فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

پاسخنامه ( نقش های مدیریت منابع انسانی)

پاسخنامه ( نقش های مدیریت منابع انسانی)
پاسخنامه ( نقش های مدیریت منابع انسانی) - پاسخنامه ( نقش های مدیریت منابع انسانی)



دانلود پرسشنامه

قسمتی از محتوای متن پرسشنامه
1.من نسبت به اعضای تیمم احساس مسئولیت شخصی میکنم. 2. من احساس میکنم که از کارکنان تیمم حمایت میکنم. 3. من مسئولیت منابع انسانی را در تیمم به عهده دارم. 4. وجود روحیه در کارکنان عامل حیاتی موفقیت سازمان است. 5. کارکنان من برای نشاط وسرزندگی ارزش قائل هستند. 6. من به متخصصین منابع انسانی درواحدم اعتماد دارم.

مقیاس پرسشنامه
1.من نسبت به اعضای تیمم احساس مسئولیت شخصی میکنم. 2. من احساس میکنم که از کارکنان تیمم حمایت میکنم. 3. من مسئولیت منابع انسانی را در تیمم به عهده دارم. 4. وجود روحیه در کارکنان عامل حیاتی موفقیت سازمان است. 5. کارکنان من برای نشاط وسرزندگی ارزش قائل هستند. 6. من به متخصصین منابع انسانی درواحدم اعتماد دارم.
نوع پرسشنامه : سازمانی _ مبانی سازمانی و مدیریت_مدیریت


(توضیحات کامل در داخل فایل)

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 1

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 12 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.