطلاعات است که به طور کلی <مدیریت گردش، ثبت و امنیت اطلاعات سازمانی> جزء وظایف اوست.
CIO کسی است که ناگزیر از به‌کاربردن بهترین، مقرون به‌صرفه‌ترین و مناسب‌ترین ابزارها و راهکارهای شناخته شده برای مدیریت اطلاعات در یک سازمان است. بدیهی است که این ابزارها و راه‌حل‌ها چیزی خارج از حوزه شمول فناوری اطلاعات نیستند. بنابراین چنین فردی باید شناخت مناسبی از این شاخه از علم و فناوری داشته باشد ولو اینکه موضوع کار سازمان یا شرکت مطبوع او هیچ‌گونه قرابتی با خود صنعت و ابزارهای فناوری اطلاعات نداشته باشد.
امروزه گردش وسیع اطلاعات در صنایع و نهادهای خدماتی گوناگون بخشی حیاتی از گردش امور محسوب می‌شود و سازمان‌هایی که قادر به تسهیل گردش اطلاعات در مجموعه خود نیستند در یک فضای رقابتی قادر به ادامه بقا نخواهند بود. در چنین شرایطی نقش راهبردی افرادی که در هریک از این موسسات و شرکت‌ها مسؤولیت نگهداری و توسعه شریان‌های گردش اطلاعات را برعهده دارند غیرقابل انکار و خطیر است. امروزه در کشورهای صنعتی مرسوم است که سازمان ها و نهادهای متوسط (مجموعه‌هایی با بیش از 100 نفر کارمند) یا بزرگ، یک نفر را به عنوان مدیر فناوری اطلاعات یا بهتر بگوییم، مدیر اطلاعات در سازمان منصوب می‌کنند و اداره‌کردن امور مذکور را به وی می‌سپارند.
دقت کنید که این مسؤولیت متفاوت از نقش مسؤولین امنیتی و اطلاعاتی در برخی از سازمان‌هاست که در ارتباط تنگاتنگ با سرویس‌های امنیتی یا پلیسی کار می‌کنند، هرچند که ماده خام موضوع فعالیت هردو دسته <اطلاعات> است. CIO بیشتر به دنبال توسعه گردش اطلاعات کسب وکار و تسهیل روند آن در یک سازمان است، در حالی که مسؤولین حفاظت اطلاعات مراقب جنبه‌های مجرمانه‌ فعالیت اشخاص در محدوده سازمان و محدود سازی نشت اطلاعات حساس سازمان به بیرون از آن هستند.
البته بدیهی است که مسؤولیت این دو گروه از مدیران در هر سازمانی، در یک نقطه با یکدیگر اشتراک پیدا می‌کند و آن هم جایی است که امنیت اطلاعات یا کسب‌وکار سازمان از طریق ابزارها و روش‌های کامپیوتری و دیجیتالی به مخاطره می‌افتد.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 30

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 39 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مدیریت اداره شبکه های نسل دوم سرویس مطمئن برای سرویس های IP

مدیریت اداره شبکه های نسل دوم سرویس مطمئن برای سرویس های IP
مدیریت اداره شبکه های نسل دوم سرویس مطمئن برای سرویس های IP - مفاهیم فنی ملاحظات بازرگانی ظهور کنونی شبکه های ابتدایی و صدا به صورت شبکه های نسل بعدی و سبب کاهش هزینه های سرانه مزایای مالی با اهمیت دارد فروشندگان خدمات و شرکتها اکنون خدمات کاملا تازه ای ارائه می دهند که آنان را پیش از پیش پیشرو و بر درآمد آنان افزوده است



مدیریت اداره شبکه های نسل دوم سرویس مطمئن برای سرویس های IP

مفاهیم فنی ملاحظات بازرگانی:

ظهور کنونی شبکه های ابتدایی و صدا به صورت شبکه های نسل بعدی و سبب کاهش هزینه های سرانه مزایای مالی با اهمیت دارد فروشندگان خدمات و شرکتها اکنون خدمات کاملا تازه ای ارائه می دهند که آنان را پیش از پیش پیشرو و بر درآمد آنان افزوده است. مسئه کلیدی مدیریت موثر این طرح پیچیده در زمینه سرویس است.این رساله چالشهای منحصر به فرد مدیریتی را که شبکه های نسل بعد فراهم آورده مورد بحث قرار می دهد همچنین نحوه ساختار منحصر به فرد EMCSmart را که براین ناظر این چالشها است بررسی می کند.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 10

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 13 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پاورپوینت درس جامعه شناسی سازمانها در 227اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت درس جامعه شناسی سازمانها
پاورپوینت درس جامعه شناسی سازمانها - پاورپوینت درس جامعه شناسی سازمانها در 227اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



پاورپوینت درس جامعه شناسی سازمانها در 227اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



نام درس : جامعه شناسی سازمانها

منبع : جامعه شناسی سازمانها

تالیف :

انتشارات : نشر شب تاب

تعداد واحد : 3 واحد

تهیه کننده :

جایگاه درس :

جامعه شناسی سازمانها از دروس تخصصی رشته علوم اجتماعی است و به ارزش یک واحد عملی و دو واحد نظری ارائه می شود .

برای یک واحد عملی درس ، معمولا یک کار یا یک گزارش تحقیقی از دانشجو خواسته می شود .
هدف کلی این درس :
مطالعه سازمانها از دیدگاه جامعه شناسی هدف کلی و عمومی این درس است .دانشجو در این درس با نکات زیر آشنا می شود :
Øدلایل مطالعه سازمانها
ادامه اهداف:
Ø نظرات جامعه شناسان کلاسیک در رابطه با سازمانها
Ø شرایط شکل گیری سازمانهای رسمی
Ø انواع نظریه های سازمان
Ø طبقه بندی نظریات سازمان
Ø انواع سازمان
Ø اهداف سازمان

ادامه اهداف :
Ø رویکرد سیستمها در سازمان
Ø قدرت و کنترل در سازمان
Ø رابطه سازمان و محیط اجتماعی

مباحث کتاب به شرح زیر است :
فصل اول : چرا سازمانها را مطالعه می کنیم .

فصل دوم : جامعه شناسی کلاسیک و سازمانها

فصل سوم : ظهور سازمان عقلانی

فصل چهارم : نظریه های سازمان
فصل پنجم : انواع سازمانها

فصل ششم : هدف های سازمان

فصل هفتم : رویکردها و سازمانها

فصل هشتم : قدرت و کنترل در سازمانها

فصل نهم : سازمان و محیط اجتماعی

فصل اول : چرا سازمانها را مطالعه می کنیم
هدف کلی :

آشنایی با دلایل مهم مطالعه سازمانها و سطوح مطالعه

سازمانها
نکته مورد توجه جامعه شناسان در سازمانها :
جامعه شناسان معمولا ساخت و کارکرد نظام های اجتماعی را در چهارچوب زمینه های سازمانی گوناگون مطالعه می کنند .
هدف اصلی پژوهش جامعه شناختی :
nمطالعه کنش مقابل اجتماعی است .
بنابراین انواع کنش اجتماعی که در گروه ها و سازمانهای رسمی رخ می دهد در حوزه مطالعه جامعه شناختی قرار می گیرند .

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 227

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 546 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

محیط کار فلش

محیط کار فلش
محیط کار فلش - فصل اول آشنایی محیط کار فلش پس از اجرای فلش MX، ار منوی فایل، گزینه New را انتخاب کنید صفحه جدیدی مانند تصویر زیر مشاهده می‌کنید این تصویر قسمت عمده محیط کار فلش و از اجزا و پانل‌های مختلفی تشکیل شده است کلیه پانل‌های فلش قابلیت جابجایی، حذف و اضافه شدن دارد و کاربر می‌تواند با توجه به نوع کار خود، این پانل‌ها را در محیط کار فلش قرار دهد



محیط کار فلش

فهرست:

فصل اول آشنایی.. 1

محیط کار فلش... 1

Stage. 1

Timwline. 1

لایه‌ها 2

Symbols. 2

ترسیم در فلش... 3

ایجاد Symbols و استفاده از آنها 6

نکته. 6

متحرک‌سازی به صورت Tweening. 6

Motion Tweening. 6

Ahape Tweening. 8

نکته. 10

انیمیشن سازی با استفاده از قابلیت Motion Guide. 10

دکمه‌های کنترل کننده. 11

نکته. 13

نکته. 13

چگونه به دکمه‌ها صدا اضافه کنیم. 13

نکته... 14

اعمال دستور (Actions) روی دکمه‌ها 14

دادن لینک به دکمه. 14

Goto. 15

Stop. 15

FS Command. 15

Full Screen. 16

Show menu. 16

Quit 16

استفاده از دکمه‌های پیش ساخته شده. 16

ویدیو کلیپ.. 16

لودینگ همراه با نشان دادن درصد بارگذاری شده. 20

چگونه در فلش فارسی تایپ کنیم. 21

(intelligent Persian Typist) ipt 21

نرم‌افزار مریم. 22

چگونه به نوشته‌های خود افکت‌های زیبا بدهیم. 22

تکنیک سوم. 23

سر سخنگو. 23

مرحله اول: وارد کردن فایل صوتی.. 23

مرحله دوم : ترسیم سر سخنگو. 25

توجه. 25

ویرایش اصوات در Flash Mx. 25

مرحله سوم : افزودن شکل دهان.. 26

توجه. 28

مرحله دوم : هر یک از حروف را در لایه‌ای مجزا قرار دهید. 29

مرحله چهارم : متن کوچکتر را به فریم پنجم انتقال دهید. 30

مرحله پنچم: ایجاد Shape Tween. 30

مرحله ششم: تنظیم تناوبی حرکات حروف... 31

مرحله هفتم: یک فریم اصلی در انتها اضافه کنید. 32

گسترش حروف... 32

مرحله اول : ایجاد متن.. 32

توجه. 32

مرحله دوم: توزیع حروف در لایه‌ها 33

مرحله سوم : کشیدن حروف... 33

مرحله چهارم: حروف تغییر یافته را در لایه‌ها توزیع کنید. 34

یادآوری: 35

مرحله پنجم : ایجاد مرحله پنجم : ایجاد Shape Tween. 35

مرحله ششم : کشیدن حروف تغییر شکل یافته. 35

فصل چهارم : 36

صوت و تصویر. 36

تکنیک نوزدهم. 37

کلید On/Off و پیچ تنظیم شدت صدا 37

مرحله اول: ایجاد دکمه. 37

توجه. 38

مرحله دوم : ایجاد نوار اسلایدر. 38

مرحله سوم: دکمه‌ها و نوار اسلایدر را همگذاری کنید. 38

مرحله چهارم : فایل صوتی را وارد کنید. 39

مرحله پنجم : افزودن ActionsSctipt 40

تکنیک بیستم. 41

افزودن فایل ویدیویی به فیلم flash. 41

مرحله اول: وارد کردن فایل ویدیویی.. 41

توجه. 41

مرحله دوم : تنظیمات ویدیویی مورد نظر خود را مشخص کنید. 42

فصل پنجم. 44

جلوه‌های دارای ارتباط متقابل. 44

یادآوری.. 45

تکنیگ بیست و نهم. 45

منوهای برگه‌دار. 45

مرحله اول : ایجاد لایه‌های مورد نیاز. 45

توجه. 46

مرحله دوم: ایجاد نوار. 46

مرحله سوم : ایجاد برگه‌ها 46

تنظیم پهنای برگه. 47

مرحله چهارم: متمایز ساختن برگه انتخاب شده. 49

مرحله پنجم : گشودن سایر لایه‌ها 49

مرحله ششم : افزودن برچسب ها 50

مرحله هفتم : افزودن محتویات.. 50

تکنیک سی و دوم. 51

ایجاد آزمون چند گزینه‌ای.. 51

مرحله اول: ایجا لایه‌های مورد نیاز. 51

مرحله دوم: افزودن دکمه‌های رادیویی برای گزینه‌های پاسخ. 51

توجه. 51

هشدار : 52

مرحله سوم: افزودن سوالات.. 53

مرحله چهارم: افزودن دکمه Next 53

مرحله پنجم: افزودن صفحه نمایش نمرات.. 54

مرحله ششم: افزودن کد ActionsScript 55

نکته : 55

تکنیک سی و سوم. 57

فرم دریافت اطلاعات از کاربر. 57

مرحله اول: ایجاد کادرهای متنی.. 57

مرحله دوم: افزودن دکمه. 58

مرحله سوم: ایجاد فریم دوم. 58

مرحله چهارم: ایجاد سومین فریم. 59

توجه. 60

تکنیک سی و چهارم. 60

ارزیابی فرم‌ها 60

مرحله اول: ایجاد کادرهای متنی.. 60

توجه. 61

مرحله دوم: Push Botton را وارد کنید. 62

مرحله سوم: ایجاد صفحه نمایش بعدی.. 63

مرحله پنجم: افزودن پس‌زمینه. 64

تکیک چهل و یکم. 65

بارگذاری صفحه همراه با نمایش تدریجی.. 65

مرحله اول: ایجاد کادر Preloader 65

مرحله دوم: ایجاد انیمیشن Preloader 66

مرحله سوم: افزودن کد ActionsScript 67

توجه. 68

مرحله چهارم : ایجاد صحنه‌ها و فیلم اصلی.. 69

مفاهیم. 70

فیلم (Movie) 70

فریم‌ها و Timeline ها 72

Objectها 73

اشیا Shape. 74

اشیا Button. 74

شی sprite. 76

شی Instance. 77

اشیا مختلط (Complex) 77

اشیاء گروه‌بندی شده. 78

افکتها 78

اشیا و کلاسها 79

متد و ویژگی.. 80

استفاده از نقطه در دستورات.. 82

نکات بیشتری درباره علامت گذاری.. 84

نقطه ویرگول. 84

آکولاد. 85

ویرگول. 85

پنل Actions. 85

جدا کردن پنل Actions از طرح. 86

پنجره نرم‌افزار. 86

چشباندن پنل Actions به طرح پنجره‌ نرم‌افزار. 87

- نکته. 87

طرح پنل Actions. 87

اضافه کردن یک دستور. 88

نکته. 89

ویرایش دستور موجود در صفحه کلید. 89

نکته. 89

مرتب کردن پنل Actions. 90

تنظیمات پنل Actions. 90

استفاده از نکته کد. 91

نکته. 92

تنظیم نمایش کدها 92

استفاده از پنل‌ Help برای دستورها 93

سنجاق زدن یا برداشتن سنجاق از کد. 93

استفاده از اشیاء. 94

ایجاد اشیا 94

قواعد نامگذاری.. 95

ایجاد یک نمونه از شی.. 96

نکته. 96

فراخوانی متدها 97

فراخوانی یک متد از شی.. 98

ارائه نتایج متد getDate. 99

تخصیص ویژگی‌ها 99

تخصیص مقدار به ویژگی.. 100

توابع. 101

استفاده از توضیحات.. 103

ایجاد یک توضیح. 103

نکته. 103

Action Script2. 104

اجزای تشکیل‌دهنده محیط فتوشاپ.. 105

Menubar 105

شناسایی ابزار. 106

شناخت پالت‌ها 106

توضیحی در مورد لایه‌ها 107

باز کردن یک فایل جدید یا فایل موجود. 109

ابزار Brush. 109

نحوه کارکردن با Brush ها و نحوه تنظیم آنها 111

مشخص کردن پویایی شکل Brush. 113

تعیین میزان پراکندگی Brush (Brush Scattering) 114

ایجاد Brushهای بافت‌دار. 115

ایجاد Brushهای دوتایی.. 116

مشخص کردن پویایی رنگ‌ها 117

یک دستور دیگر : Define Brush. 118

ابزار History Brush. 122

تنظیمات Option Bar 122

ابزار Art History Brush. 123

ابزار Gradint 124

ایجاد یک Gradint 125

ایجاد Noise Gradint 128

ابزار Paint Bucket 129





فصل اول آشنایی

محیط کار فلش:

پس از اجرای فلش MX، ار منوی فایل، گزینه New را انتخاب کنید. صفحه جدیدی مانند تصویر زیر مشاهده می‌کنید. این تصویر قسمت عمده محیط کار فلش و از اجزا و پانل‌های مختلفی تشکیل شده است.

کلیه پانل‌های فلش قابلیت جابجایی، حذف و اضافه شدن دارد و کاربر می‌تواند با توجه به نوع کار خود، این پانل‌ها را در محیط کار فلش قرار دهد. برای هماهنگ بودن محیط کار شما با تصاویر کتاب، از منوی Windows روی گزینه Panel sets رفته و Default Layout را انتخاب کنید.

Stage

ناحیه وسیع و سفید رنگی که در وسط صفحه مشاهده می‌کنید stage نام دارد ودر واقع محیط کار اصلی ماست. همه ترسیم‌ها و تصاویر باید در محدوده مرزهای stage قرار گیرد تا نمایش داده شود.

Timwline

سازمان‌دهنده و کنترل کننده محتویات انیمیشین و هر پروژه دیگر در فلش Timwline

است. Timwline از فریم‌های زیادی تشکیل شده که هر کدام می‌تواند محتویات مخصوص به خود را داشته باشد.

مدت زمان انیمیشین بستگی به تعدا فریم‌های Timwline دارد. به طور مثال اگر تعداد فریم‌های یک انیمیشن از 400 فریم به 800 فریم تغییر کند مدت زمان نمایش آن انیمیشین دو برابر خواهد شد. در سمت چپ Timwline قسمت مربوط با لایه‌ها را مشاهده کنید.

لایه‌ها

لایه‌ها کار اداره ویرایش یک فیلم را بسیار ساده‌تر می کند به عنوان مثال شما می‌توانید یک لایه را به عکس پس‌زمینه فیلم اختصاص دهید و در یک لایه دیگر انیمیشن خود را پیاده کنید و نوشته‌های خود را در لایه دیگری بگذارید. با این کار شما به راحتی موضوعات را روی هم انباشته می‌کنید بدون این که هیچ آشفتگی در کار ایجاد شود.

برای اضافه کردن لایه جدید می‌توانید از منوی insert گزینه layer را انتخاب کنید یا از آیکون‌های مشخص شده (تصویر بالای صفحه قبل) استفاده کنید. لایه جدید بالای لایه موجود ظاهر می‌شود و به ترتیب layer 2 ,layer1 نام‌گذاری می‌شوند. با حرکت ماوس می‌توانید لایه‌ها را به راحتی بالا و پایین ببرید.

Symbols

در انیمیشن و دیگر پروژه‌هایی که با فلش ساخته می‌شوند، موضوعات بسیاری هستند که بارها و بارها از آنها استفاده می‌شود. فلش برای ذخیره این موضوعات از Symbols استفاده می‌کند.

در واقع یکی از پراستفاده‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌های فلش Symbols یا نمادها هستند که استفاده از آنها حجم فایل شما را به شدت کاهش می‌دهد و ویرایش پروژه را بسیار ساده‌تر می‌سازد. سه نوع Symbols در فلش وجود دارد Button,Graphic و Movie Clip که هر کدام Timline و Stage مخصوص به خود را دارند. به طور مثال شما می‌خواهید یک باغ گل شامل 50 شاخه گل را در فلش طراحی کنید (تصویر مقابل). برای انجام این کار می‌توانید به دو صورت عمل کنید.

1- با استفاده از ابزارهای ترسیم فلش که در سمت چپ محیط کار مشاهده می‌کنید، 50 شاخه گل کشیده و در کنار هم قرار دهید. کاری بسیار وقت‌گیر که حجم پروژه شما را بسیار بالا خواهد برد.

2- یک Symbols از نوع گرافیک ایجاد کرده تنها یک شاخه گل در آن بکشید. سپس از آن Symbols، 50 عدد را در صفحه Stage قرار دهید. با این روش اگر شما بخواهید هر گونه تغییری در شاخه‌های گل بدهید نیازی نیست هر یک را جداگانه ویرایش کنید. فقط کافیست Symbols خود را باز کرده و تغییر خود را اعمال کنیم، این تغییر در هر شاخه گل اعمال خواهد شد.

ترسیم در فلش

در سمت چپ محیط کار فلش، جعبه ابزاری به نام Tool Box مشاهده می‌کنید. این جعبه ابزار از 4 قسمت تشکیل شده است.

1- Tool : شامل مهمترین ابزارهای ترسیم و انتخاب در فلش است.

2- Viwe: شامل ابزارهایی برای بزرگ‌نمایی، کوچک کردن و جابجایی Stsge است.

3- Colors : شامل ابزارهای انتخاب و تغییر رنگ است.

4- Option: این قسمت با توجه به انتخاب یکی از ابزارهای قسمت Tools متغیر است و بسته به نوع ابزاری که انتخاب می‌کنید، گزینه‌های متفاوتی در اختیار شما قرار می‌دهد که در حین کار با پروژه‌های این کتاب با آنها آشنا خواهیم شد.

ابزار * را انتخاب کرده و یک مستطیل در محیط Stage رسم کنید. اگر هنگام ترسیم کلید Shift را پایین نگه دارید طول و عرض مستطیل شما یکسان خواهد بود و می‌توانید مربع بکشید.

در قسمت Colors می‌توانید رنگ دو قسمت را به دلخواه تغییر دهید. یکی رنگ خطوط محیطی Stroke Color و دیگری رنگ داخل شکل Fill color که با سطل رنگ مشخص شده است.

حال با استفاده از ابزار روی خطوط محیطی مستطیل دوبار کلیک کنید تا در حالت انتخاب قرار گیرد. کشوی Properties را از پایین محیط کار فلش باز کنید.

همان‌طور که در تصاویر 7 و 8 مشاهده می‌کنید، قادر خواهید بود اندازه خط و نوع خط را به راحتی تغییر دهید. می‌توانید خطوط را به صورت خط‌چین، ساده و نامنظم و در رنگ مختلف انتخاب کنید.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 140

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 128 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

محبوبیت یک سایت در وب

محبوبیت یک سایت در وب
محبوبیت یک سایت در وب - راه ورود موتور جستجوگر به سایت شما چیست؟ این راه چیزی جز یک پیوند ناقابل از سایتهای دیگر نیست اگر می خواهید موتور جستجوگر را به میهمانی سایتتان دعوت کنید باید راه را هم به وی نشان دهید و وی آدرس سایت شما را بداند موتور جستجوگر بهانه های بسیاری برای نپذیرفتن این دعوت دارد زیرا در همان لحظه به سایتهای بسیار دیگری هم دعوت شده است! بنابراین باید در



محبوبیت یک سایت در وب

راه ورود موتور جستجوگر به سایت شما چیست؟ این راه چیزی جز یک پیوند ناقابل از سایتهای دیگر نیست. اگر می خواهید موتور جستجوگر را به میهمانی سایتتان دعوت کنید باید راه را هم به وی نشان دهید و وی آدرس سایت شما را بداند. موتور جستجوگر بهانه های بسیاری برای نپذیرفتن این دعوت دارد زیرا در همان لحظه به سایتهای بسیار دیگری هم دعوت شده است! بنابراین باید در آدرس دادن نهایت دقت را انجام دهید. برای روشنتر شدن موضوع، چگونگی کارکرد موتور جستجوگر را با هم بررسی می کنیم. موتور جستجوگر چگونه کار می کند؟ طرز کار موتور جستجوگر به طور خلاصه بدین گونه است که آن یک آدرس وب را می یابد، آنرا دنبال می کند و به صفحه ای می رسد. محتوای آن صفحه را می خواند و پارامترهای آن را مشخص می کند. به عنوان مثال تعداد کلمات متن آن صفحه، حجم و تاریخ به روز رسانی آن، بعضی از پارامترهای آن صفحه است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 8

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 12 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل