فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی

ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی
ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی - تغییر سیستم‌های مکانیکی وبرقی به سیستم‌های الکترونیکی روز به روز در حال افرایش است در بیشتر تکنولوژی‌های عمده، سیستم‌های الکترونیکی جایگزین بخش‌های مکانیکی شده و از آن پیش افتاده‌اند



تغییر سیستم‌های مکانیکی وبرقی به سیستم‌های الکترونیکی روز به روز در حال افرایش است. در بیشتر تکنولوژی‌های عمده، سیستم‌های الکترونیکیجایگزین بخش‌های مکانیکی شده و از آن پیش افتاده‌اند .امروزهچاپ الکترونیکی شده است. تلویزیون، کامپیوتر و بسیاری از ابزارهای دیگر نیز که درزندگی روزمره از آن استفاده می‌کنیم همین گونه‌اند. سیستم‌های الکترونیکی مسلماً بر تکنولوژی فکری متکی هستند زیرا محاسبات ریاضی و نوشتن نرم‌افزار و برنامه‌هاکارکرد آنها را ممکن می‌گرداند. یکی از برجسته‌ترین تغییرات، کوچک شدنوسایلی است که هادی برق هستند یا تکانه‌های برقی را منتقل می‌کنند. اختراع ترانزیستور تغییری شگرف را به دنبال داشت: توانایی تولیدوسایل میکروالکترونیک با صدها کارکرد از جمله کنترل، تنظیم، هدایت و حافظه کهمیکروپرسسورهاومیکروکنترلرها به اجرا درمی‌آورند. در آغاز هر تراشه 4 کیلو بایت حافظه داشت کهبعدها به 8، 16، 32، 64 کیلو بایت افزایش یافت و امروزه سازندگان میکروپروسسورتراشه‌هایی تولید می‌کنند که ظرفیت ذخیره‌سازی آنها چندین مگابایت یا حتی گیگابایت است.
امروزه یک تراشه‌ی ریز سیلیکنی(میکروپروسسوریا میکرو کنترلر) حاوی مدارهایالکترونیکی دارای صدها هزار ترانزیستور و همه‌ی اتصالات لازم و بهای آن فقط چنددلار است. مداربندی روی این تراشه می‌تواند خود میکروکامپیوتری باشد با ظرفیتپردازش ورودی / خروجی و حافظه‌ی دستیابی تصادفی و... .
فهرست مطالب
پیشگفتار
مقدمه
نحوه عملکرد ترموستات
نرم افزار ترموستات
دستورات به کار رفته دربرنامه ترموستات
نرم افزار ترموستات
- دستور برای تغییر نام متغیر :ALIAS
- نرم افزار ترموستات
- دستور Locate
- دستور Stop , Start
- دستور WRITEEEPROM
پایان برنامه END
قیمت فقط3,900 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 23

قیمت : 3,900 تومان

حجم فایل : 33 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.