مقاله آموزشی ارزشیابی اضطراب دانش آموزان در امتحان - فرمت فایل DOC مایکروسافت ورد داکیومنت ( قابل ویرایش ) چکیده «ارزشیابی» حلقه ای از زنجیره یادگیری است در واقع بدون ارزشیابی اولیه و ثانویه فرایند آموزش نمی تواند معنی دار باشد امتحان یا ارزش سنجی به منظور تکمیل یادگیریهاست کمیت و کیفیت اکتسابی آموزشگاهی و خودآزمایی می تواند مشخص گردد شاخص و نشانه هر موفقیت و پیشرفتی که می تواند پایه های نخ
چکیده:
«ارزشیابی» حلقه ای از زنجیره یادگیری است. در واقع بدون ارزشیابی اولیه و ثانویه فرایند آموزش نمی تواند معنی دار باشد. امتحان یا ارزش سنجی به منظور تکمیل یادگیریهاست. کمیت و کیفیت اکتسابی آموزشگاهی و خودآزمایی می تواند مشخص گردد. شاخص و نشانه هر موفقیت و پیشرفتی که می تواند پایه های نخستین احساس خود ارزشمندی و اعتماد به نفس را فراهم آورد آزمون و امتحان است.
در حقیقت متصف شدن انسان به بسیاری از صفات و فضایل اخلاقی نیز در پی آزمون های فراوان الهی مقدور می گردد و بس. تا زمانی که انسان با موقعیتها و شرایط سخت و حساس مواجه نشود، میزان صبر، بردباری و خویشتن داری او مشخص نمی گردد. جزوع و یا صبور بودن انسان فقط در سایه ابتلا و امتحان معلوم می شود.
مشخصات فروشنده
نام و نام خانوادگی : جعفر علی بیگلو
شماره تماس : 09147457274
ایمیل :ja.softeng@gmail.com
سایت :sidonline.ir
مشخصات فایل
فرمت : doc
تعداد صفحات : 15
قیمت : 5,000 تومان
حجم فایل : 24 کیلوبایت