فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

پاسخنامه ( بازخورو حمایت از استقلال کارکنان)

پاسخنامه ( بازخورو حمایت از استقلال کارکنان)
پاسخنامه ( بازخورو حمایت از استقلال کارکنان) - پاسخنامه ( بازخورو حمایت از استقلال کارکنان)



دانلود پرسشنامه

قسمتی از محتوای متن پرسشنامه
عباراتکاملا مخالفممخالفمنه موافقم نه مخالفمموافقمکاملا موافقم حمایت از استقلال عمل 1.من میتوانم چیزهای جدید را امتحان کنم. 2. من میتوانم خودم زمان کاریم را تنظیم کنم. 3.من ازامکانات موجود درزمینه تعیین چگونگی انجام کارم رضایت دارم 4. وظایف من به صورت از قبل تعیین شده نیستند 5. من میتوانم در تصمیمات مرتبط با منابع کارم مشارکت میکنم حمایت از شایستگی 1.من امکان کسب دانش ومهارتهای جدید در کارم را دارم 2.من واقعا میتوانم از شایستگی هایم در کارم استفاده کنم 3. شغل من بسیار چالشی می باشد. 4.من همواره میتوانم از همکارانم تقاضای کمک کنم. 5. شغل من به من احساس انجام چیز مهمی را میدهد. 6. درواحد من، پیشنهادات ارائه شده در زمینه تغییربه خوبی درک میشوند. 7. من در زمینه موفقیت های کسب شده درکار روزانه ام بازخورمفیدی دریافت میکنم. 8. من امکان انجام تمام وظایفم از آغاز تا پایان دارم. تعلق اجتماعی 1.اگر دشواری هایی را درکارم تجربه کنم همکارانم من را حمایت میکنند. 2. من با همکارانم احساس راحتی میکنم. 3. ما درواحد مان روابط کاری نزدیکی دارم 4. درورتی که دچاروحشت یا اضطراب شوم میتوانم به همکارانم اتکا داشته باشم. 5.من همکاران خوبی دارم.

مقیاس پرسشنامه

نوع پرسشنامه : سازمانی _ مبانی سازمانی و مدیریت_مدیریت


(توضیحات کامل در داخل فایل)

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 2

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 9 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.