فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی دربانک ملت استان اردبیل

مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی دربانک ملت استان اردبیل
مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی دربانک ملت استان اردبیل - مقاله حاضر در 145 صفحه و 5 فصل بعنوان مقاله ارشد مدیریت با رعایت تمام اصول مقاله نویسی جهت ارائه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آماده گردیده است عنوان فهرست در قسمت توضیحات کامل آماده است



مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی دربانک ملت استان اردبیل
این مقاله در 145 صفحه تهیه و تنظیم شده است .

چکیده
هدف از این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی دربانک ملت استان اردبیل می باشد. روش تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی، توصیفی بوده و سعی بر آن دارد تا تاثیر بازاریابی داخلی را بر بازارگرایی در بانک ملت استان اردبیل مورد بررسی قرار دهد. دوره زمانی تحقیق 7 ماهه بوده و از اول دی ماه سال 1391 تا انتهای تیر ماه سال 1392 بوده و زمان جمع آوری داده های پرسشنامه سه ماهه و از اول فروردین تا آخر خرداد ماه می باشد و جامعه آماری آن را کارکنان بانک ملت استان اردبیل تشکیل می دهند. روش نمونه گیری در این تحقیق بر اساس پرسشنامه استانداردی می باشد که توسط آواد و آگتی در سال 2010 طراحی شده است. در این پژوهش با توجه به اندازه جامعه آماری که تعداد325نفر می باشد تعداد نمونه لازم از طریق این جدول، 180 نفر انتخاب شده است. برای تعیین پایایی پرسشنامه از الفای کرونباخ یک بار برای 30 پرسشنامه و یک بارنیز برای 180پرسشنامه استفاده شده که پایایی برای 30 پرسشنامه 751/0 و برای 180 پرسشنامه 830/0 بدست آمد و برای تعیین روایی پرسشنامه، پرسشنامه طراحی شده همراه با فرضیات پژوهش در اختیار اساتید و خبرگان رشته مدیریت و بازاریابی قرار داده شده و بعد از کسب نظرات آنها و انجام اصلاحات لازم، روایی ابزار پژوهش تائید گردید همچنین فرضیات تحقیق بر اساس مدل های ارائه شده، از طریق آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل گرفته اند،از آمار توصیفی برای توصیف ویژگی های متغیرها و از آمار استنباطی برای آزمون فرضیه ها و به طور مشخص از روش SEM برای تعیین رگرسیون، همبستگی و تحلیل مسیر استفاده شده است و نرم افزارهای مورد استفاده در این تحقیق نیز اس پی اس اس و لیزرل می باشد. و در نهایت نسبت به معنی دار بودن مدل و هر یک ازمتغیرهای مستقل تصمیم گیری شده است.
کلمات کلیدی: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی







فهرست
چکیده د
فصل اول - کلیات تحقیق
1-1مقدمه2
1-2- بیان مساله2
1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق. 4
1-4- اهداف تحقیق. 4
1-5- فرضیه های تحقیق تحقیق. 4
1-6- مدل مفهومی تحقیق 5
1-7-تعریف مفهومی و عملیاتی 5
1-8-روش تحقیق8
1-9-ابزار گردآوری اطلاعات8
1-10روش تجزیه و تحلیل8
1-11- ساختار مقاله 9
فصل دوم - ادبیات نظری تحقیق و مروری بر پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه 11
2-2 – بازار یابی داخلی 11
2-2- 2 اصول اساسی بازاریابی 12
2-2-3 عناصر بازاریابی داخلی 13
2-2-4 گام های بازاریابی داخلی 15
2-2-5 تعریف و مفهوم سازی بازاریابی درونی 15
2-2-6 آمیخته بازاریابی درونی 17
2-2-7 بازاریابی درونی استراتژیک.. 20
2-2-8 بازاریابی درونی جمعی 20
2-2-9-مدیریت رابطه ای درونی 22
2-3- رفتار شهروندی 22
2-3-1 تعاریف رفتار شهروندی سازمانی 24
2-3-2- ابعاد رفتار شهروندی سازمانی 26
2-3-3- انواع رفتار شهروندی سازمانی 31
2-3-4 رفتار شهروندی مدیریت 33
2-3-5 رفتار شهروندی کارکنان 33
2-3-6 – رفتار ضد شهروندی 33
2-3-7 عوامل موثر بر رفتار شهروندی سازمانی 34
2-3-8 پیامد های رفتار شهروندی سازمانی 37
2-4- تعهد سازمانی 37
2-4-1 تعاریف تعهد سازمانی 37
2-4-2 انواع تعهد سازمانی 39
2-4 -3 – عوامل موثر بر تعهد سازمانی 42
2-4-4 پیامد های تعهد سازمانی 44
2-5- بازار گرایی 46
2-5-2 دیدگاه های مختلف در مورد بازارگرایی 47
2-6-پیشینه تحقیق52
2-6-1تحقیقات انجام شده در داخل کشور 52
2-6-2 تحقیقات انجام شده در خارج کشور 54
2-7-مدل و ارتباط متغیر های تحقیق 55
فصل سوم - روش شناسی تحقیق
3-1مقدمه 58
3-2 روش پژوهش... 58
3-3 قلمرو پژوهش... 59
3-4 جامعه آماری. 60
3-5 روش نمونه گیری و تعیین اندازه نمونه 60
3-6 روش و ابزار گرد آوری اطلاعات 60
3-7 ابزار اندازه گیری پژوهش 61
3-8 مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری پژوهش 62
3-9 شیوه گرد آوری اطلاعات 63
3-10 اعتبار و پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 63
3-10-1روایی ابزار پژوهش 63
3-10 – 2 پایایی ابزار پژوهش 65
3-11 متغیرهای پژوهش 67
3-12 روش تجزیه و تحلیل آماری داده ها 68
3-13 آزمون های برازندگی مدل کلی 68
فصل چهارم - تجزیه تحلیل داده ها و یافته های تحقیق
4-1- مقدمه 72
4-2- آمار توصیفی. 72
4-3- میانگین نمرات متغیر ها ی پژوهش 76
4-4- مفروضات انجام تحلیل عاملی 76
4-5- ماتریس کواریانس بین متغیر های پنهان پژوهش 77
4-6- مدل اندازه گیری یا تحلیل عاملی تائیدی (CFA) 77
4-7- تخمین مدل. 82
4-8- شاخص های برازش مدل. 83
4-9-نتایج حاصل از آزمون فرضیات 84
4-10- ضریب تعیین متغیرهای درون زای پژوهش 87
4-11- خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها 88
فصل پنجم - نتیجه گیری و پیشنهاد های تحقیق
5-1- مقدمه 91
5-2- نتایج بررسی فرضیات تحقیق. 91
5-3- مقایسه نتایج تحقیق با پیشینه تحقیق. 94
5-4بررسی همسویی نتایج تحقیق با پیشینه تحقیق. 94
5-5- پیشنهادات تحقیق. 95
5-5-1- پیشنهادات براساس نتایج تحقیق. 95
5-5-2- پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 96
5-6- محدودیت های تحقیق.96
منابع و مآخذ.97
جداول و شکل ها 106
فرمول ها .107
پیوست ها و ضمائم 108

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 145

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 538 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

فایل ورد 21 صفحه ای درمورد نقش فضاسبزدرارتقاکیفیت زندگی

نقش فضاسبزدرارتقاکیفیت زندگی
نقش فضاسبزدرارتقاکیفیت زندگی - فایل ورد 21 صفحه ای درمورد نقش فضاسبزدرارتقاکیفیت زندگی



رشد سریع شهرنشینی و به دنبال آن افزایش مشکلات زیست محیطی اهمیت مفاهیمی چون کیفیت زندگی، برای مطلوبتر نمودن محیطهای مصنوع را نمایان نموده است. در این میان، فضاهای سبز شهری دارای ویژگیهایی است که آنها را به فضاهای مناسبی برای ارتقای کیفیت زندگی انسان تبدیل می­کند. مکانهایی مانند پارکها، درختان و آبها در شهر، خدمات زیست­محیطی، اجتماعی و فیزیولوژیکی را فراهم می­کند که در زیست پذیر نمودن شهرها اهمیت بسیاری دارند. این امر زمانی اتفاق خواهد افتاد که این فضا خود دارای ساختار و ویژگیهای کمی و کیفی مناسبی بوده، که بتواند نقشهای واگذار شده و مورد انتظار را به خوبی ایفا کند. در این پژوهش ضمن تعریف فضای سبز و کیفیت زندگی به بررسی تأثیر فضای سبز در ارتقای کیفیت زندگی از طریق بررسی ابعاد عملکردی فضاهای سبز شهری پرداخته شده است. ابعاد عملکردی این فضا در چهار گروه اکولوژیکی، اقتصادی، اجتماعی و کالبدی تقسیم­ بندی شده و بر اساس این ابعاد، شاخصهایی در سه گروه کمی،کیفی و مکانی تدوین شده است. انتظار است با بررسی این شاخصها از طریق معیارها، سنجه­ها و روشهای ارایه شده و ارزیابی هرکدام از آنها به ساختار کلی فضاهای سبز شهری و برنامه­ریزی اصولی بر مبنای آن دست یافت. در این تحقیق از ابزارهایی چون پرسش نامه استفاده شده تا با سنجش شاخصهای تدوین شده نقش فضای سبز در افزایش کیفیت زندگی ارزیابی شود. نتیجه آن که شهروندان محله شیان، فضای سبز تجهیز شده را به ­عنوان جزء جدایی­ناپذیر زندگی خود، ارتقا دهنده کیفیت زندگی و در راستای تبدیل به محله­ای پایدار و سبز می­دانند

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : zip

تعداد صفحات : 21

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 39 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تحقیق دانش اموزی ورد ساده 5 صفحه ای درمورد فضای سبز و اهمیت آن در زندگی انسان

فضای سبز و اهمیت آن در زندگی انسان
فضای سبز و اهمیت آن در زندگی انسان - تحقیق دانش اموزی ورد ساده 5 صفحه ای درمورد فضای سبز و اهمیت آن در زندگی انسان



ریشه ارتیاط و علاقه انسان به گیاه از سالهای بسیار دور و شاید از دوران انسانهای اولیه نشأت می گیرد. در طول تاریخ استفاده از گیاه مسیر تکاملی و اشتقاق علمی گسترده أی داشته است. در این راستا از زمان مهاجرت قوم ماد به فلات ایران ، مردم این سرزمین همواره در توسعه فضای سبز و کاشت گیاهان کوشا بوده اند به طوری که روزگاری ایران به نام کشور گل وبلبل شهرت داشت. متأسفانه در دوران اخیر در کشور ما گیاهان مورد بی مهری بسیار قرار گرفته اند، بدین جهت بالا بردن سطح آگاهیهای مردم در مورد فضای سبز و آشنایی با خواص گیاهان ضرورتی است که مانع بروز فاجعه نابودی شهرها بر اثر آلودگی هوا و محیط زیست می گردد. به همین منظور اهمیت دادن به نقش فضای سبز در زندگی انسانها و ایجاد علاقه بیشتر به درخت وگل وچمن در وجود هرکس امری است بسیار مهم که در اینجا به طور اختصار به مواردی از آن اشاره می شود که امید است علاقه و تفکر بیشتری را برانگیزد و هرکس بتواند مشوقی دلسوز برای ایجاد فضای سبز در محیط زندگی خود باشد
۱) جذب پرتوها

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : zip

تعداد صفحات : 5

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 28 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

فایل ورد 13 صفحه ای درمورد فضای سبز شهری و نقش آن در زندگی شهری

فضای سبز شهری و نقش آن در زندگی شهری
فضای سبز شهری و نقش آن در زندگی شهری - فایل ورد 13 صفحه ای درمورد فضای سبز شهری و نقش آن در زندگی شهری



در هر دوره و زمانی ، با توجه به دانش و علم بشر ، نیازها و خواسته های او ، شرایط اجتماعی – اقتصادی ، سیاسی ایدئولوژیکی ، سکونتگاه های مرتبطی بوجود می‌آیند و به نوعی در خدمت رفع نیازهای بشری قرار می‌گیرند. اولین سکونتگاه‌ها به شکل روستاهای سنتی بودند و جدیدترین آن‌ها یعنی ابر شهرها با بیش از 10 میلیون نفر جمعیت در پهنه این کره خاکی ایجاد شده‌اند.از طرف دیگر افزایش جمعیت جهان و به تبع آن جمعیت شهر نشین از 4 درصد در سال 1900 به 45 درصد در سال 1993 و تعداد شهرها از 83 شهر بالای یک میلیون در جهان به 280 شهر در حال حاضر رسیده است که انتظار می‌رود تعداد ان تا سال 2015 دو برابر شود. این شهرها با تغیراتی که در انها ایجاد شده با طبیعت فاصله‌ی زیادی پیدا کرده‌اند. آلودگی‌های ناشی از صنایع و تکنولوژی شهرها را به جهنمی برای ساکنان آن تبدیل کرده است . همچنین توسعه بی رویه شهرها به صورت افقی و عمودی باعث تخریب طبیعت شده است . طبیعت و فضای سبز که سال‌ها به عنوان قلب تپنده‌ی زیست گاه های بشری ایفای نقش می‌کرد و بهترین محل و موقعیت ایجاد شهر های نخستین بود. با بی توجهی به ساکنان شهر رو به افول و نابودی گذاشته است. با توجه به این بحران‌ها که روز به روز شهرها را تهدید می‌کند مانند آلودگی‌های صوتی ، آلودگی‌های هوایی ، و فشاهای روانی که در نتیجه زندگی در میان ازدحام ساختمان‌های سنگی و ترافیک‌های شدید و تردد انواع وسایل حمل و نقل لزوم توجه به نیاز های این جمعیت عظیم شهری احساس می‌گردد. افزایش جمعیت و تمرکز آن در سطح منطقه ای اثرات مستقیم بر کیفیت محیط زیست دارد. بطوریکه رشد جمعیت ، فقر و فرسایش محیط زیست در کشور های رو به رشد دوری باطل را ایجاد کرده است.این دور باطل کیفیت زندگی مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داده و تلاش‌های کشور های جهان شوم را برای دستیابی به توسعه پایدار بی نتیجه گذارده است.یک از راه های رسیدن به توسعه پایدار داشتن رفاه و آسایش در زندگی جامعه می‌باشد که امروزه تلاش همه مسوولین و دست‌اندرکاران امور جامعه تأمین رفاه و آسایش مردم می‌باشد. آسایش و رفاه زندگی به دو قسمت مادی و معنوی یا روحی تقسیم می‌شود.که آسایش روحی و معنوی مهم‌تر از بقیه عوامل می‌باشد یکی از عوامل بیرونی تأمین آسایش و رفاه در فضاهای پرازدحام شهری فضاهای سبز شهری می‌باشد که تا به حال پژوهش‌های زیادی تأثیر ان را برای آسایش شهروندان به اثبات رسانده است. از این رو امروزه بر نقش حساس و تعیین کننده طراحی و برنامه ریزی شهری در جهت حفظ ارتباط و محیط‌های شهری با فضای سبز و طبیعت تاکید می‌شود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : zip

تعداد صفحات : 13

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 17 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

فایل ورد 10 صفحه ای درمورد فضاسبزدرمنظرشهری

فضاسبزدرمنظرشهری
فضاسبزدرمنظرشهری - فایل ورد 10 صفحه ای درمورد فضاسبزدرمنظرشهری



نقش فضای سبز درارتقا ادراک مردم از منظر شهری مرکز و پیرامون شهر مشهد: چکیده : فضای شهری جزئی از هویت شهری است و این هویت بوسیله حضور مردم معنا می یابد.یکی از ارکان فضاهای شهری فضای سبز است که تاثیر بسزایی در کیفیت منظر شهری به جا می گذارد.امروزه مفهوم شهر مطلوب بدون وجود فضای سبز قابل تصور نیست.افزایش بی رویه جمعیت شهری ، زندگی صنعتی وتقلیل فضاهای باز خصوصی باعث ایجاد اثرات زیست محیطی گوناگونی گردیده است که خود ضرورت و اهمیت وجود فضای سبز را بیان می کند.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : zip

تعداد صفحات : 10

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 26 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل