فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

مراحل و روشهای تدوین برنامه ریزی استراتژیک فایل اصلی جزوه آموزشی PPT حجم فایل زیپ 750 K تعداد کل اسلایدها 46

مراحل و روشهای تدوین برنامه ریزی استراتژیک
مراحل و روشهای تدوین برنامه ریزی استراتژیک - مراحل و روشهای تدوین برنامه ریزی استراتژیک فایل اصلی جزوه آموزشی PPT حجم فایل زیپ 750 K تعداد کل اسلایدها 46



مراحل و روشهای تدوین برنامه ریزی استراتژیک
فهرست مطالب
ü انواع برنامه براساس سطوح سازمانی
ü برنامه‏ریزی استراتژیک(Strategic Planning)
ü ویژگی‏های برنامه‏ریزی استراتژیک
ü مراحل فرآیند برنامه ریزی استراتژیک
ü چرخه فرآیند برنامه ریزی عملیاتی
ü مرحله اول : تحلیل، شناخت و هدف‏گذاری
ü مرحله دوم : انتخاب و تدوین استراتژی (Strategy Formulation)
ü مرحله سوم : اجرای استراتژی(Strategy Implementation)
ü مرحله چهارم : ارزشیابی و کنترل(Evaluation & Control)

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 47

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 748 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

آشنایی با مدیریت استراتژیک با استفاده از روش ارزیابی کارت امتیازی متوازن (BSC)

آشنایی با مدیریت استراتژیک با استفاده از روش ارزیابی کارت امتیازی متوازن (BSC)
آشنایی با مدیریت استراتژیک با استفاده از روش ارزیابی کارت امتیازی متوازن (BSC) - آشنایی با مدیریت استراتژیک با استفاده از روش ارزیابی کارت امتیازی متوازن (BSC) فایل اصلی جزوه آموزشی PPT حجم فایل زیپ 1 M تعداد کل اسلایدها 55



آشنایی با مدیریت استراتژیک با استفاده از روش ارزیابی کارت امتیازی متوازن (BSC)
فهرست مطالب
بخش اول : مدیریت استراتژیک
ü ادبیات استراتـژی
ü ماموریت
ü مدل کلاسیک برنامه ریزی استراتژیک

بخش دوم : معرفی روش کارت امتیازی متوازن (BSC)
ü موانع اجرای استراتژی
ü وجود شکاف بین استراتژی و عمل
ü نارسایی معیارهای مالی در سنجش عملکرد
ü ظهور روش ارزیابی متوازن
ü روند توسعه کارت امتیازی متوازن (BSC)

بخش سوم : تشریح مفاهیم کارت امتیازی متوازن (BSC)
ü تعاریف و مفاهیم اصلی
ü روش کارت امتیازی متوازن (BSC)
ü معیارهای سنجش (Measure)
ü رابطه علت و معلولی در روش BSC
ü منظر مالی Financial
ü ارزیابی از منظر مالی
ü منظر مشتری Customer
ü ارزیابی از منظر مشتری
ü منظر فرآیندهای داخلی Internal Processes
ü ارزیابی از منظر فرآیندها
ü منظر یادگیری و رشد Learning & Growth
ü ارزیابی از منظر یادگیری و رشد

بخش چهارم : کارت امتیازی متوازن و نقشه های استراتژی
ü نقشه استراتژی
ü نکات اساسی در توسعه سنجه‌ها
ü مراحل پیاده سازی روش ارزیابی متوازن

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 55

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 1030 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

آشنایی با مهمترین تکنیک های مدیریت فایل اصلی جزوه آموزشی WORD حجم فایل زیپ 245K تعداد کل صفحات 233

آشنایی با مهمترین تکنیک های مدیریت
آشنایی با مهمترین تکنیک های مدیریت - آشنایی با مهمترین تکنیک های مدیریت فایل اصلی جزوه آموزشی WORD حجم فایل زیپ 245K تعداد کل صفحات 233



آشنایی با مهمترین تکنیک های مدیریت
این جزوه برای آشنایی اولیه با تکنیک های مدیریتی می باشد و مناسب دانشجویان رشته های مدیریت و صنایع می باشد .

فهرست مطالب
موضوع صفحه
مدیریت جامع کیفیت (Total Quality Management) 2
مهندسی مجدد 16
مهندسی معکوس 34
الگوبرداری (Benchmarking) 41
شش‌سیگما 49
مهندسی ارزش 60
تفکر ناب 68
سازمانهای یادگیرنده 87
TRIZ 94
مدیریت پروژه 100
مدیریت ریسک 136
مدیریت استراتژیک 140
مدیریت منابع انسانی 144
مدیریت زنجیره تامین(Supply Chain Management) 153
برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise Resource Planning) 163
پژوهش در عملیات 172
الگوریتمهای هیوریستیک 178
مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) 181
مدیریت دانش 183
تعمیرات و نگهداری 188
مبانی 5S 205
انجمن جهانی سازمانهای صنعتی , فن آوری و تحقیقاتی WAITRO 220

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 233

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 244 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پیشینه ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

پیشینه ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
پیشینه ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی - پیشینه ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی



پیشینه ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)































همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب















منبع : دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc























قسمتی از مبانی نظری متغیر:
مفهوم اینترنت در اوایل دهه 1960 برای بخش دفاعی ایالات متحده بعنوان روشی برای حفظ ارتباطاتی که در نتیجه یک حمله اتمی از بین رفته بود به کار برده شد. در سال 1962 یک شرکت یک تکنولوژی مهم در ارسال داده ها را به صورت بسته های مجزا دریافت که بعداً یک معیارالزامی برای اینترنت شد (جفریور دیگران،2001).
در سال 1969 آژانس مطالعات عالی کار خود را شروع کرد که هدفش ساختن یک شبکه ای بود که محققان از دانشگاههای مختلف قادر باشند که با هم صحبت کنند (تریپر، 2000). سرانجام در سال 1983 آن به شبکه نظامی تبدیل شد بدین صورت که این شبکه برای بخش کشوری و غیرنظامی اختصاص یافت (جفری و دیگران، 2001).
شبکه مذکور در نیمه های دهه 80 تجدید گردید و شبکه بنیاد ملی علم نامیده شد در طول آن مدت بسیاری از شبکه های دانشگاهی آمریکایی و اروپایی به شبکه اصلی متصل گردیدند(سیسون،2000).
در سال 1989 فیزیکدانان کشور سوئیس آزمایشگاه اروپایی فیزیکی به ریاست بیرنز یک روش تخیلی موثر و کارائی را برای گروه های خبری پراکنده در نواحی جغرافیایی مختلف برای تبادل اطلاعات با تعریف پروتکل ابررسانه ،پروتکل انتقال مافوق متن، سند متنی استاندارد، و زبان برنامه نویسی بوجود آوردند و این مبنا و اساسی شد برای شبکه گسترده جهانی که در حال حاضر مشهورترین و عمومی ترین بخش اینترنت می باشد (جفری و دیگران، 2001) در اوایل دهه 1990 شبکه گسترده جهانی به کار برده شد و این امر به کامپیوترها این اجازه را داد که به چند رسانه مثل سند متنی، نوشته های تصویری، ویدئوها و... دسترسی داشته باشند. در 1993 یک تکه جدیدی از نرم افزاری که موزایک نامیده می شود بوجود آمد که بوسیله گروهی بنام ماکر اندرسون یک دانشجوی 22 ساله در دانشگاه ایلی نویز رهبری می شد، و این اولین نرم افزار مرورگر اینترنتی بود. این نرم افزار بصورت یک وجه مشترکی به کار برده شد که به کاربران کامپیوترهای ویندوز،اَپِل مکینتاش و... اجازه کار می داد (جفری و دیگران، 2001).
در سال 1994نتس کاپ یک مرورگر شبکه ای که مجهز به موتور جستجو بود توسط همان گروه ارائه شد. آنها سیاست های قیمت گذاری و بازاریابی را اتخاذ کردند که به نتس کاپ در کوتاه مدت حق انحصاری در میان کاربران می داد. مرورگرهای دیگر مثل اینترنت اکسپلورر هم توسط شرکت مایکروسافت ارائه شد که برجستگی زیادی از خود نشان داد. همچنین، با ترکیب و پیوستگی مرورگر شبکه ای، بسیاری از وب سایت ها، جستجوی کلمات کلیدی را تسهیل نمودند که از آنها تعدادی دیگر از مرورگرها مثل یاهو بوجود آمدند. با این وجود، بسیاری از شرکت های اینترنتی با تبلیغ در صفحه خانگی یک موتور جستجو بازدیدکنندگان زیادی را جذب کردند. این یک تاکتیکی بود که توسط آمازون بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفت (باندیو،2002).
بسیاری از شرکت ها هم اکنون صفحه خانگی خود را دارند و در بیشتر موارد قابل پیش بینی هستند مثل ایبی که به مصرف کننده اجازه می دهد تا بدون نیاز به جستجو مستقیماً به وب سایت دسترسی پیدا کند.امروزه اینترنت برای همه کسانی که آرزوی استفاده از آن را در سرتاسر جهان دارند وجود دارد. اینترنت و شبکه گسترده جهانی با تغییرات عمیق و شگفت آور در دنیای تجارت تحول دیگری را آغاز کردند (باندیو،2002). امروزه اینترنت نه تنها تکنولوژی را آورده بلکه روش های متفاوت انجام کارها را در دنیای گسترده تحت تاثیر قرار داده است.
در حال حاضر دانشگاه ها می توانند به گروهی از دانشجویان بین المللی آموزش دهند و درس ارائه کنند، گروههای متفرق اعم از کارگران می توانند با استفاده از نرم افزار گروهی که بر روی اینترنت قابل اجرا است بر روی یک پروژه کار کنند، شرکت های چند ملیتی می توانند تولیدات خود را با قیمتی ارزانتر از کار به کشورهای دیگر منتقل کنند وبا آنها در تماس باشند و افراد عادی می توانند با دوستان و خویشاوندان خود در سراسر جهان بدون نیاز به پرداخت مبلغ زیادی برای آن درارتباط باشند و همچنین معامله و تبادل اطلاعات می تواند به آسانی بین اشخاص یا گروهها انجام یافته، به قیمت ها و محصولات دست یافته و تا حدی با هم مقایسه گردند.
در دنیای تجارت امروزی، اینترنت تقریباً همه نوع گوناگونی را دارد، و این تنوع در تجارت مشوق و محرکی در مسیر تصمیم گیری مصرف کننده است (باندیو،2002) این روزها تولیدات یا محصولات اشباع شده و استراتژی های بازاریابی در توانایی شرکت ها برای جذب مشتریان قرار داده شده است. بنابراین، مشتریان، هم اکنون در جایگاهی هستند که تقاضای خدمات بهتر، سریع ودسترسی آسان به اطلاعات دارند که می تواند برای تولید تفاوت ها، تشابه ها، نشان تجاری و ....باشد.اینترنت از یک طرف ارائه خدمات را تسهیل کرده و از طرف دیگر شرکت را در معرض یک محیط عدم ثبات قرار داده، به صورتی که اگر شرکتی نتواند جوابگوی تقاضایی باشد قادر به رقابت هم نخواهد بود.با توجه به مفهوم استرتژی برد-برد، اینترنت امروزی نه تنها مسیر تجارتی را که باید انجام گیرد متحول کرده، بلکه باعث بوجود آمدن مفاهیم بسیاری گردیده که در آن، رابطه بین تجارت و مشتریان در حفظ و بهبود و اصلاح تجارت الکترونیک قرار داده شده است. تنوع و گوناگونی تجارت الکترونیک باعث بوجود آمدن فعالیت های زیادی گردیده که مثل یک قالب وچارچوبی برای مفید بودن آن استوار گردیده اند. با این همه این چهارچوب بر طبق شکل (ایفرایم توربان و دیگران، 2008) می باشد که در نمودار زیر نشان داده خواهد شد؛

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 22

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 50 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پیشینه ومبانی نظری تفکر استراتژیک

پیشینه ومبانی نظری تفکر استراتژیک
پیشینه ومبانی نظری تفکر استراتژیک - پیشینه ومبانی نظری تفکر استراتژیک



پیشینه ومبانی نظری تفکر استراتژیک
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)































همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب















منبع : دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc























قسمتی از مبانی نظری متغیر:
عبارت تفکر در بسیاری از موارد به اشتباه و برای اشاره به مفاهیمی مانند برنامه ریزی استراتژیک و یا مدیریت استراتژیک به کار برده شده است ( لیدکا ، 1998). از این رو لازم است تا این موارد به صورت مجزا بررسی شده و تفاوت های آنها مورد توجه قرار گیرد.
تفکر استراتژیک، فرآیندی خلاقانه و واگرا بوده ( هراکلئوس، 1998) و با چشم انداز و دورنمای طراحی شده توسط رهبران سازمان مرتبط است. این امر مستلزم فراتر رفتن اندیشه مدیران از عملیات روزمره با هدف تمرکز بر قصدونیت استراتژیک بلند مدت مورد نظر برای کسب و کار است. تفکر استراتژیک فعالیت های چون گردآوری اطلاعات، تحلیل و بحث و تبادل نظر در خصوص شرایط حاکم بر سازمان ( ایرلی،2006) و در شرکت های دارای فعالیت های متنوع، پاسخگویی به سوالات اساسی در مورد پورتفوی سازمان را شامل می شود ( نادلر، 2004).
آبراهام تفکر استراتژیک را شناسایی استراتژی های قابل اطمینان و یا مدل های کسب و کاری می داند که به خلق ارزش برای مشتری منجر شوند. او معتقد است جستجو برای یافتن گزینه های استراتژیک مناسب، که معمولابه عنوان بخشی از فرآیند مدیریت استراتژیک انجام می گیرد، در واقع نتیجه عملی تفکر استراتژیک است (آبراهام، 2005).
گرتس نیز نقش تفکر استراتژیک را تلاش برای نوآوری و تجسم آینده ای جدید و بسیار متفاوت برای سازمان می داند که ممکن است منجر به تعریف مجدد استراتژی های اصلی و یا حتی صنعتی که شرکت در آن فعالیت می کند شود (گرتس،2002).
تفکر استراتژیک یک فرآیند مداوم است (بن وآبراهام، 2005) که هدف آن رفع ابهام و معنا بخشیدن به یک محیط پیچیده است( بن، 2005). این فرآیند تجزیه و تحلیل موقعیت و همچنین ترکیب خلاقانه نتایج تحلیل در قالب یک برنامه استراتژیک موفقیت آمیز را در بر می گیرد ( واقفی، 1998). در مقابل برنامه ریزی استراتژیک، غالبا برای اشاره به یک فرآیندتحلیلی و برنامه ریزی شده مورد استفاده قرار می گیرد ( هراکلئوس، 1998). برنامه ریزی استراتژیک به مجموعه مفاهیم، رویه ها و ابزارهای گفته می شود که جهت کمک به رهبران، مدیران و برنامه ریزان برای تفکر و اقدام استراتژیک طراحی شده اند. برنامه ریزی استراتژیک جایگزینی برای تفکر نیست (درلی،2007) بلکه این دو در یک فرآیند دیالکتیک با یکدیگر تعامل بوده و هردو برای مدیریت استراتژیک اثر بخش ضروری به شمار می روند ( هراکلئوس، 1998). برنامه ریزی استراتژیک همانگونه که اشاره شد، مجموعه ای از تئوری ها و چهارچوب هایی است که به همراه ابزارها و تکنیک های تکمیلی برای کمک به مدیران برای تفکر، برنامه ریزی و اقدام استراتژیک طراحی شده اند(استانهوز و پمبرتون، 2002). استراتژی های خلاقانه و منحصر به فرد که حاصل تفکر استراتژیک هستند باید از طریق تفکر همگرا و تحلیل یا به عبارت دیگر برنامه ریزی استراتژیک عملیاتی شود ( هراکلئوس، 1998) .



مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 35

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 105 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل