فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

نگارش زمستان 1394

کارآموزی برق
کارآموزی برق - نگارش زمستان 1394



کارآموزی برق

کابل خودنگهدار
کابل خودنگهدار در چند سال گذشته به شدت مورد استقبال و استفاده گسترده در شبکه های برق ایران قرار گرفته است. کابلی که از مزایای خوبی برخوردار است اما عدم رعایت مسائل فنی در استفاده و بهره برداری می تواند خود عامل بروز مشکلاتی دیگر گردد. ضریب هدایتی آلومینیوم پایین تر از مس بوده و لذا از تلفات بالاتری برخوردار است.
کابل های خودنگهدار هوایی برای اولین بار در سال 1955 در کشور فرانسه برای جایگزینی در شبکه های فشار ضعیف با هادی سیمی مورد استفاده قرار گرفتند و به دلیل مزایای متعدد جایگاه کاربری مناسبی یافتند. شرکتهای فرانسه نقش موثری در گسترش استفاده از این نوع کابل داشته است.و امروزه این نوع کابل در بسیاری از کشورهای جهان کاربرد وسیع دارد سابقه بکارگیری این نوع کابل در ایران چندان طولانی نیست.
روز اول کارآموزی :
سیم خود نگهدار به برق گیرها اتصال داده شد. از برق گیرها به کاتوت فیوزها متصل شده و سپس به ترانس 200 آمپری وصل شد. این کار توسط کارکنان زحمت کش اداره برق انجام گردید.
این ترانس تا 400 آمپر تحمل می کند. در تابلوی برقی که زیر این ترانس و پای تیر نصب شده یک کلید اصلی وجود دارد که برای قطع و وصل کل شبکه است و چند کلید دیگر برای خط های مختلف شبکه وجود دارد که در صورت نیاز قسمتی از شبکه قطع گردد.
قیمت فقط3,500 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 16

قیمت : 3,500 تومان

حجم فایل : 410 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.