فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

تکنیک حل مساله فایل اصلی جزوه آموزشی PPT حجم فایل زیپ 423KB تعداد کل اسلایدها 102

دانلود پاورپوینت تکنیک حل مساله
دانلود پاورپوینت تکنیک حل مساله - تکنیک حل مساله فایل اصلی جزوه آموزشی PPT حجم فایل زیپ 423KB تعداد کل اسلایدها 102



تکنیک حل مساله
فایل اصلی جزوه آموزشی : PPT
حجم فایل زیپ : 423KB
تعداد کل اسلایدها : 102

اهداف دوره تکنیک حل مساله
v ایجاد و تقویت دانش و مهارت لازم در کارکنان جهت حل مسائل
v تغییر روش تصمیم گیری در سازمان از روش خود محوری به روش کار گروهی
v حل مسائل بصورت گروهی و تجربه نمودن آن در قالب کارگاههای آموزشی
v ایجاد ارتباط با همکاران دیگر جهت انتقال دستاوردها و تجربیات بدست آمده
v آشنایی مختصر با ابزارهای ساده آماری و تکنیکهای حل مسائل
v حرکت همگانی بسوی تیمسازی و کار گروهی با هدف ایجاد بهبود مستمر

مهمترین مطالب دوره
مفهوم ارزش
ابعاد کیفیت گاروین Garvin
تعـریف مـشکل
تعریف تیم
ویژگیهای تیم
انواع تیمهای حل مساله
مزایای دیگر روش حل مسئله
کارتیمی
تشکیل و رشد یک تیم کاری
ویژگی های هدف
شش گام برای حل یک مسئله
عوامل شکست در حل یک مسئله
عوامل موفقیت در حل یک مساله (کار(
چگونه یک مسئله را تشخیص دهیم ؟
نمودارهای نمایش فرایند تولید
شش پرسش کلیدی SIX W
ا لگوریتم جمع آوری داده ها
ا لگوریتم جمع آوری داده ها
...
هفت ا بزار بهبود کیفیت
چهارچوبهای اساسی جهت استفاده از هفت ابزار کیفی
فلوچارت
چک شیت ( برگه های کنترل )
هیستوگرام ( نمودار ستونی )
نمودارتجزیه و تحلیل پـارتو
نمودارتجزیه و نحلیل علت معلول (استخوان ماهی )
نمودار پراکندگی (پخشودگی)
کنترل چارت ( نمودارهای کنترلی )
....
روشهای تصمیم گیری گروهی
روش طوفان مغزی
روش گروه اسمی
روش دلفی
روش توافق بوسیلة کارت
روش ماتریس انتخاب زوجی
روش رتبه بندی معیارها و ضابطه ها
....
....

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 102

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 421 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

آموزش فرآیندنویسی و تدوین شاخص های فرآیندی و ارزیابی عملکرد فایل اصلی جزوه آموزشی PPT حجم فایل زیپ 462KB تعداد کل اسلایدها 65

آموزش فرآیندنویسی و تدوین شاخص های فرآیندی و ارزیابی عملکرد
آموزش فرآیندنویسی و تدوین شاخص های فرآیندی و ارزیابی عملکرد - آموزش فرآیندنویسی و تدوین شاخص های فرآیندی و ارزیابی عملکرد فایل اصلی جزوه آموزشی PPT حجم فایل زیپ 462KB تعداد کل اسلایدها 65



آموزش فرآیندنویسی و تدوین شاخص های فرآیندی و ارزیابی عملکرد
فایل اصلی جزوه آموزشی : PPT
حجم فایل زیپ : 462KB
تعداد کل اسلایدها : 65

تعریف فرایند :
v فرآیند مجموعه‌ای مشخص و مرتب شده از فعالیتهای کاری در یک محدوده زمـانی و مکانی معین است کـه شروع و خاتمه آن مشخص شده است و با تعریف روشنی از ورودیها و خروجیها، ساختاری برای عملکرد ارائه می‌دهد.
تعریف شاخص :
v استفاده از ملاکها و اصولی که خصوصیات کیفی را در قالب کمیت بیان کرده و آنها را قابل بررسی و ارزشیابی می کند، شاخــــص نام می گیرد.
v شاخصها معمولاً از نظریه ها، نگرشها و یا موقعیتها سرچشمه می گیرند و مانند علائمی که مسیر را مشخص می کند، می توانند مورد استفاده قرار گیرند. معمولاً برای اطمینان از نتیجه گیریها و نشان دادن شرایط و اوضاع بیش از یک شاخص را مورد استفاده قرار می دهند تا احتمال بروز خطاها را به حداقل برسانند.

مهمترین مطالب دوره
تعریف فرایند
تعریف نگرش
مفاهیم و واژگان
نگرش فرایندی
نحوه ثبت فرایند
تعریف الگوریتم
فلوچارت (Flowchart)(نمودار جریان)
انواع فرایندها
مدیریت فرایند
نقشه فرایند
شناسنامه فرایند
تعریف شاخص
شاخص های بهبود فرایند
....
....
....


مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 65

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 461 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل فایل اصلی جزوه آموزشی PPT حجم فایل زیپ 154 M تعداد کل اسلایدها 149

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک - از ایده تا عمل
دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک - از ایده تا عمل - مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل فایل اصلی جزوه آموزشی PPT حجم فایل زیپ 154 M تعداد کل اسلایدها 149



مدیریت استراتژیک - ازایده تا عمل
فایل اصلی جزوه آموزشی : PPT
حجم فایل زیپ : 1.54 M
تعداد کل اسلایدها : 149

فهرست مطالب
بخش اول: مروری بر مفاهیم- اصول و مراحل مدیریت استراتژیک
بخش دوم: استراتژی در عمل با رویکرد ارزیابی متوازن عملکرد
بخش سوم :نقشه های استراتژی


مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 149

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 1539 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پاورپوینت قیمت و بازده اوراق قرضه

پاورپوینت قیمت و بازده اوراق قرضه
پاورپوینت قیمت و بازده اوراق قرضه - پاورپوینت قیمت و بازده اوراق قرضه



پاورپوینت قیمت و بازده اوراق قرضه
qبازار اوراق قرضه vبازار اوراق قرضه و نرخ بهره دارای مفهوم یکسانی هستند به همین دلیل بحث را با بازده اوارق قرضه شروع می کنیم: vنرخ بهره، قیمت پرداختی توسط وام گیرنده به وام دهنده را در ازای استفاده از منابع در طول چندین دوره اندازه گیری می کند. به همین دلیل می توان گفت که نر خ بهره برابر با قیمت وجوه قابل استقراض متفاوت است و بستگی به عرضه و تقاضا برای وجوه دارد. این قیمت برای هر مورد قابل استقراض متفاوت است و بستگی به عرضه و تقاضا برای وجوه دارد و همین باعث ایجاد تنوع زیادی از نرخ های بهره می شود. شکاف بین کمترین و بیشترین نرخ بهره در هر نقطه ای از زمان می تواند حداکثر بین 10 تا 15 درصد باشد. در خصوص نرخ بهره اوراق قرضه این اختلاف برابر با 1000 تا 1500 واحد است پس می توان گفت که یک صدم درصد بازده اوراق قرضه شامل 1000 واحد است.
vکسب بهره از طریق سرمایه گذاری مجدد بهره های دریافت شده (بهره بر بهره) منبع مهمی برای کسب بازده توسط سرمایه گذار به شمار می رود. تأثیر واقعی آن بستگی به کوپن بهره و زمان تا سررسید دارد. به طور کلی: v1- با ثابت بودن سایر شرایط، هر چه سررسید اوراق قرضه طولانی تر باشد، ریسک سرمایه گذاری مجدد بیشتر خواهد بود. v2- با ثابت بودن سایر شرایط، هر چه نرخ کوپن بهره بیشتر باشد وابستگی بازده کل اوراق قرضه به سرمایه گذاری مجدد پرداختهای بهره، بیشتر خواهد بود.
qاندازه گیری بازده اوراق قرضه vبازده جاری: عبارت است از نسبت نرخ بهره به قیمت جاری بازار. باید در نظر داشت که بازده جاری می تواند معیار صحیحی از بازده اوراق قرضه برای خریدار باشد برای اینکه در این محاسبات تفاوت میان نسبت خرید اوراق قرضه و بازخرید نهایی آن به ارزش اسمی درنظر گرفته نمی شود.
qنرخ بازده تا سررسید vاین نرخ درصد نرخ بازده مرکبی است که به اوراق قرضه یا هر اوراق بهادار با سود ثابتی که توسط سرمایه گذار خریداری و تا تاریخ سررسید نگهداری میشود، تعلق می گیرد. نرخ بازده تا سررسید (YTM) زمانی محقق می شود که شرایط زیر برقرار باشد: —1- اوراق قرضه تا سررسید نگهداری شود و —2- کلیه دریافتهای کوپن بهره در طول مدت نگهداری اوراق قرضه، مجدداً با نرخ مشابهی سرمایه گذاری شود.
vنرخ بازده مرکب تحقق یافته(RCY)
اوراق قرضه را می توان از طریق تقسیم کل ثروت پایان دوره ( شامل قیمت خرید) در موعد سررسید اوراق قرضه بر مبلغ سرمایه گذاری شده و سپس به توان رساندن آن محاسبه کرد. در این فرمول، n تعداد دوره هایی است که برای محاسبه بهره مرکب مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت با کسر کردن عدد 1 از مقدار بدست آمده، نرخ بازده مرکب تحقق یافته بدست می آید. چنانچه عدد بدست آمده را که بر اساس دوره های شش ماهه بدست آمده است بر عدد 2 ضرب کنیم بازده معادل اوراق قرضه حاصل خواهد شد:
vمحاسبه نرخ بازده مرکب تحقق یافته از طریق معادله زیر صورت می گیرد:

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 39

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 1999 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف - پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف



پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
qمقدمه vتقسیم بازار یا بخش بندی بازار هسته مرکزی استراتژی بازاریابی است. چون استراتژی بازاریابی شامل دو بخش اساسی است: گزینش بازار هدف و توسعه و تدوین برنامه بازاریابی مؤثر برای موفقیت در بازارهدف؛ از این رو بخش بندی بازار روندی است برای تشخیص و مجزا بودن ویژگی های خریداران به منظور: Ø1. انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهد یا می تواند محصولات و خدماتش را به آن عرضه کند. Ø2. طراحی محصولات و برنامه های بازاریابی برای پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر.
qتقسیم بندی بازار چیست؟ vهدف فروشنده حرفه ای از تقسیم بازار خود این است که به طور دقیق خواسته های خریدارانش را برآورده کند و فروش خود را بالا ببرد تا به سود برسد. vتقسیم بازار پاسخی به نیازهای گوناگون مشتریان و استفاده بهینه از منابع شرکتهاست. vدر تقسیم بازار ابتدا از طریق بازارشناسی همه اطلاعات مربوط به بازارهای کلی و جزئی جمع آوری و بنابر ترجیحات، نیازها، واکنشها و امکانات خریداران هر خرده بازار، محصولات بازارپسند شناسایی می شود. به عبارت دیگر تقسیم بازار یعنی شناسایی و گزینش آن قسمت از بازار که شرکت بهتر و مؤثرتر می تواند پاسخگوی نیازهایشان باشد.
qتقسیم بازار بر اساس متغیرهای جغرافیایی vدر این تقسیم بندی، بازار به واحدهای مختلف جغرافیایی مانند کشورها، استان ها، منطقه ها، شهرها، یا خیابان ها تقسیم می شود. معمولاً هر شرکت ابتدا تصمیم می گیرد که در یک یا چند منطقه جغرافیایی فعالیت کند یا اینکه در تمام مناطق با درنظرگرفتن ویژگیهای هر منطقه و اختلاف آنها.
qتقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاری v در این تقسیم بندی، خریداران بر پایه اطلاعات، طرز تلقی، یا میزان استفاده از محصول به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. بسیاری از بازاریابان معتقدند که استفاده از متغیرهای رفتاری بهترین وسیله برای تقسیم بازار است. §- موقعیت ها: خریداران را می توان بر اساس موقعیت های استفاده از محصول به گروههای مختلفی تقسیم کرد. §- منابع مورد نظر: نوع دیگر تقسیم بازار بر پایه منافعی است که مصرف کننده در جستجوی آن است. §- وضعیت مصرف کننده: بسیاری از بازار ها را می توان بر اساس افرادی که محصول را هیچ گاه مصرف نکرده اند، کسانی که در گذشته از محصول استفاده می کرده اند، افرادی که امکان دارد محصول را مصرف کنند، کسانی که برای اولین بار از محصول استفاده کرده اند و مصرف کنندگان دائمی تقسیم کرد. §- میزان استفاده: بر اساس میزان استفاده از محصول بازار را می توان به مصرف کم، متوسط و زیاد تقسیم کرد.
qپنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندی اهداف: vاندازه: تخمین اندازه بازار در طبقه بندی یکی از مهمترین عوامل تصمیم گیری است. vرشداحتمالی: اگر چه ممکن است اندازه بازار در حال حاضر کوچک باشد، باید احتمال رشد آن در نظر گرفته شود. vموقعیت رقابت: باید مشخص شود در حال حاضر رقابت شدیدی وجود دارد یا خیر. همچنین احتمال ایجاد رقابت در آینده باید مورد توجه قرار گیرد. vهزینه به دست آوردن قسمتی از بازار: برای به دست آوردن قسمتی از بازار که از نظر فعالیت های بازاریابی قابل دسترس نیست نباید اقدامی صورت گیرد. vقابلیت انطباق با هدف ها و منابع سازمانی: برای مثال اگر در رستوران وسایل لازم برای تهیه صبحانه وجود ندارد و از سیاستی مبنی بر عدم خرید وسایل اضافه پیروی می کنید سعی نکیند تهیه صبحانه را به برنامه غذایی رستوارن اضافه کنید.
v4) مشابه بودن بازار: در بازارهای متجانس اغلب از استراتژی بازاریابی یکسان استفاده می شود. در بازارهای نامتجانس بهره گیری از استراتژی بازاریابی تفکیکی و تمرکزی معقولتر است. v5) استراتژی بازاریابی رقبا: زمانی که رقبا به طبقه بندی بازار می پردازند سازمان به سختی می تواند از استراتژی بازایابی یکسان استفاده کند. زمانی که در مقابل استراتژی رقبا قرار می گیریم، برای انتخاب استراتژی باید ابتدا استراتژی های رقبا را به دقت بررسی کنیم.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 20

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 388 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل