فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

سیستم ذخیره سازی ایده آل، سیتمی است که دارای دسترس پذیری بالا، قابلیت اطمینان بالا باشد

ارایه سمینار ارشد: انتخاب مسیر پایدار در پروتکل ODMRPاز طریق رویکرد مبتنی بر انرژی
ارایه سمینار ارشد: انتخاب مسیر پایدار در پروتکل ODMRPاز طریق رویکرد مبتنی بر انرژی - سیستم ذخیره سازی ایده آل، سیتمی است که دارای دسترس پذیری بالا، قابلیت اطمینان بالا باشد



انتخاب مسیر پایدار در پروتکل ODMRPاز طریق رویکرد مبتنی بر انرژی
مقدمه
¢اضافه کردن بیت توازن عملکرد سیستم را پایین می آورد، بنابراین نیاز به مکانیسم هایی داریم که عملکرد سیستم را دچار مشکل نکند.
¢الگوریتم های مورد بررسی ما علاوه بر قابلیت تحمل پذیری خطا، قابلیت دسترس پذیری بالا باید همروندی، انسجام را حفظ کرده و راندمان سیتستم را در شرایط مطلوب نگه دارد.

انواع سیستم های فایل سرور
سیستم: DASفضای ذخیره سازی سرور به طور مسقیم روی یک دیسک سخت قرار دارد.
مشکل: قابلیت اشتراک گذاری اطلاعات را ندارد، مشکل bottleneck دارند.

راه حل: استفاده از سیستم های SANو NAS: فضای ذخیره سازی روی چند دیسک سخت
ویژگی ها:
استفاده از کلاسترینگ
استفاده از مجازی سازی
قیمت فقط17,000 تومانپرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علایی

شماره تماس : 09147457274 - 04532722652

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 27

قیمت : 17,000 تومان

حجم فایل : 385 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پایان نامه بررسی آلودگی باکتریایی بستنی های مختلف در سطح شهر تهران

پایان نامه بررسی آلودگی باکتریایی بستنی های مختلف در سطح شهر تهران
پایان نامه بررسی آلودگی باکتریایی بستنی های مختلف در سطح شهر تهران - پایان نامه حاضر در 150صفحه جهت ارائه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته علوم تغذیه با رعایت تمام اصول پایان نامه نویسی آماده گردیده است در ضمن فهرست مطالب در زیر آمده است انشالله مورد پسند واقع گردد



فهرست مطالب
عنوان صفحه
خلاصه فارسی.............................................................................................................. 1
مقدمه:.......................................................................................................................... 3
فصل اول: زمینه پژوهش و مروری بر اپیدمیهای رخ داده از شیر.................................... 5
فصل دوم: کلیاتی در خصوص بستنی............................................................................ 18
2-1: تاریخچه بستنی..................................................................................................... 19
2-2: تعریف بستنی....................................................................................................... 20
2-3: ارزش غذایی بستنی............................................................................................... 22
2-4: مواد تشکیل دهنده بستنی....................................................................................... 24
2-4-1: چربی......................................................................................................... 24
2-4-2: مواد جامد غیر از چربی............................................................................... 25
2-4-3: قند............................................................................................................ 27
2-4-4: مواد امولسیون کننده..................................................................................... 29
2-4-5: مواد پایدارکننده........................................................................................... 29
2-4-6: مواد طعم دهنده........................................................................................... 30
2-4-7: مواد رنگ دهنده.......................................................................................... 30
2-5: فرآیند تولید بستنی................................................................................................ 30
2-5-1: مرحله دریافت............................................................................................ 30
2-5-2: تولید مخلوط بستنی..................................................................................... 31
2-5-3: توزین کردن............................................................................................... 32
2-5-4: مخلوط کردن.............................................................................................. 33
2-5-5: یکنواخت کردن گویچه های چربی............................................................... 34
2-5-6: پاستوریزاسیون............................................................................................ 34
2-5-7: رسیدن مخلوط............................................................................................ 34
2-5-8: افزودن مواد طعم دهنده و رنگ دهنده........................................................... 35
2-5-9: انجماد به روش مداوم................................................................................. 35
2-5-10: قالب گیری و بسته بندی............................................................................ 36
2-5-10-1: بسته بندیهای بزرگ بستنی............................................................... 36
2-5-10-2: بسته بندیهای مورد مصرف خانگی.................................................... 37
2-5-10-3: تولید بستنی چوبی.......................................................................... 37
2-5-11: سخت کردن بستنی..................................................................................... 38
2-6: باکتریولوژی بستنی................................................................................................ 39
2-7: اپیدمیولوژی آلودگیهای میکروبی............................................................................. 40
2-7-1: آلودگیهای اولیه بستنی................................................................................. 41
2-7-2: آلودگیهای ثانویه بستنی................................................................................ 45
2-8: پیشگیری و کنترل.................................................................................................. 48
فصل سوم: خلاصه ای از خصوصیات عمومی و کلینیکی باکتریهای جدا شده در بستنی. 51
3-1: میکروبیولوژی پایه................................................................................................. 52
3-2: میکروبیولوژی لبنیات............................................................................................. 52
3-3: رشد میکروبی ...................................................................................................... 54
3-4: میکروارگانیسم ها در شیر....................................................................................... 57
3-5: مشخصات میکروارگانیسم ها در شیر....................................................................... 58
3-6: میکروارگانیسم های ایجاد کننده فساد در شیر........................................................... 59
3-7: میکروارگانیسم های بیماریزا در شیر........................................................................ 60
3-8: باسیلهای گرم منفی بی هوازی اختیاری.................................................................... 60
3-8-1: تعریف انتروباکتریاسه.................................................................................. 61
3-8-2: اشریشیاکلی................................................................................................ 63
3-8-3: گروه کلبسیلا، انتروباکتر، سراتیا.................................................................... 67
3-8-4: گروه پروتئوس، مورگانلا، پروویدنسیا........................................................... 69
3-8-5: سیتروباکتر.................................................................................................. 70
3-8-6: جنس شیگلا............................................................................................... 70
3-8-7: جنس سالمونلا............................................................................................ 71
3-8-7-1: تشخیص سالمونلا از جنس های دیگر................................................ 72
3-8-7-2: آزمایشات تشخیصی........................................................................ 74
3-8-7-3: پاتوژنزو یافته های بالینی.................................................................. 75
3-8-7-4: مواد غذایی که بطور رایج در انتقال سالمونلا نقش دارند...................... 77
3-9: باکتریهای گرم منفی غیر تخمیری و غیرشایع............................................................ 78
3-9-1: گروه سودموناها.......................................................................................... 78
3-9-1-1: سودمونا آئروجینوزا................................................................................. 78
3-9-2: یرسینیا....................................................................................................... 79
3-9-2-1: یرسینیا انتروکولیتیکا ویرسینیاپسودوتوبرکلوزیس................................... 80
3-9-2-2: پاتوژنز و یافته های بالینی.................................................................. 81
3-9-2-3: آزمایشات تشخیصی........................................................................ 82
3-9-2-4: پیشگیری و کنترل............................................................................ 825
3-10: استافیلوکوک....................................................................................................... 82
3-10-1: استافیلوکوک اورئوس............................................................................... 82
3-10-2: مورفولوژی.............................................................................................. 83
3-10-3: ساختمان سلولی....................................................................................... 83
3-10-4: مقاومت.................................................................................................. 84
3-10-5: خواص بیوشیمیایی................................................................................... 85
3-10-6: مسمومین غذایی استافیلوکوکی.................................................................. 86
3-10-7: علائم مسمومیت غذایی استافیلوکوکی........................................................ 89
3-10-8: پیشگیری وکنترل در مسمومیت غذایی..................................................... 90
3-11: باسیل های گرم منفی بدون اسپور.......................................................................... 91
3-11-1: لیستریامونوسیتوجنز................................................................................. 91
3-11-1-1: تاریخچه................................................................................................ 91
3-11-1-2: میکروبیولوژی.................................................................................. 91
3-11-1-3: لیستریوزیس.................................................................................... 93
3-11-1-4: وقوع و رشد لیستریا در شیر و فرآورده های آن.................................. 95
3-11-1-5: حداقل دوز عفونت زایی................................................................... 99
3-11-1-6: روش های جستجوی لیستریامونوسیتوجنز درمواد غذایی...................... 100
3-11-1-7: پاتوژنز و ایمنی................................................................................ 104
فصل چهارم: روشها و مواد مورد نیاز........................................................................... 106
4-1: مدت مطالعه........................................................................................................ 107
4-2: تعداد نمونه........................................................................................................... 107
4-3: نحوه نمونه برداری ............................................................................................... 107
4-4: بررسی های انجام شده........................................................................................... 108
4-5: مواد و وسایل مورد استفاده ................................................................................... 108
4-6: روش آماده سازی.................................................................................................. 109
4-7: روش آزمایش نمونه های مواد غذایی...................................................................... 109
4-8: رقیق کننده ها........................................................................................................ 110
4-8-1: روش تهیه محلول رینگر.............................................................................. 110
4-8-2: روش تهیه سرم فیزیولوژی........................................................................... 111
4-8-3: روش تهیه محلول رقیق کننده آب پیتونه........................................................ 111
4-9: روش شمارش میکروبها ........................................................................................ 111
4-10: شمارش و شناسایی کلی فرم ها............................................................................ 112
4-11: شناسایی اشریشیاکلی........................................................................................... 113
4-12: شناسایی سالمونلا................................................................................................ 113
4-13: شناسایی استافیلوکوک اورئوس............................................................................. 114
4-13-1: طرز تهیه محیط کشت بردپارکر........................................................................ 114
4-14: شناسایی یرسینیا.................................................................................................. 116
4-15: شناسایی لیستریا.................................................................................................. 117
4-15-1: محیط اختصاصی پالکام............................................................................. 118
4-16: حدمجاز میکروبی در بستنی................................................................................. 118
4-17: تستهای تشخیصی............................................................................................... 119
فصل پنجم: نتیجه و بحث............................................................................................. 123
5-1: نتایج.................................................................................................................... 124
5-2: بحث.................................................................................................................... 138
5-3: پیشنهادات............................................................................................................ 146
خلاصه لاتین................................................................................................................ 148
منابع............................................................................................................................ 149

قیمت فقط12,000 تومانپرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علایی

شماره تماس : 09147457274 - 04532722652

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 150

قیمت : 12,000 تومان

حجم فایل : 1242 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پایان نامه رشته نقاشی خیالواره (ما- زمان- رویا)

پایان نامه رشته نقاشی خیالواره (ما- زمان- رویا)
پایان نامه رشته نقاشی خیالواره (ما- زمان- رویا) - پایان نامه حاضر در 48 صفحه جهت ارائه در مقطع کارشناسی و کاردانی رشته نقاشی با رعایت تمام اصول پایان نامه نویسی آماده گردیده است در ضمن فهرست مطالب در زیر آمده است انشالله مورد پسند واقع گردد



فهرست مطالب:
شرح دست یابی به تحقیق علمی..................... 1
خیالواره....................................... 38
سفری به خیالواره............................... 40
منابع و مآخذ................................... 47
مرکب، گـِل دو ماده ای هستند که من برای رنگ گذاری نقاشی هایم آنها را انتخاب کردم. و اینکه چرا گـِل را انتخاب کردم به این دلیل است که «گل و خاک» در ادبیات ما جایگاه ویژه دارد. در گوشه و کنار فرهنگ مکتوب ما نشانه های بارزی یافت می‎شود که حاکی از اصالت این عنصر، و منزلت بالای آن است. مولانا در غزلیات شمس می سراید.
گویند اصل آدمی خاک است و خاکی می‎شود کی خاک گردد آن کسی کوخاک آن درگاه‎شد
در این جا خاک نماد معنی و مفهوم ویژه ای است. جنبه معنوی دارد. در این بیت با اینکه کلمه خاک چندین بار به کار گرفته شده است ولی بر سامعه آدمی ثقیل نمی افتد و به تعبیری توی ذوق نمی زند. مولانا ترکیب هنرمندانه ای ساخته است؛ ترکیبی لطیف و زیبا.
نکته ای در معارف اسلامی ما وجود دارد که شایسته توجّه و تامل بسیار است.
در قرآن کریم، هنگام بحث از آفرینش آدمی، سخن از گل می رود که خمیرمایه آفرینش انسان است.
ولَقَد خلقنا الانسان من صَلْصالٍ[1]
و به یقین ما آفریدیم انسان را از گل خشک.[2]
وَ اِذا قَالَ رَبُّک لِلْمَلئکَةِ إنیَّ خالِقُ بَشَراً من صَلْصَالٍ …
و یاد کن آن گاه را که پروردگارت فرشتگان را گفت: بی گمان من آفریننده بشری هستم از گل خشک … و به خاطر همین ظاهر بی ارج آن بود که از شیطان از امتثال امر الهی مبنی بر سجده بر آدمی سرپیچید:
قالَ لَمْ اَکُنْ لاَسْجُدَ لِبَشَرٍ خَلْقَهُ مِنْ صَلْصَالٍ.

گفت: ای ابلیس! ترا چه شد که با سجده کنندگان نباشی؟ گفت:
نباشم من که بشری را سجده کنم؛ که تو آفریدی او را از گل خشک.
هنردارای خصلتی ماورایی است. هنرمند تا پا را از روزمرگیها بیرون نگذارد هنرمند نیست. اسیرخاک، در واقع همان خاک است که هنوز شکل نگرفته و نسیم نفحه الهی براو نورزیده است. باید عشق و نیازی بزرگتر داشت تا چیزی جلوتر از خاک آفرید.[3]
از آنجا که عشق، عاشق و معشوق همیشه مفهوم عشق و مستی عارفانه را القا می‎کند همانگونه که (نیکلسون درباره عرفان در نقاشی ایرانی می گفت: «در هر توصیف» موضوع چه مذکر باشد، چه مونث، و در تمام تصاویر باغها، گلها، رودخانه ها، پرندگان و غیره. او (شاعر عارف) «به حقیقت الهی» که در تمام حوادث آشکار شده رجوع می‎کند نه به خود این حوادث و نیکلسون می افزاید:
در این حقیقت یعنی «خداوند» … همان «معشوق» است که شاعر وصفش را می‎کند و تحت نامهای گوناگون به اوج می رساند.
با این تفسیر نقاش به کمک انقلابی در زیبای شناسی، هنرش را نه تنها «مشروع» می سازد بلکه موفق می‎شود آنرا به «گواهی» بروجود خداوند بدل سازد، نه از طریق محتوایی که ارائه می‎کند. بلکه از طریق جوهرش، از طریق «شکل» ارائه اش، با شکلها و رنگها که با انضباطی خاص به گرد هم آمده اند، که هنرمند با رد تمام راه حلهای سهل برای منحرف ساختن منهیات «احادیث» آنرا کشف کرده است.[4]
با این فکر سعی کردم با استفاده از گل و مرکب دیده های خود را در صفحه کاغذ و پارچه و به واقعیت ذهنی خود نزدیک کنم. که در آن، تصاویر با خراش دادن بر صفحه و ایجاد بافت، اجرا می‎شوند.
به نظر من انسان، عاشقی است که از لحظه تولد تا مرگ با تصاویری که می بیند و مفاهیمی که درک می کند، زمزمه هایی دردرون احساس می‎کند که در همه انسانهای تاریخ ریشه دارد.
کسی را مخاطب قرار می‎دهد و او را جستجو می‎کند. شاید مثل دعای صحیفه سجادیه که هنگام گفتن ذکر دستها به حالت دعا بالا می رود و من در مورد نقاشی هم همین حس را دارم. زمزمه هایم تصاویری را نقاشی می کنند که این دو در کنار هم برای من مفهوم دارند.
از نظر ساختمان کلی، ترکیب بندی را براساس مربع و مستطیل قرار دادم که در بعضی تابلوها با تغییر زاویه دید این مربع و مستطیلها به مکعب تبدیل می‎شوند که ایجاد آن برای من مفهوم زیبایی دارد.
زیرا (مکعب شبیه به نقش کعبه در هنر اسلامی است و خداوند که گویی درمرکز درک ناشدنی عالم قرار گرفته است، چنانکه او در دورترین مرکز انسان ماوی دارد.)[5] همواره به یاد می‎آید.
ودر حالی که درون کعبه خالی است، عدد صفر را که آغاز است، همواره برای من تداعی می‎کند. (صفر در اوایل عصر ریاضیات جدد یک مفهوم عددی ایجاد کرد که از نظر فلسفی گمراه کننده بود و مفهوم دیگری که میان نظام نمادهای عددی و ساخت جهان طبیعی تمایزی ایجاد کرد.)[6]
از سوی دیگر، با تصور وحدت که راه ریاضیات کهن را تعیین می‎کند این دو گانگی از میان میرود.
وحدت به معنی تحت الفظی کلمه، قبل قابل تصور باقی می ماند. به این دلیل ساده که هر چیز که بخواهد وجودداشته باشد، در تایید وجودش (وجود خودش) آنچه را که وجود ندارد نفی کند.
سرما به این دلیل سرماست که نفی گرماست. برای آنکه چیزی وجود داشته باشد، ضد آن هم باید وجود داشته باشد.
وحدت، به مثابه نمادی کامل برای خداوند است. وحدت خالق است و کثرت مخلوق.
وحدت با تجزیه خود به آفرینش می پردازد. که این تعریف در ترکیب عناصر تابلو نقاشی کمک شایانی می‎کند.)[7] (در ترکیب بندی اکثر تابلوها دایره ای دیده می شوئد که به عبارتی کیهانی اند. اما دلیل آوردن آن در ترکیب بندی این است که نقش مدور یا نمودار مقدس، در طول تاریخ هنر، هم در فرهنگ هند، تبت، اسلام و اروپای قرون وسطی فراوان است و در بسیاری از فرهنگهای قبیله ای هم بکار میرود- چه به شکل نقاشی، چه در بناها و چه در حرکات بدن.
اساس این نمودارهای غالبا دایره ای است که به چهار قسمت مساوی تقسیم شده و همه اجزاء و عناصر آن در یک بافت همگون قرار دارند. آنها، به عبارتی، کیهانی اند. یعنی به وسیله نماد آنچه را ساخت اصلی عالم قلمداد می‎شود ارائه می کنند: مثلا چهار جهت فضایی، چهارعنصر، چهار فصل، گاهی دوازده علامت منطقه البروج، تقسیمات مختلف، و گاهی خود انسان را.


[1] سوره 15، آیه 62
[2] سوره 15، آیه 28
[3] مهندس مصطفی صدسلیمی، اشتیاق، خواستگاه هنر، فصلنامه هنر، تابستان 1373، ص 606
[4] عرفان سهروردی، در مینیاتور (نمادگرایی عرفانی) تلخیص از تحقیقات الکساندر پاپادولو درباره مینیاتور، فصلنامه هنر، بهار 63-62، صفحه 94
[5] دکتر غلامرضا اعوانی، حکمت وهنر معنوی (مجموعه مقالات)، انتشارات گروس، ص 294
[6] رابرت لالر، (مقاله)، بخشی از کتاب Sacred Geonetry نشوته R-LAWLOR که در سال 1982 به وسیله T-AND- HUDSONS منتشر شده) هندسی قدسی، استعاره نظام عالم، فصلنامه هنر، ص 82
[7] همان، ص 83
قیمت فقط7,000 تومانپرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علایی

شماره تماس : 09147457274 - 04532722652

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 47

قیمت : 7,000 تومان

حجم فایل : 41 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پاورپوینت پایان نامه ارشد: عوامل اثرگذار بر هزینه‌های کلی و ارتباط آن با بازگشت سرمایه‌گذاری منابع انسانی

پاورپوینت پایان نامه ارشد: عوامل اثرگذار بر هزینه‌های کلی و ارتباط آن با بازگشت سرمایه‌گذاری منابع انسانی
پاورپوینت پایان نامه ارشد: عوامل اثرگذار بر هزینه‌های کلی و ارتباط آن با بازگشت سرمایه‌گذاری منابع انسانی - پاورپوینت خیلی زیبا و نمونه بررسی رابطه هزینه‌های کلی با بازگشت سرمایه‌گذاری منابع انسانی در منطقه 19 دانشگاه آزاد اسلامی بررسی رابطه مولفه‌های هزینه‌های کلی سیستم با بازگشت سرمایه گذاری منابع انسانی در منطقه 19 دانشگاه آزاد اسلامی



عوامل اثرگذار بر هزینه‌های کلی و ارتباط آن با بازگشت سرمایه‌گذاری منابع انسانی (مورد مطالعه: منطقه 19 دانشگاه آزاد اسلامی)
بیان مساله
تحلیل عامل انسانی در چارچوب تحلیل عامل سرمایه و قیاس بین انسان و مهارت‌های او و سرمایه فیزیکی به گذشته‌های دور برمی‌گردد
بسیاری از سازمان‌ها در سرتاسر جهان از رویکرد کاهش هزینه به منظور ارزشیابی و محاسبه بازگشت سرمایه استفاده می‌کنند، تا بتوانند با بودجه موجود خود این ارزشیابی را به پایان برسانند. در حالی که برخی دیگر از سازمان‌ها از رویکرد کاهش هزینه به منظور افزودن بر تعداد ارزشیابی انجام‌شده خود استفاده می‌کنند.
ارزیابی هزینه‌های کلی برای راه اندازی تکنولوژی تولید پیشرفته یک وظیفه‌ی بحرانی است که با مدیریت تولید به دلیل سرمایه کلی زیاد و عدم اطمینان زیاد، روبرست.
این تحقیق در پی پاسخ به این سوال است که هزینه‌های کلی سیستم بر بازگشت سرمایه در حوره منابع انسانی تاثیرگذار است؟
هزینه‌های کلی: شامل تمامی هزینه‌های سیستم که موجب طراحی تولید، توسعه تولید، ساخت محصول، در اختیار گذاشتن محصول، طراحی سیستم ساخت، بهره‌برداری ساخت، حمایت از طراحی و نگهداری هر شی جایگزین در زندگی اقتصادی می باشد
سرمایه منابع انسانی: تلفیقی از ویژگی های ژنتیک، توانمندی‌‎های احراز شده، مهارتها و تجربه های کسب شده توسط فرد در طول زندگی می باشد.

قیمت فقط33,000 تومانپرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علایی

شماره تماس : 09147457274 - 04532722652

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 31

قیمت : 33,000 تومان

حجم فایل : 7985 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

از کودک خود نابغه بسازید ^^

آموزش کامل به کودکان ،ار کودکان خود نابغه بسازید،آموزش کلمات با تصویر و صدا به کودکان
آموزش کامل به کودکان ،ار کودکان خود نابغه بسازید،آموزش کلمات با تصویر و صدا به کودکان - از کودک خود نابغه بسازید ^^



از کودک خود نابغه بسازید ^-^ این برنامه دارای 3 نسخه اندروید، است. نرم افزار کودک نابغه نسخه 3.0.3 اپلیکیشن آموزشی کودک نابغه با محتوایی فارسی و انگلیسی توسط شرکت نرم افزاری لیمو (لیموسافت) طراحی شده است. برنامه ی کودک نابغه به دلیل اضافه شدن بار علمی و یادگیری خواندن و نوشتن به کودکان بخاطر همه گیرشدن انوع گجتهای اندرویدی چون فبلت ، تبلت و موبایل درون خانواده ها امتیازی مناسب به حساب میاید چرا که به جای انجام بازی های بی محتوا ذهن کودکتان را درگیر یادگیری مسائل مهمتری می کند. بدین صورت که با صداگذاری مناسب و انیمیشن های جذاب در کنار رنگ بندی هماهنگ و زنده، فونت مناسب، آیکن های زیبا و چیدمان مرتب عناصر صفحه، تست های مجزا و سطح بندی شده همگی راه حلی مناسب برای ارتقای سطح دانش کودک دلبندتان خواهد بود. هدف یادگیری محتوای زبان فارسی است نه کلمات و آشنایی ابتدایی برای رفتن به مدرسه در کنار تفریحی سالم و فارسی می باشد.
ویژگی های نرم افزار کودک نابغه : – هماهنگی با زبان فارسی و انگلیسی – رابط کاربری روان و ساده – رنگ بندی مناسب و شاد برای جذب سنین پایین – داشتن بازی های سرگرم کننده با محتوای آموزشی – گفتگوی فارسی – مراحل از جز به کل و شامل 30 گام است که هر گام به 3 قسمت تقسیم میشه – سطح یادگیری از اسان آغاز شده و کم کم با توجه به توان کودک سخت تر خواهد شد – پشتیبانی از اجرا در انواع گجتهای اندرویدی هماهنگ با نسخه سیستم عامل 2.2 و بالاتر – حجم ناچیز برنامه آموزش کودک تان – دادن آمار و راندمان کاری کودک از میزان پیشرفت در آموزش – موسیقی متن جالب – آمادگی آموزش برای کودکان پیش دبستانی ( 3 تا 6 ساله ) و اول ابتدایی تصاویری از محیط نرم افزار کودک نابغه :
قیمت فقط1,000 تومانپرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علایی

شماره تماس : 09147457274 - 04532722652

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 1

قیمت : 1,000 تومان

حجم فایل : 28189 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل