مقایسه عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای والدین شاغل - والدین درارتقاءکیفیت آموزشی فرزندان خود نقش محوری را ایفا می نمایند عموماً والدینی که از تحصیلات بالاتری برخوردارند از یک طرف در منزل مشارکت بیشتری در امر آموزش فرزندان خود دارند با دقت پیشرفت تحصیلی آنها را دنبال می کنند زیرا انجام تکالیف فرزندان خود را از نزدیک نظارت دارند از طرف دیگر کیفیت و نحوه کار معلمین را تحت کنترل دارند و در صورت مشاهد
فصل اول- مقدمات و کلیات
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت مسئله
هدف های مطالعه
حدود مطالعاتی
تعریف اصطلاحات مهم
فصل دوم- مرور مطالعاتی
تاریخچه مطالعاتی
مروری بر تحقیقات انجام شده
نقد و ارزیابی
فصل سوم- طرح تحقیق
روش تحقیق
فن تحقیق
روش تجزیه و تحلیل داده ها
جامعه آماری
نمونه آماری
والدین درارتقاءکیفیت آموزشی فرزندان خود نقش محوری را ایفا می نمایند . عموماً والدینی که از تحصیلات بالاتری برخوردارند از یک طرف در منزل مشارکت بیشتری در امر آموزش فرزندان خود دارند با دقت پیشرفت تحصیلی آنها را دنبال می کنند . زیرا انجام تکالیف فرزندان خود را از نزدیک نظارت دارند . از طرف دیگر کیفیت و نحوه کار معلمین را تحت کنترل دارند و در صورت مشاهده هر گونه نارسایی از رفتن به مدرسه و مذاکره معلمین خوداری نمی نمایند در چنین شرایطی مراقبت و دقت والدین موجب ارتقاء کیفی آموزشی فرزندان احتمالاً کلاس و مدرسه خواهد شد در مدارس خصوصی که والدین در هر زمینه ای مشارکت مستقیم دارند ، کیفیت معلمین پیوسته زیر سئوال است و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان هم در خانه و هم در مدرسه تحت کنترل شدید قرارداد در جاهائیکه والدین از تحصیلات پایین تری برخوردارند نه تنها به کیفیت معلمین توجه نمی گردد بلکه پیشرفت تحصیلی فرزندان در منزل به دقت دنبال نمی گردد . نگرش والدین نسبت به آموزش و پرورش و اهمیت پیشرفت تحصیلی فرزندان خودنیز یکی از عوامل بسیار مهم در ارتقاء کیفیت دانش آموزان قلمداد می شوند . نقش والدین از آن جهت از اهمیت روز افزون برخوردار است که با پیشگیری های مداوم خود کنترل مضاعفی به طور همزمان به کیفیت آموزش فرزندان و نحوه کار معلمین دارند .
مشخصات فروشنده
نام و نام خانوادگی : جعفر علی بیگلو
شماره تماس : 09147457274
ایمیل :ja.softeng@gmail.com
سایت :sidonline.ir
مشخصات فایل
فرمت : doc
تعداد صفحات : 53
قیمت : 5,000 تومان
حجم فایل : 41 کیلوبایت