فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

پاسخنامه ( مهارنهای برقراری ارتباطات)

پاسخنامه ( مهارنهای برقراری ارتباطات)
پاسخنامه ( مهارنهای برقراری ارتباطات) - پاسخنامه ( مهارنهای برقراری ارتباطات)



پاسخنامه ( مهارنهای برقراری ارتباطات)
عباراتکاملا مخالفممخالفمنه موافقم نه مخالفمموافقمکاملا موافقم 1.من میخواهم مدیری با ارتباطات باز و قوی و بارویکرد مدیرت کتاب باز باشم. 2.من از نیاز به توجه به تمام مراحل هشت گانه در فرایند ارتباط آگاه هستم. 3.من از تمایلاتم به مشارمت در اتدلال تدافعی آگاه هستم. 4.من از موانعی که بر هرمرحله از فرایند ارتباط اثر میگذارد آگاهم 5. من میتوانم چندین خط مشی را برای قابل خواندن شدن بیشتر نوشته ها بازگو کنم.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 1

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 6 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.