فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک های مدیریت مدیران

بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک های مدیریت مدیران
بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک های مدیریت مدیران - در این پژوهش به بررسی رابطه هوش عاطفی و سبک های مدیریت مدیران پرداخته می شوددر این پژوهش حجم نمونه ، تعداد 331 نفر از بین جامعه آماری انتخاب شده است



در این پژوهش به بررسی رابطه هوش عاطفی و سبک های مدیریت مدیران پرداخته می شود.در این پژوهش حجم نمونه ، تعداد 331 نفر از بین جامعه آماری انتخاب شده است.
دراین تحقیق ازروش نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده شده است دراین پژوهش،ترکیبی از دو روش کتابخانه ای و روش میدانی استفاده شده است،بدین صورت که دربررسی ادبیات وپیشینه تحقیق ازروش کتابخانه ای وبرای تجزیه وتحلیل اطلاعات ازروش میدانی استفاده شده است.
در این پژوهش تجزیه و تحلیل یافته ها در دو قالب آمار توصیفی و آمار استنباطی به تجزیه و تحلیل داده ها و فرضیه های پژوهش می پردازیم.
هرچه سطح هوش عاطفی مدیران بالاتر باشد در سبک مدیریت مشارکتی موفق تر خواهند بود و از تعهد فردی و توانایی بالاتری برخوردار هستند.
بحث هوش عاطفی در ابتدا در رشته روانشناسی مطرح شد و طی دو دهه گذشته و در پی پژوهش های بسیار زیاد امروزه به یکی از مهمترین مباحث علوم اجتماعی تبدیل شده است. اما قابل تأمل ترین حوزه ای که هوش عاطفی در آن وارد شده است، حوزه مدیریت و مباحث سازمانی است.
بررسی و تحقیقات نشان می دهد هوش عاطفی در حیطه سازمان و به ویژه در حوزه کاری می­تواند الگویی موفق برای سازمان و ادارات باشد.
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1- مقدمه. 2
1-2- بیان مسئله. 3
1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش.... 4
1-4- اهداف پژوهش.... 5
1-4-1- اهداف عام. 5
1-4-2- اهداف خاص.... 5
1-5- فرضیات پژوهش.... 5
1-6- سوالات پژوهش.... 5
1-7- قلمرو پژوهش.... 6
1-7-1- قلمرو موضوعی.. 6
1-7-2- قلمرو مکانی.. 6
1-8- تعاریف نظری.. 6
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2-1- هوش عاطفی چیست؟. 9
2-2- اندازه گیری هوش عاطفی.. 11
2-3- آموزش و تقویت هوش عاطفی.. 13
2-4- ابعاد هوش عاطفی در مدیریت و رهبری.. 14
2-5- اهمیت هوش عاطفی در چیست؟. 16
2-6- هوش عاطفی در سازمان چگونه عمل می کند؟. 16
2-7- هوش عاطفی و عملکرد اثربخش.... 17
2-8- نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری.. 17
2-9- آموزش و یادگیری هوش عاطفی در سازمان.. 19
2-10- هوش عاطفی ابزاری نوین در مدیریت بازار21
2-11- چارچوب قابلیت هوش عاطفی.. 22
2-11-1- قابلیت فردی.. 22
2-11-2- قابلیتهای اجتماعی.. 26
2-12- هوش هیجانی، رهبری فضا و عملکرد سازمانی.. 31
2-13- خوشه مدیریت بر خود ـ کنترل حالت درونی ـ تکانه ها و منابع.. 33
2-13-1- خوشه آگاهی اجتماعی.. 34
2-13-2- خوشه مدیریت روابط... 35
2-14- هوش عاطفی و پیشرفت شغلی.. 36
2-15- چگونگی استفاده از هوش عاطفی در انتخاب شغل و ارتقای شغلی.. 40
2-15-1- مرحله اول : توصیف شغل.. 40
2-15-2- مرحله دوم: انتخاب ابزار مناسب برای ارزیابی.. 40
2-15-3- مرحله سوم: ارزشیابی و معرفی افراد شایسته. 41
2-16- هوش عاطفی و آموزش.... 41
2-16-1- روش هاپی صحیح اجرای برنامه آموزش هوش عاطفی.. 43
2-17- هوش عاطفی و اصلاح مدیریت... 43
2-18- تعلیم و آموزش هوش عاطفی.. 43
2-19- روش صحیح آموزش هوش عاطفی.. 46
2-19-1- جلب توجه مدیران.. 46
2-19-2- آماده نمودن و جمع بندی اهداف برنامه. 48
2-20- رشد و توسعه هوش عاطفی.. 49
2-21- آیا هوش عاطفی در انجام وظیفه شغلی تاثیر دارد؟. 50
2-22- پیشینه پژوهش.... 51
2-23- رابطه هوش هیجانی با سبک های مدیریت تعارض.... 56
2-24- هوش هیجانی عاملی موثر در رهبری موفق.. 57
2-26- رهبری عاطفی.. 58
2-27- ویژگی های رهبری با شعور عاطفی بالا. 59
2-28- هوش هیجانی در سازمان چگونه عمل می کند. 61
2-29- هوش هیجانی وعملکرد اثر بخش.... 62
2-30- نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری.. 63
2-31- سبک رهبری ویژگی خصوصیات مرتبط با هوش عاطفی.. 64
2-32- آموزش و یادگیری هوش هیجانی در سازمان.. 65
2-33- هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار67
2-34- بررسی دلالت‌ سبک‌های مدیریت و رابطه آن با هوش عاطفی.. 68
2-35- مدیریت و سبک های رهبری.. 70
2-36- مروری بر پژوهش‌ها71
2-37- سبک های رهبری و مدیریت مدیران.. 80
2-37- سبک های رهبری و مدیریت مدیران.. 81
2-38- سبک های مدیریتی.. 81
2-39- رهبران و مدیران انتخابی و انتصابی.. 85
2-40- رهبران آزاد منش و رهبران مستبد. 85
2-41- شبکه مدریت... 85
2-42- مدیریت مشارکتی.. 87
2-43- مدیریت مشارکتی از دیدگاه اسلام. 88
2-44- آثار و نتایج مدیریت مشارکتی.. 89
2-45- مدیریت کیفیت جامع.. 90
2-46- مدیریت در سیره پیامبر(ص)91
2-47- مدیریت... 93
2-47-1- اقدامات مدیریتی مهم.. 93
2-47-2- فنون رهبری.. 93
2-47-3- رهبری در مدیریت... 94
2-47-4- ویژگیهای یک رهبر سازمانی برجسته. 94
2-47-5- سرپرستی کارکنان.. 94
2-47-6- رهبری فرایند طراحی.. 95
2-47-7- ایجاد فضای روانی مناسب... 96
2-47-8 فنون مدیریتی برای تقویت انگیزش.... 96
2-48- تحقیقات انجام شده97
2-48-1- تحقیقات داخلی.. 97
2-48-2- تحقیقات خارجی.. 97
2-49- رابطه بین هوش عاطفی و سبک های مدیریت مدیران.. 98
2-50-جمع‌بندی.. 99
2-51-سخن پایانی.. 102
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه. 104
3-2- روش تحقیق.. 104
3-3- جامعه آماری مورد مطالعه. 104
3-4- حجم نمونه. 104
3-5- روش های گرد آوری اطلاعات... 105
3-5-1- روش کتابخانه ای.. 105
3-5-2- روش میدانی.. 105
3-6- پرسشنامه. 105
3-7- تعیین روایی پرسشنامه. 105
3-8- تعیین اعتبار(پایایی)پرسشنامه. 106
3-9- جامعه آماری :107
3-10- توصیف نمونه و تعیین حجم نمونه :107
3-11- روش گرد آوری اطلاعات :107
3-12- ابزار گرد آوری اطلاعات :108
3-13-متغیرهای تحقیق:108
3-13-1- متغیر مستقل :108
3-13-2- متغیر وابسته. 108
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه. 110
4-2 توصیف داده ها111
4-3- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها114
4-4 نتایج توصیفی:115
4-5- نتایج استنباطی:123
4-6 نتایج آزمون فرضیه ها:125
فصل پنجم: ارائه نتایج ، پیشنهادات و محدودیت های پژوهش
5-1-نتایج پژوهش.... 127
5-2-نتایج آزمون فرضیه ها:128
5-3- محدودیتهای پژوهش.... 128
5-4- پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده128
5-5- پیشنهاد به محققان آتی.. 129
فهرست منابع و مآخذ. 130
پیوست ها
پیوست الف-1 : پرسشنامه. 134
پیوست الف-2: جداول اصلی.. 136
قیمت فقط16,900 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 122

قیمت : 16,900 تومان

حجم فایل : 640 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

جزوه زبانشناسی

جزوه زبانشناسی
جزوه زبانشناسی - زبانشناسی مطالعه علمی زبان است این علم در وهله اول به زبان در مفهوم عام آن می نگرد یعنی از یک سو همه زبانها و از سوی دیگر آن خصوصیت انسان که او را از جانداران دیگر متمایز می کند (قوه نطق)



زبانشناسی مطالعه علمی زبان است. این علم در وهله اول به زبان در مفهوم عام آن می نگرد یعنی از یک سو همه زبانها و از سوی دیگر آن خصوصیت انسان که او را از جانداران دیگر متمایز می کند (قوه نطق). تفاوت زبانشناسی با علوم دیگری که کم و بیش به زبان می پردازند در این است که زبانشناسی زبان را برای توضیح خود زبان بررسی می کند ولی آن علوم زبان را توضیح چیز دیگری به کار می گیرند (مثلاً برای مطالعه استعداد روانی تکلم یا قوانین تفکر یا نهادهای اجتماعی یا ضایعات مخ و اندامهای گفتار). باید دانست مطالعه تاریخ تحول و خویشاوندی زبانها و روابط آنها با یکدیگر موضوع "ریشه شناسی[1]"، "زبانهای باستانی و"فقه اللغه" است.
زبان مهمترین وسیله ارتباطی بشر و پایه همه نهادهای اجتماعی اوست. اصطلاحاتی مانند "زبان موسیقی"، و "زبان گلها" و "زبان تصاویر" استعاره هایی بیش نیست؛ نه موسیقی زبان است، نه نقاشی و نه پیکرتراشی.
دم زدن و راه رفتن نتیجه کاربرد طبیعی بعضی از اندامهای بدن یعنی ششها و پاهاست. امّا زبان چنین نیست زیرا موضع معین و منحصری در بدن برای آن وجود ندارد. هر چند در علم آواشناسی سخن از اندامهای گفتاری به میان می آید ولی وظیفه اصلی هر یک از این اندامها چیز دیگری است سوای ایجاد صوت به منظور بیان مفاهیم ذهن. مثلاً دهان برای جویدن و فرودادن غذا و زبان برای چشیدن و حفره های بینی برای نفس کشیدن به کار می روند و دیگر اعضای گفتار به همچنین.
تعریفی از زبان که هم جامع باشد یعنی شامل همه زبانه شود و هم مانع باشد یعنی شامل چیزی جز زبان نشود: زبان آن نهاد اجتماعی است که از نشانه استفاده می کند.
نشانه[2] چیست؟ هر چیزی که نماینده چیز دیگری جز خودش باشد یا به عبارت دیگر بر چیز دیگری جز خودش دلالت کند. هر نشانه دارای دو قسمت (رویه) است: دال (که در مورد کلمات زبان به آن لفظ می گویند) و مدلول (معنی). دال می تواند گفتاری یا نوشتاری باشد مانند صورت گفتاری و نوشتاری کلمه "کتاب" و مدلول همان معنای "کتاب" است. رابطه بین دال و مدلول را دلالت می گویند. دلالت عمل نشانه است نه خود نشانه.
انواع نشانه های مورد استفاده در زندگی اجتماعی بشر: تصویری، طبیعی و وضعی.
نشانه تصویری: بین دال و مدلول آن (صورت و مفهوم آن) شباهت عینی و تقلیدی وجود دارد مانند دلالت عکس مار بر خود مار، دلالت نقشه جغرافیا بر مناطق زمین.
نشانه طبیعی (= نشانه عقلی و طبعی): بین دال و مدلول آن رابطه همجواری یا تماس (رابطه علت و معلولی) وجود دارد مانند رابطه بین آتش و دود، تب و احساس درد. فرق نشانه های طبیعی و وضعی در این است که عمداً به قصد ایجاد ارتباط به وجود نیامده است.
نشانه وضعی: رابطه بین دال و مدلول، رابطه ای قراردادی است نه ذاتی و خودبخودی. مانند دلالت لفظ "اسب" بر خود "اسب"، دلالت "نور قرمز سر چهار راه" بر "عبور ممنوع".
برای رسیدن از نشانه به شیء خارجی باید از دو مرحله (دلالت) بگذریم: دلالت دال (لفظ) بر مدلول (معنی) و دلالت مدلول بر شیء خارجی. مثلاً با شنیدن لفظ "دیوار" به معنای "دیوار" و از معنای "دیوار"به خود دیوار می رسیم.
فهرست مطالب
زبان شناسی (ابوالحسن نجفی، زبان و تفکر: مقاله های 1،2، 6،7،8،9؛ دکتر درزی هر دو جلد) آواشناسی (حق شناس: همه کتاب، ثمره:فقط بخش اوّل) واجشناسی (در حد آشنایی از کتاب دکتر درزی) صرف (ساختواژه) (در حد آشنایی از کتاب دکتر درزی) نحو (در حد آشنایی، کتاب میرعمادی و نیز صفوی) معناشناسی (در حد آشنایی از کتاب پالمر و نیز صفوی) کاربردشناسی (در حد آشنایی از کتاب دکتر درزی)

قیمت فقط5,900 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 95

قیمت : 5,900 تومان

حجم فایل : 165 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

بازیابی روغن پایه از روغن مستعمل به روش استخراج با حلال

بازیابی روغن پایه از روغن مستعمل به روش استخراج با حلال
بازیابی روغن پایه از روغن مستعمل به روش استخراج با حلال - واژه روغن از دو قسمت «رو» و «غن» تشکیل شده است «رو» از مصدر رفتن و روان شدن و «غن» به سنگ عصاری گفته می‌شود این برمی‌گردد به گذشته دور، زمانی که دانه‌های روغنی را در زیر سنگ عصاری (سنگ فشارنده و عصاره‌گیر) که توسط اسب عصاری چرخانده می‌شد، له کرده و آنچه را که از زیر سنگ خارج و جاری می‌شد «روغن» می‌گفتند بنابراین روغن یعنی «روان شده از غن»



واژه روغن از دو قسمت «رو» و «غن» تشکیل شده است. «رو» از مصدر رفتن و روان شدن و «غن» به سنگ عصاری گفته می‌شود. این برمی‌گردد به گذشته دور، زمانی که دانه‌های روغنی را در زیر سنگ عصاری (سنگ فشارنده و عصاره‌گیر) که توسط اسب عصاری چرخانده می‌شد، له کرده و آنچه را که از زیر سنگ خارج و جاری می‌شد «روغن» می‌گفتند بنابراین روغن یعنی «روان شده از غن».
فهرست مطالب
فصل اول: شناخت، طبقه ‌بندی و کاربرد روغن‌های روانساز
1-1 ) مقدمه..............................................................................2
1-2 ) روغن موتور......................................................................10
1-2-1) تولید روغن موتور...........................................................12
1-2-1-1) فرآیند هیدرو تریتینگ........................................15
1-2-1-2) بهینه سازی فرآیند...........................................19
1-2-1-3) مقایسه فرآیندهای HT‌ و SE........................22
1-2-1-4) مقایسه اقتصادی روش‌های HT‌ و SE............25
1-2-1-5) کنترل کیفیت محصول...................................27
1-2-1-6) نگاهی به آینده..............................................28
1-2-2) روغن‌های موتور پایه سنتیتیک....................................30
1-2-2-1) انواع روغن‌های سنتیتک..................................30
1-2-2-2) تاریخچه روغن‌های سنتیتک..............................31
1-2-2-3) علل پیدایش و روی آوردن به روغن‌های سنتیتک33
1-2-2-4) نقش روغن‌های سنتیتک در اقتصاد سوخت....34
1-2-3) طبقه بندی‌ها و استانداردهای روغن............................34
1-2-3-1) طبقه بندی روغن‌ها بر حسب ویسکوزیته.........36
1-2-3-2) طبقه بندی روغن‌ها بر حسب کارائی................42
1-2-3-2-1) طبقه بندی API‌ برای روغن موتور..............47
1-2-3-2-2) طبقه بندی روغن‌ها توسط مراجع نظامی....49
1-2-3-2-3) طبقه بندی CCMC..................................51
1-2-3-2-4) طبقه بندی روغن موتور توسط سازندگان خودرو52
1-2-4) طبقه بندی روغن‌های دو زمانه....................................54
فصل دوم: مشخص سازی روغن‌های روانساز و مستعمل از لحاظ ترکیب
2-1) کلیات............................................................................60
2-1-1 ) پاکسازی محیط زیست از آلودگی روانکارها.............60
2-1-2 ) حفظ منابع با ارزش نفتی....................................63
2-2) روغن‌های روان کننده و نقش آن‌ها.................................64
2-3) شناخت هیدرو کربورهای روغن پایه.................................66
2-3-1) گروه پارافینیک.................................................67
2-3-2) گروه نفتنیک....................................................68
2-3-3) گروه آروماتیک................................................69
2-4) روغن‌‌های مصنوعی........................................................71
2-5) مواد افزودنی روغن موتور..............................................72
2-6) تعاریف........................................................................85
2-7) آنالیز خوراک ورودی برای بازیابی روغن...........................88
فصل سوم: روش‌های بازیابی روغن مستعمل
3-1) روش اسید و خاک رنگبر..................................................94
3-1-1) روش پوکولاسیون..............................................98
3-1-2) روش تماسی.....................................................99
3-2) بازیابی به روش ماتیس.................................................99
3-3) روش IFP....................................................................101
3-4) روش استخراج و انعقاد به وسیله حلال آلی...................103
3-4-1) معیارهای انتخاب حلال...................................107
3-4-1-1) درصد لجن تشکیل شده...............................107
3-4-1-2) سرعت ته‌نشینی.........................................107
فصل چهارم: مواد و روش‌ها
4-1) مواد..............................................................................110
4-1-1) روغن مستعمل.................................................110
4-1-2) حلال‌ها..............................................................111
4-2) وسائل و دستگاه‌ها........................................................111
4-3) آزمایش‌ها..................................................................112
4-3-1) جداسازی مواد با نقطه جوش پایین از روغن مستعمل........................................................................................112
4 -3-2) تعیین درصد ناخالصی‌های جدا شده برای هر حلال در نسبت‌‌های مختلف113
4-3-3) منحنی ته‌نشینی.............................................................115
4-3-4) بررسی KOH و تعیین مقدار بهینه آن...........117
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1) درصد ناخالصی‌های خشک جدا شده بوسیله حلالهای مختلف....119
5-2) اثر دما..........................................................................121
5-3) منحنی ته‌نشینی..........................................................123
5-4) اثر KOH‌...................................................................127
مراجع....................................................................................131
قیمت فقط7,900 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 145

قیمت : 7,900 تومان

حجم فایل : 423 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل