فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

درمان سریع و آسان بیماری رماتیسم مفصلی بدون دارو:

درمان سریع و آسان بیماری رماتیسم مفصلی بدون دارو:
درمان سریع و آسان بیماری رماتیسم مفصلی بدون دارو: - معرفی بیماری رماتیسم به طور خلاصه بیماری روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید) یک بیماری است که مفاصل بدن را درگیر می کند و باعث تورم و التهاب مفاصل و دردهای شدید می شود که معمولا با خشکی صبحگاهی مفاصل همراه است یعنی اینکه شخص ، هنگام بیدار شدن از خواب ، درد شدیدتری را احساس می کند که کم کم پس از فعالیت روزانه و تحرک مفاصل ، درد کمتر می شود و همی



معرفی بیماری رماتیسم به طور خلاصه:
بیماری روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید) یک بیماری است که مفاصل بدن را درگیر می کند و باعث تورم و التهاب مفاصل و دردهای شدید می شود که معمولا با خشکی صبحگاهی مفاصل همراه است یعنی اینکه شخص ، هنگام بیدار شدن از خواب ، درد شدیدتری را احساس می کند که کم کم پس از فعالیت روزانه و تحرک مفاصل ، درد کمتر می شود و همین روال در روزهای بعدی نیز ادامه دارد . متاسفانه این بیماری در همه سنین دیده می شود از کودکان خردسال تا افراد بزرگ سال.
در صورتیکه این بیماری به درستی درمان نشود پس از چند سال باعث تغییر شکل و کج شدن مفاصل می شود.
چند نوع روماتیسم وجود دارد در برخی موارد فقط یک یا تعداد محدودی از مفاصل درگیر می شوند اما در نوع آرتریت روماتوئید بسیاری از مفاصل مهم وگاهی به طور متقارن درگیر می شوند (یعنی دست راست و چپ - پای راست و چپ و...) و بیماری من هم از همین نوع می باشد.
از نظر طب جدید کنونی دلیل این بیماری خیلی مشخص نیست و عوامل وراثتی و ژنتیکی و بیماریهای عفونی را در مبتلا شدن به این بیماری ماثر می دانند متخصصان می گویند که این بیماری به دلیل فعالیت سیستم ایمنی بدن ، علیه بدن صورت می گیرد یعنی اینکه بنا به دلایلی که طب کنونی علتش را نمی داند ، سیستم ایمنی بدن بجای سرکوب عوامل بیماری زا ، مفاصل بدن را مورد تهاجم قرار می دهند و به این دلیل سعی می کنند داروهایی را تجویز کنند که سیستم ایمنی بدن را مقداری ضعیف کند تا این حملات کاهش یابد . البته نه آنقدر که شخص از پا درآید .

طبع چیست؟ مزاج چیست؟
حالتی که از تأثیر چیزی در محیط اطراف در انسان به وجود می آید مانند تأثیر سرمای کولر یا گرمای بخاری که موجب سردی یا گرمی در انسان می شود را مزاج می نامند.حفظ تعادل بدن از نظر مزاجی یعنی حفظ سلامتی و هرگاه به هر دلیلی بدن از این حالت تعادل خارج شود، گرمی، سردی، خشکی یا رطوبت در آن افزایش پیدا کرده و موجب بروز بیماری می شود.

تعریف مزاج:
حالتی که از تأثیر چیزی در محیط اطراف در انسان به وجود می آید مانند تأثیر سرمای کولر یا گرمای بخاری که موجب سردی یا گرمی در انسان می شود را مزاج می نامند.

اهمیت شناخت مزاج:
حفظ تعادل بدن از نظر مزاجی یعنی حفظ سلامتی و هرگاه به هر دلیلی بدن از این حالت تعادل خارج شود، گرمی، سردی، خشکی یا رطوبت در آن افزایش پیدا کرده و موجب بروز بیماری می شود. همچنین نوع تعذیه، پوشاک، خواب و بیداری، حالت های عصبی، روانی و... ارتباط مستقیمی با حالات طبیعی یا مزاجی هر فرد دارد. بنابراین برای داشتن زندگی سالم و موفق، همه ی ما نیازمند شناخت مزاج یا طبیعت خود هستیم
قیمت فقط5,500 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 56

قیمت : 5,500 تومان

حجم فایل : 854 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.