فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

بررسی سه مقوله تبلیغات ، لباس ، مد

بررسی سه مقوله تبلیغات ، لباس ، مد
بررسی سه مقوله تبلیغات ، لباس ، مد - ر ابتدا تاریخچه کوتاهی از لباس و مختصری از نحوۀ پوشش در قرنهای 17، 18 و 19 مورد بررسی قرار می گیرد که در پی آن جریان های هندی قرن 19 به بعد را تا به امروز بسیار کوتاه و خلاصه بررسی خواهیم کرد



چکیده: این تحقیق و پژوهش به چهار فصل تقسیم بندی شده است که به ترتیب در فصل اول در ابتدا تاریخچه کوتاهی از لباس و مختصری از نحوۀ پوشش در قرنهای 17، 18 و 19 مورد بررسی قرار می گیرد که در پی آن جریان های هندی قرن 19 به بعد را تا به امروز بسیار کوتاه و خلاصه بررسی خواهیم کرد و اینکه تا به چه حد و لباس از این جریانات تحت تأثیر قرار گرفته اند در فصل دوم بطور کامل تمامی جزئیات لباس و طراحی آن در سالهای اخیر دهه به دهه مورد بررسی قرار می گیرد در فصل سوم اصل ارتباط، هنر تبلیغات و ارتباط آن با دنیای مد شرح داده خواهد شد و در فصل چهارم گزیده ای از ارتباط مد و طراحی لباس با شاخه های مختلف هنر ارتباط تصویری (گرافیک) و ابزار آن بررسی می گردد. عنوان مقدمه فصل اول: تاریخچۀ لباس 1ـ1ـ مسئله 1ـ1ـ1ـ مد چیست؟ 1ـ1ـ2ـ مختصری از مد در قرون 17، 18 و 19 1ـ2ـ مختصری از سبکهای هنری 1ـ2ـ1ـ سبک امپرسیونیسم 1ـ2ـ2ـ سبک سمبولیسم 1ـ2ـ3ـ سبک تزئینی گیاهی و سبک جوانی 1ـ2ـ4ـ سبک موویسم 1ـ2ـ5ـ سبک کوبیسم 1ـ2ـ6ـ هنر انتزاعی 1ـ2ـ7ـ سبک فوتوریسم 1ـ2ـ8ـ هنرهای تجسمی و عکاسی 1ـ2ـ9ـ سبک کوبیسم 1ـ2ـ10ـ سبک دادائیسم 1ـ2ـ11ـ سبک سورئالیسم 1ـ2ـ12ـ هنر پاپ 1ـ2ـ13ـ هنر مفهومی فصل دوم: نگرشی به مد درسالهای 1900 تا 1990 2ـ1ـ تاریخچۀ مد در سالهای 1910 ـ 1900 2ـ2ـ تاریخچۀ مد در سالهای 1920 ـ 1910 2ـ3ـ تاریخچۀ مد در سالهای 1930ـ 1920 2ـ4ـ تاریخچۀ مد در سالهای 1940ـ 1930 2ـ5ـ تاریخچۀ مد در سالهای 1950ـ 1940 2ـ6ـ تاریخچۀ مد در سالهای 1960ـ 1950 2ـ7ـ تاریخچۀ مد در سالهای 1970ـ 1960 2ـ8ـ تاریخچۀ مد در سالهای 1980ـ 1970 2ـ9ـ تاریخچۀ مد در سالهای 1990ـ 1980 فصل سوم: اهمیت تبلیغات در مد 3ـ1ـ تعریف تبلیغات 3ـ2ـ انواع تبلیغات از جهت نوع ارتباط 3ـ2ـ1ـ تبلیغات مستقیم 3ـ2ـ2ـ تبلیغات غیرمستقیم 3ـ3ـ تبلیغات بازرگانی 3ـ3ـ1ـ تعریف تبلیغات بازرگانی 3ـ3ـ2ـ تبلیغات بازرگانی در جهان 3ـ3ـ3ـ تبلیغات بازرگانی در ایران 3ـ4ـ تبلیغات تجاری 3ـ4ـ1ـ تعریف تبلیغات تجاری 3ـ4ـ2ـ ابزار تبلیغات تجاری فصل چهارم: مد و گرافیک 4ـ1ـ گرافیک چیست؟ 4ـ1ـ1ـ تاریخچۀ گرافیک 4ـ1ـ2ـ پیدایش و ظهور گرافیک نوین 4ـ1ـ3ـ هنر گرافیک در ایران 4ـ2ـ مد و گرافیک 4ـ2ـ1ـ چه کسی مد را قانون گذاری می کند 4ـ3ـ گرافیک و شاخه های آن در ارتباط با مد 4ـ3ـ1ـ برچسب ها و علائم تجاری و مد 4ـ3ـ2ـ پوسترهای تبلیغاتی 4ـ3ـ2ـ1ـ مد و پوستر 4ـ3ـ3ـ تصویر سازی و مد 4ـ3ـ4ـ عکاسی و مد 4ـ3ـ4ـ1ـ عکاسی مد در آغاز قرن بیستم 4ـ3ـ4ـ2ـ تاثیرگذاری عکاسان روی مد 4ـ3ـ4ـ3ـ عکاسان معروف مد 4ـ3ـ4ـ4ـ تنزل عکاسی مد · نتیجه گیری · گزارش کار عملی · تصاویر کار عملی · فهرست منابع و مآخذ · فهرست منابع تصویری · تصاویر مربوط به فصلها
107
قیمت فقط9,500 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : هادی بنائیان

شماره تماس : 09154309506 - 05836220376

ایمیل :filebooker@yahoo.com

سایت :filebooker.com

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 135

قیمت : 9,500 تومان

حجم فایل : 104 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.