فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

ASP.NET

ASP.NET
ASP.NET - AspnetAspnet MvcAspnet CoreAspnet TutorialAspnet Interview QuestionsAspnet Mvc TutorialAspnet Page Life CycleAspnet Mvc Interview QuestionsAspnet Web ApiAspnet IdentityAspnet Mvc 5Aspnet Mvc 6Aspnet Mvc 4Aspnet Mvc 5 TutorialAspnet Mvc Life CycleAspnet Mvc CoreAspnet Mvc 4 TutorialAspnet Core 10Aspnet Core TutorialAspnet Core Web ApiAspnet Core Re



فهرست :
مقدمه : 2
فصل اول : معرفی ASP.NET 3
مروری بر ویژگی های جدید ویژوال استودیو 2008 6
معرفی و آموزش LINQ 8
فصل دوم : معرفی sQL sERVER 2008 16
دلایل به روز رسانی به SQL Server 2008 16
برخی قابلیتهای جدید در SQL Server 2008 17
انواع داده ها 19
آموزش Enterprise Manager 20
جداول برنامه 24
فصل سوم PROGRAM 27
معرفی وظایف کاربران 28
آگاهی از روند اجرای پروژه 29
معرفی ابزارها 29
تصاویر صفحات برنامه : 30
کد صفحات برنامه : 40








مقدمه :
می دانیم مقوله دانشجو و انتخاب واحد یکی از مهمترین و اساسی ترین مقولات در سیستم آموزشی کشور است . از این حیث دقت در این حیطه می تواند بسیاری از مشکلات را بر طرف کند.
سیستمی که پیش رو دارید به همین منظور تعبیه شده است و هدف آن این است که از امکانات Asp.net و Sql Server 2008 استفاده نماید تا بتواند یک سیستم بهینه باشد .
افرادی که به نوعی ذی نفع از این بخش هستند مدیران آموزش ، دانشجویان می باشند و بالطبع سیسستم هم بسوی راحتی این کاربران پیش رفته است .
در این سیستم از تکنولوژی جدید Asp.nET که به نام lINQ معرفی می شود استفاده شده است و اگر به حجم کد نویسی دقت شود مشاهده می شود که حجم کد نویسی بسیار کمتر و راحتتر شده است و به معنای واقعی oJECT pROGRAMING پیاده سازی شده است .
معماری این سیستم سه لایه می باشد که یک لایه aPPLICATION LAYER، لایه بعدی Bussinesse layer و لایه سوم data base layer می باشد.
در قسمت asp.net درمورد این تکنولوژی جدید بحث شده است .
با تشکر
شهریور 1389








فصل اول : معرفی ASP.NET
شرکت مایکروسافت در نوزدهم نوامبر 2007 ( بیست و هشتم آبان ماه هشتاد و شش ) ، رسما" نسخه ASP. NET 3.5 و ویژوال استودیو 2008 را عرضه کرد .همانند نسخه شماره 3 که نسبت به نسخه شماره 2 دارای امکانات بیشتری بود ، در این نسخه نیز نسبت به نسخه قبلی امکانات جدیدی اضافه شده است . اسمبلی های اساسی نصب شده توسط نسخه شماره 2 فریمورک ، همچنان در نسخه های 2 و 5 / 3 قابل استفاده می باشند . به عبارت دیگر ، در نسخه شماره 5 / 3 ، مفاهیم و نحوه نوشتن کد و مواردی از این قبیل نسبت به نسخه شماره 2 تغییر نکرده است . در این نسخه ، نوع ها ، ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به فریمورک اضافه شده است . ویژوال استودیو 2008 ، ابزاری قدرتمند برای پیاده سازی برنامه های ASP. NET است . برخلاف نسخه قبل که صرفا" مختص یک نسخه خاص فریمورک بود ( به عنوان نمونه در ویژوال استودیو 2003 ، نسخه ASP.NET 1.1 و در ویژوال استودیو 2005 نسخه ASP. NET 2.0 ) ، از ویژوال استودیو 2008 می توان به همراه چندین نسخه فریمورک استفاده کرد . شما می توانید از طریق یک لیست drop down ، نوع فریمورک خود جهت پیاده سازی برنامه ها ( به عنوان نمونه ASP. NET 2.0 ، ASP. NET 3.0 و یا ASP. NET 3.5 ) را انتخاب نمائید . شکل 1 نحوه

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 72

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 2564 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.