فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

مقاله تاثیرات ورزش بر جسم و روح

مقاله تاثیرات ورزش بر جسم و روح
مقاله تاثیرات ورزش بر جسم و روح - مقاله تاثیرات ورزش بر جسم و روح



مقاله تاثیرات ورزش بر جسم و روح
این مقاله در 23 صفحه تهیه و تنظیم شده است .

فهرست :

مقدمه
ورزش چیست؟ اهمیت و فواید ورزش
تاثیر ورزش بر دستگاه گردش خون
تاثیر ورزش بر دستگاه عصبی
تاثیر ورزش بر طول عمر
تاثیر ورزش بر قلب و عروق
تاثیر ورزش بر دستگاه تنفس
تاثیر ورزش بر دستگاه گوارش
تاثیر ورزش بر دستگاه حرکتی
تأثیر ورزش بر غدد داخلی
ورزش چگونه به دستگاه هاضمه کمک می کند؟
پاره ای از متن کتاب زن و ورزش
پاره ای از اثرات ورزش بر جسم و روح به بیان دیگر
فواید ورزش به طور جداگانه بر تک تک اعضای بدن
به طور مثال : اثرات مفید ورزش والیبال بر بدن انسان
فواید فکری و عقلی
لذت و تفریح
منابع

مقدمه
ورزش تناسب اندام می‌آورد و سلامت را حفظ می‌کند. ورزش عضلات و دستگاه قلبی - عروقی را تقویت می‌کند، مهارت‌های حرکتی‌ را بهبود می‌بخشد، وزن را متعادل می‌کند و باعث شادی می‌شود. ورزش منظم، دستگاه ایمنی را تقویت می‌کند و مانع از بیماری‌های ناشی از پرخوری (مانند دیابت نوع 2، چاقی و بیماری‌های قلبی - عروقی) می‌شود. ورزش همچنین سلامت روان را تقویت می‌کند، عزت نفس را بالا می‌برد و حتی با بهبودی تصویر ذهنی از بدن‌ می‌تواند به بهبود زندگی زناشویی منجر شود.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 23

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 66 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پاورپوینت بررسی فرم و هندسه موزه

پاورپوینت بررسی فرم و هندسه موزه
پاورپوینت بررسی فرم و هندسه موزه - پاورپوینت بررسی فرم و هندسه موزه فایل پاورپوینت مطالعات موردی موزه هنرهای معاصر ایران وموزه فرش ایران با عنوان فرم و هندسه موزه درتعداد 45 اسلاید قابل ویرایش



پاورپوینت فرم و هندسه موزه

فایل پاورپوینت مطالعات موردی موزه هنرهای معاصر ایران وموزه فرش ایران با عنوان فرم و هندسه موزه ، درحجم 45 اسلاید قابل ویرایش.
در این فایل به بررسی و مطالعه موردی موزه هنرهای معاصر ایران و موزه فرش ایران پرداخته شده است.
فهرست مطالب : معرفی معمار موقعیت و قرارگیری موزه معماری موزه دیدگاه مورد بررسی طراحی موزه نقشه ها معرفی موزه نقد و تحلیل موزه هنرهای معاصر مصالح بکاررفته فضاهای موجود یوگرافی معمار مجموعه موزه فرش ایران درباره موزه درباره موزه موزه فرش تهران قرار گیری کلی موزه ملی فرش ایران معرفی سایت مجموعه محوطه سازی تصاویرسایت مجموعه دیاگرام ارتباط فضایی طبقه همکف ماتریس ارتباط فضایی فضاهای داخلی موزه معایب این فایل با فرمت پاورپوینت در45اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 45

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 4720 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقاله تأثیر مدیریت دانش و توانمند سازی کارکنان در سازمان (مطالعه ی موردی منطقه ی آزاد تجاری و صنعتی ارس خدا آفرین)

مقاله تأثیر مدیریت دانش و توانمند سازی کارکنان در سازمان (مطالعه ی موردی منطقه ی آزاد تجاری و صنعتی ارس خدا آفرین)
مقاله تأثیر مدیریت دانش و توانمند سازی کارکنان در سازمان (مطالعه ی موردی منطقه ی آزاد تجاری و صنعتی ارس خدا آفرین) - مقاله حاضر در 115 صفحه با رعایت تمامی اصول مقاله نگاری در 5 فصل جهت ارائه در مقاطع ارشد مدیریت و کارشناسی مدیریت آماده گردیده تهیه گردیده در ضمن فهرست مطالب در توضیحات کامل آمده است



مقاله تأثیر مدیریت دانش و توانمند سازی کارکنان در سازمان (مطالعه ی موردی منطقه ی آزاد تجاری و صنعتی ارس خدا آفرین)
مقاله حاضر در 115 صفحه تهیه و تنظیم شده است .

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 1
فصـل اول: کلیـات تحقیـق
1ـ1) مقدمه. 2
1-2) بیان مساله. 4
1ـ3) اهمیت و ضرورت تحقیق.. 5
1ـ4) اهداف تحقیق.. 6
1ـ5) سؤالات تحقیق.. 6
1 ـ 6) فرضیه‌های تحقیق.. 6
1 ـ 7) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها و واژه‌های کلیدی.. 7
1- 8) قلمرو تحقیق.. 9
1ـ8ـ1) قلمرو زمانی تحقیق.. 9
1ـ8ـ2) قلمرو موضوعی تحقیق.. 9
1ـ8ـ3) قلمرو مکانی تحقیق.. 9
فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
2ـ1) مقدمه. 11
2-2) مدیریت دانش... 12
2-2-1) داده، اطلاعات، دانش و خرد. 12
2-2-2) انواع دانش... 14
2-2-2-1) انواع دانش از نظر نوناکا 14
2-2-2-2) انواع دانش از نظر ماشلوپ... 15
2-2-3) تعاریف مدیریت دانش... 16
2-2-4) اهداف مدیریت دانش... 18
2-2-5) راهبردهای مدیریت دانش... 18
2-2-6) ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ... 19
2-2-7) الزامات اجرایی مدیریت دانش... 19
2-2-8) کارایی مدیریت دانش... 21
2-2-9) فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش... 22
2-2-10) اهمیت نیاز به مدیریت دانش در سازمان های دولتی.. 22
2-2-11) عناصر مهم در چارچوب مدیریت دانش در بخش دولتی.. 23
2-2-12) چرخة مدیریت دانش... 24
2-2-12-1) خلق دانش... 24
2-2-12-2) ذخیره دانش... 27
2-2-12-3) تسهیم دانش... 27
2-2-12-4) کاربرد دانش... 28
2-2-13) اصول و فرایندها مدیریت دانش... 28
2-2-14) مدلهای مدیریت دانش... 35
2-2-14-1) فرآیندهای مدیریت دانش نوناکا 35
2-2-14-2) مدل تلفیقی فرایندهای مدیریت دانش دالکیر. 36
2-2-14-3) مدل پایه‌های ساختمان مدیریت دانش پروبست و همکاران. 36
2-2-14-4) مدل گاپا و لایر. 38
2-2-14-5) مدل گالاگان. 39
2-2-14-6) مدل جاشاپارا 39
2-2-14-7) مدل زعفریان و همکاران. 39
2-2-14-8) مدل پک من.. 40
2-2-15) فرایندهای مدیریت دانش مورد استفاده در این تحقیق.. 41
2-2-15-1) دانش‌آفرینی.. 41
2-2-15-2) جذب دانش... 42
2-2-15-3) سازماندهی دانش... 42
2-2-15-4) انتشار دانش... 42
2-2-15-5) ذخیره و نگهداری دانش... 42
2-2-15-6) کاربرد و بهره‌گیری دانش... 42
2-2-16) سرمایة فرهنگی.. 43
2-2-17) مدیریت دانش در منابع انسانی.. 44
2-2-18) مدیریت دانش در مقابل مدیریت اطلاعات... 44
2-3) توانمندسازی.. 46
2-3-1) ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی در سازمان ها 47
2-3-2) اهداف توانمندسازی کارکنان. 48
2-3-3) رویکردهای توانمندسازی.. 49
2-3-3-1) رویکرد ساختاری.. 49
2-3-3-2) رویکرد روانشناختی.. 49
2-3-4) متغیرهای مرتبط با توانمندسازی روانشناختی.. 51
2-3-5) عوامل مؤثر بر توانمندسازی.. 51
2-3-6) ابعاد توانمندسازی روانشناختی.. 52
2-3-7) مدل توانمندسازی گائو. 56
2-3-8) مدل توانمندسازی مگ لاگان و نل.. 56
2-3-9) مدل توانمندسازی نولر. 56
2-3-10) استراتژیهای توانمندسازی.. 57
2-3-10-1) استراتژی افزایش آگاهی جمعی از طریق داستان گویی.. 57
2-3-10-2) استراتژی آموزش مهارتهای حل مساله. 57
2-3-10-3) استراتژی آموزشهای مهارتهای پشتیبانی و تجهیز منابع. 58
2-4) پیشینة تحقیق.. 58
2-4-1) تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 58
2-4-2) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. 64
فصل سوم: روش تحـقیـق
3ـ1) مقدمه. 67
3-2) روش تحقیق.. 67
3 ـ3) جامعه و نمونة آماری.. 68
3ـ4) ابزار گردآوری داده‌ها 68
3-5) روائی و پایائی ابزار سنجش... 72
3-5-1) روائی ابزار سنجش... 72
3-5-2) پایائی ابزار سنجش... 72
3ـ6) روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 73
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته‌های تحقیق
4ـ1) مقدمه. 74
4-2) توصـیف آماری شاخصهای جمعیت شناختی پرسشنامه. 76
4 ـ3) توصـیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیرهای تحقیق.. 78
4-3-1) توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر توانمندسازی.. 78
4-3-2) توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر مدیریت دانش... 78
4-3-3) توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر تفویض اختیار. 79
4-3-4) توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر تشویق و اعطاء پاداش... 79
4-3-5) توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر اجرای نظام پیشنهادات... 79
4-3-6) توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر بهبود عملکرد کارکنان. 80
4-4) تجـزیه و تحلیل استنباطی داده‌های آماری (آزمون فرضیه‌های تحقیق) 81
فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات
5ـ1) مقدمه. 86
5 ـ2) بحث و نتیـجه‌گیری.. 86
5ـ3) پیشنهادها 87
5 ـ 4) محدودیت‌ها و مشکلات تحقیق.. 89
منابع. 90
پیوست... 95

فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (2-1): تعاریف مختلف دانش... 13
جدول (2-2): چهار نوع تعامل بین دانش... 25
جدول (2-3): حالتهای چهارگانة تبدیل دانش در مدل نوناکا 26
جدول (2-4): انواع فرآیندهای مدیریت دانش... 34
جدول (2-5): تفاوت بین مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش... 45
جدول (2-6): مقایسه رویکرد ساختاری توانمندسازی با رویکرد روانشناختی.. 50
جدول (2-7): نظرات مختلف درباره ابعاد توانمندسازی.. 52
جدول (2-8): مدل توانمندسازی نولر. 57
جدول (3-1): پایایی متغیرهای تحقیق.. 72
جدول ( 4-1): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونة آماری به سؤال جنسیت... 76
جدول (4-2): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونة آماری به سؤال میزان تحصیلات... 77
جدول (4-3): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر توانمندسازی.. 78
جدول (4-4): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر مدیریت دانش... 78
جدول (4-5): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر تفویض اختیار. 79
جدول (4-6): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر تشویق و اعطاء پاداش... 79
جدول (4-7): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر اجرای نظام پیشنهادات... 79
جدول (4-8): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر بهبود عملکرد کارکنان. 80
جدول (4- 9): نتایج آزمون کولموگوروف - اسمیرنوف... 80
جدول (4-10): آزمون فرضیة اصلی.. 81
جدول (4-11): آزمون فرضیة اصلی.. 82
جدول (4-12): آزمون فرضیة فرعی.. 82
جدول (4-13): آزمون فرضیة فرعی.. 83
جدول (4-14): آزمون فرضیة فرعی.. 84

فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (4‌- 1): درصد پاسخهای نمونة آماری به سؤال جنسیت... 76
نمودار (4‌-2): درصد پاسخهای نمونة آماری به سؤال میزان تحصیلات... 77

فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل (2-1): سلسله مراتب دانش... 14
شکل (2-2): فرآیندهای مدیریت دانش... 35
شکل (2-3): مدل تلفیقی فرایندهای مدیریت دانش... 36
شکل (2-4): مدل پایه‌های ساختمان مدیریت دانش... 38
شکل (2-5): ابعاد توانمندسازی.. 53

چکیده
امروزه سازمانها دریافته‌اند که هیچ چیز بــــه اندازه دانایی نمی‌تواند آنها را در دنیای رقابتی امروز پایدار نگه دارد، لذا بیش از هر چیز کارکنان سازمان به عنوان صاحبان دانایی و مهمترین سرمایة سازمان مورد توجه قرار گرفته‌ و مدیریت دانش بعنوان ابزاری که می‌تواند دانایی موجود را گردآوری و نظم و پویایی بخشیده و در کل سازمان اشاعه دهد، اهمیت یافته است. لذا تحقیق حاضر که با هدف بررسی تأثیر مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس خداآفرین انجام گرفته است، به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای این سؤال است که بکارگیری مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس خداآفرین چه تأثیری بر عمکرد کارکنان خواهد داشت؟ به منظور آزمون فرضیه‌های تحقیق با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و آمارة آزمون t، برای هر یک از متغیرهای تحقیق پرسشنامه‌های استاندارد لاوسون (ستجش شاخصهای مدیریت دانش)، اسپریتزر (سنجش شاخصهای توانمندسازی) و آزاده‌دل و همکاران (سنجش شاخصهای بهبود عملکرد کارکنان) و با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی ساده در اختیار کلیة کارکنان و مدیران سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس خدا آفرین به تعداد 140 نفر قرار گرفت. نتایج حاصل از آزمون فرضیه‌های تحقیق نشان داد که؛
فرضیه اصلی 1: توانمندسازی موجب بهبود عملکرد کارکنان گردیده است.
فرضیه اصلی 2: مدیریت دانش موجب بهبود عملکرد کارکنان گردیده است.
فرضیه فرعی 1: تفویض اختیار موجب بهبود عملکرد کارکنان گردیده است.
فرضیه فرعی 2 : تشویق و اعطاء پاداش موجب بهبود عملکرد کارکنان گردیده است.
فرضیه فرعی 3 : اجرای نظام پیشنهادات موجب بهبود عملکرد کارکنان گردیده است.

واژه‌های کلیدی: مدیریت دانش، توانمندسازی، بهبود عملکرد کارکنان، اقتصاد دانایی محور

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 115

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 659 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز

پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز
پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز - پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز



پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز
دانلود پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز این پاورپوینت در 36 اسلاید همراه با فایل word در 24 صفحه می باشد.

فهرست مطالب اسلایدها :
مسجد عتیق شیراز
درباره شیراز
محیط طبیعی ( موقعیت و وسعت )
آب و هوا
پیشینه تاریخی
جمعیت فارس
نژاد
زبان
مذهب
آثار تاریخی فارس
پل ها
شیراز، مسجد جامع عتیق
مسجد جامع عتیق
عنوان مشهور
رده و نوع اثر
تاریخ ساخت
اشخاص مرتبط
توضیحات پیشینه تاریخی
موقعیت جغرافیایی
بررسی ساختمان و سازه مسجد
بررسی تزیینات مسجد
بررسی معماری
پلان معماری مسجد
منابع

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 36

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 3689 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقاله افسردگی و علائم آن

مقاله افسردگی و علائم آن
مقاله افسردگی و علائم آن - در این مقاله درباره افسردگی در جوانان و نوجوانان و کودکان و علائم آن و راه های درمان آن توضیح داده شده است و 21 صفحه و دارای فهرست بندی می باشد



مقاله افسردگی و علائم آن

این مقاله در 24 صفحه تهیه و تنظیم شده است .

فهرست :
مقدمه
تعریف ساده ای از افسردگی
نشانه شناسی افسردگی
کهن نیاز
علائم افسردگی در جوانان و نوجوانان چیست؟
علائم افسردگی در کودکان و نوجوانان:
راه های درمان افسردگی:
علائم دیگر افسردگی در جوانان :
خطر خودکشی
نقش خانواده‌ها در بروز افسردگی میان نوجوانان و جوانان
شاد زیستن
توضیحاتی درباره علل افسردگی در جامعه ایران
مقدمه
هر شخص در زندگی خود مسائل و مشکلات خاصی دارد و دلایل افسردگی در افراد، مختلف است. اما یکی از ریشه ای ترین موضوعاتی که امروزه باعث افزایش افسردگی در بین جوانان شده است، عدم تسلط آنها بر کنترل و اداره زندگی اجتماعی شان است.
« بیماری های افسردگی چه به صورت حاد و چه به صورت مقطعی متاسفانه بیشتر جوانان و زنان را دربرمی گیرد.»
امروزه از قرن حاضر به عنوان عصر افسردگی نام می برند که در این بیماری یک چهارم افراد جهان و حتی ایران را دربر گرفته است. البته ناگفته نماند این آمار مربوط به افسردگی به معنای بالینی است در حالی که افسردگی تنها رفتارهای بالینی را مدنظر قرار نمی دهد بلکه آمار ناشادمانی و غمگینی را نیز باید جزو نرخ رسمی آمار مبتلایان به این بیماری به حساب آورد. سازمان جهانی بهداشت نیز هشدار داده که این بیماری روانی بیش از سایر عوامل تهدیدکننده حیات جسمی، روانی انسان ها در قرن حاضر و مخصوصا در خاورمیانه است که هر روزه شاهد جوان تر و جدی تر شدن این بیماری هستیم.
چندی پیش در رسانه ها اعلام شد که اختلالات روانی و افسردگی در جامعه ایران دومین رتبه بیماری ها را از نظر تحمیل هزینه های بهداشتی، روانی، اجتماعی و اقتصادی دارد که متاسفانه با توجه به شیوع گسترده آن، مسوولان همچنان برای پیشگیری از این سرماخوردگی روحی، برنامه ریزی دقیقی انجام نداده اند تا آنجا که افسردگی به سنین نوجوانی کاهش یافته است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 24

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 68 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل