فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی

تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی
تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی - تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی



تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی
بخشهایی از متن:
مقدمه :
امروزه شرکت های برنامه نویسی زیادی در سرایر این کره خاکی مشغول به امر برنامه نویسی کامپیوتر می باشند . بدون شک هیچ علمی در یک دهه پیشرفتی همچنان علم انفورماتیک نداشته که علم برنامه نویسی هم جزئی از آن محسوب می شود . اما چرا علم بنامه نویسی برای ما اینقدر مهم است ؟
برای پاسخ به این جواب کافی است نگاهی به کارخانجات ، بانک ها ، آزمایشگاهها و ماهواره هایی که در مدارهای مختلف قرار گرفته اند و... بیندازیم . تمام سازوکار این قطعان فیزیکی و محاسباتی از قبل توسط یک برنامه نویسس به یک زبان خاص طراحی گردیده و همچون روحی که در کالبدی بی جان دمیده شده باشد با سخت افزار مورد نظر یکی شده و آن را به راه می اندازد .
از طرفی دیگر مشاهده می کنیم که شرکت هایی که به امر برنامه نویسی اشتغال دارند در سطح بین المللی بزرگترین شرکت های محسوب می شوند . مانند مایکروسافت ، بورلند و Sum و IBM و ... .
...
یک برنامه نویس حرفه ای هم ، چنان برنامه را می نویسد که زودترین زمان ممکن و بیشترین قابلیت رادارا باشد .
با یک نگاه سطحی به مجموعه نرم افزارها در بازار و فروشگاههای نرم افزار می توان فهمید که کشور ما در حاضر حرفی برای زدن در میان این صاحبان نرم افزار ندارد . اما مهمترین عامل این عقب ماندگی چیست ؟ بدون شک مهمترین عامل این عقب ماندگی نداشتن مغز متفکر می باشد . به سادگی می توان گفت که شرکت ها دارای مغز متفکر در زمینه تجارب نرم افزار می باشند .
زمانی که شرکت مایکروسافت از وجود مدیرعامل 19 ساله خود و جوان متفکری سود می برد ، شرکت اپل مکینتاش از جوان 22 ساله و متفکری به نام استیو جایز و ... به طور خلاصه تمام شرکت های موفق دارای یک راهنمای متفکر که نقش هسته اصلی شرکت را بازی می کند سود می برد . اما فاقد این افراد می باشیم و یا بهتر بگوییم فاقد مقطع آموزشی که پرورش استعدادهای این چنین را بر عهده بگیرند مبارزه و رقابت در سطح بین المللی همانند بازی شطرنج می مانند البته به غیر از عناوین نام برده نداشتن مرجع های مناسب در زمینه علم نرم افزار هم تا حدودی آزار دهنده می باشد .

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 25

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 11 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پایان نامه ترمزها

پایان نامه ترمزها
پایان نامه ترمزها - پایان نامه ترمزها



پایان نامه ترمزها
مقدمه و تاریخچه :
امروزه در صنعت اتومبیل سازی حفظ ایمنی سرنشینان خودرو فوق العاده مورد توجه قرار گرفته است . با توجه به اینکه سیستم ترمز مهمترین بخش ایمنی خودرو محسوب می گردد ، در چند ساله اخیر پیشرفتهای زیادی در این زمینه انجام گرفته است . جدیدترین این پیشرفتها پیدایش سیستم ترمز ضد قفل ABS می باشد . در این پروژه هدف آن است که این نسل از ترمزها مورد بررسی قرار گیرد تا ان شاءالله زمینه ای برای ورود این تکنولوژی به ایران فراهم شود . این ترمزها به سبب پیچیدگی مکانیزمشان هنوز مورد توجه طراحان داخلی قرار نگرفته است که یکی از دلایل آن عدم اطلاعات کافی و عدم آشنائی با این سیستم می باشد . امید است این پروژه مقدمه ای برای قدمهای بعدی در راه ساخت و طراحی این تکنولوژی در ایران باشد . (ان شاءالله)
در این پروژه ابتدا تاریخچه ای از پیدایش ترمزها ارائه خواهد شد . در فصل دوم به بررسی سیستم ترمز معمولی شامل کاسه ای و دیسکی و سایر اجزای جانبی آن می پردازیم .
در سال 1911 ، اتومبیلی با ترمزهای هیدرولیکی برای چهارچرخ به نمایش گذاشته شد . اما در آن تردیدهائی وجود داشت بنابراین بصورت ابداعی باقی ماند . چندی بعد شخصی بنام M-Loughead سیستمی عملی اختراع کرد که در سال 1917 به ثبت رسید .
در کشور انگلستان در سال 1924 ، ابتدا ترمز لاک هید هیدرولیک در ماشینهای «بین»(Bean) بکار برده شد .
در سال 1924 ترمزهای مکانیکی از چرخهای جلو برداشته شد و در 1925 نیز از چرخهای عقب حذف شد و جای خود را به ترمزهای هیدرولیک واگذار کرد.
ترمزهای اتومبیل
این فصل کاربرد و عملکرد انواع ترمزهای مورد استفاده در اتومبیل را تشریح می کند . از آنجائی که اکثریت ترمزهای امروزی بوسیلة هیدرولیک بکار می افتد ، در این فصل کاربرد ترمزهای هیدرولیکی و ساختمان آنها شرح داده شده است . دو نوع ترمز هیدرولیکی وجود دارد : دیسکی و کاسه ای . در نوع کاسه ای ، کفشکهای ترمز به سطح داخلی کاسه ترمز می چسبند و در ترمز نوع دیسکی ، لقمه های مسطح ترمز یا کفشکها به دیسک مسطح می چسبند .
کاربرد و انواع ترمزها:
ترمزها حرکت اتومبیل را کند و یا متوقف می سازند . ترمزها ممکن است توسط سیستمهای مکانیکی ، هیدرولیکی ، فشار هوا و یا وسائل الکتریکی بکار انداخته شوند. وقتی که راننده پدال ترمز را فشار می دهد ، کفشکهای ترمز یا لقمه ها بطرف کاسه ترمز یا دیسک ترمز حرکت می کنند .
ترمزهای کاسه ای (shoe brake)
ترمز کاسه ای دو کفشک دارد که روی یک صفحه ثابت پشت نصب می شوند این کفشکها در داخل یک کاسه از جنس چدن با مشخصات زیر
و منحنی 173-241mpa σall و سختی برینل G200,G3500a,G3500c 170-255 و یا از جنس آلیاژهای آلومینیوم ، آلومینیوم و سوپر آلیاژ (عنصر پایه کادمیوم ساخته می شوند S استاندارد تولید و حرارت مجاز بعداً در جداول مربوطه بطور مفصل بحث شده است .
کاسه ترمز باید کاملاً بالانس باشد در غیر اینصورت به یاتاقهای محور چرخ آسیب وارد می کند و همچنین تحمل ضربات و تغییرات دما مقاوم باشد و ارتعاشات را میرا کند . بهرحال نحوه عملکرد بدین صورت است که کفشکها بطرف قسمت داخلی کاسه ترمز که متصل به چرخ بوده و به همراه آن می چرخد فشار داده می شود و اصطکاک ما بین لنت کفشک و صفحه داخلی کاسه ترمز باعث کندی حرکت و در نتیجه توقف وسیله نقلیه می گردد .
اجزای مورد نیاز جهت تولید هوای فشرده :
برای تولید هوای فشرده احتیاج به کمپرسور ( تراکم کننده ) داریم که با توجه به مقدار مورد نیاز و لزوم هوا را متراکم نموده و در مخزن ذخیره نموده و توسط لوله هایی به سیستم ترمز منتقل گردد .
سیستمهای مضاعف از قبیل سیستم های رطوبت گیر ، فیلترهای تصفیه هوا ، مکانیزم اعلام دهنده و هشدار دهنده ، فشار سنج ها ، گیج های تنظیم فشار و کنترل ، سوپاپهای کنترل فشار و خروج دهنده به سیستم بر اساس دلخواه اپراتور ، سیلندر و پیستون مبدل انرژی فشار باد به انرژی مکانیکی …
بزرگی مخزن هوای فشرده کمپرسور :
بسته به پارامترهای مقدار تولید کمپرسور ، مقدار مصرف ، شبکه لوله کشی ، نوع تنظیم کننده کمپرسور و حد مجاز اختلاف فشار دارد و براحتی می توان با استفاده از دیاگرام 24 برای همه انواع کمپرسور محاسبه نمود .
ویژگی های ABS
در حالتهای بحرانی که راننده با عواملی مانند سطح جاده مرطوب و لغزنده ، رسیدن به یک مانع غیر قابل انتظار و مرتکب شدن اشتباه توسط رانندگان دیگر و افراد عابر مواجه می شود ، این عوامل باعث ترمز زود هنگام خواهد شد و ممکن است خساراتی را به اتومبیل وارد سازد از جمله اینکه از جاده منحرف می شود . در این موارد بحرانی است که نقش ABS روشن می شود .
ـ ABS باید با تأکید دقیق روی سلامتی ، با توجه به حساسیت ترمز در سر پیچ باید قادر باشد با توجه به وضعیت جاده ،( از قبیل جاده های خشک با اصطکاک بالا یا سطوح یخی ) عکس العمل فرمان اتومبیل را حفظ نماید تا اتومبیل منحرف نشود .
ـABS باید از ضریب اصطکاک بین تایر و سطح جاده حداکثر بهره برداری را بنماید ، تا اثر بهینه داشته باشد . بشرط آنکه ثبات اتومبیل و فرماندهی آن به مسافت ترمزی مینیمم ، تقدم داشته باشد .
این احتیاجات باید بدون توجه به اینکه آیا راننده تمام قدرت خود را برای ترمزگیری بکار برده است و یا اینکه فشار پدال ترمز را بتدریج زیاد می کند تا چرخها قفل شود ، برآورده شود .
ـ سیستم کنترل ترمز باید همواره در حال عملکرد بهینه باقی بماند و در تمام محدوده های اتومبیل باید مؤثر باشد .

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 243

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 13963 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقاله مقدمه ای بر سفال و سفالگری

مقاله مقدمه ای بر سفال و سفالگری
مقاله مقدمه ای بر سفال و سفالگری - مقاله مقدمه ای بر سفال و سفالگری



مقاله مقدمه ای بر سفال و سفالگری
بصورت جامع و کامل (79 صفحه) ورد
بخشهای مختلفی از متن مقاله:
خاک دستمایة خداوند برای آفرینش انسان است . همه از خاک به وجود آمده ایم و به خاک برمی گردیم. آنچه خداوند ما را از آن آفریده پاکترین عناصر طبیعت می باشد. آب و خاک یکی از برترین هنرهای انسانی که از مظاهر خداوند بر روی زمین است هنر شکل دادن به گل یا همان سفال است. انسان از همان ابتدای خلقت به این هنر روی آورد. انسان غارنشین برای تهیه و نگهداری غذا از گل شکل گرفته استفاده می کرد، آنها برای این کار گل را به شکل ظروف مورد نیاز خود در آورده و آن را در مقابل نور و حرارت خورشید قرار می دادند تا خشک شود. این بار 27000 سال پیش در منطقه Dolni Vestonice یا همان چک و اسلواکی امروزی مردم از آتش برای سخت کردن ظروف گلی استفاده کردند. برای پخت سفال بدون شکستگی آنها گل را در هوا کاملاً خشک می کردند و سپس آن را به راحتی در یک آتش باز قرار می دادند و با دمایی حدود c650 تا c 750 می پختند. در این منطقه بقایای تعداد زیادی از سفالینه های ساخت دست بشر که مجسمه هایی از انسانها و حیوانات است یافت شده.
...
فصل اول معرفی سفالگری به روش قالبگیری کارآگاه سفالگری و وسایل آن : 1 - کارگاه سفالگری دارای 2 سالن می باشد که سالن اولیه کارگاه قالب و قالبگیری و همچنین دارای دوغاب و کوره می باشد. سالن دوم،‌سالنی است که در آن کار نقاشی و کار لعاب و ما در قالب در آن وجود دارد. قالب ها : ابتدا شکل سفالینه ای که در نظر داریم طراحی می کنیم، سپس مدل گلی آنرا تهیه می کنیم و بعد از خشک شدن مدل از آن قالب می گیریم. این قالب تماماً از گچ می باشد به علت اینکه گچ یک سطح آبکشی دارد که آب دوغاب را جذب خود کرده و یک پوسته از دوغاب به قالب می نشیند. تهیة دوغاب : دوغاب در اصل مخلوطی از خاک و آب است ، که این خاک از چند نوع می باشد: 1 - خاک رس 2 - خاک کائولن 3 - خاک فلرسپات 4 - خاک بال کلی . 1 - خاک رس : قدیمی ترین خاکی که در سفالگری به کار رفته می شد، خاک رس است. این خاک در همه جای زمین وجود دارد، کافی است که حدود 2 متر از زمین را کنده و به خاک رس طبیعی دست پیدا کنیم. ولی یک نوع خاک رس دیگر وجود دارد، که این خاک مصنوعی می باشد که از انواع فضولات حیوانی که بر روی هم انباشته شده به دست می آید.
...
پخت :
بعد از مراحل خط گیری و پویش کاری سفالینه ها آماده برای پخت در کوره می باشند. در این مرحله سفالینه ها را جمع آوری کرده و در درون کوره قرار می دهیم. کوره به دو شکل است : 1 - کورة سنتی 2 - کورة الکتریکی.
1 - کورة سنتی
کوره اطاقکی به اندازه m 2 × m 2 به شکل استوانه می باشد که سقف آن گنبدی شکل است و جنس آن تماماً از آجر است. مشعل کوره در قسمت پایین آن در داخل یک حفره به شکل تنور می باشد. سوخت آن نفت سفید ، گاز یا گازوئیل است. در پایین کوره دریچه ای وجود دارد که به مشعل متصل است. از این دهانه سوخت و اکسیژن به مشعل می رسد. دهانة ورودی کوره 1 مترونیم می باشد که به شکل طاق است . از این دهانه برای ورود به کوره و چیدن سفالینه ها در داخل طبقات آجری که دور تا دور کوره قرار دارد استفاده می شود.
سفالینه ها که لعاب نخورده اند در طبقات پایین قرار می گیرند ولی سفالینه هایی که جهت لعابکاری به کوره برده شده اند در طبقات فوقانی تر قرار می گیرند. کوره های سنتی به دلیل حجم زیادی که دارند معمولاً هر یک ماه یا هر 20 روز یک بار روشن شده و تمام سفال های جمع آوری شده اعم از لعاب دار و بدون لعاب را در آن قرار می دهند.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 39

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 12 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پایان نامه تکنولوژی آسیابانی از گندم تا آرد

پایان نامه تکنولوژی آسیابانی از گندم تا آرد
پایان نامه تکنولوژی آسیابانی از گندم تا آرد - پایان نامه تکنولوژی آسیابانی از گندم تا آرد



[2]

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 407

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 19778 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پایان نامه پوستر در ایران

پایان نامه پوستر در ایران
پایان نامه پوستر در ایران - پایان نامه پوستر در ایران



[1]

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 75

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 640 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل