فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

یعقوب و چگونگی تشکیل دولت صفاری

یعقوب و چگونگی تشکیل دولت صفاری
یعقوب و چگونگی تشکیل دولت صفاری - تاریخ صفاریان زمان و مکان محدودی از تاریخ پرفراز و نشیب ایران دوره اسلامی را در بر می گیرد یعقوب لیث صفاری در نزد ایرانیان همواره یادآور خاطر جوانمردان و عیاران ایرانی است حرکت او در حقیقت، حرکت گروهی از مردم ایران است با مردم جوانمرد و استقلال طلب در ادامه نهضتهای ملی و مذهبی ایرانیان علیه عربها و حکام دستگاه خلافت بنی امیه عباس



تاریخ صفاریان زمان و مکان محدودی از تاریخ پرفراز و نشیب ایران دوره اسلامی را در بر می گیرد یعقوب لیث صفاری در نزد ایرانیان همواره یادآور خاطر جوانمردان و عیاران ایرانی است حرکت او در حقیقت، حرکت گروهی از مردم ایران است با مردم جوانمرد و استقلال طلب در ادامه نهضتهای ملی و مذهبی ایرانیان علیه عربها و حکام دستگاه خلافت بنی امیه عباس .
تلاش او برای ایجاد حکومتی مستقل در ناحیه ای کهن و باستانی است که خاطره بسیاری از آداب و رسوم و رموز پهلوانی را در قلب خود جای داده است عمل او کردار عیاری است که ریشه در باورهای ظلم ستیزی و ایجاد اعتدال اجتماعی دارد که از سویی از اعتقادات و ارزشهای اسلامی و از سوی دیگر از فرهنگ ایرانی نشات گرفته است .
اندیشه او در مبارزه با دستگاه خلافت عباسی و برقراری استقلال حتی در ناحیه‌های کوچک از شرق ایران هر چند خام و ناپخته بود ولی اولا وابسته به نهضتهای سیاسی -مذهبی و ملی ایرانیان پیشین نشات گرفته از آنان بود ثانیا مشروعی بود برای حکومت ایرانیان مسلمانی که درقرون بعد جرات مقابله با دستگاه خلیفه را پیدا کردند و هر کدام راه رسیدن به استقلال ایران و ایرانی را کوتاهتر نمودند .در این پژوهش تلاش شده تا حدودی با منطقه سیستان قبل و بعد از اسلام و چگونگی رشد و به قدرت رسیدن یعقوب و اقداماتش را به رشته تحریر درآوریم .
باید این نکته را ذکر نمایم که در رابطه با منابع این دوره مشکلات اصلی وجود دارد و به طور عمده ویژگیهای ساختاری این دولت به ویژه در نخستین سالهای شکل گیری آن باز می گردد از یک سو دلایل چند رهبری دولت صفاری در پی آن محیط دربار صفاری چندان علاقه ای به امور فرهنگی و علمی از خود نشان نداده و به همین سبب منبعی زیادی در دسترس نیست و از سوی دیگر صفاریان به دلیل فرودستی پایگاه طبقاتی شان ، حضور خوارج در میان صفوم نشان و از آن بالاتری برای جسارتشان بر ضد خلافت عباسی ، با تحقیر و ناخشنودی و غرض ورزی بسیاری از منابع رو به رو گشته اند از دیدگاه بیشتر مورخین که خود نماینده و هواخواه محیط اشرافی و موانع حرمت دینی عباسیان بودند صفاریان جز گروهی از دزدان و راهزنان بی اصل و نسب و حقیر نبودند که راه طغیان بر ضد خلیفه را در پیش گرفتند و سرانجام به سزای اعمال خود در دیر العاقول رسیدند بدون شک اگر از آگاهیهای فراوانی که کتاب تاریخ سیستان در اختیار می گذارد محروم می ماندیم بسیار از نقاط تاریک و مبهم در محدوده این تحقیق همچنان بر جای می ماند.
فهرست مطالب
مقدمه1 فصل اول تاریخ سیاسی – اجتماعی سیستان در آستانه قیام یعقوب لیث بخش اول سیستان زاده هیرمند بخش دوم سیستان در فرهنگ و تمدن ایرانی بخش سوم فتح سیستان توسط اعراب بخش چهارم سیستان ، پناهگاه خوارج بخش پنجم قیام حمزه آذرک خارجی3 4 6 12 16 20 فصل دوم یعقوب و اقداماتش بخش اول اصل و نصب صفاریان بخش دوم تشکیل دولت صفاریان و حکمرانی یعقوب26 27 33 فصل سوم یعقوب و تحکیم دولت صفاریان بخش اول یعقوب و خوارج بخش دوم یعقوب و کسب مشروعیت54 55 65 منابع و مآخذ72
قیمت فقط7,900 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 82

قیمت : 7,900 تومان

حجم فایل : 170 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

گزارش کارآموزی در روابط عمومی بانک ملت

گزارش کارآموزی در روابط عمومی بانک ملت
گزارش کارآموزی در روابط عمومی بانک ملت - در این تحقیق به بررسی روابط عمومی بانک ملت می پردازیم به تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان می پردازیم در ادامه به معرفی بانک ملت ،‌چارت سازمانی و بخش روابط عمومی خواهیم پرداخت



در این تحقیق به بررسی روابط عمومی بانک ملت می پردازیم. به تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان می پردازیم. در ادامه به معرفی بانک ملت ،‌چارت سازمانی و بخش روابط عمومی خواهیم پرداخت. امروزه از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم یاد می کنند، علی رغم اینکه نسبت به سایر علوم علم جدیدی است، اما توانسته رده‌های عالی علمی و آزمون و خطا را به سرعت طی نموده و در سازمانها و مؤسسات به عنوان وزنه ای قوی و انکار ناپذیر جا باز کند و به جرأت می‌توان گفت امروزه هیچ موسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی توان یافت که روابط عمومی نداشته باشد. روابط عمومی، مدیریت و ابزار بسیار قوی برای برقراری ارتباط با مردم و جوامع بین المللی می باشد. با توجه به اهمیت حرفه روابط عمومی در ارتباطات سازمانی که در چند دهه اخیر پیدا کرده است، چندی قبل شرکت fast compahy درجدیدترین تحقیقات و پژوهشهای خود، حرفه روابط عمومی را جزء 25شغل برتر جهان در سال 2012 معرفی کرد. البته بی مناسبت نیست برای روشن تر شدن معنای روابط عمومی به نظر پژوهشگران در این باب اشاره کنیم. کارشناسان و مؤلفان کتاب هاى این رشته از جمله، "رکس هارلو" از پیشقدمان روابط عمومى در جهان مى گوید: «روابط عمومى دانشى است که به وسیله آن سازمان ها آگاهانه می‌کوشند، بر مسئولیت اجتماعى خویش عمل کنند تا بتوانند، تفاهم و پشتیبانى کسانى را که براى توسعه اهمیت دارد، به دست آورند». در این باره انجمن روابط عمومى آلمان مى‌گوید، روابط عمومى، تلاش آگاهانه و قانونى به منظور تفاهم و استقرار اعتماد و شناخت متقابل با عموم، براساس تحقیق علمى و عملى صحیح و مستمر، میسر است.
فهرست مطالب
مقدمه. 8
بیان مسئله. 8
اهمیت و ضرورت روابط عمومی.. 10
تاریخچه روابط عمومی.. 12
پیدایش روابط عمومی نوین درجهان.. 12
تعریف روابط عمومی.. 13
روابط عمومى در ایران.. 15
تفاوتهای روابط عمومی و تبلیغات... 16
نقدی بر شیوه کار مدیران روابط عمومی.. 17
روابط عمومی خلاق.. 19
روابط عمومی‌ها و شرایط محیط بیرونی سازمان.. 20
شش عقل و بصیرت سازمان‌های یادگیرنده20
تاریخچه بانک ملت... 23
منشور اخلاقی.. 23
بخش هایی از منشور اخلاقی کارکنان بانک ملت:23
نمودار سازمانی.. 25
شرح وظایف کلی روابط عمومی بانک ملت... 26
واحد روابط عمومی.. 29
گزارشی از عملکرد واحد با توجه به بودجه و امکانات... 30
بولتن کاری بانک ملت... 30
سنجش رضایت مشتریان.. 31
نشریات منتشر شده توسط روایط عمومی بانک ملت... 32
تلاش روابط عمومی بانک برای گسترش کتابخانه. 32
گزارش ارتباطات درون و برون سازمانی.. 33
خدمات ویژه همکاران.. 34
مرکز روابط عمومی بانک ملت... 34
کمک و همیاری به مددجویان بدهکار (در جرایم غیر عمد)36
گزارشی از پروژه های انجام شده38
نقد و پیشنهاد روابط عمومی بانک ملت... 39
نقاط ضعف... 39
نقاط قوت :39
منابع 40
قیمت فقط7,900 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 46

قیمت : 7,900 تومان

حجم فایل : 3352 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

بررسی جرم آدم ربایی

بررسی جرم آدم ربایی
بررسی جرم آدم ربایی - آدم ربایی،معادل واژه های(abduction kidnapping) در زبان انگلیسی و واژه (enlevement) در زبان فرانسه و واژه (اختطاف) در زبان عربی می باشد



آدم ربایی،معادل واژه های(abduction . kidnapping) در زبان انگلیسی و واژه (enlevement) در زبان فرانسه و واژه (اختطاف) در زبان عربی می باشد که در برخی موارد برای مطلق آدم ربایی و در پاره ای موارد،برای ربودن دختر به منظور عمل نامشروع به کار می رود و تعریفهای زیر برای این واژه ها بیان شده است؛ انتقال یک یا چند شخص از مکانی به مکان دیگر بر خلاف اراده آنان،که ممکن است از راه خدعه یا فریفتن یا بازور انجام گیرد. (موریس نخله،القاموس القانونیه الثلاثه،ص 96) .
انتقال یک شخص بدون رضایت او از محلی به محل دیگر به وسیله زور،تهدید یا فریفتن. آدم ربایی به معنای سلب آزادی تن است بنابراین ابتدا باید معنای آزادی تن را دانست. آزادی تن چنین تعریف شده است:«آزادی بدنی هر فرد بطوری که بتواند از هر نقطه کشور به نقطه دیگر آن مسافرت نموده یا نقل مکان دهد یا از کشور خود خارج شده و به آن مراجعت نماید و از توقیف بدون جهت محفوظ و مصون باشد نتیجه این آزادی،لغو بردگی و شبه بردگی،لغو بیکاری،منع توقیف و حبس بدون مجور اشخاص است». (محمد جعفری لنگرودی،ترمینولوژی حقوق،واژه آزادی تن)
بنابراین آدم ربایی به معنای سلب آزادی تن دیگری بدون رضایت او و با قصد نامشروع،از راه جابجایی از محلی به محل دیگر می باشد. ربودن فرد یا افراد انسان از موارد توقیف در معنای عام به شمار می رود که ممکن است به توقیف در مفهوم خاص نیز بیانجامد و به محض سلب آزادی واقع می‌گردد و این سلب آزادی ماهیت جرم آدم ربایی است و لذا با جرایم حبس و توقیف غیرقانونی موضوع م 583 ق . م ا وجه اشتراک دارد. بدین ترتیب با فقدان شرایط لازم از برای تحقق جرم آدم ربایی،سلب آزادی،مشمول م 583 ق . م . ا توقیف یا حبس غیرقانونی و مخفی کردن عادی است.
فهرست مطالب
1-1-1) تعریف آدم ربایی
1-1-2) تعریف گروگان گیری
1-2-1) تاریخچه تقنینی
1-2-2) تاریخچه عملی
1-3-1)مبانی و منابع داخلی
دفاع در مقابل آدم ربایی
جرم آدم ربایی از دیدگاه فقهی
آدم ربایی به عنوان افساد فی الارض
آدم ربایی به عنوان جرم مستوجب تعزیر
1-3-2) مبانی و منابع خارجی
قوانین آدم ربایی فدرال
گروگان گیری غیر نظامیان در جنگ ها
واکنشهای بین المللی
2- ارکان و آئین دادرسی جرایم آدم ربایی و گروگان گیری
2-1) مقایسه ارکان جرایم آدم ربایی و گروگان گیری
2-1-1) مقایسه ارکان قانونی
2-1-2)مقایسه ارکان مادی
2-1-3) مقایسه ارکان معنوی
2-2) صلاحیت رسیدگی به جرم های آدم ربایی و گروگان گیری
2-3) نحوه رسیدگی به جرم های آدم ربایی و گروگان گیری
منابع و مآخذ
قیمت فقط7,900 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 46

قیمت : 7,900 تومان

حجم فایل : 39 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

بررسی جایگاه انتخاب و تربیت معلم در ساختار تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش

بررسی جایگاه انتخاب و تربیت معلم در ساختار تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش
بررسی جایگاه انتخاب و تربیت معلم در ساختار تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش - آموزش مبنای توسعه است و سرمایه های انسانی1در دنیای امروز ارزشی گرانبها تر از ثروتهای طبیعی و زیر زمینی پیدا کرده اند، این از آن روست که انسانهای دانا و توانا سرمایه های حقیقی و واقعی هر کشور را تشکیل می دهند



آموزش مبنای توسعه است و سرمایه های انسانی[1]در دنیای امروز ارزشی گرانبها تر از ثروتهای طبیعی و زیر زمینی پیدا کرده اند، این از آن روست که انسانهای دانا و توانا سرمایه های حقیقی و واقعی هر کشور را تشکیل می دهند، چرا که منبع پایدار هر جامعه، نیروی انسانی آن است که از لحاظ فکری، عاطفی و اجتماعی تربیت شده باشد( فروند 1973). از سوی دیگر بهبود کیفیت آموزش و پرورش در گرو تهیه و تدوین برنامه های مناسب تحصیلی و آموزشی به منظور پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان و بهبود کیفیت آموزشی معلمان است(باندی و وایلز 1382( و همه این موارد به مدرسه برمی گردد. در میان ارکان مدرسه، نقش معلم( عامل نیروی انسانی) از همه مهمتر و چشم گیر تر است، اینکه بهکار گیری معلمان از چه فرآیندی پیروی می کند و چه مراحلی را می پیماید، یا چه بخش ها و واحدهایی در وزارت آموزش و پرورش در گیر این مساله می باشند، اغلب از نظرها دور مانده است. چگونگی استخدام معلمان و دستگاهای دست اندرکارآن، در نمودارهای مختلف تشکیلاتی نهاد تعلیم و تربیت ایران، به طور معمول وبارها دستخوش تغییر شده است. با توجه به اینکه حجم عظیمی از فعالیت های وزارت آموزش و پرورش درگیر تامین و تربیت منابع انسانی مورد نیاز جامعه و از جمله برای خود این سازمان است، لذا توجه به نیروهای انسانی آن، در کلیه زمینه ها می تواند این وزارت خانه را در تحقق هدف های آن یاری رساند.
فهرست مطالب:
مقدمه ........................................................................................... 1
فصل یکم ـ کلیات
- بیان مسأله .................................................................................. 3
- اهمیت پژوهش ............................................................................. 4
- هدف پژوهش................................................................................ 9
- پرسشهاى پژوهش........................................................................ 9
- کلید واژه ها.................................................................................. 10

فصل دوم ـ ادبیات و پیشینه پژوهش
- سیرتحولات نظام تربیت معلم در ایران................................................ 13
- چگونگی گرینش معلم..................................................................... 15
- شیوه های استخدام و جذب معلمان.................................................. 23
- جایگاه تربیت و به کار گیری معلمان در قوانین آموزش و پرورش................. 27
- تامین و تربیت نیروی انسانی........................................................... 27
- سیاست های اجرایی تامین نیرو در دوره های مختلف.......................... 28
- برنامه ریزی نیروی انسانی در آموزش و پرورش.................................... 31
- ماموریت های وزارت آموزش و پرورش................................................. 31
- ساختار آموزش و پرورش.................................................................. 32
- نمودارهای ستاد آموزش و پرورش..................................................... 40
- سطوح تصمیم گیری در سازمان های آموزش و پرورش........................... 41
- رویکردهای توسعه و بهبود کیفیت در آموزش و پرورش........................... 43
- پیشینه پژوهشی.......................................................................... 45
فصل سوم ـ روش تحقیق
- روش پژوهش................................................................................. 70
- روش گردآوری اطلاعات.................................................................... 70
- تجزیه و تحلیل یافته ها.................................................................... 70
- جامعه آماری‏و نمونه تحقیق.............................................................. 70
فصل چهارم - تجزیه و تحلیل
- تربیت و به کار گیری معلمان در قوانین آموزش و پرورش
- قوانین آموزش و پرورش در ایران......................................................... 72
- قانون تشکیل شوراهای منطقه ای..................................................... 74
- شورای عالی آموزش و پرورش و قوانین آن........................................... 80
- قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استانها، شْهرستانها و مناطق81
- تربیت معلم و آموزش ضمن خدمت...................................................... 82
- قانون تاسیس دارالمعلمین مرکزی..................................................... 84
- قانون تربیت معلم و تاسیس دانشسراهای مقدماتی............................. 86
- دانشسرای کشاورزی و سایر مراکز تربیت معلم.................................... 87
- دانشگاه تربیت معلم....................................................................... 90
- قوانین و مقررات تربیت معلم پس از انقلاب اسلامی............................... 91
- مراکز تربیت معلم فتی و حرفه ای...................................................... 95
- تعهد خدمت در آموزش و پرورش......................................................... 95
- آموزش ضمن خدمت........................................................................ 98
- قانون تشویق معلمان باز نشسته به ادامه همکاری با آموزش و پرورش...... 108
- قانون اهداف و وظایف آموزش و پرورش................................................ 109
- آموزش متعهدین خدمت در آموزش و پرورش.......................................... 111
- لایحه نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران............................... 115
- جدول عوامل و ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل معلمان........................ 128
- لایحه اصلاح سلختار نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران.......... 130
- اصلاحات در آموزش و پرورش............................................................. 133
- منشوراصلاحات در آموزش و پرورش..................................................... 135
- سند ملی توسعه آموزش و پرورش..................................................... 141
- دانشگاه تربیت معلم پیامبر اعظم...................................................... 144
ساختارها و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش
- سازمان اداری و تحولات تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش تا سال 1358.... 146
- تفکیک و تقسیم وزارت فرهنگ به دو وزارتخانه آموزش و پرورش و فرهنگ و هنر 153
- تشکیل وزارتخانه های آموزش و پرورش و آموزش عالی.......................... 155
- تشکیلات ستادی آموزش و پرورش در سال 1350.................................. 157
- وزارت آموزش و پرورش در سال 1357.................................................. 158
- تشکیلات ستادی وزارت آموزش و پرورش از 1350 تا 1357....................... 158
- تحول ساختاری وزارت آموزش و پرورش بعد از انقلاب تا 1371................... 159
- معاونت های مرتبط با به کار گیری معلمان در نمودار تشکیلاتی سال 1358161
- تشکیلات ستادی آموزش و پرورش تا سال 1384................................... 164
- بررسی و تحلیل ساختار و تشکیلات آموزش و پرورش ایران..................... 165
- تشکیلات ستادی آموزش و پرورش در سال 1383.................................. 175
- تشکیلات ستادی آموزش و پرورش در سال 1385.................................. 178
- تشکیلات ستادی آموزش و پرورش در سال 1387.................................. 178
- تشکیلات ستادی آموزش و پرورش در سال 1388.................................. 180
فصل پنجم - یافته ها، نتیجه بررسی، محدودیت‏ها و پیشنهادها
- یافته ها- نتیجه بررسی................................................................... 184
- محدودیت ها.................................................................................. 188
- پیشنهادها.................................................................................... 188
- کتابنامه
قیمت فقط16,900 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 213

قیمت : 16,900 تومان

حجم فایل : 183 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

فرهنگ وقف در مکاتب و ادیان

فرهنگ وقف در مکاتب و ادیان
فرهنگ وقف در مکاتب و ادیان - مردم مصر در قدیم با فکر وقف اجمالا آشنا بودند املاکی بر خدایان ، معبدها و مقبره ها اختصاص می یافت تا درآمد آنها به مصرف تعمیرات نوسازی اقامه مراسم و خرج کاهنان (رهبران دینی ) و خادمان برسد



مردم مصر در قدیم با فکر وقف اجمالا آشنا بودند املاکی بر خدایان ، معبدها و مقبره ها اختصاص می یافت تا درآمد آنها به مصرف تعمیرات نوسازی اقامه مراسم و خرج کاهنان (رهبران دینی ) و خادمان برسد و این گام به قصد تقرب به خدایان برداشته می شد. امروزه در مصر الواحی وجود دارد که حاکی از مطلب فوق الذکر است از قدیمی ترین آنها لوحه شماره 72 است. (راهنمای ماسبیرو) در این لوحه نقوشی وجود دارد که حکایت از وقف املاک برای برخی کاهنان در خانواده چهارم (سلسله چهارم فراعنه مصر ) می کند. این لوحه در فهرست موزه ، ذیل شماره 8432 آمده است. (در نشریه وزارت اوقاف مصر به نام وزارة الاوقاف بین الماضی و الحاظر به این لوحه اشاره شده است ) باز تاریخ برای ما بازگو می کند که رمسیس دوم املاک فراوانی به معبد ابیدوس بخشید و مراسم ویژه ای جهت تملیک آن املاک در حضور جمع کثیری از مردم بر پا کرد ، تا مردم در این امر خیر از وی پیروی کنند .
فهرست مطالب
وقف در فرهنگ سومریان وقف در فرهنگ مصریان قدیم وقف در فرهنگ بابل وقف در فرهنگ یهود وقف در فرهنگ زرتشتیان در بین زرتشتیان داد و دهش بر سه گونه بوده است 1 _ نیاز 2 _ اشوداد 3 _ گهنبار خوانی ایرانیان پایه گذار پیوسته نیکی (وقف) در جهان اندرز انوشیروان داد و دهش و نیکوکاری از دیدگاه بزرگمهر داد و دهش، از دیدگاه مزدک داد و دهش از دیدگاه مانی و پیروانش مانی، داد و دهش همگانی را پذیراست. گروندگان او دو گونه اند وقف در فرهنگ صائبین تقویم و اعیاد مندائی ها (گروهی از صائبین ) 1 _ عید بزرگ یا دهواربا 2 _ عید کوچک یا هوحونین 3 _ عید پنجه یا هوپروانایا 4 _ عید تولید حضرت یحیی یا دهودیمانه 5 _ عید پایان طوفان نوح یا عاشوریه وقف در فرهنگ هند و چین بنای معبد اوقاف مسلمانان در ایالت آندر پرادش-هند اسامی بعضی از ادارات و سازمان های وقفی چگونگی تشکیل سازمان اوقاف آندرا پرادش درآمد اوقاف انواع موقوفات در سین کیانگ جنوبی 3- موقوفه «مزارات» 4- موقوفات مدارس دینی 5- موقوفات پلها 6- موقوغات قنوات 7- موقوفات «لنگان» 8- موقوفات «تاغ» 9- موقوفات «راه» 10- موقوفات «عید» 11- موقوفات «رسول الله» 12- موقوفات «چراغ» 13- موقوفات «قرآن» 14- موقوفات «کاسه» 15- وقف «نان پخت» وقف در فرهنگ بر همن ها وقف و نیکوکار در میان بودائیان فرهنگ وقف در مسیحیت در مسیحیت بخشش اموال به دو گونه صورت می گیرد صورت اول صورت دیگر فرهنگ وقف در یونان وقف در میان رومیان وقف در حقوق انگلوساکسون (حقوق قدیم انگلستان و آمریکا ) وقف در میان آلمانی ها وقف در کشور فرانسه فرهنگ وقف در دین اسلام و برخی کشورهای اسلامی 1 _ معبد 3و2 _ نذور و قربانی 4 _ صدقه 5 _ شعائرالله 6 _ وصیت برخی از ویژگی های وقف در قوانین یمن وقف در عراق از لحاظ تاریخی و اداری 1 _ وقف در دوره عباسیان 2 _ وقف پس از دوره عباسیان کویت وقف در هرات فعالیت های فرهنگی تشکیلات اوقاف در ترکیه فعالیت های فرهنگی اوقاف در ترکیه موارد ذیل را شامل می گردد منابع و مآخذ
قیمت فقط8,900 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 96

قیمت : 8,900 تومان

حجم فایل : 78 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل