پاور پوینت مدیریت کیفیت - پاور پوینت مدیریت کیفیت در 45 اسلاید توضیحات بیشتر در ادامه
پاور پوینت مدیریت کیفیت
تعریف کیفیت
مدیریت کیفیت جامع چیست؟
واژه شناسی
تعریف مدیریت کیفیت جامع
مدیریت کیفیت جامع
تعریف کلی
اصول استقرار مدیریت فراگیر
نمودار شماره ۱
مراحل اجرایی
جدول دیدگاه مدیریت
۷ دستور طلایی
نمودار جریان فرایند
ادوارد دمینگ
آموزههای چهاردهگانه دمینگ
سیستم دانش ژرف دمینگ
C4 در مدیریت فراگیر
از گذشته تا به امروز
نتیجه گیری
مدیریت کیفیت جامع چیست؟
مدیریت کیفیت جامع برگردان فارسی عبارت Total Quality Management(یا به طور اختصار TQM) می باشد.
معنای مدیریت کیفیت جامع عبارتست از درگیرکردن همه ی افراد در همه ی امور سازمان، به گونه ای که در جهت اهداف و کوشش هایی قرار گیرند که باعث بهبود عملکرد در تمامی سطوح سازمان گردد.
در واقع مدیریت کیفیت جامع عبارتست از یک راهبرد که با تغییر اعتقادات بنیادی ، ارزشها و فرهنگ یک شرکت و البته مشارکت همگانی ارتباط دارد.
از طرفی هدف مدیریت کیفیت جامع ، جلب رضایت کامل مشتری با کمترین هزینه است.
مفهوم حرف و واژه :TQM
۱. Total: به معنای جامع یا فراگیر یعنی همه را اعم از سازمان ، فرایند، درون دادها، محصولات، تدارک کنندگان و مشتری های داخلی وخارجی رادربرمی گیرد.
۲. Q یا Quality : کیفیت، سازگاری کالا وخدمات با نیاز ها وانتظارات مشتریان داخلی وخارجی.
۳. M یا Management : به معنای این است که TQMیک فلسفه ی مدیریتی است.
مدیریت کیفیت جامع
نگرشی که بر مبنای آن مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان، مشتریان و تأمینکنندگان به بهبود مستمر کیفیت که منجر به جلب رضایت مشتری میشود، میپردازد.
۱ ) مدیریت : مدیران ارشد به طور کامل پایبند به اجرا هستند.
۲ ) کیفیت : برآورده نمودن خواستههای مشتریان
مشخصات فروشنده
نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی
شماره تماس : 09195145166
ایمیل :mohandesbartar@gmail.com
سایت :fileyar.ir