فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده
مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده - مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده



نمونه سوالات پودمان مدیریت خانواده دروس عمومی مشاوره خانواده مدیریت اقتصاد و برنامه ریزی در خانه کاربری کامپیوتر کاربرد و اصول نگهداری لوازم خانگی روانشناسی و تعلیم و تربیت کودکان حقوق خانواده جمعیت، بهداشت و فوریت‌های پزشکی پرورش گلهای زینتی در خانه دکوراسیون و تزئینات داخل خانه آشپزی و سفره‌آرایی آداب معاشرت و همسر داری نمونه سوالات پودمان مدیریت خانواده دروس عمومی مشاوره خانواده مدیریت اقتصاد و برنامه ریزی در خانه کاربری کامپیوتر کاربرد و اصول نگهداری لوازم خانگی روانشناسی و تعلیم و تربیت کودکان حقوق خانواده جمعیت، بهداشت و فوریت‌های پزشکی پرورش گلهای زینتی در خانه دکوراسیون و تزئینات داخل خانه آشپزی و سفره‌آرایی آداب معاشرت و همسر داری

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 100

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 32740 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

نقش نماینده مردم و معلمان در ارتقاء درجه وجایگاه معلم

تحقیق نقش نماینده مردم و معلمان در ارتقاء درجه و جایگاه معلم
تحقیق نقش نماینده مردم و معلمان در ارتقاء درجه و جایگاه معلم - نقش نماینده مردم و معلمان در ارتقاء درجه وجایگاه معلم



چکیده :
تحقیقات و پژوهش نشان داده است که هر چه جایگاه و منزلت معلم و آموزش و پرورش در جامعه ارتقا پیدا کند و ارج گذاری شود، به همان میزان نیز رغبت دانش‌آموز به تحصیل و پیشرفت تحصیلی بیشتر می‌شود. بنابراین رسانه‌ها، نهاد‌ها و همه افراد جامعه باید به موضوع ارتقای منزلت معلم به عنوان یک پدیده اجتماعی نگاه کنند.مقام معظم رهبری (مد ظله) تعابیر بلندی در شأن و منزلت معلم بیان کردند، همچنین ایشان توجه جدی مسئولان این دستگاه عظیم را به سند تحول آموزش و پرورش خواستار شدند.
در سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش دو بحث وجود دارد، از جمله بحث ارائه خدمات و تعلیم و تربیت که وظیفه معلمین است که توفیق اشتغال در این زمینه را دارند و باید انجام دهند.دومین بحث در سند تحول آموزش و پرورش، ارتقای منزلت اجتماعی معلم و همچنین ارتقای جایگاه نهاد آموزش و پرورش است که این موضوع جزء وظایف آموزش و پرورش نیست.با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) و با توجه به سیاستگذاری‌های اسناد بالادست، ایجاب می‌کند که همه نهادها، دستگاه‌ها و مسئولین در این زمینه ورود کنند.
ارتقای منزلت اجتماعی معلمان، یک پدیده اجتماعی است و خاص هیچ دستگاهی نیست، بنابراین رسانه‌ها، نهادها و همه افراد جامعه باید به این موضوع بپردازند و تا زمانی که معلم به جایگاه مناسبی دست پیدا نکنند، بچه‌ها از وضعیت مطلوب محروم می‌شوندجایگاه و ارزش‌گذاری این کار به عهده رسانه‌ها، نهادها، خانواده‌ها و اولیاست که نشان دهند حفظ و حراست و ایثار در این کار ارزش دارد، آموزش و پرورش نیز همین گونه است. در مقاله حاضر به وظایف مسئولان ،مردم و معلمان در ارتقاء شان و منزلت معلم پرداخته و نقش هر یک را در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی و اثر گذاری بیشتر معلمان در تعلیم و تربیت بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 21

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 45 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

دانلود پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل

دانلود پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل
دانلود پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل - دانلود پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل



چکیده

دوران تحصیل یکی از بهترین سال­های زندگی هر فرد است، خاطرات، تجارب، مطالب و آموخته ­هایی که در این سال­ها فرا می­گیریم بسیار ارزنده است. در این پروژه با نگاهی به چهار سال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان به بیان اتفاقات و مسائلی که در این مدت خصوصاً در دو سال کارورزی رخ داده پرداخته­ام. در بخش آغازین به انگیزه­ و چگونگی ورودم به عرصه­ی معلمی اشاره شده است، در بخش دوم بیشتر به دوران کارورزی و مسائلی که برایم پیش آمده، پرداخته­ام، در بخش پایانی نیز به بیان برنامه­ها و اهدافی که برای سال­های خدمت در عرصه­ی معلمی در نظر دارم اشاره نموده­ام.
فهرست
بخش اول: انگیزه و چگونگی ورود به دانشگاه. 5
انگیزه برای ورود به دانشگاه. 6
چگونگی ورود به دانشگاه فرهنگیان. 6
بخش دوم: شرح تجارب معلمی. 7
تصوراتم از دانشگاه. 8
تصورات فعلیم از دانشگاه. 8
شروع دورهی کارورزی. 9
توصیف مسئله. 11
تعریف مشکل:. 13
هدف کلی. 13
روش تدریس فعال:. 13
روش تدریس مشارکتی :. 14
روش تدریس بارش مغزی:. 14
روش تدریس پرسش و پاسخ :. 14
روش تدریس ایفای نقش:. 14
یادگیری از طریق شبیه سازی. 15
یادگیری خواندن و نوشتن با الگوی استقرایی تصویر-واژه. 15
تحلیل و تفسیر( روش استفاده شده: بازی تیمی). 15
تحلیل و تفسیر( روش استفاده شده: روش اعضای تیم). 16
تحلیل و تفسیر(راهبرد اموزشی:بحث گروهی). 17
تحلیل و تفسیر( روش پرسش و پاسخ). 18
تحلیل و تفسیر( روش یادگیری خواندن و نوشتن با الگوی تصویر-واژه 20
بخش سوم: شرح معلمی خود در آینده. 21
اهداف. 22
برنامه ها. 23
انتظارات از جامعه. 24

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 35

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 109 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقاله جلوگیری از رفتار های پرخطر

مقاله جلوگیری از رفتار های پرخطر
مقاله جلوگیری از رفتار های پرخطر - مقاله جلوگیری از رفتار های پرخطر



چکیده
رفتارهای پر خطر مهمترین عامل به خطر افتادن سلامت جامعه و به خصوص نوجوانان هستند. امروزه شیوع رفتارهای پرخطر بخصوص در نوجوانان و جوانان به یکی از مهمترین و گسترده ترین دل نگرانیهای جوامع بشری تبدیل شده است. علیرغم فعالیتهای پیگیرانه سه دهه گذشته رفتارهای مخاطره آمیز در سطح جهان دارای رشد تصاعدی بوده است. هزینه پزشکی و مراقبتی آن رو به افزایش است. حال آنکه پیشگیری، تنها راه مقابله تشخیص داده شده است. تغییر رفتارهای مردم مستلزم اطلاع و آگاهی آنهاست.
اگر با دید دقیق تمام مراحل زندگی هر انسان را بررسی کنیم، می بینیم که نوجوانی یکی از سخت ترین، پر تلاطم ترین و پر فشارترین و در عین حال یکی از مراحل شیرین زندگی هر انسانی است، چرا که در این مرحله است که فرد برای اولین بار با مسائل و رفتارها و فرضیه هایی در ذهن، آشنا می شود که شاید در هیچ یک از مراحل قبل و بعد از این دوره با آنها آشنا نبوده است..(احدی، جمهری ؛1378).
نوجوانی را سنی حساس در ایجاد و گسترش رفتارهای مقابله ای و پاسخ به نیازهای محیطی می دانند.در این دوره، نوجوان به واسطه تغییرات سریع قیزیکی، روانشناختی، اجتماعی، فرهنگی و شناختی با انبوهی از مشکلات مغایر سلامت همراه است. نوجوان برای این که بتواند خود و جایگاه خود را در جامعه و خانواده ثابت کند و برای خود نقش و پایگاهی داشته باشد ممکن است به رفتار های مخرب و پر خطر روی بیاورد.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 30

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 165 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تحقیق ارتباط روح با بدن و جایگاه ابزاری بدن پودمان حقوق خانواده درس انسان شناسی در اسلام

تحقیق ارتباط روح با بدن و جایگاه ابزاری بدن پودمان حقوق خانواده درس انسان شناسی در اسلام
تحقیق ارتباط روح با بدن و جایگاه ابزاری بدن پودمان حقوق خانواده درس انسان شناسی در اسلام - تحقیق ارتباط روح با بدن و جایگاه ابزاری بدن پودمان حقوق خانواده درس انسان شناسی در اسلام



مقدمه
در مورد رابطه روح و بدن باید گفت بدن مرتبه ای از مراتب نفس و روح است و به همین دلیل در حقیقت، بدن در نفس و روح است نه این که روح در بدن موجود باشد؛ زیرا براساس حکمت متعالیه نفس به دلیل جامعیت و قوت وجودی دارای مراتبی است که بدن از مراتب پایین آن محسوب می شود، و شعاعی از اشعه آن است؛ در نتیجه باید گفت در حقیقت بدن در نفس و روح است نه این که روح در بدن باشد.
تبیین رابطه نفس و بدن از مسائل مهمی است که هنوز از مشکل ترین مباحث فلسفی نفس است. توضیح این که؛ دو مطلب نزد همه اندیشمندان بدیهی و روشن است:
1. در وجود انسان دو نوع ویژگی مشاهده می شود که بسیار متفاوتند؛ نوع اول ویژگی نفسانی مانند؛ آگاهی، اراده، هویت شخصی، خوشحالی، غم، احساس درد و...که هیچ یک از معیار های فیزیکی بر آن تطبیق نمی کند و با آن قابل اندازه گیری نیست. نوع دوم ویژگی های فیزیکی و جسمانی است.
2. ویژگی های نفسانی و فیزیکی در عین تفاوت، به طور بسیار عمیق و پیچیده ای با یکدیگر در ارتباطند.
ولی در این که با چه بیان و تبیین فلسفی می توان آن رابطه را توضیح داد؛ فیلسوفان و حکیمان وحدت نظر ندارند.
قرآن مجید تصریح مى‌کند که ارتباط روح با بدن دو مرحله دارد و ممکن است در مرحله‌اى ارتباط روح با بدن قطع شود در حالى که این ارتباط در مرحله‌اى دیگر همچنان باقى است. این مسأله، علاوه بر اینکه به شیوه هاى تجربى قابل اثبات است، فى نفسه نیز قابل توجه است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری

شماره تماس : 09033719795 - 07734251434

ایمیل :info@sellu.ir

سایت :sellu.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 31

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 66 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل