فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

دانلود جزوه تنیس روی میز یا دانلود جزوه پینگ پونگ

دانلود جزوه آموزش تنیس روی میز
دانلود جزوه آموزش تنیس روی میز - دانلود جزوه تنیس روی میز یا دانلود جزوه پینگ پونگ



دانلود جزوه آموزش تنیس روی میز
پینگ پنگ، مانند بسیاری از ورزش های دیگر، احتمالا برای اولین بار با وسایل و تجهیزات ابتدایی و سر هم بندی شده به عنوان یک سرگرمی اجتماعی ساده، در اواخر قرن نوزدهم در انگلستان بازی می شده است. این بازی که برگرفته از بازی تنیس قرون وسطایی است، با همین(whiff-waff) و ویف واف (gosshima) نام امروزی و نام های مختلف تجاری همچون گوسیما همراه با بازی بدمینتون و تنیس روی چمن، در اواخر قرن نوزدهم بسیار محبوب بودند و بعد ازاینکه عنوان پینگ پنگ (به پیروی از صدای ایجاد شده از برخورد توپ با میز و راکت با پوست بره توخالی که در آن زمان متداول بود) توسط می جکس و پسرانش در سال 1900 ، به ثبت رسید، این بازی با شور و شوق بسیاری رایج شد.
در حقیقت، راکت از دو قسمت تشکیل شده، راکت (چوب) و پوششی که روی آن چسبیده می شود. بازیکنان باید رویه بازی مناسبی را انتخاب کنند و همچنین باید به لوازم فرعی قابل دسترس مانند چسب، باند های مچ دست و سر، وسیله اندازه گیری تور، کیف بازی و نگهدارنده راکت و راکت های سنگین مجهز باشند. برای انتخاب راکت، باید به دو نکته توجه داشت، نخست باید چوب راکت (راکت بدون پوشش) و سپس پوششی را که جهت ضربه های خود شایسته می بینید، انتخاب کنید، انتخاب راکت مناسب و پوشش (اسفنج) آن به شیوه بازی شما بستگی دارد.
هنگامیکه با صفحه راکت عمود به نقطه سه توپ ضربه زده شود و حرکت راکت از راست به چپ و یا از چپ به راست شود و توپ حول محور عمودی چرخش نماید، به توپ پیچ پهلویی داده خواهد شد، که اگر راکتی را جلوی توپی که از سمت راست به چپ به طرف حریف می آید بگیریم، توپ به سمت راست منحرف خواهد شد و بالعکس در این نوع پیچ زوایای تابش و بازتاب برابرند.

منابع:
اسکلورز، مارتین. ( 1382 ). راهنمای تنیس روی میز (مبتدی - پیشرفته). ترجمه عصمت مقیمیان و فاطمه کنعان پناه. آوای نور. تهران سیملر، دان و هولوچاک، مارک. (1385 ). تنیس روی میز پیشرفته. ترجمه مهدی سهرابی و صباغیان، حمید رضا. (1387 ). قوانین و مقررات بین المللی تنیس روی میز. نگار نور. تهران کتاب، تهران. گروبا، آندژی. ( 1384 ). آموزش تنیس روی میز. ترجمه محمد همت خواه و مهران محمدی و کیوان محمدی. عصر کتاب. تهران. گیوه چی، مهدی و سروش، ژیلا. ( 1385 ). آموزش مقدماتی و پیشرفته پینگ پنگ. بامدادکتاب. تهران. هاجز، لاری. ( 1387 ). آموزش گام به گام تنیس روی میز. ترجمه معصومه عبادی. گلستان الهام حکاک، دانشگاه فردوسی مشهد. مشهد. یوسفی، زهرا. ( 1379 ). آموزش گام به گام تنیس روی میز. مرسا. تهران.
قیمت فقط4,000 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 48

قیمت : 4,000 تومان

حجم فایل : 586 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.