فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

دانلود پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان

دانلود پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان
دانلود پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان - پرسشنامه پیش روی شما برای انجام پژوهشی درباره سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان می‌باشد از نتایج این پرسشنامه صرفاً به منظور افزایش اعتبار چارچوب پیشنهادی استفاده خواهد شد



دانلود پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان
پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان
**توجه**
1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.
2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.
(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه+همراه فایل )



پرسشنامه
چنانچه مستحضرید در عصر حاضر مهمترین مزیت رقابتی سازمان‌ها، بکارگیری بهینه دانش موجود و کسب،ذخیره، تسهیم(به اشتراک گذاری) و بکار گیری دانش جدید مرتبط با فعالیت هاست. این بهره گیری از دانش با عنوان مدیریت دانش شناخته می‌شود. اما برای استقرار و ارتقای سیستم مدیریت دانش در هر سازمانی، ابتدا لازم است وضعیت سازمان در خصوص وجود فرآیندهای مدیریت دانش سنجیده شود. پرسشنامه پیش روی شما برای انجام پژوهشی درباره سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان می‌باشد. از نتایج این پرسشنامه صرفاً به منظور افزایش اعتبار چارچوب پیشنهادی استفاده خواهد شد. تمام پاسخ ها به صورت محرمانه باقی خواهد ماند.
یکی از مهم ترین مراحل تحقیق،گرد آوری اطلاعات است.اطلاعات مورد نیاز برای انجام تحقیق را به طرق مختلف می توان جمع آوری نمود.پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روش مستقیم برای کسب داده های تحقیق است.در تحقیق حاضر با توجه به ضرورت صرفه جویی در وقت،هزینه و نیروی انسانی از پرسشنامه محقق ساخته، از پرسشنامه محقق ساخته ،شامل دو پرسشنامه ،پرسشنامه برای مراجعین به مرکز خدمات درمانی و پرسشنامه مخصوص پرسنل مرکز درمانی که بر اساس مؤلفه های ساختار سازمان ، فناوری ،نیروی انسانی و فرهنگ سازمانی، بهبود روابط بامراجعین، خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات، توسعه مهارتهای تخصصی، افزایش خدمات درمانی به مراجعین، کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین، رضایتمندی مراجعین وبیماران، می باشدکه با طیف پنج درجه ای لیکرت (از خیلی کم تا خیلی زیاد با نمره 1 تا 5) اندازه گیری می شود. استفاده شده است. اطلاعات پرسشنامه شامل دو بخش اطلاعات عمومی مانند سن، جنس، سطح سواد، طول بستری، وضعیت تاهل، بخش، بیمارستان، سابقه بستری بود

متغیرهای تحقیق
ردیفنام متغیرمستقلوابستهاصلیزمینه ایکمیکیفیتعریفنحوه اندازه‌گیریمقیاس پیوستهگسستهاسمیرتبه‌ای 1ساختار سازمانی××ساختار سازمانی حاصل فرایند سازماندهی است و از نظام روابطی که به طور غیر رسمی شکل گرفته و به طور رسمی تصویب شده است و حاکم بر فعالیت های افرادی که برای کسب اهداف مشترک به هم وابسته اند. 2فن اوری اطلاعات××فناوری در استقرار مدیریت دانش راه حل هایی را برای تسهیم دانش،مدیریت و اداره کردن اسناد ،جریان یا روند کار و غیره ایجاد می کند. 3نیروی انسانی××نقش توسعه سازمان و کسب مزیت رقابتی در سازمان بطور متقابل مسئول دستیابی به اهداف مشترک و موجودی اجتماعی درون یک سازمان هستند 4فرهنگ سازمانی××فرهنگ مشارکتی، سازگاری، انطباق پذیری و رسالتی در بیمارستان 5روابط بامراجعین××روابط بامراجعین 6خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات××خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات 7توسعه مهارتهای تخصصی××توسعه مهارتهای تخصصی 8افزایش خدمات درمانی به مراجعین××افزایش خدمات درمانی به مراجعین 9کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین××کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین 10رضایتمندی مراجعین وبیماران××رضایتمندی مراجعین وبیماران
عکس بخشی از پرسشنامه

قیمت فقط12,500 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 7

قیمت : 12,500 تومان

حجم فایل : 29 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.