فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

پاسخنامه ( شبکه های ارتباطات)

پاسخنامه ( شبکه های ارتباطات)
پاسخنامه ( شبکه های ارتباطات) - پاسخنامه ( شبکه های ارتباطات) شبکه های ارتباطاتشبکه های ارتباطات سازمانیشبکه های ارتباطات سیارشبکه های ارتباطی موبایلشبکه های ارتباطی سازمانشبکه های ارتباطی 4gشبکه های ارتباطی بی سیمشبکه های ارتباطی Nfcشبکه های ارتباطی



دانلود پرسشنامه

قسمتی از محتوای متن پرسشنامه
پاسخنامه ( شبکه های ارتباطات)
هنگامی که کار جدیدی را برعهده می گیرم از افرادی که میشناسم تقاضای کمک میکنم.¾ من شبکه را روشی برای ایجاد موقعیت های برد-برد میدانم. ¾ من دوست دارم افراد جدید را ملاقات کنم؛ من میتونم با سهولت با افرادی که نمی شناسم ارتباط برقرارکنم. ¾ من میتوانم به سرعت دو یا سه موفقیت گذشته خود را بیان کنم. ¾ من از برقراری ارتباط با افراد ، اهدافی را پیگیری میکنم. ¾

مقیاس پرسشنامه

نوع پرسشنامه : سازمانی _ مبانی سازمانی و مدیریت_مدیریت


(توضیحات کامل در داخل فایل)

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 3

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 7 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.