فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

مقاله تربیت بدنی

مقاله تربیت بدنی
مقاله تربیت بدنی - مقاله تربیت بدنی



تربیت بدنی
تربیت بدنی و علوم ورزشی مطالعه فعالیتهای بدنی منسجم و سازمان یافته است که باعث رشد و توسعه حیطه های شناختی-ذهنی،اجتماعی، بیولوژیک و تأمین تندرستی و سلامتی انسان می گردد و به منظور دستیابی به این اهداف از همه شاخه های علوم مانند: بیوشیمی، فیزیولوژی، تغذیه، علوم ریاضی، فیزیک، شیمی، تشریح، روانشناسی و جامعه شناسی بهره می گیرد.
تاریخچه گروه0
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی از سال 1998 با 43 دانشجو در مقطع کارشناسی تربیت بدنی، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. تا قبل از این تاریخ، این گروه مسئولیت برگزاری و اجرای واحدهای عمومی تربیت بدنی را بر عهده داشت. گروه تربیت بدنی هدایت و آموزش دانشجویان مقطع کارشناسی را در زمینه های علوم ورزشی و تعلیم و تربیت عهده دار است و دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقطع کارشناسی با گذراندن 133 واحد درسی که 53 واحد آن نظری و 56 واحد آن عملی تخصصی است به فراگیری عینی و عملی این رشته نی پردازند.
گروه تربیت بدنی از بدو تأسیس، توانسته است قهرمانان ورزشی در رشته های ورزشی مختلف به کشور و دنیا معرفی نماید و نام دانشگاه و گروه تربیت بدنی دانشگاه ارومیه را در صحنه های بین المللی و جهانی و در مطبوعات آنها مطرح و درج نماید. از افتخارات ورزشی گروه تربیت بدنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قهرمان کشتی فرنگی در آسیا
قهرمان وزنه برداری در آسیا
قهرمان کاراته در آسیا و منطقه
قهرمان کوهنوردی (اولین فاتح ایرانی قله بلند قامت اورست
گروه تربیت بدنی از امکانات ورزشی و آزمایشگاهی و کتابخانه ای مناسبی برای ارائه خدمات تندرستی و سلامتی به علاقمندان و متقاضیان برخوردار است.
پندارهای غلط در مورد فعالیت بدنی

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 5

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 17 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.