فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

هوش مصنوعی، معادله مارکوف، ژنتیک و منطق فازی

هوش مصنوعی، معادله مارکوف، ژنتیک و منطق فازی
هوش مصنوعی، معادله مارکوف، ژنتیک و منطق فازی - هوش مصنوعی، معادله مارکوف، ژنتیک و منطق فازی



آدمی سیری ناپذیر میباشد،لذا در پی علوم جدیدتر و کشف راههای جدیدتر و آسان تر برای انجام امور خود میباشد .البته به دنبال جایگزینی برای خود نیز هست، تا بتواند کارهای به نظر غیر ممکن را توسط آن به یک کار ممکن تبدیل نمایید. در این رابطه دانشمندان به علومی نظیر هوش مصنوعی، ژنتیک و ... دست یافته­اند.
با ترکیب و همکاری چند علم دانشمندان توانسته­ اند تا حد زیادی به خواسته های بشریت نزدیک شوند. علم هوش مصنوعی توانسته است، به وسیله­ای که ربات نامیده میشود، قدرتهای زیادی بدهد. از جمله این توانای­یها، قدرت تصمیم گیری، تشخیص محیط، نشان دادن عکس العمل و پاسخ مناسب در شرایط مختلف، می­باشد.
در این عرصه دانشهایی مانند ریاضیات، ژنتیک و بسیاری علوم نیز نقش دارند. در این تحقیق به، رابطه هوش مصنوعی، ژنتیک، منطق فازی و رابطه مارکوف، اشاره شده و هرکدام را تا حدی به اختصار توضیح داده شده است.
بااستفاده از ترکیب این عناصر ربات میتواند تصمیم گیری بهتر و دقیقتری نسبت به مسائل داشته باشد و نتیجه و بازدهی بهتری را در پی داشته باشد.بعنوان مثال در کاربردهای پزشکی نحوه تصمیم گیری از اهمیت بسیار والایی برخوردار است، که سیستم بایستی با دقت فراوان بهترین تصمیم وپاسخ را ارائه دهد.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : جعفر علایی

شماره تماس : 09147457274 - 04532722652

ایمیل :ja.softeng@gmail.com

سایت :sidonline.ir

مشخصات فایل

فرمت : pdf

تعداد صفحات : 157

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 3530 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.