مقاله ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی - بین اعتماد یک مشتری به فروشنده و احتمال انجام معامله با فروشنده در آینده ، رابطه ای مستقیم وجود دارد
مقاله ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی
چکیده
در این تحقیق رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی (ابزار صنعتی) و همچنین چگونگی تأثیری که نوع رابطه مشتریان با شرکت در موارد ذیل ، روی وفاداری ایشان دارد بررسی شده است.
الف- رابطه خاصی که مشتریان با فروشنده مستقیم شان برقرار می کنند.
ب- رابطه کلی که مشتریان با شرکت برقرار می کنند.
واژگان کلیدی
فروش رابطه ای ، رفتارهای وفادارانه ، وفاداری نگرشی ، رضایت از فروشنده ، اعتماد به فروشنده ، احتمال انجام معامله در آینده.
در تعریف مفهوم روابط فروش ، اعتماد مشتری به فروشنده به عنوان عامل تعیین کننده کلیدی و یک تسهیل کننده در فرایند مبادله شناخته می شود.
: بین اعتماد یک مشتری به فروشنده و احتمال انجام معامله با فروشنده در آینده ، رابطه ای مستقیم وجود دارد.
: بین اعتماد یک مشتری به فروشنده و رضایت مشتری از فروشنده ، رابطه ای مستقیم وجود دارد.
: بین رضایت یک مشتری از فروشنده و احتمال انجام معامله با فروشنده در آینده ، رابطه ای مستقیم وجود دارد.
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
پیشینه تحقیق
اعتماد به شرکت
کیفیت خدمات شرکت عرضه کننده
رفتارهای وفادارانه
روش تحقیق
قلمرو مکانی تحقیقی (جامعه آماری)
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
تجزیه و تحلیل داده ها
تحلیل فرضیه اول
تحلیل فرضیه دوم
تحلیل فرضیه 3
تحلیل فرضیه 4
تحلیل فرضیه5
تحلیل فرضیه6
تحلیل فرضیه7
تحلیل فرضیه8
تحلیل فرضیه9
تحلیل فرضیه10
تحلیل فرضیه یازدهم
تفسیر نتیجه آزمون
نتیجه گیری و تفاسیر
نتیجه گیری کلی
مشخصات فروشنده
نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی
شماره تماس : 09195145166
ایمیل :mohandesbartar@gmail.com
سایت :fileyar.ir
مشخصات فایل
فرمت : docx
تعداد صفحات : 17
قیمت : 11,500 تومان
حجم فایل : 15 کیلوبایت