فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

مقاله آموزشی سیری درآثار و تحولات مهدی اخوان ثالث

مقاله آموزشی سیری درآثار و تحولات مهدی اخوان ثالث
مقاله آموزشی سیری درآثار و تحولات مهدی اخوان ثالث - فرمت فایل DOC مایکروسافت ورد داکیومنت ( قابل ویرایش ) چکیده نگاهی گذرا بر ادوار زندگی اخوان در شب چهارم شهریور 1369 اخوان ثالث درگذشت وسفینه عمر این آزاد مرد رنجور این لولی وش مغموم سرانجام گرفتار طوفان مرگ گردید و کمر ستبر صنوبر شعر امروز ایران دوتا گشت با مرگ او طومار سبک اما اصیل گونه ی شعرفارسی درهم پیچید سبکی که پیش از این رسال



چکیده: نگاهی گذرا بر ادوار زندگی اخوان در شب چهارم شهریور 1369 اخوان ثالث درگذشت وسفینه عمر این آزاد مرد رنجور- این لولی وش مغموم- سرانجام گرفتار طوفان مرگ گردید و کمر ستبر صنوبر شعر امروز ایران دوتا گشت . با مرگ او, طومار سبک اما اصیل گونه ی شعرفارسی درهم پیچید , سبکی که پیش از این , رسالت تاریخی اما هنری آن به پایان رسیده بود . اخوان درادب معاصر یک پدیده بود , عمر وهنری پر فراز ونشیب داشت . دغدغه های او رنگ بی قراری داشت و زمزمه هایش از زندگی و مرگ شنیدنی وتامل برانگیز است . زندگی را دوست می دارم ; مرگ را دشمن . وای , اما - با که باید گفت این ؟ - من دوستی دارم که به دشمن خواهم از او التجا بردن . (گزیده اشعار/ چون سبوی تشنه / ص 97) و یا درجایی دیگر در قطعه ی خیامی خود چنین می گوید : مرگ آمد و خواست جان ِ آسوده من تابستاند کاسته و افزوده من درکارِ طرب کرده بُدم بود و نبود او برد همین قالب فرسوده من ( ارغنون / خیامی )
قیمت فقط5,000 تومانپرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علی بیگلو

شماره تماس : 09147457274

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 39

قیمت : 5,000 تومان

حجم فایل : 66 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.