فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

ترجمه مقاله فاز سیستم حلقه قفل شده برای FACTS

ترجمه مقاله فاز سیستم حلقه قفل شده برای FACTS
ترجمه مقاله فاز سیستم حلقه قفل شده برای FACTS - حلقه بسته های فازی (PLL) به همراه مبدل های acdc در تهیه سیگنال فازی مرجع که با سیستم ac سنکرون ( همزمان) شده باشد، نقش مهمی دارنداز این سیگنال مرجع بعنوان موج حامل(کریر) پایه، برای بدست آوردن(deriving) پالس های valvefiring در مدارهای کنترلی استفاده می شود



فاز سیستم حلقه قفل شده برای FACTS
Phase Locked Loop System for FACTS
حلقه بسته های فازی (PLL) به همراه مبدل های ac/dc در تهیه سیگنال فازی مرجع که با سیستم ac سنکرون ( همزمان) شده باشد، نقش مهمی دارند.از این سیگنال مرجع بعنوان موج حامل(کریر) پایه، برای بدست آوردن(deriving) پالس های valve-firing در مدارهای کنترلی استفاده می شود. ثابت های valve-firing واقعی با استفاده از خروجی PLL بعنوان سیگنال پایه و افزودن valve firing های دلخواه به آن، محاسبه می شوند. عموما، firingهای دلخواه در مدار کنترل اصلی محاسبه می شوند و تنظیمات برخی متغیرهای خروجی سیستم حاصل می شود. بنابراین مرجعی که بطور دینامیکی (پویا) نسبت به یک PLL تغییر می کند، firing های واقعی را تحت تاثیر قرار می دهد و نقش مهمی در عملکرد دینامیکی سیستم دارد.

المان های مدرن FACTS و HVDC نیازمند افزایش در سرعت پاسخ دهی، عملکرد، مقاوم بودن ، بهبودی از خطا و کیفیت توان هستند. سیستم های کنترلی آنها پیشرفته تر شده و نقش ساختار/دینامیک های PLL در مواجهه با این نیازمندی ها تبدیل به یک موضوع مهم تحقیق شده است، با اینکه هنوز به اندازه کافی روی آن کار تحقیقاتی صورت نگرفته است. تحقیق صورت گرفته در [1]-[3] تاثیر دینامیک های PLL بر FACTS/HVDC را بررسی کرده است و [1] نشان می دهد که افزایش در گین های PLL اینورتر HVDC، پایداری سیستم را بدتر می کند در حالی که [3] اثبات می کند که کاهش 10 برابری در گین های PLL SVC پاسخ ها را بسیار بد می کند. علاوه بر تحقیقات فوق، این مقاله بدنبال توسعه یک PLL جدید است تا عملکرد FACTS را بهبود دهد و برای شرایط و تقاضاهای عملکردی که المان های مختلف FACTS از خود نشان می دهند، مناسب خواهد بود.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : مرتضی بحرینی

شماره تماس : 09146281266

ایمیل :30doiha@gmail.com

سایت :sido.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 12

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 451 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.