فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

آموزش عکاسی

آموزش عکاسی
آموزش عکاسی - آموزش عکاسی ، مقاله ای فوق العاده مفید برای کسانی که میخواهند به یک عکاس حرفه ای شوندآموزش عکاسی از سطح مبتدی و آماتور تا حرفه ای در مقاله ای کامل در قالب فایل ورد ، در این مقاله تمام چیزی که باید از دوربین و تنظیمات پیشرفته آن و شرایط عکاسی و آموزش گرفتن بهترین عکس ممکن بدانید به بهترین شیوه به شما آموزش داده میشود ، نکات مفیدی که در عین روان بود



آموزش عکاسی ، مقاله ای فوق العاده مفید برای کسانی که میخواهند به یک عکاس حرفه ای شوند.آموزش عکاسی از سطح مبتدی و آماتور تا حرفه ای در مقاله ای کامل در قالب فایل ورد ، در این مقاله تمام چیزی که باید از دوربین و تنظیمات پیشرفته آن و شرایط عکاسی و آموزش گرفتن بهترین عکس ممکن بدانید به بهترین شیوه به شما آموزش داده میشود ، نکات مفیدی که در عین روان بودن میتواند از شما یک عکاس حرفه ای بسازد و این هنر را به صورت جامع به شما آموزش دهد .
بخشی از مقاله :
قبل از اینکه با سر به دریای عکاسی دیجیتال شیرجه بروید، خیالتان راحت باشد که قبل از شما کسان بسیاری شیرجه رفته اند و سرشان به سنگ خورده است! آنها اشتباهاتی مرتکب شده و درسها از آن گرفته اند که نتایج تجربیات آنها در اختیار شما است. البته این بدان معنی نیست که دیگر شما مرتکب هیچ اشتباهی نخواهید شد، ولی شما می توانید از اشتباهات رایج تازه کاران مشتاق عکاسی دیجیتال پرهیز نمایید. برای شما ده مورد از اشتباهات مرسوم را در اینجا لیست کرده ام که می توانید برای مواجه نشدن با آنها از هم اکنون چاره اندیشی نمایید.

1-دوربین شما دقت کافی یا مشخصات فنی مناسب ندارد.......
قیمت فقط4,900 تومانپرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علایی

شماره تماس : 09147457274 - 04532722652

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 36

قیمت : 4,900 تومان

حجم فایل : 799 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.