فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

دانلود پرسشنامه استاندارد قدردانی (GQ6) دارای 6 گویه

پرسشنامه و مقیاس قدردانی
پرسشنامه و مقیاس قدردانی - دانلود پرسشنامه استاندارد قدردانی (GQ6) دارای 6 گویه



دانلود پرسشنامه استاندارد قدردانی
محتوای فایل :
1) تاریخچه و معرفی پرسشنامه
2) مولفه های پرسشنامه
3) روایی و پایایی پرسشنامه
4) نمره گذاری پرسشنامه
5) سوالات پرسشنامه
6) تحلیل یا تفسیر بر اساس میزان نمره پرسشنامه
7) منابع

سوالات و گویه ها
1) چیز های بسیاری در زندگی دارم که نسبت به آنها شکر گذارم.
....
.....

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : حسین طالب زاده

شماره تماس : 09120218371 - 03155240637

ایمیل :info@fileforosh.ir

سایت :fileforosh.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 4

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 28 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

هدف از این پایان نامه استفاده از روش نقشه های پتانسیلی جهت بررسی خوردگی پایه پل شبیه سازی شده غوطه ور در آب دریا می باشد

استفاده از روش نقشه های پتانسیلی جهت بررسی خوردگی پایه پل شبیه سازی شده غوطه ور در آب دریا
استفاده از روش نقشه های پتانسیلی جهت بررسی خوردگی پایه پل شبیه سازی شده غوطه ور در آب دریا - هدف از این پایان نامه استفاده از روش نقشه های پتانسیلی جهت بررسی خوردگی پایه پل شبیه سازی شده غوطه ور در آب دریا می باشد



دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد و متالوژی
استفاده از روش نقشه های پتانسیلی جهت بررسی خوردگی پایه پل شبیه سازی شده غوطه ور در آب دریا

*قابل استفاده برای مهندسی عمران


چکیده:
خوردگی آرماتورهای بتون یکی از مشکلات عظیم و رو به رشد درکشورهای صنعتی جهان محسوب می شود. بتونهای مسلح بطور گسترده در پروژه های ساختمانی نظیر پلها، تونلها، تاسیسات ساختمانی، پلاتفرمهای نفتی و غیره استفاده می شوند. در حال حاضر خوردگی آرماتورها بعنوان یک مشکل شناخته شده پذیرفته گردیده است و روشهای اصولی و قابل اطمینان جهت کاهش هزینه های ناشی از تعمیر و افزایش طول عمر سازه های بتونی به کار گرفته می شوند.
در تحقیق حاضر رفتار آرماتورهای فولادی داخل بتن، توسط مانیتورینگ دقیق پتانسیل‌های خوردگی مورد مطالعه قرار گرفته است . جهت انجام آزمایش‌ها و شبیه‌سازی پایه پل غوطه‌ور در آب دریا، نمونه‌ای استوانه‌ای شکل با 21 آرماتور و نسبت W/C 0/7 تهیه گردید. نتایج پتانسیل‌های الکتریکی که به روش ASTM C876-91 (روش تست برای پتانسیل‌های نیم پیل فولاد مسلح بدون پوشش در بتن) در مدت زمان 220 روز اندازه‌گیری شده بود، بصورت نقشه‌های هم‌پتانسیل ترسیم گردید. جهت تعیین صحت نقشه‌های هم‌پتانسیل و تعییم‌ن نرخ خوردگی از روش اندازه‌گیری مقاومت پلاریزاسیون خطی (LPRM) بدلیل اندازه‌گیری سریع نرخ خوردگی، دقت بالا و غیرمخرب بودن استفاده گردید.

با توجه به نتایج حاصل از نقشه‌های هم‌پتانسیل، مشخص گردید که نواحی گردابی متحدالمرکز، نشان دهنده موقعیت آندی، و تپه‌های فرعی، معرف مشکلات آینده (نواحی دارای ریسک خوردگی بالا) هستند. در مناطق آندی چگالی خطوط هم‌پتانسیل بیش از سایر نواحی بود. بنابراین، نواحی دارای خطوط هم‌پتانسیل نزدیک به هم، معرف نقاطی با نرخ خوردگی خطوط بالا می‌باشند. با گذشت زمان و نفوذ بیشتر یون کلر به داخل نمونه آزمایشی، چگالی خطوط هم‌پتانسیل در نواحی با ریسک خوردگی بالا (تپه‌های فرعی) افزایش یافت . نتایج حاصل از اندازه‌گیری مقاومت پلاریزاسیون خطی و بازرسی چشمی سطح آرماتورها، مطالب فوق را به خوبی تائید کرد. از اینرو، روش نقشه‌های پتانسیلی سازگارترین و موفق‌ترین روش الکتروشیمیایی برای ارزیابی خوردگی فولاد تسلیح است .



کلمات کلیدی:
بتن مسلح
آرماتورهای فولادی
سازه های بتن مسلح
مقاومت پلاریزسیون خطی
خوردگی آرماتورهای فولادی





فهرست مطالب
فصل اول:کلیات

فصل دوم:بررسی مبانی تحقیق
بتن مسلح
خوردگی آرمانور در بتن
واکنش خوردگی
احتمال و سرعت وقوع خوردگی
تاثیر عوامل داخلی بر خوردگی آرماتورهای فولادی داخل بتن
بررسی فصل مشترک فولاد و بتن
کربناسیون
حمله کلرورها
دیفیزیون یون کلر
مانیتورینگ خوردگی فولاد در بتن
روشهای کنترل خوردگی

فصل سوم:روش تحقیق
روش انجام آزمایشها
آماده سازی آرماتورهای فولادی
محاسبه اجزا تشکیل دهنده بتن
روش اندازه گیری پتانسیل

فصل چهارم:نتیجه گیری و بحث
نمودارهای پتانسیل و زمان
بررسی نمودارهای پتانسیل و زمان
نمودارهای پتانسیل-فاصله
بررسی نمودارهای پتانسیل-فاصله برای آرماتورهای 2،14،21
بررسی نقشه ای پتانسل
حفاظت کاتدی
بارز چشمی
نتیجه گیری
مراجع

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : محمد همتی

شماره تماس : 09106392022 - 09216302826

ایمیل :hemmati.eng@gmail.com

سایت :fileina.com

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 150

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 2580 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

دراین پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی صورت گرفته است

دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی
دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی - دراین پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی صورت گرفته است



دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی سازه
تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی

چکیده:
دراین پایان نامه برای بیان مدل رفتاری هردوی اعضای قاب و مهاربندی درسکوهای ثابت فلزی دریایی در محدوده غیرخطی ازالمان تیرستون پس کمانشی الیافی استفاده گردیده است .المان فوق با انجام تغییرات یک المان موجود در برنامه ‏‎DRAIN-3DX‎‏ به برنامه ‏‎‎‏DRAIN-3DX‎‏ اضافه گردیده است . المان تیرستون پس کمانشی الیافی برای تعداد زیادی از اعضای قاب ومهاربندی به صورت منفرد تحت بارگذاری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و نتایح آن با مشاهدات تجربی و نتایج سایر روشهای تحلیلی مقایسه گردیده است .

المان مورد استفاده برای اعضای منفرد در محدوده ارتجاعی و غیرارتجاعی دارای دقت مناسب بوده و نتایج آن در مقایسه با سایر روشهای تحلیلی که از پیچیدگی و محدودیت بیشتر برخوردار می باشند دارای دقت خوب می باشد همچنین مدل مورد نظر برای دوسکوی ثابت فلزی دریایی که تحت بارگذاری تغییر مکان رفت و برگشتی سطح عرضه دردانشگاه برکلی کالیفرنیا تست شده است مورد استفاده گردید و نتایج آن با نتایج سایر روشهای تحلیلی و مشاهدات آزمایشگاهی مقایسه گردیده است .



کلمات کلیدی:
عضو مهاربندی و قاب
تحلیل دینامیکی غیر خطی
سکوهای ثابت فلزی دریایی
المان تیرستون پس کمانشی الیافی


مقدمه:
سکوهای دریایی برای مقاصد مختلف نفتی مورد استفاده قرار می گیرند . بسیاری از این سکوها که در سالهای قبل بر اساس آیین نامه های زمان خود طراحی، ساخته و نصب شده اند، می بایست مورد ارزیابی و کنترل مجدد قرار گیرند. آیین نامه های طراحی سکوهای دریایی نیز مشابه سایر آیین نامه های طراحی سازه ها، مرتباً تغییر یافته و با توجه به تحقیقات صورت گرفته شرایط جدیدی را برای طراحی این سازه ها ارائه داده اند. همچنین به منظور ارزیابی سکوهای موجود نیز، ضوابط مربوطه ارائه گردیده است.

با توجه به اهمیت سکوهای دریایی، می بایست ارزیابی رفتار آنها تحت اثر شرایط مختلف بارگذاریهای محیطی صورت گیرد. جهت تحلیل سکوهای ثابت فلزی دریایی تحت اثر حرکات شدید زمین، از یک روش ساده استفاده شده است. در این روش، سازه بصورت ساده شده مدل سازی می گردد، بصورتیکه مشخصه های دینامیکی مدل ساده شده با مشخصه های دینامیکی سازه اصلی دارای تطابق نسبتاً خوب می باشد. سپس با استفاده از حل معادله موج و بدست آوردن مقدار حداکثر نیروهای ناشی از امواج، تحلیل سازه در مقابل بار امواج صورت می گیرد و نیروها و تغییر مکانها در نقاط مختلف محاسبه می گردد با استفاده از این روش که نسبتاً سریع بوده و دارای دقت مناسب می باشد، می توان وضعیت سکوهای مختلف یک حوزه نفتی را بررسی نمود و آنها را جهت انجام مطالعات جامع تر و دقیقتر، به لحاظ رفتار در مقابل بارگذاری امواج رده بندی نمود.




فهرست مطالب
فصل اول:آشنایی با سکوهای ثابت فلزی دریایی
فصل دوم:اثر غیر خطی در سازه ها و بررسی رفتاری مدلهای اعضا
فصل سوم:المان تیر ستون پس کمانشی الیافی
فصل چهارم:تحلیل منفرد اعضا المان تیر ستون پس کمانشی الیافی
فصل پنجم:تحلیل سکوهای ثابت فلزی دریایی تحت اثر اثر بارهای ایستاتیکی سطح غیر خطی
فصل ششم:تحلیل سکوهای ثابت فلزی دریایی نمونه با استفاده از المان تیر ستون پس کمانشی الیافی
فصل هفتم:نتیجه گیری و پیشنهادات




مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : محمد همتی

شماره تماس : 09106392022 - 09216302826

ایمیل :hemmati.eng@gmail.com

سایت :fileina.com

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 233

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 6923 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

در این پایان نامه بررسی راهکارهای مقاوم سازی سازه های فولادی با سیستم بادبندی واگرا خواهیم پرداخت

بررسی راهکارهای مقاوم سازی سازه های فولادی با سیستم بادبندی واگرا
بررسی راهکارهای مقاوم سازی سازه های فولادی با سیستم بادبندی واگرا - در این پایان نامه بررسی راهکارهای مقاوم سازی سازه های فولادی با سیستم بادبندی واگرا خواهیم پرداخت



دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی سازه
بررسی میزان آسیب پذیری سیستم بادبندی خارج از محور در سازه فولادی و روشهای بهبود آن


چکیده:
سیستم بادبندی واگرا (EBF) یک سیستم مقاوم بار جانبی در ساختمانهای فلزی می باشد که در سالهای اخیر در بیشتر ایین نامه ها مطرح شده است. در این سیستم سازه ای پیکربندی شبکۀ مقاوم به گونه ای است که عضو بادبند با طول خروج از مرکزیت معین (برابر طول رابط) در پانل قاب قرار می گیرد و به دلایل اقتصادی ترجیح داده می شود که این خروج از مرکزیت تنها در یک انتهای هر باربند واقع شود. قابهای بادبندی واگرا را (EBF) مزیتهای قابهای مقاوم خمشی (MRF) و قابهای بادبندی همگرا (CBF) توأما دارا می باشند.

بادبندهای واگرا در صورت طراحی و اجرای صحیح دارای قابلیت بسیار خوب جذب انرژی و نیز شکل پذیری و سختی مناسبی هستند و در تمامی آیین نامه های معتبر خارجی به عنوان یکی از سیستم های مناسب لرزه ای شناخته می شوند. اما در کشورمان طراحی و اجری این سیستم ها بر مبنای ضوابط خاص صورت نمی گیرد و در نتیجه مقاوم سازی بسیاری از این سازه ها را در پی خواهد داشت. در این کار پژوهشی سعی شده است با استفاده از روش طیف ظرفیت آسیب پذیری این سازه ها بررسی و روشهایی ارائه گردد که طی آن رفتار لرزه ای چنین سازه هایی بهبود یابد. همچنین بدلیل اهمیت تیر پیوند در سیستمهای واگرا، با استفاده از روش عددی اجزاء محدود عملکرد تیرهای پیوند در سازه های موجود، قبل و بعد از تقویت به وسیله برخی از روشهای مقاوم سازی ارزیابی شده است.



کلمات کلیدی:
عملکرد لرزه ای
ساختمانهای فولادی
سیستم بادبندی واگرا
سازه های فولادی با سیستم بادبندی واگرا



فهرست مطالب
فصل اول:کلیات
فصل دوم:بررسی مفاهیم و پارامترهای لرزه ای
فصل سوم:شناخت و بررسی سیستم مهاربندی واگرا
فصل چهارم:روشهای پوش آور و طیف ظرفیت
فصل پنجم:راهکار مقاوم سازی سازه ها با استفاده از طیف ظرفبت
فصل ششم:بررسی ظرفیت آسیب پذیری و ارائه راهکارهای مقاوم سازی
فصل هفتم:نتیجه گیری
منابع

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : محمد همتی

شماره تماس : 09106392022 - 09216302826

ایمیل :hemmati.eng@gmail.com

سایت :fileina.com

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 234

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 7004 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

هدف اصلی ازاین تحقیق بررسی اثرات سیستم اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران می باشد

بررسی شناختی سامانه اتوماسیون اداری برای آگاه سازی مدیران شرکت
بررسی شناختی سامانه اتوماسیون اداری برای آگاه سازی مدیران شرکت - هدف اصلی ازاین تحقیق بررسی اثرات سیستم اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران می باشد



بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان تامین اجتماعی

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : محمد همتی

شماره تماس : 09106392022 - 09216302826

ایمیل :hemmati.eng@gmail.com

سایت :fileina.com

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 131

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 544 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل