فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

ابزارها به تجهیزات و وسائلی گفته می‌شوند که در انجام کارهای مختلف به انسان کمک می‌کنند

ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار
ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار - ابزارها به تجهیزات و وسائلی گفته می‌شوند که در انجام کارهای مختلف به انسان کمک می‌کنند



دانلود مقاله رشته مدیریت صنعتی
ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار


مقدمه:
با توجه به اهمیت و نقش ابزارها در انجام کارها، و نیز خطراتی که ممکن است در کار با بعضی از آن‌ها وجود داشته باشد، آشنایی با طرز استفاده از آن‌ها به خصوص برای افراد شاغل در مراکز صنعتی، می‌تواند از اهمیت به سزایی برخوردار باشد. همچنین نگهداری صحیح از ابزارها و نیز امکان دسترسی راحت به آن‌ها در مواقع نیاز، می‌تواند در انجام بهتر، سریع‌تر و منظم‌تر کارها مؤثر باشد.ابزارها به تجهیزات و وسائلی گفته می‌شوند که در انجام کارهای مختلف به انسان کمک می‌کنند. در زندگی انسان امروزی و به خصوص در محیط‌های صنعتی، انجام بسیاری از کارها بدون داشتن ابزار مناسب بسیار سخت و شاید غیر ممکن باشد. هر چه نوع کار مورد نظر پیچیده‌تر باشد، ابزار مورد استفاده نیز کامل‌تر و پیچیده‌تر خواهد بود.

انبارها در یک محیط صنعتی، برای ذخیره‌سازی مواد تولیدی، تجهیزات، ابزارآلات و مواد مورد نیاز برای استفاده در مواقع ضروری به کار برده می‌شوند. انبارها با توجه به نوع مواد و تجهیزاتی که در خود نگه ‌می‌دارند انواع مختلفی دارند ولی رایج‌ترین آن که یک پرسنل ممکن است با آن‌ها درگیر باشد، انبار ابزارآلات و انبارقطعات است.

برای دریافت یک وسیله یا قطعه از انبار، مراحل خاصی باید طی شود تا وسیله مورد نیاز توسط انباردار در اختیار شخص قرار گیرد. کلیه کالاهای تحویل‌گرفته از انبار را در زمان تحویل باید مورد بررسی قرار داد تا اولا مشخصات فنی آن‌ها همان مشخصات درخواست داده شده باشد، و ثانیا معیوب و خراب نباشند. کلیه ابزارالات و وسائل مورد استفاده در یک محیط صنعتی، دارای مشخصاتی هستند که این مشخصات معمولا به صورت استاندارد شده‌ای تعریف می‌شوند. در مورد تجهیزات الکتریکی بسیاری از مشخصات نظیر جریان نامی، ولتاژ نامی، توان قابل تحمل،‌ سرعت، درجه حفاظت یا IP و... را باید در موقع درخواست کالا چک شود تا با استانداردها و محل استفاده تطابق داشته باشد و در موقع تحویل کالا یا قطعه نیز باید چک شود تا با آن‌چه که خواسته شده مطابقت داشته باشد.


کلمات کلیدی:
انبار
انبارداری
ماشین آلات و ابزارهای انبار



فهرست مطالب:
بخش اول:
١ – ابزارهای اندازه گیری + عکس و تصویر
٢ - موارد خطای دستگاه باسکول
٣ - حمل کالا توسط جرثقیل + عکس:
٤ - حمل کالا توسط لیفتراک و استکر + عکس:
٥ - کانوایرها یا نوار نقاله.

بخش دوم:
٦ - انواع ماشین ها و استکر های حمل در انبار های مدرن و مکانیزه AS/RS + عکس:
قیمت فقط19,000 تومانپرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : محمد همتی

شماره تماس : 09106392022

ایمیل :hemmati.eng@gmail.com

سایت :fileina.com

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 59

قیمت : 19,000 تومان

حجم فایل : 1001 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.