فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

پایان نامه رشته نمایش – بازیگری

پایان نامه رشته : نمایش – بازیگری
پایان نامه رشته : نمایش – بازیگری - پایان نامه رشته نمایش – بازیگری



پایان نامه
رشته : نمایش – بازیگری
موضوع :
چگونگی شکل گیری کاراکتر «ژاکلین» در تئاتر «گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد!»
...
فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
مقدمه ............................. 1
فصل اول :
1 –1 شناخت نویسنده ................. 5
1-2 بسترهای نمایشنامه ................ 9
1-3 تحلیل کلی نمایشنامه .............. 12
1-4 فضا و عناصر دراماتیک نمایشنامه .. 20
1-5 روابط و چگونگی ارتباط اشخاص نمایشنامه 26
فصل دوم :
2-1 تشریح نقش انتخابی بر اساس تیپ یا شخصیت 32
2-2 تشریح کلی و عام شخص............. 36
2-3 تشریح وضعیت جانبی نقش............ 39
2-4 تشریح وضعیت روحی / روانی نقش و پیچیدگی های آن 42
2-5 تشریح شرایط و موقعیتهای محیطی و غیر محیطی شخص بازی 45
فصل سوم :
الف : رفتار بیرونی ................. 51
ب : رفتار درونی.................... 52
ج : ریتم نمایش ..................... 53
فصل چهارم :
4-1 تشریح نظر و تحلیل کارگردان در بارة نقش 56
4-2 تشریح شیوه و مکتب انتخابی کارگردان در هدایت جمعی گروه و نوع
بازی بازیگران ..................... 63
4-3 نکته های مورد توافق و اختلاف بازیگر و کارگردان درباره نقش .......................... 69
4-4 تشریح و گزارش جلسات تمرین........ 72
فصل پنجم :
5-1 نتیجه گیری ...................... 76
-2 منابع و ماخذ.................... 78
...........................................................................
مقدمه :
بدیهی است ، بازیگری انسانی ترین هنرهاست . از آن جهت که همدم روح ، کالبد ، پدیده ها و جهان پیرامون آدمی‌است ، به مکاشفه ای می‌ماند که جز با از میان بردن موانع بازدارنده و آزار دهنده موجود در کار انسان نمایشگر ، امکان بروز نخواهد یافت .
بازیگری فن مقابله آدمی‌با خود است و یافتن یا ایجاد بهانه ای برای تسلط نقش بر بازیگر .
چگونه ایفای نقش کنم ؟
این پرسشی است که هر بازیگر از خود در ابتدای کارش بر روی متن نمایشنامه و کاراکتری که قرار است بازی کند ، می‌پرسد و با استفاده از دانش علمی‌و تجربی خود سعی می‌کند که به آن پاسخ دهد . در واقع او برای شخصیت پردازی درست نیاز به دانش و تجربه تئائری دارد و در این میان تئوریهای موجود تئائر نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند . احتمالاً تئوری از زمانیکه علم رو به پیشرفت گذاشته است اهمیت بیشتری پیدا کرده است و در واقع هر تئوری چکیده تجربیات و آموخته های یک یا چند نسل از پیشینیان است ، پس بایستی با تأمل و احترامی‌خاص با آنها برخورد کنیم . نکته دیگر اینکه ما بواسطه همین تئوریهاست که می‌توانیم به تجربیات جدید دست پیدا کنیم و همین تئوریها هستند که اندوخته علمی‌ما را تشکیل می‌دهند و گاهی اوقات نیز با توجه به شرایط بایستی حذف و تعدیل شوند .
بارها و بارها از کارگردانم شنیدم که می‌گفت : بازیگر نباید نقش را بازی کند ، او ابزاری است در خدمت نقش ، پس بگذارید نقش شما را بازی کند . برای رسیدن به این نظریه و عمل کردن به آن دست به تجربه ای نو زدیم .
در این تجربه جدید برای رسیدن به شیوه اجرایی مورد نظر کارگران مجبور بودیم که بعضی از تئوری ها را به شکلی تعدیل و یا حذف کنیم . این قضیه در ابتدا باعث بوجود آمدن اختلاف نظر بین اعضا گروه شد . زیرا عده ای بر این عقیده بودند که ماحق نداریم در تئوریها دست ببریم و باید آنها را بطور کامل بپذیریم و بقیه عکس این نظر را داشتند ولی کارگران برای آنها این موضوع را توضیح داد و گفت : که قصد ما نادیده گرفتن و زیر پا گذاشتن اصول نیست و مـا فقط می‌خواهیم تجربه ای جدیدی را به انجام برسانیم.
این شیوه اجرایی که ما می‌خواستیم تجربه کنیم و این نحوه بازی گرفتن از بازیگران برای من بسیار جالب بود و با انگیزه بدست آوردن تجربه ای نو و گرانبها کار را شروع کردیم . در این شیوه کارگردان متذکر می‌شود که ؛ برای جان بخشیدن به یک نقش و یک صحنه باید به اندازه کافی از قوه تخیل بهره مند باشید تا بتوانید مجذوب مشکلات و گرفتاریهای دنیای تخیلی نقش بشوید و نه درگیر گرفتاریهای حقیقی – واقعی دنیای بازیگری خودتان . اساس بازیگری باوراندن است .
در این راستا ، استانیسلاوسکی هم به شاگردانش یاد داد که از « اگر سحر آمیز » استفاده کنند تا در فکر کردن و عمل کردن به کلمات ، موفقیت اجرای کامل نقش را کسب کنند و شرایط مفروض به همان مقدار « اگر » واقعی شود ، در دنیای خیالی صحنه بازیگر به آن چیزی تبدیل می‌شود که نویسنده خواسته است . عاشق ، دوست ، دشمن ، والد ، بردار ، خواهر و …. باید طوری عمل کرد که در صورت حقیقی بودن مسئله رفتار می‌کردیم . به عبارت دیگر ، موقع هنرپیشگی توجهمان را معطوف مشکلات نقش کنیم طوری که اگر مشکلات خودمان بودند . عمل می‌کردیم و تمام نیروهایمان را صرف پیدا کردن راه حل می‌کردیم . اگر نتوانیم این اطمینان را در خود ایجاد کنیم ، انتظار نداشته باشیم که تماشاچی این کار را بکند .
آلانازیمف (Alla Nazimova) ، بازیگر زن اوایل قرن بیستم که به خاطر چگونگی برداشتش از شخصیتهای ایبسن معروفیت داشت ، می‌گفت : « اول ، آخر و همیشه، یک بازیگر باید قوه تخیل داشته باشد ، بدون قوه تخیل بهتر است که یک واکسی باشد تا یک هنر پیشه » .
...
-1 شناخت نویسنده
آثای نصرالله قادری عضو هیأت علمی‌دانشگاه هنر و عضو AICT است . او فارغ التحصیل سینما با گرایش کارگردانی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است . از جمله آثار او می‌توان کتابها ذیل را نام برد:
وقت پیچاپیچ – محرمانه ـ گلی برای هیوا ـ افسانه لیلیث – بمن دروغ بگو – زخمه بر زخم – مثل همیشه – زندگی در تئاتر – هرا – غم عشق – مؤخره بسوی دمشق – زخم کهنه قبیله من – اسفنکس – زن ، مذهب ، نسل آینده در آثار برگمن – فریادها و نجواهای دختر ترسا – حکایت باور نکردنی بردار شدن سنساره – آناتومی‌ساختار درام.
وی همچنین کارهای زیادی را کارگردانی کرده است از آنجمله :
اسم شب – قابیل – فلق – اسفنکس – افسانه لیلیث – آخرین نوار کراپ – بازی تابلو – آخر شاپرکها – محرمانه – یحیی – هرا – غم عشق –افسانه پدر – حدیث آصف زهر خورده از بهر آنکه راست کردار بود – آه ، مریم مقدس – سنساره – گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد – هنگامی‌که آسمان شکافت .
همچنین چند فیلم ساخته به نامهای : شیخ اشراق – برادر ، برادر ـ نبض گل سرخ و تجربیاتی در بازیگری تئاتر دارد مانند : بامها و زیر بامها – آندروا – فلق – اسفنکس – افسانه لیلیث – آخرین نوار کراپ – قابیل – هدیه و یحیی – او بیش از صدها مقاله ، نقد تحقیق و پژوهش در مجلات سینمایی ، ادبی و تئاتری به رشته تحریر درآورده است .
آقای قادری در تمامی‌کارهایش یک تم ثابت با اشکال متفاوت ( از نظر موضوع ) در حال تکرار شدن است و آن این است که این نویسنده معتقد است همه مردان بچه های بزرگی هستند که ریش و سبیل در آورده اند و بچه زنان هستند و اگر مادر نباشد بچه ها سرگردان می‌شوند و منظر او به « زن» به عنوان بهترین خلقت و اسطوره مادر زایشی است که ریشه در فرهنگ ایران زمین دارد . نکته بعدی اینکه همیشه در کارهای او ماه سرخ می‌درخشد و بر این نکته تأکید دارد، ماه یا در صحنه قابل رؤیت است مثل هرا ، یا از آن صحبت می‌شود مثل بمن دروغ بگو ، مسئله ماه و نمایش آن در صحنه ریشه در اساطیر و افسانه های ایران دارد و همچنین تأثیری است که کامو بر آقای قادری دارد .
نکته سوم اینکه : چه در نمایشنامه های فلسفی اش و چه در نمایشنامه های صاحب تز اجتماعی اش و چه در نمایشنامه های سیاسی اش عنصر اصلی تفکرش سیاست است . او همه چیز را سیاسی مطرح می‌کند پس باید به سیاست زمان حال ، دقت کرد چون او معتقد است که اساساً هنری که به زمان خودش پاسخ ندهد اصلاً به درد نمی‌خورد.
...

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 189

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 377 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

بررسی وضعیت بانکهای خصوصی در ایران

بررسی وضعیت بانکهای خصوصی در ایران
بررسی وضعیت بانکهای خصوصی در ایران - بررسی وضعیت بانکهای خصوصی در ایران



فصل اول: آشنایی با بانکداری

فصل دوم: بررسی جنبه های گوناگون خصوصی سازی

فصل سوم: آشنایی با فرآیند خصوصی سازی

فصل چهارم: نتایج خصوصی سازی و دیدگاه مردمی

فصل پنجم: علل عدم اطمینان مردم به بانکهای خصوصی

فصل ششم: معرفی بانکهای خصوصی
تاریخچه بانکداری در ایران

قبل از تأسیس بانک به صورت امروزی، عملیات بانکی به شکل سنتی و به صورت تبدیل و معاوضه پول صورت میگرفت.

همزمان با گسترش تجارت و کار و کسب در کشور، افراد بیشتری به کار تبدیل و معاوضه پول مشغول شدند. مبادله سکه نیز در کشور متداول بود. قبل از سلسله هخامنشی در کشور، عملیات بانکی توسط معابد و شاهزادگان صورت میگرفت و افراد عادی کمتر به این کار می پرداختند.

در عصر هخامنشی بازرگانی رونق یافت و در نتیجه، عملیات بانکی گسترش یافت تا جایی که ایرانیان روشهای بانکی را از مردم بابل فرار گرفتند.

نقاط ضعف

1-ثابت بودن نرخ سود بانک ها در برخی تسهیلات نظیر فروش اقساطی که از عقود بیعی است، ابهاماتی را در خصوص ربوی بودن عملیات بانک ها در اذهان عمومی ایجاد نموده است که مستلزم دادن اطلاعاتی در خصوص مبانی شرعی، فقهی و حقوقی هر یک از عقود است.

2-بالا بودن هزینه ترهین و توثیق وثایق (غیرمنقول) در رابطه با تسهیلات اعطایی، موجب افزایش هزینه های مالی سرمایه گذاران شده و نهایتاً از طریق افزایش قیمت تمام شده کالا به آحاد جامعه منتقل می شود.

بانکداری اسلامی در ایران

نظام بانکداری بدون ربا در کشور ما که از زمان تدوین و اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا (سال 1363) بطور یکپارچه حاکمیت یافت و به اجرا درآمد، وجوه اشتراک و افتراقی با نظام بانکداری بین المللی که مبتنی بر نظام سرمایه داری است، دارد.

از نظر اتکا بر منابع پس انداز جامعه، تفاوتی بین نظام بانکداری متداول در کشورهای دیگر و نظام بانکداری اسلامی وجود ندارد. آنچه که متمایزکننده این دو نوع نظام است، ماهیت، اهداف و جهت گیری های نظام اسلامی و تفاوت شکلی و ماهوی و شیوه های رفتاری در تجهیز و تخصیص منابع است.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 49

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 54 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مقاله انواع ساختمان از نظر مصالح و ساخت

مقاله انواع ساختمان از نظر مصالح و ساخت
مقاله انواع ساختمان از نظر مصالح و ساخت - مقاله انواع ساختمان از نظر مصالح و ساخت



2-1) انواع ساختمان
اصولاً ساختمان را از لحاظ مصالح مصرفی و نوع کاربرد آن می توان به دو دسته تقسیم نمود .
2-1-1) ساختمانهای بتنی
ساختمان بتنی ساختمانی است که برای اسکلت اصلی آن از بتن آرمه ( سیمان ، شن ، ماسه و فولاد بصورت میل گرد ساده و یا آجدار ) استفاده شده باشد در ساختمانهای بتنی سقفها به وسیله تاوه ( دال های ) بتنی پوشیده می شود و یا از سقفهای تیرچه و بلوک و یا سایر سقفهای پیش ساخته استفاده می گردد و برای دیوارهای جدا کننده ( پارتیشن ها ) ممکن است از انواع آجر مانند سفال تیغه ای ، آجر ماشینی سوراخ دار ، آجر معمولی کوره ای و یا تیغه گچی و یا چوب استفاده شده و ممکن است از دیوار بتن آرمه هم استفاده شود .
در هر حال در این نوع ساختمانها شاه تیرها و ستونها از بتن آرمه ( بتن مسلح ) ساخته می شود .
2-1-2) ساختمانهای فلزی
در این نوع ساختمانها برای ساختن ستونها و پلها از پروفیلهای فولادی استفاده می شود در ایران معمولاً ستونها را از تیرآهنهای I دوبل و یا بال پهن های تکی ( آهنهای H ) استفاده می نمایند و همچنین برای اتصالات از نبشی – تسمه و برای زیرستونها از صفحه فولادی استفاده می شود و معمولاً دو قطعه را بوسیله جوش به همدیگر متصل می نمایند سقف این نوع ساختمانها ممکن است تیرآهن و طاق ضربی باشد و یا از انواع سقفهای دیگر از قبیل کامپوزیت، تیرچه بلوک و غیره استفاده گردد .
برای پارتیشنها می توان مانند ساختمانهای بتنی از انواع آجر و یا قطعات گچی و یا چوب یا سفالهای تیغه ای استفاده نمود .
در هر حال جدا کننده ها می باید از مصالح سبک انتخاب شوند .
2-1-3) ساختمانهای آجری
در ساختمانهای کوچک که از چهار طبقه تجاوز نمی نمایند می توان از این نوع ساختمان استفاده نمود اسکلت اصلی این نوع ساختمانها آجری بوده و برای ساختن سقف ها در ایران معمولاً از پروفیلهای فولادی I ( تیرآهن I) و آجر بصورت طاق ضربی استفاده می گردد و یا ازسقف تیرچه و بلوک استفاده می شود در این نوع ساختمانها برای مقابله با نیروهای جانبی مانند زلزله باید حتماً از شناژهای روی کرسی چینی و زیر سقفها استفاده شود ( در مورد شناژ بالا و پائین در فصل ساختمانهای آجری توضیح داده خواهد شد ) در ساختمانهای آجری معمولاً دیوارهای حمال در طبقات مختلف روی هم قرار می گیرند و اغلب پارتیشنها نیز همین دیوارهای حمال می باشند حداقل عرض دیوارهای حمال نباید از 35 سانتی متر کمتر باشد .
2-1-4) ساختمانهای خشتی و گلی
این نوع ساختمانها در شهرها بعلت گرانی زمین کمتر ساخته می شود و بیشتر در روستاهای دور که دسترسی به مصالح ساختمانی مشکل تر است مورد استفاده قرار می گیرد .
...

2-5-4) انواع بتن
بتن مگر : که به آن بتن لاغر هم می گویند بتنی است که سیمان آن نسبت به سایر بتنها کم بوده و در حدود 100 الی 150 کیلوگرم سیمان در متر مکعب شن و ماسه می باشد از این بتن برای زیر پی های اصلی استفاده می نمایند و به دو دلیل این بتن زیر پی مورد استفاده قرار می گیرد اول آنکه حد فاصلی بین بتن اصلی و خاک باشد دوم آنکه سطح پی را با این بتن رگلاژ می نمایند تا بتن اصلی پی روی سطح صافی قرار گیرد .
بتن سبک : بتنی است از سیمان و دانه های سبک مانند پوکه های معدنی و غیره که وزن مخصوص آن از دانه های سنگی کمتر می باشد تشکیل شده این بتن باربر نبوده فقط برای پر کردن فضاهای خالی که باری به آن وارد نمی شود مورد استفاده قرار می گیرد مانند شیب بندی بام – پر کردن اختلاف سطح بین تیرهای اصلی و فرعی در سقفها .
بتن سبک را با خرده آجر با پوکه مصنوعی یا پرلیت که نوعی سنگ آتش فشان است نیز می سازد وزن مخصوص بتن سبک بر حسب دانه مصرفی بین 350 تا 1500 کیلوگرم بر متر مکعب است .
بتن معمولی : این نوع بتن که پر مصرف ترین نوع بتن می باشد و اغلب سازه های بتنی با این نوع بتن ساخته می شود از مصالح سنگی معمولی استفاده می شود و وزن مخصوص آن در حدود 2 تا 5/2 تن در متر مکعب می باشد .
بتن سنگین : وزن مخصوص این بتن بر حسب جنس دانه های سنگی که در آن مصرف می شود تا 5/4 تن بر متر مکعب هم می رسد دانه های سنگی این بتن می تواند از سنگهای آهن و یا باریت باشد از بتن سنگین برای ساختن پناهگاه ها – ساختمان راکتورهای اتمی استفاده می نمایند .
بتن هوازده : هر قدر بتن خوب متراکم شود باز هم مقداری فضای خالی که بوسیله حباب هوا اشغال شده است در آن موجود می باشد این فضاها اگر در مجاورت آب قرار بگیرند ( که حتماً هم در مجاورت آب قرار می گیرند ) از آب پر می شود باتوجه به اینکه فضاهای خالی ریز بهم دیگر مربوط می باشد اگر در مقابل سرما قرار بگیرند آب درون آنها یخ زده و در اثر ازدیاد حجم بتن را متلاشی می نماید برای جلوگیری از این موضوع بوسیله مواد اضافی مانند نمکهای قلیائی و اسیدهای چربی و غیره در بتن ایجاد حباب هوای مصنوعی می نمایند قطر این حبابها در حدود 3/0 میلی متر بوده و به هم دیگر راه نداشته و موجب بیرون کردن حباب هوای گفته شده در بالا گردیده خود مانند دانه های ریز ماسه در بتن عمل می نماید و در نتیجه به مقدار قابل ملاحظه ای از یخ زدن بتن جلوگیری می نماید اضافه کردن این مواد باعث می شود که مصرف آب بتن قدری پائین تر بیاید بتن هوازده بهتر در قالب خود جا گرفته و متراکم تر می شود ولی در حدود سه درصد از مقاومت بتن کاسته می شود .
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
۲-۱) انواع ساختمان ۷ ۲-۱-۱) ساختمانهای بتنی ۷ ۲-۱-۲) ساختمانهای فلزی ۷ ۲-۱-۳) ساختمانهای آجری ۸ ۲-۱-۴) ساختمانهای خشتی و گلی ۹ ۲-۲) پی کنی ۱۰ ۲-۲-۱) اصولاً پی کنی بدو دلیل انجام می شود . ۱۰ ۲-۲-۲) تقسیم بندی زمینها از نظر مقاومت در مقابل بار ساختمان ۱۰ ۲-۳) ساختمانهای آجری ۱۳ ۲-۳-۱) عمق پی های نواری ۱۳ ۲-۳-۲) عرض پی ۱۳ ۲-۳-۳) لایه های پی های نواری ۱۳ ۱- شفته ریزی ۱۴ ۲- کرسی چینی ۱۴ ۳- شناژ ۱۵ ۴- قشر ماسه سیمان زیر و روی قیر و گونی ۱۶ ۵- ایزولاسیون ( عایق رطوبتی ) ۱۷ ۶- ملات ماسه سیمان برای پوشش روی قیرو گونی ۱۷ ۲-۳-۴) یک رگی کردن ساختمان ۱۸ ۲-۳-۵) لایه های مختلف دیوار چینی ۱۸ ۱- آجر ۱۸ ۲-۳-۶) دیوار ۱۹ الف – برای جداسازی قسمتهای مختلف ساختمان ۱۹ ب – دیوارهای حمال ۲۰ ۳- ملات ۲۰ خواص ملات ۲۰ ۲-۳-۷) انواع ملات ۲۱ الف – ملات گل آهک ۲۱ ب- ملات ماسه آهک ۲۲ ج – ملات ماسه سیمان ۲۲ د – ملات ماسه سیمان آهک ۲۳ ه – ملات گچ و گچ خاک ۲۴ ۲-۳-۸) سقف ۲۴ ۲-۴) ساختمان فلزی ۲۵ ۲-۴-۱) پی سازی در ساختمانهای فلزی ۲۷ ۱- زمین مناسب ۲۸ ۲- بتن مگر ۲۸ ۳- میل گردهای کف پی ۲۹ ۴- بتن اصلی ۳۰ ۵- صفحه زیر ستون یامیل گردهای ریشه ۳۱ ۲-۴-۲) اجزاء تشکیل دهنده ساختمانهای فلزی ۳۳ ستونها ۳۴ ۱- قسمت اصلی ستون ۳۴ ۲- تسمه های اتصال ۳۶ ۳- صفحه های تقویتی ۳۷ لچگی یا ورق پشت بند ۳۸ ۴- جوش ۳۸ ۵- اتصال ستون به صفحه زیر ستون ۴۰ ۲- پل ها یا تیرهای اصلی ۴۲ ۲-۴-۳) قسمتهای مختلف تیرهای اصلی و سقف ۴۲ ۱- طریقه اتصال پل به ستون ۴۲ ۲- نکاتی در مورد ساختن پلها ۴۵ ۳- تیرهای لانه زنبوری ۴۶ ۴- تیرچه ۴۶ ۵- پروفیلهای اتصال ومیل مهار ۴۷ ۲-۴-۴) باد بند ۴۸ ۲-۵) مزایای ساختمانهای بتنی ۵۰ ۲-۵-۱) قسمتهای مختلف ساختمانهای بتنی ۵۰ ۲-۵-۲) بتن ۵۱ ۱- مصالح سنگی ۵۱ ۲- آب ۵۲ ۳- سیمان ۵۲ ۲-۵-۳) بتن ریزی ۵۳ ۲-۵-۴) انواع بتن ۵۶ ۲-۵-۵) بتن ریزی در هوای سرد و گرم ۵۹ ۲-۵-۶) قالب بندی ۶۱ ۲-۵-۷) آرماتوربندی ۶۳ ۲-۵-۸) خم کردن آرماتور ۶۵ ۲-۵-۹)ستون ۶۶ ۲-۵-۱۰) تیر ۶۶ ۲-۵-۱۱) سقف ۶۷ ۱- تیرچه ۶۸ ۲- بلوک ۶۹ ۳- میل گردهای ممان منفی ۶۹ ۴- میل گرد حرارتی ۷۰ ۵- کلاف عرضی ۷۰ ۶- قلاب اتصال ۷۱ ۷- بتن ریزی ۷۱ ۲-۵-۱۲) مراحل مختلف اجزاء ۷۲ ۳-۱) معرفی مشروح پروژه و پیمان ۷۶ ۳-۱-۱) معرفی پروژه ۷۶ ۳-۱-۲) مشکلات معماری پروژه ۷۶ ۳-۱-۳) مشکلات سازه ای پروژه ۷۷ ۳-۱-۴) مشکلات و نقصهای اجرایی ۷۷ ۳-۱-۵) مشخصات مهاربندها ۷۹ ۳-۱-۶) مشخصات تیرها و ستونها ۸۰ ۳-۱-۷) مشخصات سقف ها ۸۰ ۳-۱-۸) مشخصات فونداسیون ۸۳ ۳-۱-۹) مشخصات دیوارها ۸۳ ۳-۲) بررسی وظایف رشته عمران در واحد صنعتی ۸۴ ۳-۳) فعالیتهای در حال اجرا و انجام ۸۶ ۳-۴) برنامه های آینده ۸۷ ۳-۴-۱) پوشش سقف ها ۸۷ ۳-۴-۲) لوله کشی آب ۸۸ ۳-۴-۳) نمای ساختمان ۸۸ ۳-۴-۴) دکوراسیون داخلی ۸۸ ۳-۵) فعالیتهای انجام شده توسط دانشجو ۸۹ ۳-۵-۱) فعالیت های طراحی ۸۹ ۳-۵-۲) فعالیتهای نظارتی ۸۹ ۳-۵-۳) فعالیتهای مطالعاتی ۹۰ ۳-۵-۴) فعالیتهای مدیریتی ۹۰ ۳-۶) آموخته های عملی ۳-۶-۱) اجرایی ۳-۶-۲) مدیریتی ۳-۶-۳) نظارتی ۳-۶-۴) محاسباتی ۳-۷) نتیجه گیری ، توصیه و پیشنهاد

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 93

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 1738 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تحقیق قابلیت کشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP )

تحقیق قابلیت کشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP )
تحقیق قابلیت کشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP ) - تحقیق قابلیت کشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP )



قابلیت کشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP )
این تحقیق علمی به بررسی رفتارهای خمشی تیرهای کربنی در مقاومت تیرها پرداخته است، زمانی که باعث بهبود وضعیت لنگرگاه می شود.
فعالیتها و تحقیقات علمی شامل تست کردن خطاهای هشت تکیه گاه ساده در بخش گوشه اتصال می باشد که دو تا از آنها کنترل کننده تیرها می باشند، چهار تا از آنها مقاوم سازی توسط نوارهای کربنی شده اند و دو تای دیگر بعد از اتصال بر روی تیرها می باشند که توسط فیبرهای کربنی پیچیده شده اند. نتایج آزمایش نشان داد که دو تا از نمونه های مقاوم سازی اثر قابل توجهی بر روی نمونه های اجرایی ساختمان، افزایش بار، تعدیل رفتارها و اتصالات ساختمانی ( سختی و کشش) و درصد تغییرات دارند.
نتیجتاً دو تا از تیرهای مقاومت یافته توسط رشته ها و نوارهای پارچه ای یک تفاوت ساختاری را نسبت به تیرهای مقاومت یافته توسط نوارهای تنها نشان می دهد. ا زاین رو این دو تیر یک رفتار کششی را ایجاد می کنند.
با این حال شکست و گسستگی بار و کرنش آن در طول اولین مرحله بارگذاری کاملاً شبیه 2 نمونه مقاومت یافته می باشد.
...
فعالیت ها و تحقیقات آزمایشگاهی
هدف از این تحقیق بررسی رفتارهای تیرهای مقاومت یافته دربتون های مسلح میباشد که در آنهاترکیبی ازپلیمرهای غنی شده از فیبرهای کربنی به کار رفته است .8نوع تیر تکیه گاه و2 نوع از تقویت کننده های انعطاف پذیر نوع a وb با یک بازده مقاومتی 500MPA برای این قعالیت طرح ریزی شده اند یک بتن استاندارد مخلوط به کار رفته با حداکثر تراکم 12mm شامل سیمان 375کیلوگرم بر متر مربع و یک W/C ازنوع 4/0 تراکم مقاومتی بتن در روز آزمایش در جدول شماره 2 آمده است.
تیرهای مقاومت یافته با یک رشته کربن که قابلیت ارتجاعی-پلاستیکی را نشان می دهد بعد از اتصال نوار هر به تیر های کشسان انتهای آنها به وسیله تیرهای کربنی گیر داده می شود.خاصیت مکانیکی در جدول 1 آمده است. ...

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 14

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 341 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری زهرارا بهبود بخشم

چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم
چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم - چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری زهرارا بهبود بخشم



چکیده
ادبیات و پیشینه ی تحقیق
آموزش درست نویسی
گردآوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل داده ها
ارائه ی راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکل بدخطی دانش آموز
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن
گردآوری اطلاعات(شواهد دو)
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن
پیشنهادات
چکیده
این پژوهش در سالتحصیلی 95 – 94 در مدرسه ی شهید قاسملو ، روستای گوالان ، منطقه ی زنجانرود انجام شده است. بنده ،آموزگار پایه ی دوم در اوایل سالتحصیلی با دیدن مشق و املای " زهرا " متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می رسید ، شدم . او در یک کلاس سه پایه ی مختلط 13 نفره درس می خواند. با شواهدی که من از این مشکل زهرا داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری اش به او کمک نماییم ما در این اقدام پژوهی سعی کردیم دانش آموز روش صحیح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شکل صحیح حروف ، اندازه ی بیاض و سواد حروف ، ابتدا و انتهای نگارش حروف و ... را یاد بگیرد. و همچنین برای تقویت عضلات ماهیچه ای دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بیشتر چشم و دست او هنگام نوشتن، فعالیت هایی را در زنگ های هنر و ورزش با همکاری و مساعدت های مدیر و مربی تربیت بدنی انجام دادیم.و همچنین برای رفع موانع فیزیکی،جسمی و نگارشی تا رسیدن به وضع مطلوب تلاش کردیم

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 18

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 29 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل