فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

،پرسشنامه مهارت های مدیریتی،پرسشنامه مهارت های مدیریت

پرسشنامه (مهارت های مدیریت)
پرسشنامه (مهارت های مدیریت) - ،پرسشنامه مهارت های مدیریتی،پرسشنامه مهارت های مدیریت



دانلود پرسشنامه

قسمتی از محتوای متن پرسشنامه
با توجه به سطح دانشم: 1.من همواره در جستجوی اطلاعاتی راجع به نقاط ضعف و قوتم هستم تا موجب بهبودی خودم شوم 2.من تمایل دارم تا باورها و احساساتم را با دیگران تسهیم نمایم تا بتوانم باعث بهبودی خودم شوم. 3.من به طور کامل از ترجیحاتم در گردآوری اطلاعات و تصمیم گیری، آگاهی دارم. 4.من به خوبی می دانم که چطور از پس شرایط نامطمئن و مبهم برآیم. 5.من دارای مجموعه ای از اصول و استانداردهای شخصی هستم که رفتارم را جهت می دهد. وقتی با فشار زمانی و شرایط پر استرس مواجه می شوم: 6.من روش های مدیریت زمان برای استفاده بهینه از وقتم را به کار می برم.

مقیاس پرسشنامه
ا 2 3 4 5 6
مخالفم تا حدودی مخالفم تا حدودی موافقم موافقم کاملاً موافقم
نوع پرسشنامه : سازمانی _ مبانی سازمانی و مدیریت_مدیریت


(توضیحات کامل در داخل فایل)

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 1

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 13 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.