فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

طرح حسابداری کارخانه تولید شکلات فرمند

طرح حسابداری کارخانه تولید شکلات فرمند
طرح حسابداری کارخانه تولید شکلات فرمند - داراییها منابع اقتصادی هستند که برای بلند مدت به وسیله شخصیت حسابداری کنترل می‌شود و بهای تمام شده آن در زمان تحصیل به طور عینی یا واقعی قابل اندازه گیری



پروژه حسابداری کارخانه تولید شکلات فرمند



«تعریف حسابها» 1ـ دارایی ها: داراییها منابع اقتصادی هستند که برای بلند مدت به وسیله شخصیت حسابداری کنترل می‌شود و بهای تمام شده آن در زمان تحصیل به طور عینی یا واقعی قابل اندازه گیری است: اقلام هنگامی منبع اقتصادی محسوب می‌شوند که منابع آتی برای شخصیت حسابداری داشته باشند. منابع معمولاً در صورت داشتن یکی از سه شرط زیر دارای منابع آتی هستند: 1ـ پول نقد یا قابل تبدیل به پول نقد باشند. 2ـ کلایی باشد که انتظار فروش آن برود. 3ـ انتظار برود که در آینده در ضمن فعالیت شرکت مورد استفاده قرار گیرد. داراییهای جاری: این داراییها شامل وجوه نقد و سایر داراییهاییست که به طور معقول انتظار می رود در دوره گردش عملیاتی یا یک سال (هر کدام طولانی تر است) به نقد تبدیل شده یا فروخته و یا به مصرف برسد. داراییهای غیر جاری: به سرمایه گذاری بلند مدت ، اموال ، ماشین آلات ، تجهیزات ، داراییهای نامشهود و سایر داراییها طبقه بندی می‌شود که در فعالیت ها و عملیات مؤسسه مورد استفاده قرار می‌گیرند و عمر مفید بیش از یک سال دارند. انواع ماشین آلات و تجهیزات: که شامل داراییهای مشهود است که عمر مفید نسبتاً طولانی دارند اصطلاح داراییهای ثابت نیز بر این مورد به کار می‌رود. واحدهای تجاری معمولاً این داراییها را برای استفاده در جریان تولید کالاها و خدمات خریداری می‌کنند. اگر داراییها برای فروش مجدد تقسیم یا خریداری شوند به عنوان موجودیها طبقه بندی می‌گردند اگر چه دارای عمر مفید طولانی باشند. 2ـ بدهیها: به طور کلی تعهدات فعلی شخصیت حسابداری برای پرداخت پول یا ارائه کالا و خدمات در آینده است. بدهیها معرف ادعا یا حقوق اشخاص ثالث نسبت به داراییهای شرکت تجاری می‌باشد. بدهیها بر حسب رقم قابل پرداخت در تاریخ تهیه ترازنامه (بیلان) و بهره‌های انباشته تا آن تاریخ ثبت می‌شود. بدهیهای جاری: این بدهیها تعهداتی است که انتظار می‌رود از محل داراییهای جاری یا از محل ایجاد سایر بدهیهای جاری تسویه شود. حساب پرداختنی تجاری: مصرف مطالبات فروشندگان کالا و خدمات به شخصیت حسابداری است آن گروه از بدهیها که پشتوانه آن اسناد قانونی است اسناد پرداختنی نامیده می‌شود. فهرست: تعریف: داراییها داراییهای جاری داراییهای غیر جاری تعریف: بدهیها بدهیهای جاری درآمدها هزینه ها سرمایه تعریف: ترازنامه صورتحساب سود وزیان ترازنامه منتهی به 31/6/83 سند حسابداری مهر ماه دفتر روزنامه مهر ماه دفاتر کل در پایان مهر ماه صورت مغایرت بانکی در پایان مهر ماه تراز آزمایشی منتهی به 30/7/83 ارزیابی موجودی پایان دوره ماه اول سند حسابداری آبان ماه دفتر روزنامه آبان ماه دفاتر کل آبان ماه صورت مغایرت بانکی در پایان آبان ماه تراز آزمایشی منتهی به 30/8/83 ارزیابی موجودی پایان دوره به روشی ساده کارت حساب مواد آبان ماه ــــــ fifo سند حسابداری آذر ماه دفتر روزنامه آذر ماه صورت مغایرت بانکی تراز آزمایشی منتهی به 30/9/83 صورت مغایرت بانکی تراز آزمایشی منتهی به 30/9/83 اطلاعات به دست آمده جهت اصلاح حسابها تراز آزمایشی اصلاح شده ارزیابی موجودی پایان دوره آذر ماه به روش ساده کارت حساب مواد آذر ماه ــــــ fifo ثبت بستن حسابهای موقت و بستن حسابهای دائم در پایان آذر ماه صورتحساب سود و زیان منتهی به 30/9/83 صورتحساب سرمایه منتهی به 30/9/83 ترازنامه منتهی به 30/9/83

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 88

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 106 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

گردشگری دینی به عنوان یک واقعیت اجتماعی و فرهنگی، دارای وظایف و کارکردهای مثبت و منفی در جامعه می باشد

تأملی کارکردی بر نقش توسعه پایدار گردشگری دینی در جامعه ایران
تأملی کارکردی بر نقش توسعه پایدار گردشگری دینی در جامعه ایران - گردشگری دینی به عنوان یک واقعیت اجتماعی و فرهنگی، دارای وظایف و کارکردهای مثبت و منفی در جامعه می باشد



تأملی کارکردی بر نقش توسعه پایدار گردشگری دینی در جامعه ایران



چکیده گردشگری دینی به عنوان یک واقعیت اجتماعی و فرهنگی، دارای وظایف و کارکردهای مثبت و منفی در جامعه می باشد. بازیابی روانی، آرامش روح، لذت بردن از فضای معنوی، مشاهده جلوه های مختلف آداب و رسوم زیارتی، محصولات معنوی، تمایلات (عرفانی- روحانی)، جلای جان، خیر و برکت، جلوگیری از هرگونه تنش سیاسی، اجتماعی، صلح پایدار، زدودن تصویر نامناسب و غیر واقعی، پرهیز از بیگانه گرایی و واحساس حقارت، کشف منابع و منافع، تحول اقتصادی و بازرگانی،کسب درآمد سرشار، اشتغال زایی، شناخت فرهنگ معنوی، احیای غرور ملی، منش فرهنگ (اسلامی– ایرانی)، پاسداشت میراث فرهنگی، شناخت شیوه های زندگی، ایجاد اعتماد به نفس فرهنگی، حفظ منابع فرهنگی، همگرایی فرهنگی، بروز تبادلات فرهنگی، رشد سرمایه فرهنگی، تحکیم درک تفاهم ها،حفظ نظم، انسجام اجتماعی، میراث مشترک انسانی، گسترش روابط دوستانه، ارتباط و پیوند متقابل (میزبان و میهمان)، تعادل،تعامل،ترمیم، گسست "میزبان- میهمان" توسعه شهر زائر و شهر مجاور، و... از مهمترین کارکردها و اثرات مثبت این حوزه در جامعه می باشد.از سویی "کالایی شدن فرهنگ معنوی و دینی، سطحی بودن تماس و ارتباط متقابل بین (میزبان و میهمان)، وجود نابرابری و بی عدالتی اجتماعی و اقتصادی بین گردشگران و مردم محلی، انحصاری بودن احترام و حیثیت به زائران،وجود واکنش ها و عدم پذیرش زائر، تخریب آثار فرهنگی، استحاله فرهنگی، تهاجم فرهنگی، نابهنجاریهای فرهنگی،مفاسد و انحرافات اجتماعی و آثار تورم اقتصادی و قومیت گرایی و..." از مهمترین پیامدهای منفی و موانع توسعه پایدار حوزه گردشگری دینی است. بر این اساس با ارائه آموزش صحیح به راهنمایان، ساکنان و گردشگران، ایجاد برنامه ریزی های صحیح مبتنی بر واقعیت و نیاز (میهمان و میزبان) رفع کمبود تسهیلات و خدمات، افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی بین جامعه محلی و گردشگران، ثبات، کنترل و نظارت دقیق در حوزه اقتصادی و خدمات رفاهی و بهداشتی و... می توان به راهکارهای توسعه و رفع موانع پیشرفت این حوزه در ایران کمک بسیاری کرد. کلید واژه توسعه فرهنگی، جهانگردی، زیارت، گردشگری دینی، میراث فرهنگی،همگرایی فرهنگی

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 31

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 41 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

موسسین و مدیران شرکت کابل سین از سال 1358 فعالیت خود را با تولید کابل های جوش و اتصال باطری با نام پارس تهران آغاز نمودند

دانلود تحقیق کارخانه کابل مسین
دانلود تحقیق کارخانه کابل مسین - موسسین و مدیران شرکت کابل سین از سال 1358 فعالیت خود را با تولید کابل های جوش و اتصال باطری با نام پارس تهران آغاز نمودند



کارخانه کابل مسین



موسسین و مدیران شرکت کابل سین از سال 1358 فعالیت خود را با تولید کابل های جوش و اتصال باطری با نام پارس تهران آغاز نمودند از سال 1369 تدام به تولید انواع سیم های رابط و کابل های فشار ضعیف با نام مشعل فروزان نموده وبه منظور توسعه و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و مدرن شرکت کابل مسین را درسال 1374تاسیس و راه اندازی نموده اند مؤسسین و مدیران شرکت دارای 20 سال تجربه علمی و عملی در صنعت کابل سازی میباشند. روش تولید روش تولید در شرکت کابل مسین به صورت سفارشی از پیوسته می باشد تولید کابل به این روش بصورت متفاوت صورت می گیرد وحجم تولید پایین است وبرنامه تولید به طور متناوب تغییر پیدا می کند ماشین آلات در این حالت کاربرد عمومی دارند و تخصص کارگران بصورت خاص می باشد در این روش فرآیند که کارگاه قسمت های تولید تاسیسات با تجهیزات هستند بر مبنای نوع وظیفه ای که انجام می دهند در کنار هم قرار می گیرند. اهداف اصلی شرکت اهداف اصلی شرکت عبارتند از تولید محصول 1ـ مطابق با استانداردهای و جهانی و 2ـ رضایت مندی مشتری ـ حفظ ایمنی مشتری 3ـ ارتقای بهره وری شرکت از طریق افزایش روش انرژی و مواد و حداقل ساختن ضایعات در واحد 4ـ تبلیغات از قوانین و الزامات زیست محیطی 6- تولید محصول سازگار با محیط زیست 7- استفاده بهینه از منابع و افزایش راندمان در مصرف انرژی 8- دریافت نظرات کارکنان و طرفهای ذینفع در راستای بهبود سیستم 9 ـ تعیین اهداف فرد و کلات جهت کنترل و بهبود شرایط زیست محیطی فصل اول تاریخچه و معرفی کارخانه روش تولید اهداف اصلی شرکت معرفی قسمتهای مختلف موقعیت جغرافیایی و ساختمانی مساحت های زمین شرکت آمار کل پرسنل و مقاطع تحصیلی کارگران امور مهندسی کنترل کیفیت کابل آزمایشگاه کنترل کیفیت کنترل مراحل تولید تولیدات شرکت کابل مسین فصل دوم تعریف برنامه ریزی نگهداری وتعمیرات (نت) هدف ازpmچیست؟ اهداف و مقاصد : نیاز مبرم صنایع به pm درکارخانجات برنامه روانکاری تاریخچه روانکاری در شرکت کابل انواع روانکاری: شرح وفرایند تولید محصولات شرکت Tpm چیست؟ Tpm بر5 اصل استوار است: اهداف کلی TPM الف): توسعه شرایط مطلوب برای کارگران بعنوان یک سیستم انسان_ماشین ب)بهبود کیفیت محیط کار ارزیابی TPM واثرات آن فصل سوم تابع قابلیت نگهداری زمان خوابیدگیDown Time الف(زمان ادارک Realisation Time ب)زمان دستیابی ِACCESS TIME ج ) زمان تشخیص Diagnosis Time د)زمان تدارکprocurement Time ه) زمان تعویض Repiacement pime و (زمان تسجیل chekout Time ز) زمان تنظیم Aedgustment pim ویژگیهای طراحی و قابلیت نگهداری الف ) دستیابی Access ب ) سیستم های اخباری Aiarm systems ج ( سیستم های تشخیص Disgnosis systems د( تنظیم adjustment ه ) مدار بندیCiruitry و ) اتصالات Connections ز( تمایز Identification ج) نقاط آزمونtest points قابلیت نگهداری در پیمانهای صنعتی دیدگاه های مسئله Main trance از نظر فنی : از نظر مالی : از نظر مدیریتی : سیستم نگهداری Dawntim تعاریف سیستم نگهداری هزینه های نگهداری : خط مشی های نگهداری : خط مشی های بلند مدت فصل چهارم کاربرد آمار در برنامه ریزی نت هیستو گرام فراوانی قابلیت اطمینان سیستمهای و مدلسازی انواع سیستم ها عملیاتی ـ سیتسم های یک مرحله ای ـ سیستم های عملیاتی پیوسته سیستم های قطع و وصل شونی - ـ سیتسم فیمابین انواع سیستم ها از نظر خصوصیات 1-سیستم های سری 2-سیستم موازی کاربرد سیستمهای عمومی موازی نکاتی درباره کاربرد عملی تکنیکی های قابلیت اطمینان و چگونگی برداشت از آنها در مسایل روزمره کارخانه نتیجه بهینه سازی تشکلها میزان شکست Failure rate میزان شکست با تابع نهایی میزان شکست با تابع نرمال میزان شکست با تابع فوق نمایی میزان شکست با تابع ویبال تغییرات میزان شکست فصل پنجم ساختمان کابل‌های برق و تلفن 1-هادی: 2- عایق از خصوصیات دیگر عایق های مورد مصرف عبارتند از: تابیدن و کابل کردن سیم ها طول تاب غلاف میانی زره غلاف فصل ششم شاخص‌های مربوط به قابلیت اطمینان در کارخانه کابل سین قابلیت اطمینان ماشین 1- دستگاه کشش بزرگ 2-دستگاه کشش کوچک 3- دستگاه کوره گازی 4- دستگاه بانچر 5-دستگاه اکسترودر 6- دستگاه استرندر 7- دستگاه تابنده انواع سیستم‌های عملیاتی در شرکت پیشنهادات منابع و مأخذ:

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 94

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 96 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

این پایان نامه به تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیرفارسی زبانان سطح پیشرفته می پردازد

دانلود مقاله تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته
دانلود مقاله تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته - این پایان نامه به تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیرفارسی زبانان سطح پیشرفته می پردازد



تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته



چکیده این پایان نامه به تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیرفارسی زبانان سطح پیشرفته می پردازد. سوالاتی که این پژوهش به دنبال پاسخ به آنها بوده است عبارتند از: 1ـ کارآمدترین نظریه برای آموزش واژه کدام نظریه است؟ 2ـ آیا به ه ترین روش برای آموزش واژه به زبان آموزان غیرفارسی زبان روش حوزه های معنایی است؟ 3ـ آیا آموزش واژه ها براساس نظریه حوزه های معنایی در سطوح زبانی مختلف با هم تفاوت دارد؟ 4ـ آیا روش حوزه های معنایی محدودیتی در نوع سوال ها ایجاد می کند؟ فرضیه های این تحقیق عبارتند از: 1ـ بهترین نظریه برای آموزش واژه نظریه حوزه های معنایی است. 2ـ کارآمدترین روش آموزش واژه روش حوزه های معنایی است. 3ـ آموزش واژه در سطوح زبانی مختلف با هم تفاوت دارد. 4ـ روش حوزه های معنایی در نوع سوالها محدودیت ایجاد می کند. اهداف تحقیق 1ـ تهیه و تدوین متن های آموزش واژه 2ـ تبیین نظریه حوزه های معنایی 3ـ بررسی کارآمدی روش حوزه های معنایی در آموزش واژه این نوع تحقیق، تحقیقی نظری است که برپایه ی مطالعات کتابخانه ای انجام شده است. پایان نامه حاضر در 5 فصل تهیه شده است: فصل اول کلیات تحقیق، فصل دوم: مطالعات پیشین، فصل سوم: به تهیه و تدوین متن های آموزش واژه می پردازد، فصل چهارم: شامل ده متن آموزشی براساس موضوعات مختلف فرهنگی، ادبی، تاریخی، اجتماعی است، فصل پنجم: خلاصه و نتیجه، شامل بیان خلاصه ای از فصول مختلف و نتایج تحقیق و نیز پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی. واژه های کلیدی: حوزه های معنایی ، مدخل های واژگانی، تجزیه مولفه ای، اهمیت معنایی، تثبیت معنا، کوچکترین صورت آزاد، تعمیم افراطی.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 210

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 3229 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

طرح توجیهی قانون تجارت الکترونیکی

طرح توجیهی قانون تجارت الکترونیکی
طرح توجیهی قانون تجارت الکترونیکی - فناوری اطلاعات با پیشرفت‏های اخیر خود جامعه‌ای مجازی با آثار کاملاً واقعی به وجود آورده که تأثیر زیادی بر زندگی انسان‏ها داشته است



طرح توجیهی قانون تجارت الکترونیکی



فناوری اطلاعات با پیشرفت‏های اخیر خود جامعه‌ای مجازی با آثار کاملاً واقعی به وجود آورده که تأثیر زیادی بر زندگی انسان‏ها داشته است. جامعه‌ای با قواعد مشترک که نوعی یکسانی یا به عبارتی همگرایی در مسائل و قواعد مبتلابه را موجب شده است. بی‌جهت نیست که نویسندگان مایلند پیشرفت‌های اخیر را با آغاز عصر صنعت (فناوری اطلاعات) و خطوط راه‌آهن (فناوری تبادل اطلاعات) مقایسه کنند چون آثار و تبعات اختراعات جدید کمتر از ماشین بخار و راه‌آهن نیست. برخورداری شئونات جامعه متاثر از فناوری اطلاعاتی پیشرفته تنها بسنده به امور بهداشتی، حمل و نقل، تبادل اطلاعات علمی، سیستم‏های اداری و ... نبوده بلکه اقتصاد و تجارت را تحت‏الشعاع قرار داده و نحوه تجارت جدیدی را به وجود آورده که از تجارت مرسوم فاصله گرفته است. این فاصله ظهور در نوع عملیات تجاری، قواعد حاکم، مؤسسات لازم و فراگردها دارد. اگر تجارت مرسوم وابسته و مبتنی بر کاغذ است, تجارت الکترونیکی مبتنی بر اطلاعات و جریان اطلاعات است. برقراری یک روش الکترونیکی تجارت کارآمد با همة قابلیت‏ها و توانایی‌هایش مستلزم وجود قوانین متعدد است. جدای از قواعد مورد نیاز باید گفت تجارت الکترونیکی در عرصة حقوقی (غیرکیفری) مسائل و تنش‏هایی را موجب شده که بدوی‏ترین نکات و مسائل ناظر به حقوق مدنی (ادله، قراردادها، مسئولیت‏ مدنی و ...) است. به تبع حقوق بین‏الملل خصوصی نیز در زمینة قراردادها، اسناد، اختلافات و ... با حضور عنصر خارجی در قضیه تنش‏هایی را مواجه شده است. از جمله مباحث حریم خصوصی یا حمایت از داده‏هاست که نیازمند حمایتی خاص در امر تجارت الکترونیکی است حمایت از مصرف‏کننده عرصة دیگر حقوقی ا ست که با تنش مواجه شده به خصوص از آنجا که در کشور ما قواعد بدوی و غیردیجیتال را نیز دارا نیست تا بتوان با تسری آنها به محیط دیجیتال به حمایت از مصرف‏کننده در‌ این عرصه اخیر پرداخت. تبعاً‌ آیین دادرسی (غیرکیفری) برای رسیدگی به پرونده‏ها و مشکلات پیش آمده، ادلة اثبات مورد نیاز و چگونگی قواعد آن در‌ این عرصه جدید، سیستم‏های پرداخت و مسائل حقوقی آن و به عبارت بهتر ابعاد حقوقی بانکداری الکترونیکی، ابعاد حقوقی کارت‏های اعتباری، حقوق رقابت و ... همه از عرصه‏های حقوقی (غیرکیفری) است که در قبال تجارت الکترونیکی نیازمند تبیین و تشریح وضعیت جدیدند. البته حقوق مالکیت فکری، قواعد مالی و گمرکی را نیز باید به فهرست بالا افزود (ر.ک: گزارش توجیهی لایحة قانون تجارت الکترونیکی، ص 1 تا 3, موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی.) فهرست مطالب (1) گزارش توجیهی- (الف) تجارت الکترونیکی و تجربیات بین‌المللی---- 1) واقعیت---------- 2) رویکردهای‌ مختلف‌ قانون‌گذاری‌ در جهان‌---- 2-1- رویکرد دستوری‌ یا تجویزی‌- 2-2- رویکرد ‌ دوگانه------- 2-3- رویکرد‌ «حداقلی‌»----- 3) آثار و فروض‌ قانونی‌--------- 3-1- اثر حقوقی‌------ 3-2- فرض‌ قانونی‌-------- 4) تشکیلات‌ دفاتر خدمات الکترونیکی (دفاتر خدمات الکترونیکی) صدور جواز و اعطای‌ اعتبار به‌ دفاتر الکترونیکی‌ 4-1- مسئولیت‌------ 4-1-1‌- زمینه‌-- 4-1-2- رویکرد کشورها---- 5) سیستم‌های‌ بسته‌ و استقلال‌ طرفین‌--- 5-1- رشد معتنابه‌ سیستم‌های‌ بسته‌- 5-2- عواملی‌ که‌ بر روی‌ سیستم‌های‌ بسته‌ اثر می‌گذارد- 6) شناسایی‌ بین‌المللی‌------ 6-1- اقدامات‌ بین‌المللی‌--- 6-1-1 دستورالعمل‌ اتحادیة‌ اروپا----- 6-1-2- آنسیترال‌--- 6-1-3- کنوانسیون‌ بین‌المللی‌---------- 6-1-4- OECD-- 6-1-5- سایر سازمان‌های‌ بین‌المللی‌---- 7) قانون‌ تجارت‌ الکترونیکی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ایران‌ و رویکرد حقوقی‌ برای‌ تدوین‌ قوانین‌ مکمل‌--- 7-1- حمایت از مصرف‌کننده--- 7-2- حمایت از داده/حریم خصوصی--- 7-2-1- حمایت‌ از داده‌------- 7-2-2- فعالیت‌های‌ بین‌المللی‌---- 7-2-3- شورای‌ اروپا------- 7-2-4- OECD--- 7-2-5- سازمان‌ ملل‌----- 7-2-6- کمیسیون جوامع‌ اروپایی‌-- 7-2-7- گردش‌ فرامرزی‌ داده‌------- 7-3- حمایت از حقوق مالکیت‌های فکری (حق مولف، اسرار تجاری و علایم صنعتی)-- (ب) ابعاد جزایی------ 1) جرایم کلاسیک در حقوق تجارت------ 2) جرایم جدید----- 2-1- کلاه‌برداری کامپیوتری خاص---- 2-2- جعل خاص--------- 2-3- نقض حریم خصوصی (جرایم مربوط به حمایت از داده‏ها)--- 2-4- نقض حق تألیف----- 2-5- نقض حقوق مصرف‏کننده---- 2-6 نقض حقوق رقابت------ (ج) اقدامات آتی قانون‌گذار----- بخش اول – حقوقی--------- اقدامات فوری------- 1-‌ آیین‌نامه‌ها---------- 2- قانون تشکیلات دفاتر خدمات الکترونیکی--- اقدامات ضروری--------- 1- پرداخت‌های الکترونیکی، قوانین گمرکی و مسایل مالی و مالیاتی------ 2- تدوین قوانین اصلی---- 3-‌ آیین دادرسی در فضای سیبرنتیک------ بخش دوم - جزایی---- مسائل جزایی مورد بحث در مراحل بعدی پروژه---- 1- مسئولیت کیفری در جرایم تجارت الکترونیکی------ 2- جرایم دیگر--------------- 3- تنش‏های‌ آیین دادرسی کیفری در رابطه با جرایم تجارت الکترونیکی----- 4- تنش‏های حقوق جزای بین‏الملل در رابطه با جرایم تجارت الکترونیکی----- الف ـ مقدمه---- ب ـ بررسی مشکل در حالت کلاسیک------ ج ـ بررسی مشکل در فضای تجارت الکترونیکی---- ضمایم------ ضمیمه 1---- کلاه‌برداری کامپیوتری--------- تعریف کلاه‌برداری کامپیوتری---------- مجازات کلاه‌برداری------ مجازات کلاه‌بردری کامپیوتری----- الف- سوء استفاده‌های کامپیوتری------ ب- سوء استفاده‌های کامپیوتری کلاسیک---- ج- سوء استفاده در صندوق‌های پرداخت----- د- سوء استفاده از خطوط تلفنی------ پدیدة جرم کامپیوتری---- الف – جرایم اقتصادی مرتبط با کامپیوتر---- ب _ روش‌های سوء استفاده------- ج _ مرتکبین------ د- قوانین کلاه‌برداری کامپیوتری------ ه- جمع بندی و پیشنهاد متن قانون---- و- تحول مصادیق---------- ضمیمه 2----------- جعل کامپیوتری---------- 1- مقدمه------------- 2- طرح بحث--- 3- تاریخچه--------- 4- تعریف---------- 5- منبع شناسی------- 6- جمع بندی و پیشنهاد------ ضمیمه 3---------------- اصلاح قانون مدنی فرانسه راجع به ادله الکترونیکی و مصوبه امضای الکترونیکی فرانسه--- ماده 1316 قانون مدنی------- طرح مصوبه : متن---------- بخش 1ـ شرایط راجع به وسایل و روش‌های‌ ایجاد امضای الکترونیکی------- بخش 2ـ شرایط راجع به گواهی‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات گواهی الکترونیکی:-- بخش 3ـ کنترل مراجع گواهی الکترونیکی------ بخش 4ـ تأیید مراجع گواهی الکترونیکی------ شرح قانون امضای الکترونیکی فرانسه 13 مارس 2000---- آزادی گردش در بازار داخلی------ اختیارات کمیسیون------ رژیم حقوقی مراجع خدمات گواهی------ سیستم تأیید اختیاری-------- مسئولیت‏ها----------------- شروط معاف‏کننده (معاذیر قراردادی و یا شروط رافع مسئولیت) یا محدودکننده مسئولیت--------- ضمیمه 4------- قانون تجارت الکترونیکی در کشورهای مختلف جهان تا سال 2000------ ضمیمه 5---- عبارات قانونی و استانداردهای آن در قانون تجارت الکترونیکی‌ایران----- ضمیمه 6------ فرمت X509v3--- (2) پیش‌نویس قانون تجارت الکترونیکی---- پیشنویس قانون تجارت الکترونیکی------- فهرست عناوین--------- باب اول - مقررات عمومی‌-مبحث اول - درکلیات---- فصل اول: قلمرو و شمول قانون - ماده 1----- فصل دوم – تعاریف – ماده 2----- فصل سوم – تفسیر قانون – مواد 3 و 4--------- فصل چهارم – اعتبار قراردادهای خصوصی – ماده 5---- مبحث دوم - در احکام »داده«-------- فصل پنجم – نوشته، امضا، اصل – مواد 6 الی 11--- مبحث سوم - »داده« مطمئن---------- فصل ششم - امضای الکترونیکی مطمئن – ماده 12--- فصل هفتم - ثبت یا سوابق الکترونیکی مطمئن – ماده 13- فصل هشتم - آثار ثبت و سوابق و امضای الکترونیکی مطمئن – مواد 14 الی 16-- فصل نهم – پذیرش و ارزش اثباتی »داده« - مواد 17 الی 21---- فصل دهم – اعتبار قانونی ارجاع »داده« - ماده 22-- مبحث چهارم - مبادله »داده«----- فصل یازدهم – عقد و اراده طرفین – مواد 23 و 24----- فصل دوازدهم – انتساب »داده« - مواد 25 الی 29----- فصل سیزدهم – تصدیق دریافت – مواد 30 الی 35--- فصل چهاردهم -زمان و مکان ارسال و دریافت »داده« - مواد 36 الی 40-- باب دوم---- دفاتر خدمات الکترونیکی-------- مبحث اول - کلیات------ فصل اول – دفتر خدمات الکترونیکی – مواد 41 الی 48--- مبحث دوم – دفتردار کل------- فصل دوم - دفتردار کل – مواد 49 الی 57---- فصل سوم – اختیارات دفتردار کل – مواد 58 الی 63----- مبحث سوم - وظایف---------- فصل چهارم - وظایف دفتر خدمات الکترونیکی - مواد 64 و 65----- فصل پنجم - وظایف امضاءکننده – ماده 66------- فصل ششم - وظایف اطراف اعتمادکننده – ماده 67--- مبحث چهارم - دفتر خدمات الکترونیکی خارجی--- فصل هفتم - شناسایی دفاتر خدمات الکترونیکی خارجی مواد 68 الی 75--- باب سوم---- در قواعد مختلف-------- مبحث اول - حمایت‌های انحصاری در بستر مبادلات الکترونیکی------ فصل اول - حمایت از مصرف‌کننده و تبلیغات - مواد 76 الی 101------ فصل دوم – حمایت از حق مولف در بستر مبادلات الکترونیکی – مواد 102 الی 104--- مبحث دوم - حفاظت از »داده« در بستر مبادلات الکترونیکی----- فصل سوم – حمایت از »داده«های شخصی (حریم خصوصی) – مواد 105 الی 107--- فصل چهارم – حمایت از اسرار تجاری – مواد 108 و 109--- فصل پنجم – حمایت از علایم تجاری – مواد 110 و 111--- باب چهارم-------- جرایم و مجازات‌ها----- مبحث اول – کلاه‌برداری کامپیوتری – ماده 112------- مبحث دوم – جعل کامپیوتری – ماده 113----- مبحث سوم – نقض حقوق مصرف‌کننده و تبلیغات در بستر مبادلات الکترونیکی – مواد 114 و 115-------------- 1 مبحث چهارم – نقض حق مولف - ماده 116---- مبحث پنجم – نقض حمایت از داده‌های شخصی/حریم خصوصی – مواد 117 الی 121--- مبحث ششم – نقض اسرار تجاری و علایم تجاری – مواد 122 و 123------ باب پنجم----- جبران خسارت – ماده 124----- باب ششم------- متفرقه – مواد 125 الی 134----- (3) شرح مواد قانونی------ (4) منابع------------

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مجتبی خادم پیر

شماره تماس : 09151803449 - 05137530742

ایمیل :info@payfile.org

سایت :payfile.org

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 206

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 346 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل