فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید 22 ص

تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید 22 ص
تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید 22 ص - تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید 22 ص



تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید
مهارت‌های جدید باید منجربه تغییرات رفتاری گردد و یاد گیرنده را در دستیابی به اهدافش یاری رساند.
هر ساله حدود ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه خالص در ایالات متحده امریکا صرف سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای جدید در بخش خصوصی میشود. تنها ۲ درصد از این مقدار توسط موسسات سرمایه گذاری و یا بانکها تامین میشود.تا ۱۰ درصد دیگر آن نیز از بازار سهام و یا بازارهای عمومی حاصل میگردد. این ارقام نشان میدهد که حداقل ۸۸% از سرمایه خالص مورد و یا منابع غیر رسمی تامین میشود. برخی از اوقات به نقش اعتبارات دولتی در پویایی و رشد یک کسب و کار بیش از اندازه اهمیت داده می شود. مطالعات اخیر نشان می دهد که حتی کسب و کارهای کوچک درسطوح پایین بعد از دریافت یک یا دو وام به سطح ثابتی از رشد می رسند و برای مدتی درآن سطح متوقف میشوند.
در پس هر کسب و کار در حال رشد ایده ای قابل دسترسی نهفته است و هر ایده ای از کارآفرینی با انگیزه و با اطلاعات کافی سربرون می‌آورد. با وجود اینکه در توسعه کسب و کارهای موجود ابزارهای رایگانی نیزوجود دارند اما این مقاله به بهینه سازی استفاده از آموزش که عموما ابزار رایگانی نیست در ترویج و سرعت بخشی به رشد کسب و کار می پردازد. در واقع آموزش فرایندی است که برای ترغیب به یاد گیری مهارتهای جدید سازماندهی شده است. مهارت‌های جدید باید منجربه تغییرات رفتاری گردد و یاد گیرنده را در دستیابی به اهدافش یاری رساند. ارزش این آموزشها به محیط پیرامون آنها بستگی دارد. به طور مثال اخبار نسبتا قدیمی در تلویزیون بعنوان یک رسانه ارزش چندانی ندارد اما در روزنامه ها هنوز خریداران زیادی دارد. ارائه اطلاعات درست به مشتری واقعی آن و در زمان مناسب یکی از فعالیتها یی است که به سرعت در دنیا رواج یافته است.
فراهم نمودن زمینه های مناسب آموزش
بسیاری از آموزشهایی که به افراد مختلف ارائه میشود به دلیل مناسب نبودن برنامه زمانی و یا فقدان زمینه های لازم اتلاف می گردد.
▪ به منظور موثر بودن آموزش سه شرط اصلی باید فراهم باشد:
۱) یادگیرنده باید با یک تغییر شدید مواجه گردد که این تغییر میتواند یک مشکل و یا یک فرصت باشد.
۲) یاد گیرنده باید بداند که این تغییر در حال وقوع است و یا در مدت کوتاهی به وقوع خواهد پیوست.
۳) ذهن یاد گیرنده باید در مقابل یادگیری یک مهارت جدید باز باشد باید خود بخواهد که یاد بگیرد تنها در این صورت است که میتواند مشکل خود را تا حدی رفع نماید و یا از فرصتی که برایش ایجاد شده است بهره جوید. به عبارتی شما می توانید کلاس درس خود را مملو از یادگیرندگان نمایید اما نمی توانید آنها را مجبور کنید که یاد بگیرند. به همین منظور شما باید درآنها انگیزه ایجاد کنید. ایجاد انگیزه همیشه مرتبط با ایجاد نیاز است. این نیاز ها می تواند نیازهای اصلی و اولیه و حیاتی ویا نیاز های پیچیده وبزرگتری باشد که سبب ارضای درونی فرد میگردد. آموزش در صورتی تاثیر گذار است که برخی از نیا زهای یاد گیرنده را مرتفع نماید.
ارزیابی نیازهای آموزشی
هر چقدر احساس نیاز بیشتر باشد آموزش مفیدتر و موثرتر خواهد بود. آموزش فرد برای مواجهه با موقعیت احتمالی درآینده نا مشخص اثر کمتری نسبت به اموزشی دارد که برای موقعیتی معلوم و در آینده ای نزدیک به فرد داده شود. از این‌رو هرچقدر تخمین موقعیت آموزشی در تناسب با نیازها بیشتر و کاربرد آن شفاف ترباشد ایجاد انگیزه بیشتر خواهد بود. معمولا افراد هنگامی پی به نیاز خود میبرند که با مشکلی مواجه میگردند. مطالعاتی در مورد ۵۰۰ موسسه با هدف شناسایی متداولترین مسائلی که کسب وکار ها در طول رشد خود با آن روبرو هستند انجام شده است. بر مبنای این بررسی مشکلات متداول در ۴ زمینه دسته بندی شده است.
۱) بازار یابی و فروش که شامل:
ـ فروش کم
ـ وابستگی به مشتری
ـ افزایش رقابت
ـ مشکلات توزیع
ـ تبلیغات غیر موثر
۲) مدیریت مالی شامل:
ـ سرمایه در گردش نا کافی
ـ مشکلات جریان نقدینگی
ـ نبود کنترل کافی در مورد حاشیه سود وهزینه ها
۳) مدیریت منابع انسانی شامل:
ـ استخدام وگزینش
ـ جابجایی وتغییرکارکنان
ـ کمبود آموزش
۴) مدیریت عمومی شامل:
ـ فقدان تجربه مدیریتی
ـ کار بیش از اندازه مالک ومدیر
مشکلات مربوط به رشد مدیریتی
این مشکلات ممکن است برای کسانی که به امر آموزش مدیریت می پردازند عادی باشد اما برای نو کارآفرینان و تیم‌های مدیریتی که در موقعیت رشد قرار دارند مسئله ایجاد مینماید.بررسی دیگری نیز در سال۱۹۹۲ انجام شد که از کار آفرینان خواسته شد زمینه هایی را که در طول دوران رشد کسب و کارشان توجه آنها را به خود معطوف می‌دارد بیان کنند.
▪ زمینه های اصلی که توسط کار آفرینان مطرح شد عبا رتند از:
ـ تحصیل منابع، شامل منابع مالی ومدیریتی واستعدادهای فنی
ـ توسعه استراتژی جدید بازار یا ارائه محصولی خاص در بازار
ـ ارتباطات
ـ تخصیص منابع که نیاز به استفاده از سیستمهای حسابداری بودجه بندی پیشرفته
ـ گردش کاری وافزایش تقاضا برای تخصصی کردن کارها
ـ روابط انسانی و کم شدن ارتباط مدیران با کارمندان
ـ تخصص فنی و نیاز بیشتر به تخصص در شرکت
ـ قابلیت دسترسی مالی
ارائه آموزش
علاوه بر نیازهای یاد گیرندگان در برنامه‌های آموزشی در بالا اشاره گردیده جنبه مهم دیگری که تاثیر گذاری آموزش را افزایش می دهد نحوه ارائه آن است. این شیوه باید در برگیرنده دو زمینه اصلی باشد.
۱) رساندن اطلاعات کافی به مخاطب به نحوی که تقاضا با عرضه تناسب داشته باشد.
۲) انتخاب روش مناسب آموزش در یک بازار ایده ال باید کلیه اطلاعات در هر زمانی و برای هر فردی قابل دسترسی باشد. این مطلب برای هر کار آفرینی که علاقمند به استفاده از دوره های آموزشی است صدق میکند. متاسفانه این مطلب همیشه و به طور مداوم برای هر مدیر کسب و کار برقرار نیست. از طرفی تنها با داشتن این اطلاعات است که کار آفرین در موقعیتی قرار می‌گیرد که میتواند تصمیمی آگاهانه بگیرد. در بانکداری شرایطی که کارگذار بانک قرض گیرنده را به درستی نمی شناسد و

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 22

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 29 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پروژه مجتمع توس چینی 29 ص دانلود پروژه مجتمع توس چینی 29 ص تحقیق پروژه مجتمع توس چینی 29 ص کارآموزی پروژه مجتمع توس چینی 29 ص

پروژه مجتمع توس چینی 29 ص
پروژه مجتمع توس چینی 29 ص - پروژه مجتمع توس چینی 29 ص دانلود پروژه مجتمع توس چینی 29 ص تحقیق پروژه مجتمع توس چینی 29 ص کارآموزی پروژه مجتمع توس چینی 29 ص



مقدمه ........................................................................................................................................... 3
کروکی آدرس....................................................................................................................................... 5
تاریخچه طوس چینی.......................................................................................................................... 6
اخذ مجوز.............................................................................................................................................. 8
توجیه اقتصادی..................................................................................................................................... 8
جذب سرمایه........................................................................................................................................ 9
بازاریابی و تبلیغات.............................................................................................................................. 9
جدول زمانبندی.................................................................................................................................... 9
نیروی انسانی........................................................................................................................................ 10
مشخصات کارکنان............................................................................................................................... 11
واحد سنگ شکن................................................................................................................................. 12
واحد تهیه مواد...................................................................................................................................... 12
توضیحی مختصر در مورد دستگاه بالمیل......................................................................................... 13
واحد فرمینگ........................................................................................................................................ 16 توضیحی کوتاه در مورد دستگاه فرمینگ......................................................................................................................................... 16 واحد لعاب 17 واحد کوره لعاب.................................................................................................................................. 19 بازرسی چینی سفید 19 واحد دکور 19 قالبسازی 21 معرفی گچ و قالبهای گچی 22 دلایل اصلی استفاده از گچ 22 مواردی که در ساخت قالب گچی بایستی رعایت شود................................................................. 23 روش ریخته گری گچ در قالبهای مادر................................................................................................................................................... 24 توضیحی کوتاه در مورد انواع قالبها.................................................................................................................................................. 25 مدلسازی 26 واحد چاپخانه....................................................................................................................................... 26 کروکی سالن تولید 28
همراه با عکس های رنگی از مدل های مختلف و تعداد چینی در تیمهای مختلف.



مقدمه:
عنوان این پروژه مجتمع توس چینی می باشد که اهداف این جانب در نگارش آن به صورت زیر بوده است:
1- با توجه با آنکه مبحث چینی سازی و صنایع وابسته به آن دارای پیشینه تاریخی و کهن در کشور ما می باشد و نظر به آنکه این صنعت در حال حاضر نیز از اهمیت و توان بالایی در کشور ما برخوردار است این موضوع را انتخاب کردم.
2- کشش این صنعت در سرمایه گذاری و کارآفرینی بسیار بالا می باشد که می توان با توجه به آن ایجاد شغل و سود بازگشت سرمایه در صنعت چینی سازی حدود 70% نائل شد بنابراین انتخاب این موضوع و تحقیق پیرامون آن می تواند بسیار سودمند باشد.
3- سعی این جانب در انجام این پروژه به این صورت بوده تا بتوانم پس از معرفی شمای کلی از صنعت چینی سازی به بررسی یکی از کارخانجات موفق در این صنعت بپردازم تا علاوه بر جنبه کلی پروژه در زمینه معرفی این صنعت بپردازم جنبه های جزئی تر و تخصصی تر نیز بپردازم تا حاصل آنچه گردآوری شده موضوعی ارزشمند و در خور توجه را حاصل آورد.
4- در انجام این پدیده پروژه کوشیده ام تا به نتایجی عملی و عینی از کارآفرینی و جنبه های آن در صنعت چینی سازی برسم تا نمودی روشن تر و آینده ای مشخص تر از این صنعت و توانایی های آن در ایجاد شغل پایدار و سودآور برای افراد مشخص شود. اما برای انجام این پروژه این جانب مراحل زیر را طی کردم:
1- با توجه به آنچه که برای من مهم بود که اطلاعات این پروژه به صورت کلی و جزئی و ارزشمند ارائه شود تا امکان استفاده از آن فراهم آید. سعی نمودم که از اطلاعاتی دقیق و واقعی استفاده نمایم. به همین جهت شرکت توس چینی را به عنوان هدف پروژه انتخاب کردم.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 29

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 2823 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

این پاورپوینت در مورد پردازش تصویر و ماشین بینایی در 60 اسلاید می باشد

پاورپوینت-پردازش تصویر و ماشین بینایی
پاورپوینت-پردازش تصویر و ماشین بینایی - این پاورپوینت در مورد پردازش تصویر و ماشین بینایی در 60 اسلاید می باشد



در معنای خاص آن پردازش تصویر عبارتست از هر نوع پردازش سیگنال که ورودی یک تصویر است مثل عکس یا صحنه‌ای از یک فیلم. خروجی پردازشگر تصویر می‌تواند یک تصویر یا یک مجموعه از نشانهای ویژه یا متغیرهای مربوط به تصویر باشد. اغلب تکنیک‌های پردازش تصویر شامل برخورد با تصویر به عنوان یک سیگنال دو بعدی و بکاربستن تکنیک‌های استاندارد پردازش سیگنال روی آنها می‌شود. پردازش تصویر اغلب به پردازش دیجیتالی تصویر اشاره می‌کند ولی پردازش نوری و آنالوگ تصویر هم وجود دارند. این مقاله در مورد تکنیک‌های کلی است که برای همه آنها به کار می‌رود. در هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد. امروزه پردازش تصویر بهترین ابزار برای استخراج ویژگی ها و تحلیل موقعیت و در نهایت تصمیم گیری صحیح می باشد. در مورد انسان نیز به همین صورت است, اطلاعات از طریق چشم به مغز ارسال می شوند و مغز با پردازش این اطلاعات تصمیم نهایی را گرفته و فرمان را صادر می کند. هدف از پردازش تصویر پیاده سازی عملکرد ذهن انسان در قبال داده ها و انجام پردازش های خاصی برای استخراج ویژگی مورد نیاز برای رسیدن به هدف از پیش تعیین شده می باشد. مقدمه تاریخچه پردازش تصویر از سال 1964 تاکنون، موضوع پردازش تصویر، رشد فراوانی کرده است. علاوه بر برنامه تحقیقات فضایی، اکنون از فنون پردازش تصویر، در موارد متعددی استفاده می شود. گر چه اغلب این مسائل با هم نامرتبط هستند، اما عموما نیازمند روش هایی هستند که قادر به ارتقای اطلاعات تصویری برای تعبیر و تحلیل انسان باشد. برای نمونه در پزشکی شیوه های رایانه ای Contrast تصویر را ارتقا می دهند یا این که برای تعبیر آسانتر تصاویر اشعه ایکس یا سایر تصاویر پزشکی، سطوح شدت روشنایی را با رنگ، رمز می کنند. متخصصان جغرافیایی نیز از این روش ها یا روش های مشابه برای مطالعه الگوهای آلودگی هوا که با تصویر برداری هوایی و ماهواره ای بدست آمده است، استفاده می کنند. در باستان شناسی نیز روش های پردازش تصویر برای بازیابی عکس های مات شده ای که تنها باقی مانده آثار هنری نادر هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. در فیزیک و زمینه های مرتبط، فنون رایانه ای بارها تصاویر آزمایش های مربوط به موضوعاتی نظیر پلاسماهای پرانرژی و تصاویر ریزبینی الکترونی را ارتقا داده اند. کاربردهای موفق دیگری از پردازش تصویر را نیز می توان در نجوم، زیست شناسی، پزشکی هسته ای، اجرای قانون، دفع و صنعت بیان کرد. در اوایل دهه 60 سفینه فضایی رنجر 7 متعلق به ناسا شروع به ارسال تصاویر تلویزیونی مبهمی از سطح ماه به زمین کرد. استخراج جزئیات تصویر برای یافتن محلی برای فرود سفینه آپولو نیازمند اعمال تصمیماتی روی تصاویر بود. این کار مهم به عهده لابراتوار (JPL) Jet Propulsionقرار داده شد. بدین ترتیب زمینه تخصصی پردازش تصاویر رقومی آغاز گردید و مثل تمام تکنولوژی‌های دیگر سریعاً استفاده های متعدد پیدا کرد. عملیات اصلی در پردازش تصویر فشرده‌سازی تصاویر برای ذخیره‌سازی تصاویر باید حجم اطلاعات را تا جایی که ممکن است کاهش داد و اساس تمام روش‌های فشرده‌سازی کنار گذاردن بخش‌هایی از اطلاعات و داده‌ها است. ضریب یا نسبت فشرده‌سازی است که میزان و در صد کنار گذاشتن اطلاعات را مشخص میکند. این روش ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات را آسان‌تر می‌کند و پهنای‌باند و فرکانس مورد نیاز کاهش می‌یابد. امروزه روش‌هایی متعدد و پیشرفته برای فشرده‌سازی وجود دارد. فشرده‌سازی تصویر از این اصل مهم تبعیت می‌کند که چشم انسان حد فاصل دو عنصر تصویری نزدیک به هم را یکسان دیده و تمایز آنها را نمی‌تواند تشخیص دهد. همچنین اثر نور و تصویر برای مدت زمان معینی در چشم باقی مانده و از بین نمی‌رود که این ویژگی در ساخت تصاویر متحرک مورد توجه بوده‌است. روش JPEG نام این فرم

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 60

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 202 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پروژه کارآفرینی 45 ص دانلود پروژه کارآفرینی پروژه کارآفرینی

کارآموزی پروژه کارآفرینی 45 ص
کارآموزی پروژه کارآفرینی 45 ص - پروژه کارآفرینی 45 ص دانلود پروژه کارآفرینی پروژه کارآفرینی






پروژه کارآفرینی

فهرست مطالب
شرح کسب و کار
امکان سنجی
اهداف
ماهیت
کلیدهای موفقیت
محصولات یا خدمات
منابع انسانی
منابع فیزیکی
طرح بازاریابی
طرح مالی / مشخصات
نمودار
جدول
ضمائم

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 44

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 60 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پروژه پرورش گلهای زینتی 46 ص

پروژه پرورش گلهای زینتی 46 ص
پروژه پرورش گلهای زینتی 46 ص - پروژه پرورش گلهای زینتی 46 ص



« فهرست مطالب »
عنوان صفحه
تاریخچه و سبکهای گوناگون هنر باغ سازی در جهان 1

فصل اول – توسعه باغ سازی کهن 2

بخش اول – بابل 3

فصل دوم – توسعه باغ سازی در قرون وسطی 3

بخش اول – ایتالیا 4

بخش دوم – فرانسه 5

بخش سوم – انگلستان 5

بخش چهارم – خاور دور 5

تاریخچه و سبک پردیس سازی در ایران 6

فصل اول – تحول تاریخی باغ در ایران 8

بخش اول – باغ های تیموری 8

بخش دوم – باغ های صفوی یا شاه عباسی 9

بخش سوم – باغ های قاجاری 10

بخش چهارم – باغ های شیراز 10

باغ تخت – باغ ارم 10

بخش پنجم - باغ های تبریز 10


عنوان صفحه
تحقیقات پروژه 12

بخش اول:مصاحبه با کارشناس گلخانه 13

نتایج تحقیقات 15

تراکت تبلیغاتی 19

آلبوم عکس 20

مشخصات مالی طرح 31

پلانها 43

منابع و مأخذ 44
















مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 46

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 2508 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل