فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

تعدیل کننده‌های رابطه بین آموزش مادر و تماشای تلویزیون توسط بچه‌ها 26 ص

تعدیل کننده‌های رابطه بین آموزش مادر و تماشای تلویزیون توسط بچه‌ها 26 ص
تعدیل کننده‌های رابطه بین آموزش مادر و تماشای تلویزیون توسط بچه‌ها 26 ص - تعدیل کننده‌های رابطه بین آموزش مادر و تماشای تلویزیون توسط بچه‌ها 26 ص



تعدیل کننده‌های رابطه بین آموزش مادر و تماشای تلویزیون توسط بچه‌ها 26 ص
مقدمه
ساعات زیاد تماشای تلویزیون توسط بچه‌ها با دامنه اثرات بهداشتی و اجتماعی منفی مثل رفتار پرخاشگرانه، موفقیت کم در مدرسه، مشکلات اجتماعی، بهداشت فردی ضعیف، مصرف نوشیدنی و تنقلات پر انرژی، مصرف پایین میوه، فقدان شرکت در فعالیت‌های بدنی سازمان یافته و چاقی رابطه دارد. در تلاش برای کاهش چنین اثرات منفی، پیشنهاد شده که والدین باید میزان زمان تماشای تلویزیون کودکان را محدود کنند. اما در این توصیه‌ها، برای مثال سطح آموزش توسط مادر ارتباط معکوس با تماشای تلویزیون کودک دارد.
همچنین به نظر می‌رسد آموزش توسط مادر با جنبه‌های خاص محیط تلویزیون خانواده در رابطه است. مدل اکولوژیک اجتماعی که توسط دیوسیون و بریچ ارائه شده، یک قالب مفید برای تحقیق اثرات روی رفتارهای مرتبط با بهداشت، مثل تماشای تلویزیون فراهم می‌کند. بنابراین مدل، محیط تلویزیونی خانواده، می‌تواند هم محیط فیزیکی و هم محیط اجتماعی را در خانه دربر بگیرد (تعداد و محل تلویزیون‌ها : فیزیکی، قواعد و تجارب مرتبط با تماشای تلویزیون : اجتماعی). آموزش مادر ارتباط معکوس دارد با کودکی که در اتاق خوابش دارای تلویزیون است و همچنین در ارتباط مثبت با توجه والدین در مورد میزان زمان تماشای تلویزیون توسط کودک خواهد بود. به علاوه، جنبه‌های محیط تلویزیونی خانواده، مثل تعداد خانواده‌هایی که با هم تلویزیون می‌بینند، تماشای تلویزیون حین صرف غذا، عادت‌های تلویزیون دیدن والدین و داشتن تلویزیون در اتاق خواب کودک نیز با زمان تماشای تلویزیون توسط کودک در رابطه است.
این تحقیق با هدف توسعه در کی بیشتر از رابطه بین آموزش مادر، محیط تلویزیونی خانواده و زمان تلویزیون دیدن کودکان می‌باشد. به ویژه جنبه‌های محیط تلویزیونی خانواده که می‌تواند رابطه بین آموزش مادر و زمان تماشای تلویزیون کودک را تعدیل کند. با توسعه درکی از تعدیل کننده‌های بالقوه، ما بهتر قادر به متناسب کردن مداخله هدفمند مادران با سطوح آموزش کمتر هستیم که هدف آنها کاهش تماشای تلویزیون و تبعات مربوط به آن می‌باشد.




روش‌
نمونه
این نمونه متشکل از 1484 خانواده در تحقیق بهداشت، خوراک و بازی است که از سال 2002 تا 2003 انجام شد. این تحقیق از یک تکنیک نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده برای انتخاب مدارس و شرکت در تحقیق استفاده کرد. همه مدارس ابتدایی دولتی و کاتولیک در حومة ملبورن، استرالیا، با ثبت نامی فراتر از 200 دانش آموز به دو حالت اجتماعی اقتصادی کیفی (SES) با کمک اداره شاخص‌های اجتماعی اقتصادی آماری استرالیا طبقه بندی شدند. به منظور اطمینان از ارائه از یک گسترش گروه‌های SES، مدارس به سه دسته بالاترین، متوسط و پایین ترین (پنج قسمت) در نمونه گیری تقسیم شدند (مدارس در بخش دوم و چهارم از پنج قسمت مستثنی شدند). 13 مدرسه از هر یک از این سه دستة پنج تایی، شامل گروههای پنج تایی بودند که به صورت تصادفی متناسب با اندازه دانش آموزان مدرسه 24 مدرسه (9 بالا، 7 متوسط و 8 پایین در مدارس ناحیه SES) با شرکت کردن در آزمایش موافقت کردند. همه خانواده‌های بچه‌های کلاس اول و خانواده‌های بچه‌های کلاس 5 و 6 (میانگین سنی 11 سال) در 17 تا از 24 مدرسه به مشارکت دعوت شدند. (تحقیق 2 در ابتدا تحقیقی از سن ورود به مدرسه بود. خوشبختانه، در سال‌های 5 و 6، بچه‌ها در جمع آوری داده‌های سال 2003 بودند. 17 مدرسه که از آنها کودکان با سن بالاتر در برگرفته می‌شوند توزیع یکنواختی در گروه‌های SES، بالا، متوسط و پایین داشتند)
این تحقیق تأیید قومیت‌ها را از کمیت قومیت‌های بشری دانشگاه Deakin، وزارت آموزش و پرورش و اداره آموزش کاتولیک بدست آورد. تحت راهنماییهای قومیتی موجود، جستجوی رضایت کتبی والدین برای مشارکت کودکان لازم بود و اطلاعاتی از کسانی که جوابی نداده بودند ارزیابی شد. رضایت نامه‌های کتبی والدین برای 1562 کودک دریافت شد (%24 پاسخ دهندگان). هیچ تحرک اجتماعی اقتصادی در سطح ناحیه در میزان پاسخ‌ها یافت نشد (%41 پاسخ‌ها در بالا، %39 در متوسط و %48 در پایین در مدارس ناحیه SES). بنابر استقلال ناکامل و داده‌های متغیر وابسته، 78 کودک از تحلیل‌های این مقاله مستثنی شوند.


معیارها
همه داده‌ها برای پرسش نامه‌هایی که در منزل پر شده بود، فراهم شد. پاسخ دهنده‌ها اطلاعاتی به مورد خودشان فراهم کردند که در آن سطح بالاترین شریکانشان در مدرسه فراهم آمد. شش گزینه پاسخ در سه سطح آموزشی جا گرفت: دبستان و پیش دبستانی، مدرسه راهنمایی و دبیرستان و پس از دبیرستان. بر اساس جنسیت گزارش شده، پاسخ دهنده و آموزش مادر بدست آمد.
پاسخ دهنده‌ها زمانی را که کودکانشان صرف تماشای تلویزیون می‌کنند در روزهای کاری و آخر هفته از 5 تا 6 ساعت گزارش کردند. برآوردهای مدرسه – روز در 5 ضرب شد و برآوردهای آخر هفته در 2 ضرب شده و کل آنها جمع شد و به 7 تقسیم شد تا زمان میانگین تماشای تلویزیون بدست آید (دقیقه به روز) که انحراف نسبتاً مثبتی داشت (انحراف : 93%). همبستگی‌های درون کلاسی (ICC) و درصد توافق برای دستیابی به اعتماد پذیری آزمون – باز آزمون استفاده شد. برای متغیرهای وابسته، ICC بالای 75% به عنوان شاخص برای اعتماد عالی در نظر گرفته شد. ICC بین 4/0 و 75/0 اعتماد پذیری متوسط تا خوب در نظر گرفته شد و ICC زیر 4/0 اعتماد پذیری ضعیف لحاظ شد.
برای متغیرهای مستقل، مقادیر درصد توافق بالای %66 متوسط در نظر گرفته شد ICC نشان داد که این معیار در مدیریت تکرارها قابل اعتماد است.
(78/0 = ICC، بازه اطمینان %95 ، 84/0 -69/0 = [CL]، P<0/001) پاسخ دهنده‌ها به 11 قسمت پاسخ دادند (با ارزیابی 21 متعال کننده) که اطلاعاتی از محیط تماشای تلویزیون خانواده را فراهم می‌کرد. این بخش‌ها بر اساس یک قالب اکولوژیک اجتماعی توسعه یافت تا با عواملی چون تجارب تماشای تلویزیونی خانواده، قوانین تلویزیونی خانواده، مدلسازی والدین، تقسیم وظایف و دسترسی به پیگرد ثابت در خانه هماهنگ شدند. دو بخش مثل هم در مدرسه میزان توجه پاسخ دهنده‌ها به تماشای تلویزیون و میزان زمانی که صرف تماشای تلویزیون می‌کنند، پرسیده شد (اصلاً، یک ذره، کمی، خیلی). با سطح آموزش، بنا به جنسیت پاسخ دهنده، سطح مادرانة دقت در تماشای تلویزیون کودک بدست آمد. 20 قسمت دیگر در جدول 1 آمده است برخی از این بخش‌ها توسعه یافتند و اعتماد پذیری به عنوان بخشی از تحقیق قبلی بررسی شد و برای کاربرد در این تحقیق اصلاح شد. هر 22 بخش تحت آزمایش اعتماد پذیری آزمون – بازآزمون قرار گرفتند. بنابر زمان مورد نیاز برای تکمیل کل پرسش نامه، پرسش نامه اولیه در بازآزمون به دو بخش تقسیم شده و زیر نمونه‌های مجزا از نمونه اصلی بدست آمد و درخواست شد تا نیمی از تحقیق دو هفته‌ای بعد از تکمیل پرسشنامه اولیه (کامل) تکمیل شود. یک زیر نمونه از 137 والدین نیمه اول پرسشنامه اولیه را در زمان ثانویه تکمیل کردند و یک زیر نمونه تصادفی از 39 والدین نیمه دوم پرسشنامه اولیه را در زمان ثانویه تکمیل کردند.

جدول 1 : مواردی که برای ارزیابی محیط تلویزیونی خانوادگی به کار می‌روند (میانجی‌های بالقوه)
مواردگزینه‌های پاسخاطمینان بازآزمون اغلب چه زمانی فرزند شما موارد زیر را انجام داده است ؟ فرزند من شام را در جلوی تلویزیون خورده است. فرزند من در حال تماشای تلویزیون تنقلات خورده است.هرگز یا به ندرت / کمتر از یکبار در هفته / یکبار در هفته / در حدود 2- 3 بار در هفته / در حدود 6-4 بار در هفته / هر روز82/0 = ICC 63/0 = ICC اغلب چه زمانی شما و / یا مراقب موارد زیر را با فرزندانتان انجام داده‌اید ؟ من / ما تلویزیون تماشا کردیم، همینطور فیلم ویدئویی و DVD من / ما شام را با فرزند در جلوی تلویزیون خوردیم من / ما با فرزند در حال تماشای تلویزیون تنقلات خوردیم.هرگز یا به ندرت / کمتر از یکبار در هفته / یکبار در هفته / در حدود 2- 3 باردر هفته در حدود 6-4 بار در هفته / هر روز54/0 = ICC 75/0 = ICC 60/0 = ICC

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 26

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 30 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پرخاشگری 20 ص

تحقیق پرخاشگری
تحقیق پرخاشگری - پرخاشگری 20 ص



پرخاشگری 20 ص
هدف:
هدف از انجام این تحقیق بررسی علل پرخاشگری و علل وعواقب آن است لذا با انجام این تحقیق به برسی علل پرخاشگری و مسائل مربوط به آن و ناکامی هایی که در اثر پرخاشگری به وجود می اید می پردازیم
پرخاشگری:
همه جوامع باید راههای بیابند تا مانع از آن شوند که اعضای آن یکدیگر را بکشند یا به هم آسیب برسانند. همه مردم رفتار پرخاشگرانه را تا اندازه ای کنترل می کنند ولی از لحاظ ارزشی که برای آن قایلنددو میزان محدود کردن آن باهم فرق دارند برای مثال قبایل سرخپوست امریکایی کومانچی ها و آپاچی ها کودکانشان را جنگجو بار می آورند و حال آنکه هوپیها و زونی ها به فرزندانشان صلحجویی و رفتار غیر پرخاشگرانه می آموزند در امریکای معاصر جوامع هوتری بر صلحجویی به عنوان شیوه ای از زندگی تاکید می کنند و فرزندانشان را طوری تربیت می کنند که پرخاشگر نباشند . اصولا در فرهنگ امخریکایی برای پرخاشگری و سر سختی ارزش قایلند.
تعاریف پرخاشگری :
روان شناسانی که اعتقادات نظری متفاوتی دارند در مورد چگونگی تعریف پرخاشگری اساسا باهم توافق ندارند.موضوع اصلی این است که آیا باید پرخاشگری را بر اساس پیامدهای قابل دیدن آن تعریف کنیم یا بر اساس مقاصد شخصی که آن را نشان می دهد (بعضی پرخاشگری را رفتاری می دانند که به دیگران آسیب می رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند. پرخاشگری ممکن است . بدنی باشد (زدن لگد زدن ، گاز گرفتن ) یا لفظی (فریاد زدن رنجاندن یا به صورت تجاوز به حقوق دیگری (مانند چیزی را بزور گرفتن ) . نقطه قوت این تعاریف عینی بودن آن است رفتار قابل مشاهده اطلاق می شود نقطه ضعف ان این است که شامل بسیاری از رفتارهایی است که ممکن است به طور معمول پرخاشگری تلقی نشود. اگر کودکی در را با لگد باز کند و با این کار به شخصی که پشت در ایستاده آسیب برساند معمولا به این کار پرخاشگری نمی گوویم مگر اینکه کودک از پیش بداندد که کسی پشت در ایستاده است .
بر طبق یک تعریف دیگر پرخاشگری رفتاری است که به قصد آزار کسی یا آسیب رساندن ب چیزی ابراز می شود . در این تعریف نیست فرد پرخاشگر مستتر است ولی شاید این تعریف کمتر باشد زیرا می توان از نیات فرد استنباطات مختلفی کرد علاوه بر این تعریف شامل رفتارهایی نمی شود که به آن معمولا پرخاشگری می گوییمن . کودکی که کودک دیگر را از تاب به کودک دیگر را ندارد ولی دیگران رفتارش را پرخاشگرانه می دانند . در عمل بسیاری از محققان ترکیبی از این دو تعریف را به کار می برند . رفتاری که به دیگران آسیب می رساند پرخاشگری تلقی می شود. بخصوص وقتی که کودک بداند که رفتارش به دیگری آسیب می رساند . اعمال خصمانه ای که از روی قصد باشد نیز پرخاشگری تلقی می شود .

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 20

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 21 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

بــررسـی علل افــزایش نـا هـنجــاری هـای اجتمـاعــی در روستـای ساقــی بیــک 45 ص

بــررسـی علل افــزایش نـا هـنجــاری هـای اجتمـاعــی در روستـای ساقــی بیــک 45 ص
بــررسـی علل افــزایش نـا هـنجــاری هـای اجتمـاعــی در روستـای ساقــی بیــک 45 ص - بــررسـی علل افــزایش نـا هـنجــاری هـای اجتمـاعــی در روستـای ساقــی بیــک 45 ص



بــررسـی علل افــزایش نـا هـنجــاری هـای اجتمـاعــی در روستـای ساقــی بیــک 45 ص


فصل اول ............................................................................................
کلیات ..............................................................................................
فصل دوم ...........................................................................................
خانواده .............................................................................................
طلاق ...............................................................................................
اعتیاد ................................................................................................
روسپیگری .......................................................................................... ...
فصل سوم ..............................................................................................
نهادهای آموزشی .......................................................................................
وسائل ارتباطی .........................................................................................
مذهب و اعتقادات دینی ................................................................................
فصل چهارم .............................................................................................
فقر .....................................................................................................
سرقت ...................................................................................................
تکدی گری ................................................................................................
فصل پنجم ................................................................................................
نتیجه گیری ...............................................................................................

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 45

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 561 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

بازیهای کامپیوتری و کودکان و نوجوانان 25 ص

تحقیق بازیهای کامپیوتری و کودکان و نوجوانان
تحقیق بازیهای کامپیوتری و کودکان و نوجوانان - بازیهای کامپیوتری و کودکان و نوجوانان 25 ص



بازیهای کامپیوتری و کودکان و نوجوانان 25 ص
فهرست مطالب :
اثر بازیهای رایانه ای بر کودکان و نوجوانان 3
● محـــاســـن بازیهــــای رایانـــــه ای 3
خشونت در بازی های کامپیوتری 5
● معایب بازیهـــای رایانـــه 6
الف ) آسیبهـــــای جسمانــــی 6
ب ) آسیبهـــای روانــــــی ـ تــــربیتــــی 6
۱) تقــویت حس پرخاشگــــری . 6
۲) انـــــزواطلبـــــی : 7
ج) تنبــــل شـــدن ذهــــن: 7
د) تاثیــــر منفــــی در روابط خانـــــوادگـــی : 8
و) افـــــت تحصیلـــــــــــی 8
افت اخلاقى 9
از خود بیگانگى 9
حساسیت زدایی 10
بازی‌های رایانه‌ای؛ اختلال در رشد حرکتی ـ عاطفی کودکان 12
●کودک و اسباب‌بازی 15
●والدین و اسباب‌بازی 16
رهنمــــــــودهــا 17
بازیهای کامپیوتری کودکان را می توان کنترل کرد 19
بهترین بازی کامپیوتری انتخاب شد 23
اثر بازیهای رایانه ای بر کودکان و نوجوانان
این پدیده جدید دانش بشری که تقریباً درهمه شئون زندگی انسان راه یافته است، همچون دیگر ساخته های دست بشر دو رو دارد که یک روی آن استفاده صحیح در کارها و کمک به رشد و سعادت بشراست. و روی دیگرآن استفاده غلط است که معمولاً جز در موارد علمی وشغلی ازآن استفاده می شود. آنچه بیشتر کودکان و نوجوانان را شیفته خود می کند بازی های رایانه ای است. پیشرفت کیفیتی این بازی ها به فاصله کوتاهی در ایران رواج یافته و بازار اسباب بازی و لوازم سمعی و بصری را به تسخیر خود درآورده است .
این بازی ها که دارای تصاویر دو بعدی است تا ۵۰ درصد با تصاویر واقعی انطباق دارد و همچنین دارای موسیقی متن هست. چیزی که اخیراً بر تعداد طرفداران این بازیها افزوده، قیمت مناسب آنها برای مصرف کننده است. علاوه بر این چون کودک و نوجوان خود اجرا کننده و در بطن بازی است و همراه با سایر شخصیت های بازی درگیر ماجراهایی می شود که طراح بازی برای او تدارک دیده است، برای او بسیار جذاب است . این بازی ها با استفاده از تصاویر پرتحرک و صداهای مهیج، دنیایی از هیجان را به این انسانهای تشنه جنب و جوش ارزانی می کند و همین جذبه، روح و جسم آنان را مطیع خود می سازد و به عالمی از تخیلات می برد که خود را محور و قهرمان اصلی ماجرا می پندارند.
● محـــاســـن بازیهــــای رایانـــــه ای
▪ یادگیری را آسان و توجه بچه ها را جلب می کند.
▪ با رایانه هرچند بار که بخواهند، می توانند موضوعی را ببینند و مرور کنند.
▪ برنامه های بسیار متنوعی هستند که به کودکان امکان می دهد تا نقاشی ها یا داستانهایی را خلق کنند ، ویا بازی هایی هستند که کودکان را به تاریخ یا جغرافیا علاقه مند می کند.
▪ برنامه آموزشی به کودکان کمک می کند تا مهارت هایی را تمرین کنند.
▪ کودک بدون کثیف کردن لباسها و اطراف می تواند به راحتی نقاشی بکشد و رنگها را عوض کند. مثلا اگر از رنگ سبز لباس نقاشی اش خوشش نیامد به رایانه می گوید رنگ قرمز کن ، رنگ قرمز رضایت او را فراهم نکرد رنگ آبی و...
▪ مفاهیم و مبانی ریاضیات را با کمک شکلهای کودکانه به کودک آموزش می دهد.
▪ به عقیده بعضی از پزشکان ، بازیهای رایانه ای به کودکان کمک می کند که به داروهای مسکن کمتر احتیاج پیدا کنند.
▪ بازی های رایانه ای بچه ها را وارد دنیایی می کند که کنترلش در دست آنهاست و به همین دلیل آنها از این بازی لذت می برند.
▪ باعث هماهنگــــی چشم و دست و پرورش عضلات ظـــریف کودک می شود.
▪ وسیله کمک آموزشی برای معلولین و پرکردن اوقات فراغت آنان است.
خشونت در بازی های کامپیوتری
یکی دیگر از مواردی که بیش از سایر نکات به عنوان جنبه منفی بازی های کامپیوتری مطرح می شود، میزان خشونت به کار رفته در آنها است. اولین نکته ای که ذکر آن لازم به نظر می رسد، این است که بازی های به اصطلاح خشن در بدبینانه ترین حالت، تنها 20 درصد از کل بازی های تولید شده در جهان را به خود اختصاص می دهند.
البته در این که تعدادی از بازی های کامپیوتری خشونت زیادی دارند بحثی نیست و دقیقا به همین دلیلESRB (برد درجه بندی نرم افزارهای تفریحی) نسبت به درجه گذاری بازی ها اقدام می کند تا والدین و فرزندان آنها با شناخت بیشتری نسبت به خرید بازی خود اقدام کنند. از سوی دیگر حدود 80 درصد بازی های کامپیوتری، عاری از هرگونه خشونت و صرفا به منظور به کار گیری قوه تخیل، ادراک و تصمیم گیری کاربران طراحی شده اند.
به عنوان مثال، بازی های سبک استراتژی امروزه به ابزاری کارآمد برای بررسی روش های مدیریت سازمان دهی و تدوین الگوهایی از این دست بدل شده اند و در بسیاری از کلاس های آموزشی، از این بازی ها به عنوان ابزاری برای درک بهتر موارد درسی استفاده می شود.
یک مثال خوب دیگر می تواند استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی پرواز ( Flight Simulation ) در سازمان های هوایی و جهت آموزش دانشجویان رشته خلبانی باشد. نرم افزاری که در ابتدا بعنوان یک بازی طراحی شده بود اما امروزه جنبه های آموزشی آن به مراتب پررنگ تر از جنبه های تفریحی هستند. دیگر نکته جالب اینکه معمولا بازی های پرفروش به سبک Action تعلق ندارند و اصولا کاربران بیش از آنکه به دنبال خشونت در بازی ها باشند، طرفدار ایده های نو هستند.
● معایب بازیهـــای رایانـــه
الف ) آسیبهـــــای جسمانــــی
چشمان فرد به دلیل خیره شدن مداوم به صفحه نمایش رایانه به شدت تحت فشار نور قرار می گیرد و دچارعوارض می گردد. مشاهدات نشان داده است که نوجوانان چنان غرق بازی می شوند که توجه نمی کنند تا چه حد از لحاظ بینایی و ذهنی برخود فشار می آورند. به دلیل این که کودک در یک وضعیت ثابت تا ساعتها می نشیند ، ستون فقرات و استخوان بندی او دچارمشکل می شود. همچنین احساس سوزش و سفت شدن گردن ، کتف ها و مچ دست از دیگر عوارض کار نسبتاً ثابت و طولانی مدت با رایانه است . پوست فرد در معرض مداوم اشعه هایی قرار می گیرد که از صفحه رایانه پخش می شود.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 25

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 1914 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تحقیق بازی کودکان

تحقیق بازی کودکان
تحقیق بازی کودکان - بازی 25 ص



بازی 25 ص
فهرست منابع
1) بوندارنکو،ماتوسیک.(1369 ).نقش بازی در پرورش فکری کودکان . ترجمه باباجان، مهری . چاپ خانه دیبا . چاپ دوم .
2) بیگی، هما . (1374).مقاله نقش بازی در رشد جسمی و روانی کودک . مجله پیوند . انجمن اولیاء ومربیان ، شماره های 191 .
3) جزوه ی روانشناسی بازی . ( 1385) . مرکز آموزش تربیت معلم شهیدخورشیدی ، مشهد .
4) خدایی خیاوری ، سیامک . ( 1380) . روانشناسی بازی . چاپ اول . احرار
5) خزاعی،علی اکبر . (1387) . عوامل اضطراب درکودکان .مجله پیوند ، سازمان مرکزی انجمن اولیاء و مربیان
6) خسروی،غلامرضا.(1374).پایان نامه:نقش بازی دررشدوشکل گیری شخصیت کودکان پیش دبستانی.
7) دهخدا ،علی اکبر. لغت نامه
8) شریدان ، ماری د .( 1381 ) . بازی در اویل کودکی . ترجمه دکتر اسلامی، ضیاء و محمودآبادی ، مهدیه . نیکو روش. یزد.
9) شریدان ، مری د . (1380). بازی و رشد کودکان . ترجمه توکلی، رضا وسنایی نسب ، هرمز و براتی سده ، فرید . چاپ اول
10) شریدان ، مری (1373). بازی و رشد کودکان. ترجمه رضایی ، علی .انتشارات رشد .
11) عبداللهی ، علی اکبر . (1379). پایان نامه : بررسی نقش و تاثیر بازی های آموزشی در آموزش یادگیری و رغبت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی ناحیه 6 مشهد .
12) کوشا ، منصور . (1382). انگلیسی برای دانشجویان آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی. انتشارات سمت
13) کریمی ، یوسف . (1383).روانشناسی اجتماعی. انتشارات پیام نور.
14) کاهانی مقدم ، ک .( 1371) .بازی ، زیر بنای شخصیت کودک. روزنامه قدس .
15) مهجور ، سیامک رضا .( 1370).روانشناسی بازی . نشر رهگشا . چاپ اول .
16) مهجور ، سیامک رضا .( 1376).روانشناسی بازی. نشر رهگشا . چاپ پنجم.
17) مهجور ، سیامک .( 1372). روان شناسی ، نشر راهگشا.
18) مرتضوی زاده ، حشمت الله .( 1374).مقاله بازی و تاثیر آن در شخصیت کودکان . روزنامه جمهوری اسلامی .

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 25

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 69 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل