پرسشنامه فرسودگی تحصیلی مسلش - نسخه دانشجویان - پرسشنامه فرسودگی تحصیلی مسلش نسخه دانشجویان
پرسشنامه فرسودگی تحصیلی مسلش - نسخه دانشجویان
روش نمره گذاری و تفسیر
این پرسشنامه از از مقیاس فرسودگی تحصیلی مسلش یا مزلاچ توسط رستمی، عابدی و همکاران (1390) استخراج گردیده است.
روایی و پایایی
در پژوهش رستمی و همکاران (1390) روایی همگرا و واگرای پرسشنامه فرسودگی تحصیلی مسلش (با پرسشنامه افسردگی دانشجویان و مقیاس علاقه به رشته) قابل قبول بدست آمد که در جدول زیر ارائه شده اند:
بعدروایی واگراروایی همگرا
خستگی عاطفی21/0-74/0
شک و بدبینی53/0-50/0
خودکارآمدی تحصیلی32/0-50/0
منبع: رستمی، زینب، عابدی، محمدرضا، بی شوفلی، ویلمار، (1390)، هنجاریابی مقیاس فرسودگی تحصیلی مسلش در دانشجویان زن دانشگاه اصفهان. رویکردهای آموزشی نوین، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان، سال ششم، شناره 1، شماره پیاپی 13.
- Maslach, C., Jackson, S. E. (1981). The measurement of experienced burnout. Journal of Occupational Behavior, 2, 99113.
مشخصات فروشنده
نام و نام خانوادگی : مهدی حیدری
شماره تماس : 09033719795 - 07734251434
ایمیل :info@sellu.ir
سایت :sellu.ir