فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی سیستم سوخت‌ رسانی موتورهای دیزل

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی سیستم سوخت‌ رسانی موتورهای دیزل
دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی سیستم سوخت‌ رسانی موتورهای دیزل - فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه 115 بخشی از مقدمه احتراق Combustion احتراق نخستین منبع کاربردی انرژی است که بشر بدان دست یافته است احتراق گذشته از دادن گرما و نور، انسان را توانا ساخت که فلزات را بکار گیرد امروزه بیش از 95 درصد انرژی مصرفی جهان از راه احتراق فراهم می‌شود



دسته: تحقیقات مکانیکی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: 115 بخشی از مقدمه: احتراق Combustion احتراق نخستین منبع کاربردی انرژی است که بشر بدان دست یافته است احتراق گذشته از دادن گرما و نور، انسان را توانا ساخت که فلزات را بکار گیرد. امروزه بیش از 95 درصد انرژی مصرفی جهان از راه احتراق فراهم می‌شود. با وجود پژوهش‌های فراوان برای دست یافتن به انرژی‌های جانشین، شکی نیست که در آینده نیز احتراق همچنان مهم خواهد ماند بخصوص در مواردی مانند کاربردهای حمل و نقل و جابجائی که به روش انبارسازی و تولید انرژی نیاز دارد. برای بدست آوردن انرژی مکانیکی از عمل احتراق، “موتورهای احتراقی” بوجود آمد. موتورهای احتراقی (Combustion engines) موتورهای احتراقی امروزه در صنعت، حمل و نقل، کشاورز و …… نقش مهمی را ایفاء می‌کنند و برای بحرکت درآوردن وسائلی مانند: کشتی، هواپیما، ماشینهای کشاورزی، ماشینهای ساختمانی و راهسازی و غیره از آن استفاده می‌شود. موتورهای احتراقی بطور کلی انرژی حرارتی نهفته در سوخت را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کنند. موتورهای احتراقی به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند که عبارتند از: 1-موتورهای احتراق خارجی (برون سوز) External Combustion engines 2-موتورهای احتراق داخلی (درون سوز) Internal Combustion engines
فصل اول احتراق Combustion موتورهای احتراقی (Combustion engines) 1- موتورهای احتراق خارجی 2- موتورهای احتراق داخلی موتورهای احتراق تراکمی دیزل تعریف چند اصطلاح هوای ایده‌آل Theore tical Air هوای اضافی Excess Air نسبت هوا به سوخت (AF) و نسبت سوخت به هوا (FA) نقطه شبنم محصولات احتراق احتراق با هوای کم مراحل احتراق در موتورهای دیزل عواملی که روی کاهش تأخیر در احتراق تأثیر دارد چرا موتور دیزل دود می‌کند و می‌کوبد؟ فصل دوم سوخت‌ها (fuels) نفت (Petroleum) تولید نفت خام ترکیبات شیمیائی نفت خام تصفیه نفت: تقطیر و تجزیه Fractional Distillation تحول کراکنیک (Cracking Process) پلی‌مریزاسیون (Polymerization) تحول جذب (Absorption process) هیدروژناسیون Hydrogenation طبقه‌بندی سوخت مشعل‌ها طبقه‌بندی سوخت دیزل انواع سوخت دیزل سوختهای جت یا توربین وسائط هوایی نقطه جاری شدن Pour point آب و رسوب در سوخت (Water and sediment) کربن باقی مانده خصوصیات ویژه تقطیر Distillation characteristics خاکستر Ash اثر فراریت سوخت در افزایش راندمان حرارتی موتور طریقه اندازه‌گرفتن عدد اکتان (در موتورهای بنزینی) عوامل افزودنی بالا برنده عدد اکتان سوخت موتورهای دیزل کیفیت احتراق سوخت دیزل قابلیت اشتعال قابلیت تبخیر ویسکوزیته مناسب و پیش‌بینی شده عدد ستان مواد افزودنی بالا برنده عدد ستان انتخاب سوخت باستان مشخص برای نسبت تراکم‌های متفاوت مخزن سوخت fuel tank لوله‌‌های هدایت سوخت انتقال سوخت درجه سوخت فصل سوم فیلتر سوخت‌رسانی fuel filter فیلتر اولیه فیلتر ثانویه یا فیلتر اصلی انواع فیلتر مورد مصرف فیلتر دستگاه سوخت‌رسان در موتور دیزل مسیر سوخت ب: مسیر سوخت در موتورهای مجهز به پمپ انژکتور نوع PT (موتور کومنز) فصل چهارم سیستم سوخت‌رسانی بوش پمپ انژکتور 2- ساختمان و عملکرد پمپ انژکتور 3- عملکرد پلانجر 4- اندازه‌گیری مقدار سوخت تزریقی 6- عملکرد سوپاپ تحویل 7- زمان پاشش سوخت پمپ انژکتور مدل PE(S)-PD 9- قطعات متشکله پمپچه 10- شناسایی انواع پمپ‌ها و طرز خواندن پلاک پمپ‌ها (ردیفی) 11- روش پمپ نصب پمپ انژکتور بر روی موتور 12- چگونگی تنظیم زمان پا شش سوخت بر روی موتور فصل پنجم 2- اصول کار گاورنر 1- اهرم راهنما 2- اهرم شناوی floating lever 3- عملکرد گاورنر در مرحله استارت (Governor at ingine starting) 4- عملکرد گاورنر در مرحله دوم ارام (موتور درجا) Governor engine idling 5- چگونگی کنترل دور ماکزیمم 6- عملکرد گاورنر در مرحله خاموش شدن موتور 7- نقش فنر انگلیش بر روی عملکرد موتور (Angleich spring) 8- نقش فنر تورک در گاورنر (Torgue spring) 10- نقش فنر گشتاور بر روی عملکرد موتور 11- چگونگی عملکرد گاورنر در بررسی منحنی کار گاورنر پمپ سه گوش 1- اصطلاحات مربوط به پمپ سه‌گوش چگونگی عملکرد پمپ سه گوش (مقدماتی) تنظیم کننده اتوماتیک 2- عملکرد تنظیم کننده اتوماتیک بوستر پمپ انژکتور نازل یا سوخت پاش انواع نازل در کوماتسو نازل نوع مجرائی سوراخدار نازل نوع گلوگاهی نحوه پا شش ریز یا درشت سوخت بوسیله سوخت پاشها سوخت پاش خنک شونده علامت اختصاری سوخت پاشها پنتوکس نازل فصل ششم سیستم سوخت رسانی کامینز الف- انژکتور مفهوم اعداد نوشته شده بر روی انژکتور میترینگ اریفیس (سوراخ مقدار سوخت) چگونگی عبور سوخت از انژکتور مکانیز حرکت پلانجر طرز کار و مکانیزم حرکت انژکتور فصل هفتمم پمپ PT پمپ ساختمان pt پمپ پمپ دنده‌ای صافی سیمی (فیلتر) P.T.G گاورنر ترانل (شیر) M.V.S گاورنر شیرخفه‌کن P.T.G گاورنر دستگاههای مجهز برای آزمایش پمپ انژکتور پایه گردان پمپ انژکتور دستگاه جدید تنظیم پمپ انژکتور بوش مزایای دستگاههای جدید احتیاط در آزمایش پمپ انژکتور عملیات مقدماتی در عیب‌یابی پمپ نتایج طرز سوار کردن پمپ انژکتور روی موتور فصل هشتم پمپ انژکتورهای دوار یا آسیابی پمپ انژکتورهای نوع گاورنر (رگلاتور) هیدرولیکی طرز کار فشار تحویل فشار انتقال فشار اندازه‌گیری فشار تزریق فشار بدون بار گاورنر (رگلاتور) طرز کار ضربه‌گیر کنترل توقف یا خاموش کن موتور سوپاپ تنظیم هواگیری روغنکاری بادامک و پیستونها آوانس و ریتارد پمپ انژکتورهای نوع گاورنر مکانیکی (وزنه‌ای) گاورنر نوع مکانیکی طرز کار دور آرام شتاب دادن کنترل میزان کردن پمپ نسبت به موتور مراحل عمل هواگیری دقت مفهوم پلاک پمپیهای آسیابی نتیجه‌گیری و پیشنهادات فهرست منابع

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علایی

شماره تماس : 09147457274 - 04532722652

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 115

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 17732 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.